- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibtype
csendes tag
Sziasztok!
Alábbi esetben szeretnék tanácsot kérni:
Adott egy Macbook Air, tavaly novemberben vettem a Telekomtól. A gép szeptember végén tönkrement, egyszerűen nem kapcsolt be. Október 7-én bevittem a Telekom egyik üzletébe, hogy küldjék el szervizbe. Az ügyintéző, amikor vette át, azt mondta, hogy csak egy régebbi típus alapján tudja felküldeni ( a legelső, core2duo-s procival ). Mondtam, hogy nem, az úgy nem oké. Akkor sajnos várnom kell, amíg a rendszerbe felviszik az új cikkszámot. Mondom nagyon jó, de mégis mennyi idő? Hát kb egy hét. Végül október 14-én sikerült nekik felküldeni. Vártam türelmesen, de két hét múlva már kezdtem kicsit ideges lenni. Bementem újra a T-pontba. Csak jelzem, egy ilyen út 120 km oda-vissza kocsival, mert a közelben lévő partner üzletből elhajtottak, hogy oda ne vigyem, mert biztos nem csinálnak vele semmit ( Nesze neked ügyfélélmény... ) Kérdeztem, mi a helyzet, hát nem lát semmit a rendszerben. Fasza. Egy hét múlva újra mentem (120 km ) , akkor már kiderült, hogy az Almáriumnál van a gép. ( Róluk inkább most nem írok semmit, az utolsó hely, ahová bármit is vinnék szervizelni. ). A telekomos srác jó fej volt, megadta a számát, hogy ne kelljen beszaladgálnom, érdeklődhetek nála, hogy mi a helyzet, illetve ő is hív, ha tud valami új infót. Ennyiben maradtunk. Ma felhívtam, a gép még mindig ugyanúgy áll, azaz sehogy. Ma van 18-a, ami már inkább 19, ilyen későn este, macbookom nincs, de a számlát fizetnem kell, mert egyébként jön az ejnye-bejnye, meg a büntetés.
Cserekészüléket persze nem kaptam, az nem volna reális egy "piacvezető" cégnél, akiktől vettem egy "prémium" terméket, minden szolgáltatás tőlük van ( otthoni, mobil ), illetve az elmúlt 14 év alatt kifizettem nekik kb 15 millió forintot számlákra.
Valami ötlet? Él még az a törvény, hogy elállhatok a vásárlástól? Adják vissza, amit eddig kifizettem, töröljék a kötbért, a hűségidőt és helloszia. Vagy esetleg kérhetem a teljes vételárat, és fizetem tovább a részleteket? Vagy egy új gép?
Akárhonnan is számolom, a 30 napból már erősen kicsúsztunk.Ha valaki tud érdemi választ, kérem ossza meg velem.
Elnézést, amiért ilyen hosszú lett a történet, a segítséget pedig előre is köszönöm.
-
tibtype
csendes tag
Elnézést, ma vettem észre, hogy a dátumokat elírtam. Természetesen szeptemberben vittem be a laptopot a Telekomhoz.
[ Szerkesztve ]
-
tibtype
csendes tag
válasz Superhun #17758 üzenetére
Köszönöm a választ.
Úgy néz ki, megoldódik a dolog, ma megint telefonáltam, hogy ez így nem lesz jó, találjanak ki valamit. Erre valamilyen furcsa módon megkerült a gép, bent van a t-pontban, pedig tegnap délután "állítólag" még a szervizben volt. Igaz, a papíron az szerepel, hogy házhoz szállítják, de kicsire nem adunk
Holnap megyek be érte, kérni fogok valami combosabb jóváírást is ( az 5 ezres "jófejekvagyunk,fogaddel,azissok" nem lesz elég), ha nem kapok, akkor kettő korlátlan előfizetést már viszek is el tőlük. Jövő héten jár le a hűség.Köszönöm még egyszer a választ.
-
tibtype
csendes tag
Sziasztok.
Újra problémám van a géppel. Az előzmény:
""
Sziasztok!
Alábbi esetben szeretnék tanácsot kérni:
Adott egy Macbook Air, tavaly novemberben vettem a Telekomtól. A gép szeptember végén tönkrement, egyszerűen nem kapcsolt be. Szeptember 7-én bevittem a Telekom egyik üzletébe, hogy küldjék el szervizbe. Az ügyintéző, amikor vette át, azt mondta, hogy csak egy régebbi típus alapján tudja felküldeni ( a legelső, core2duo-s procival ). Mondtam, hogy nem, az úgy nem oké. Akkor sajnos várnom kell, amíg a rendszerbe felviszik az új cikkszámot. Mondom nagyon jó, de mégis mennyi idő? Hát kb egy hét. Végül szeptember 14-én sikerült nekik felküldeni. Vártam türelmesen, de két hét múlva már kezdtem kicsit ideges lenni. Bementem újra a T-pontba. Csak jelzem, egy ilyen út 120 km oda-vissza kocsival, mert a közelben lévő partner üzletből elhajtottak, hogy oda ne vigyem, mert biztos nem csinálnak vele semmit ( Nesze neked ügyfélélmény... ) Kérdeztem, mi a helyzet, hát nem lát semmit a rendszerben. Fasza. Egy hét múlva újra mentem (120 km ) , akkor már kiderült, hogy az Almáriumnál van a gép. ( Róluk inkább most nem írok semmit, az utolsó hely, ahová bármit is vinnék szervizelni. ). A telekomos srác jó fej volt, megadta a számát, hogy ne kelljen beszaladgálnom, érdeklődhetek nála, hogy mi a helyzet, illetve ő is hív, ha tud valami új infót. Ennyiben maradtunk. Ma felhívtam, a gép még mindig ugyanúgy áll, azaz sehogy. Ma van október 18-a, ami már inkább 19, ilyen későn este, macbookom nincs, de a számlát fizetnem kell, mert egyébként jön az ejnye-bejnye, meg a büntetés.
Cserekészüléket persze nem kaptam, az nem volna reális egy "piacvezető" cégnél, akiktől vettem egy "prémium" terméket, minden szolgáltatás tőlük van ( otthoni, mobil ), illetve az elmúlt 14 év alatt kifizettem nekik kb 15 millió forintot számlákra.
Valami ötlet? Él még az a törvény, hogy elállhatok a vásárlástól? Adják vissza, amit eddig kifizettem, töröljék a kötbért, a hűségidőt és helloszia. Vagy esetleg kérhetem a teljes vételárat, és fizetem tovább a részleteket? Vagy egy új gép?
Akárhonnan is számolom, a 30 napból már erősen kicsúsztunk.
Ha valaki tud érdemi választ, kérem ossza meg velem.
Elnézést, amiért ilyen hosszú lett a történet, a segítséget pedig előre is köszönöm
""Visszakaptam nagy nehezen a macbookot, másfél hónap után. Minden szép és jó, állítólag alaplapot cseréltek benne, ez még később fontos lesz. Használtam kb 1 hetet a gépet, amikor fogta magát és kikapcsolt, 50%-os akku töltöttségnél. Azóta nem lehet bekapcsolni, töltésre SEM reagál. Hívtam a telekomot, hogy ilyenkor mivan. Hát be kéne vigyem újra, hogy megint felküldjék szervizbe.
DE!
Én nem akarom, hogy ez a szerviz (almárium "pro" ) újra hozzányuljon a géphez. Állítólag alaplapot cseréltek benne ( papíron ez van ) , de a szériaszám maradt ugyanaz. Régen vizsgáztam már ugyan, de hivatalosan, végzettségemet tekintve informatikus vagyok. Namármost, ha alaplapot cserélünk, akkor változik a szériaszám, ugye? Ez egy apple termék, nem samsung, hogy át lehessen írni rajta mindent. Valószínűleg forrasztgattak rajta valamit, aztán "jóvanazúgyafeneottegyemeghaműködik" hozzáállással visszaküldték, az apple-nek meg kiszámláztak egy alaplapot.
Tehát, van valami megoldás, hogy cseréljék ki a gépet? Vagy töröljék a francba az egész szerződést, adják vissza a pénzt és felejtsük el egymást? Mostmár kicsit ideges vagyok, inkább veszek egy másikat, mint ezzel szenvedjek.
Vagy így jártam, buktam a pénzt és a működő laptopomat is?A válaszokat előre is köszönöm.