- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Netfone
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Szia!
Elfér itt a kérdésed.
Neked, mint magánszemélynek semmit nem kell vállalnod (tehát pl. próbagaranciát sem). Sőt, számodra az a legkedvezőbb, ha nem papíroztok semmit, mert később a szerződésben leírtakat vállalnod kellene.
Hogy mire kell figyelned? Csak arra, hogy kicsengesse a pontos összeget a vásárló. -
gyurkikrisz
őstag
Sziasztok!
Nemsokára lejár a telefonom garanciája, és most bevinném a szervízbe, hogy még néhány hibáját javítsák. Mivel nagy eséllyel csak az után kapom vissza hogy már lejárt a garancia, arról szeretnék érdeklődni, hogy van-e egy időtartam, amíg a szerviznek a javításra garanciát kell vállalnia. Van ilyen időtartam? Akár egy hét, csak nehogy úgy járjak, hogy valamit elrontanak, és azzal mehetek a sóhivatalba.
A tuning a kisfiúk alap órajele. | i5 6500
-
ANDROID???
addikt
válasz gyurkikrisz #14657 üzenetére
Telemax?
Ez az 1. év?
-
gyurkikrisz
őstag
válasz ANDROID??? #14658 üzenetére
Egy Nokia telefon, és ez már a második év vége.
A tuning a kisfiúk alap órajele. | i5 6500
-
gyurkikrisz
őstag
válasz gyurkikrisz #14659 üzenetére
Megvan: "A hatályos törvények által megengedett maximális mértékben a javítás vagy a csere nem újítja meg, illetve nem hosszabbítja meg az adott jótállási időtartamot. A jelen Jótállás hatálya alá tartozó eredeti vagy cserealkatrészek, illetve cserekészülék Termékek jótállási időszaka az eredeti Jótállásból még hátralévő időtartamra, vagy a javítástól, illetve a cserétől számított hatvan (60) napra, illetve a kettő közül a hosszabb időszakra terjed ki."
A tuning a kisfiúk alap órajele. | i5 6500
-
ANDROID???
addikt
válasz gyurkikrisz #14659 üzenetére
-
(úgy tudtam, ha nem a kiterjesztett garancia időtartama alatt, hanem a gyártói garancia ideje alatt a szervizelés időtartamával "hosszabbodik" a garancia..)[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz ANDROID??? #14661 üzenetére
A jótállás hosszabbodik meg a javítás időtartamával. Csere esetén pedig újraindul. Ez a gyártó által vállalt garanciától teljesen független. Én olyan esetet is el tudok képzelni, hogy egy 1+1 év garis telót fél év után cserélnek, aminek következtében újraindul az 1 év jótállás, de az extra gyártói gariból már csak fél év marad a jótállás letelte után, mert már másfél év telt el...
[ Szerkesztve ]
-
optikus
senior tag
válasz Superhun #14662 üzenetére
1 even tul mar azt vallal a gyarto amit akar, cserere sem kotelezett es a cserelt keszuleknel tovabbi garijara is csak o ad felteteleket, ez mar nem olyan mint ha a boltba vetted volna es 1 evben lennel. meg lehet a szavatossagal probalkozni ha olyan jellegu a hiba.
amugy sosem ertettem hogy ha valaki tudja hogy xar valami akkor miert varja meg a gari legveget aztan szaladgal fuhozfahoz hogy ilyenkor mi van...
Buy books not gear.
-
Stauffenberg
nagyúr
Az LG G4 topikból jövök a kérdésemmel:
Bennem még az élt, hogy a javítás kötelező határideje 30 nap, most az új szabályozás kicsit belekavart, mely szerint 15 nap ha nincs cserekészülék, 30 nap ha van cserekészülék, viszont ez nem kötelező, hanem irányelv.
Most már kezdem megunni a dolgot, alaplapot cserélnek benne, megrendelték az alkatrészt ami 3 hét alatt sem jött meg, miközben többen a topikból 24 óra alatt megjárták ugyanezt a szervizt, ugyancsak alaplapcserével.
Gyanítom a készülék tovább lett dobva a Telemaxnak, de tőlük javítva sem kérem vissza (undorító munkát végeznek). Letelt rég a 15 nap, reklamálhatok, hogy új telefont adjanak?
Mellesleg topikgazdai feladataimat sem tudom ellátni rendesen közel egy hónapja. Lépésről-lépésre leírások készítéséhez kellene a készülék. Nagyon idegesítő.
-
jenei1994
addikt
Sziasztok!
Az Emag webshopnál a szervizelés általában meddig tart ? Sajnos tegnap megadta magát 3 hónapja vásárolt tabletem .
Tisztelt Ügyfelünk,
Értesítjük, hogy kérelmét jóváhagytuk és regisztráltuk a(z) .... azonosító alatt. A futárszolgálat képviselője hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot
Ez azt jelenti,hogy holnap jelentkezik nálam a futár ?
[ Szerkesztve ]
-
optikus
senior tag
válasz Stauffenberg #14664 üzenetére
Mennyi idos a cucc? Huseges?
Jelenlegi szabalyok xerint nincs maximum nap a javitas idejere es csere is barhanyszor lehetseges.Buy books not gear.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz optikus #14666 üzenetére
Szeptemberben vettem, Telekomos példány (hűséggel).
Már beszéltem az ügyfélszolgálattal. Az ügyintéző cikkszám alapján megnézte az alkatrészt, egész Európában nincs sehol raktáron. LG G4-hez alaplap... aligha hihető, szerintem a szervizes valamit nagyon benézett és valamilyen dél-afrikai változathoz rendelt alaplapot.
Közben a G4 topikban többen is elküldték nekem a munkalapokat, mely szerint nekik cseréltek alaplapot 24 óra alatt úgy, hogy jóval utánam adták le ugyanott.
De ezt nem hoztam fel, csak mondtam, hogy ha belátható időn belül nem lesz alkatrész, akkor ne szenvedjünk tovább, kérvényezem a cserét. Továbbította a felettese felé a kérésemet, de lehet, hogy meg kell várni a 30 napot az alkatrész miatt, ha addig sem jön meg, csere lesz.
Ezt viszont nem akarom megvárni, itt a karácsony, éppen akciós ez a modell, ha kapok is csereutalványt, szinte biztos, hogy egyre kevesebb esélyem lesz még az ünnepek előtt kicseréltetni, mert elfogy.
Egyébként a csereutalvány, hogyan működik a Telekomnál (vagy szolgáltatóknál általában)? Még nekik is el kell bírálniuk/feldolgozni aztán majd valamikor lesz egyszer telefonom?
Lassan többet van beragadva a szervizben, mint amennyit eddig használni tudtam.
[ Szerkesztve ]
-
KisTücsök
addikt
Sziasztok!
Lehet nem jó helye járok, meg őszintén szólva lehet én sem tudom mit akarok.
T-s netfejlesztés alkalmából lett véve részletre egy Gigaset QV830 tablet. Nem nekem, de végül nálam kötött ki. Egyből feltűnt a jobb felső sarkában lévő anomália. Ez élőben közelről úgy néz ki, mintha négy, egymással kb párhuzamos vonalka lenne. A feketét kivéve minden színen előjön. Próbáltam több tesztprogival is. Meg persze pl már a Play böngészőjében is szépen látszódik. [link] és [link]
Élőben persze feltűnőbb. Vissza Lett véve a T-hez és (bár kb 3. alkalommal, mert mindig volt valami bajuk) bevették garira. Most kaptuk vissza. Ugyanazt a példányt, a garis papíron azzal a szöveggel, hogy a megjelölt hiba nem jelentkezett náluk. wtf? Most nálunk lenne valami baj, tehát rossz a szemünk (akárkinek mutattam eddig, látta a hibát), és rossz a tesztprogi, és minden rossz akkor? Ha mégsem, akkor meg hogy a fenébe nem vették észre? Vagy a T-nél csak szórakoznak, hátha feladjuk, nekik meg nem kell szarakodni vele? Próbálkozzunk még? Lenne értelme?
Még nem gariztattam velük soha, nem ismerem a... szokásaikat.
-
optikus
senior tag
válasz KisTücsök #14669 üzenetére
Ez a nem latjuk a hibat a legtobb szervizben elojon. Nyilvan ha nem akarja nem fog latni semmit. Ezzel ket baj van egyreszt ulnek rajta sokaig masreszt nem hosszabodik a garesz.
Amugy meg ne hagyd lerazni magad. Reszletesen le kell irni a hobajelenseget es ragaszkodni hozza hogy a felvetelnel ra js irjak. Nekem anno azt javasoltak fenykepezzem le, nyomtassam ki a kepeket jeloljem be a hibat es ezt is csatoljam, sot akar egy cd-re is felteheted. Ocsemnek peldul igy csinaltak meg 3xorra az lg telojat...Buy books not gear.
-
jenei1994
addikt
válasz gyurkikrisz #14671 üzenetére
Ma jött is a futár érte. Köszi!
-
sirdenis
tag
Kaptam lg szerviztol keszulékcserére jogosító igazolàst viszont csak dragabb hasonlo tudásu keszulékek vannak. Ilyenkor nekem kell rafizetnem meg vagy adnak egy dragabbat ingyen?
-
Topikgazda
válasz sirdenis #14674 üzenetére
Bemész a boltba, ahol vetted a telefont és ha nem tudnak ugyanolyat adni, akkor visszakérheted a vásárláskori vételárat. Ha szolgáltatós a telefon és a 2. évben vagy, akkor kicsit másabb a leányzó fekvése, mert ott nem játszhatod el azt, hogy visszakéred a vételárat, ugyanis a 2. év a szolgáltató által önként vállalt garancia és az ő szabályai érvényesek. Itt annak is örülni kell, ha a levásárlást felajánlják.
[ Szerkesztve ]
-
RootRulez
félisten
Sziasztok!
Áprilisban lett vásárolva egy konyhai gép, a készülkékre 3 év garancia van
November elején meghibásodott. Visszavittem a boltba, akik elküldték a szervizbe, megjavították. Működött is szépen, azonban pár napja újra meghibásodott (a probléma ugyanaz volt vele, mint korábban), újra szerviz megjavították.
Kérdésem, ha harmadjára is elromlik, kérhetek új terméket ehelyett? Illetve meddig kötelezhetem a boltot, hogy küldje vissza szervizbe? Azt hallottam csak egy évig, utána nekem kell eljuttatnom.
Köszi: RR
═════════════════════════════════════════
-
optikus
senior tag
válasz RootRulez #14676 üzenetére
a garancia (az elso eves) annyival hosszabbodik amennyit nincs nalad, ezt be kell jegyezniuk a jotalasi fuzetkebe.
elso eves garinal nincs megkotes a szervizelesek szamara es hosszara (termeszetesen mivel a gari mindig hosszabbodik ahogy fent irtam, igy hatrany nem er). viszont nem kotelezhetoek cserere se semmi masra, nekik jogukban all javitgatni a vegtelensegig. annyit tehetsz hogy a 3 szerviz utan mar megalapozott lehet reszedrol a cseret vagy vetelarat visszakerni. de erre nem kotelessek.Buy books not gear.
-
asdf_
veterán
válasz sirdenis #14674 üzenetére
Ha szolgaltatos, elofizeteses a telefon es a masodik evben vagy, akkor az szokott lenni a moka, hogy ha anno M tarifakategoriaju csomagban vetted a telefont 35 000 Ft-ert, akkor a jelenlegi M tarifakategoriabol valaszthatsz egyet 35 000-ert. Valamint szinten a fenti korulmenyek eseten ne lepodj meg, hogy az uj keszulek jotallasanak lejarti ideje az eredeti keszulekvasarlasod datuma + 2 ev lesz (tehat ha a kifingott LG-re meg fel ev volt hatra, akkor erre a mostanira is annyi lesz).
-
asdf_
veterán
válasz ANDROID??? #14679 üzenetére
Kotelezo jotallas ideje? 1 ev. Tobbet vallal ennel a szolgaltato? Igen. Ez meg a jofejseg masik oldala
-
B-L-A-C-K
titán
Sziasztok!
Adott 3 hivatalos Apple szerviz (Almárium, iCenter, iStyle), Magyarországon vásárolt céges telefonra garanciáztatás esetén iStyle megadja az újrainduló 1 évet készülék cserénél, az iCenter, meg az Almárium azt mondja jogszabály szerint céges vásárlás esetén ez nem jár az 1 év (csak 3 hónap). Létező jogszabály, ha igen hol találom?
Előre is köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
Kommy
veterán
Sziasztok!
A napokban rendeletem internetről egy robogó alkatrészt (variátor szíj), az oldalon ki lehet választani a motor típusát, annak megfelelőt rendeltem, ráadásul a gyári szíj cikkszáma is (Méretei: 878x17) ott volt, majd megrendeltem a helyettesítő szíjat, mivel az eredetit nem lehetett, az oldalon fel van tüntetve a helyettesítő szíj méretei (876x16.6), ami valamivel kisebb mint a gyári, de jó lett volna, erre kaptam egy teljesen más méretekkel rendelkező (862x16.5) szíjat. A szíjon feltüntetett azonosító AW0166 ami szerepel az oldalon is, de a mérete akkor sem megfelelő.
A kérdésem ezzel kapcsolatban az lenne, hogy ilyen esetben mit lehet tenni, mivel teljesen más szíjat kaptam meg, vagyis nem felel meg az oldalon leírtaknak, nem kompatibilis a motorral.
Elállnék a vásárlástól, de nem szeretném ha nekem kéne a visszajuttatás költségét fizetni (elvégre nem az én hibám miatt nem felel meg ), mivel az egész volt 3500Ft. -
asdf_
veterán
válasz B-L-A-C-K #14683 üzenetére
En arra tippelek, hogy az uj PTK csak a termeszetes szemelyeket tekinti fogyasztonak, a 151/2003 pedig csak fogyasztok reszere ertekesitett termeknel ir elo kotelezo jotallast. Ezt az emlitett ket ceg ceges vevoknek igy nem is adja meg, cserenel a 3 honap az az Apple-tol johet, nem jogszabalyi alapu. Azonban ettol a vevo elonyere el lehet terni, szinten csak tipp, hogy az iStyle ezt teszi, vagy szimplan csak ataludtak az elmult masfel evet a jogszabalyvaltozas ota
-
asdf_
veterán
Igen, de semmikepp sem elallassal kene nyitnod (leven ott te fizeted a visszautat), hanem jelezni, hogy rossz termeket kaptal, valamint ha idokozben mar beszerezted a megfelelo alkatreszt, akkor azt is kozolni, hogy a helyes alkatreszre pedig mar nincs szukseged, teritsek vissza a rendeles es a posta osszeget, ha meg nem, akkor pedig kuldjek a helyeset.
-
alex71995
csendes tag
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy tegnap este vettem a "gazdaságos" hipermarketben egy táblagépet, mellesleg nem a legolcsobb kategóriából. Nos, a hozzá kapott gyári hálózati töltőn a vas elég érdekes dolgokat produkál. Kijelző egyik fele össze-vissza érzékel, és a hangszórója is igencsak érdekesen szól. Mondom éppen csak, hogy 24 órája van nálam. Ha holnap visszavinném esetleg, akkor mire számíthatok? Mi ilyenkor a hivatalos? Nyilván nem azért vettem, hogy 1 nap után egy hónapig eseteg szervízben legyen. Ilyenkor vissza kell, hogy fizessék a vételárat? Vagy erre ne is számítsak?
Köszönöm a válaszokat előre! -
Topikgazda
-
alex71995
csendes tag
Köszönöm a válaszokat!
Nagy szerencsém volt, vagy csak éppen kifogtam, hogy a hozzáértők dolgoztak, amikor visszavittem, mert nem kötekedtek. Szó nélkül rábólintottak, hogy az általam ecsetelt hiba fenn áll, nem kötekedtek, nem álltak belém. Sőt kiprobálásuk nélkül cselekedtek. Csere vagy készpénz? - kérdezte az úriember. És már fizette is vissza a vételárat. -
alex71995
csendes tag
válasz ANDROID??? #14696 üzenetére
De bizony szükségem lett volna rá, csak elgondolkodtam közben, hogy vajon miértnem nézték meg mielött vissza adták az árát? A választ is tudom: mert ezek a hiba nem konkrétan ezen a darabon volt. Magyarán, hogy vittem vissza és már tudta mi a baja, úgy, hogy nem is mondtam el még... ebből rá is jöttem arra amire kellett. Majd veszek helyette egy rendes MŰSZAKI, erre szakosodott áruházban.
-
didros
senior tag
Sziasztok! egy netes kereskedőn keresztül vásároltam egy WD winchestert. Sajnos kattog, hibás.
A WD garancia ellenőrzés ezt dobja:No limited Warranty = Product was originally sold to a system manufacturer. Please contact the system manufacturer or the place of purchase for warranty service.
A kereskedő nem akar felem foglalkozni, mit lehet ilyenkor tenni, hová forduljak?
(xplaza.hu volt a netes kereskedő, a feladó pedig egy szlovák cég (Kander s.r.o. Gyömrőn...)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen