- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
gabor9991
őstag
válasz hundai #17593 üzenetére
Már írhatsz is a békéltető testületnek, 30 napig vagy köteles a forgalmazó indokolását elfogadni, ha nem kaptál cserekészüléket.
Az alábbi idézet a békéltető testület állásfoglalása hasonló eset kapcsán:
Tájékoztatjuk, hogy a békéltető testület kettős feladatkört lát el, egyrészt felkérésre jogi tanácsadást nyújt, másrészt a fogyasztó és a vállalkozás között a fogyasztó kérelmére a felek között kialakult jogvitát határozattal dönti el.
Az irányadó jogszabály a szavatossági hibában szenvedő termék kijavítására napokban megjelölt határidőt nem irányoz elő, hanem úgy rendelkezik, hogy a lehető leggyorsabban kell a hibát kijavítani. Számszaki megjelölést csak indirekt módon alkalmaz, azaz amennyiben 30 napon belül a hibát nem sikerül kijavítani, úgy csere készüléket kell biztosítani.
Ha a 30 nap eltelt és cserekészüléket nem adtak, továbbá a vállalkozás nem elvárható módon jár el, vagy vitatja a szavatossági igényt, illetve a körülményekből az következik, hogy halogató taktikát folytat, úgy a fogyasztó másik szavatossági igényre térhet át, azaz kicserélést kérhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
Amennyiben a fentiekből arra a következtetésre jut, hogy a szavatossági igény kielégítése veszélyben van akkor bírósághoz vagy békéltető testülethez fordulhat.Írj a forgalmazónak is egy emailt, hogy elfogyott a türelmed és felvetted a kapcsolatot a békéltető testülettel, cserét kérsz vagy pénzt vissza, ha nem teljesíti egyik kérésed se, indokolja meg, hogy a testület az eljárásában figyelembe vehesse.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Yettel topik
- Windows 10
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Diablo IV
- Gaming notebook topik
- Villanyszerelés
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- További aktív témák...