- Fotók, videók mobillal
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
hundai
aktív tag
Sziasztok!
Beadtam az aqua-hoz 2016/11/02-ben vásárolt videókártyámat 2017/06/26-án meghibásodás miatt. Határidőnek 17/08/10 jelölték meg (ez már most pofátlan..) ami ugye 2 napon belül lejár. 07/17-én írtam nekik hogy hol tart a garanciáztzatás, válaszul, hogy a gyártói garanciáztatás 3-4hét.
Kérdésem: Mit tegyek? Írjak nekik mailt hogy hol tart a garizás, és hogy pénteken végső esetben a békéltető testülethez fordulok, vagy menjek be az üzletbe reklamálni a vételárat? Ki hogy csinálná?-Wake up Neo!