- Telekom mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
gabor9991
őstag
válasz hundai #17593 üzenetére
Már írhatsz is a békéltető testületnek, 30 napig vagy köteles a forgalmazó indokolását elfogadni, ha nem kaptál cserekészüléket.
Az alábbi idézet a békéltető testület állásfoglalása hasonló eset kapcsán:
Tájékoztatjuk, hogy a békéltető testület kettős feladatkört lát el, egyrészt felkérésre jogi tanácsadást nyújt, másrészt a fogyasztó és a vállalkozás között a fogyasztó kérelmére a felek között kialakult jogvitát határozattal dönti el.
Az irányadó jogszabály a szavatossági hibában szenvedő termék kijavítására napokban megjelölt határidőt nem irányoz elő, hanem úgy rendelkezik, hogy a lehető leggyorsabban kell a hibát kijavítani. Számszaki megjelölést csak indirekt módon alkalmaz, azaz amennyiben 30 napon belül a hibát nem sikerül kijavítani, úgy csere készüléket kell biztosítani.
Ha a 30 nap eltelt és cserekészüléket nem adtak, továbbá a vállalkozás nem elvárható módon jár el, vagy vitatja a szavatossági igényt, illetve a körülményekből az következik, hogy halogató taktikát folytat, úgy a fogyasztó másik szavatossági igényre térhet át, azaz kicserélést kérhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
Amennyiben a fentiekből arra a következtetésre jut, hogy a szavatossági igény kielégítése veszélyben van akkor bírósághoz vagy békéltető testülethez fordulhat.Írj a forgalmazónak is egy emailt, hogy elfogyott a türelmed és felvetted a kapcsolatot a békéltető testülettel, cserét kérsz vagy pénzt vissza, ha nem teljesíti egyik kérésed se, indokolja meg, hogy a testület az eljárásában figyelembe vehesse.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Motorolaj és szűrő topik
- LEGO klub
- Telekom mobilszolgáltatások
- HP notebook topic
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...