Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nmy1212

    tag

    Sziasztok!

    Egyik webshopon (ED) vásároltam(részletre) egy okostelefont, amire cserét kértem, mert rossz volt. (14 napon belül voltam)
    Tegnap átvettem a cserét és mivel kicsit most próbáltam előrelátóbb lenni rákérdeztem hogy ebben az esetben újraindul-e a 14 napos elállás. A válasz nem volt, csak a 3 munkanapos határidő maradt. (ebben az esetben ha jól tudom akkor csak hardware-es hiba miatt cserélnek)
    Ezt kicsit furcsának érzem, mivel lényegében ugyancsak egy netes rendelést vettem át, emailem is van róla.
    Most kivételesen nem hardware-es gondja van a telefonnak hanem software-es, de én nem kívánok többet ezzel szenvedni ezért visszavinném és levásárolnám az árát.

    Tudok valamit tenni ha a bolt mégis visszadobná a kérésem?

    Köszönöm!

    Üdv!

Új hozzászólás Aktív témák