Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sátán44

    addikt

    Sziasztok!

    Áprilisban vásároltam a mobilkereskedes.hu-n egy Lg G4-es telefont 1 év teljes körű garanciával.

    Hiba:
    Aktív wifi mellett sűrű kattogó hangot rögzít videofelvételkor.

    Személyesen bevittem a kp-i Lg szervizbe, ők továbbították a telemax szervizbe. Ott cseréltek hangszórót, ami nem oldotta meg a problémát. Visszaküldtem az Lg szerviznek, szemléltetve a problémát 2 videofelvételt hagytam a készüléken. Hívtak, hogy ők is tapasztalták a hibát, de minden szóba jöhető alkatrészt cseréltek, de a hiba továbbra is fennáll. Panelt kellene cserélni, de a kp-i Eu raktár készlethiánnyal küzd, ezért csereutalványt állítottak ki. Most pénteken visszakaptam a telefont az LG-től, ezzel egyidejűleg jeleztem a mobilkernek, hogy mi újság a telefonnal. Erre közlik, hogy ezt nekik is be kell vizsgáltatni a telemaxal, közöltem velük, hogy 2 hete jött onnan és nem oldották meg a problémámat. Hozzátette, hogy az Lg nem kötelezheti őket a telefon cseréjére. Küldjem el hozzájuk és majd meglátják mit tehetnek. Valaki legyen szíves tájékoztatni, hogy ilyenkor milyen jogom és lehetőségem van?

    Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)

Új hozzászólás Aktív témák