- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a Sker Ritual teljes kiadása
gp Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
-
Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
it Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
optikus
senior tag
nem lesz kotelezo, de ha nem jelenik meg akkor automatan kironak ra birsagot es azt merkegeles nelkul. igazabol a cel az hogy ne legyen erdeke nem elmenni. pl egy 20e-es ciponel ha nem jelenik meg es kap egy 15e birsagot akkor az nem olyan jo biznisz neki se plane ha kesobb meg a cipot is meg kell teriteni.
Buy books not gear.
-
optikus
senior tag
válasz Motion_Blur #14044 üzenetére
annak tunik de nem az. egy folyamat lepesei. ha nem irsz be nem mesz bekeltetore hanem szaladsz a birosagra akkor joggal le fognak pattintani hogy te nem tettel meg minden olyan lepest ami elobb a rendelkezsedre allt volana. bukod a koltsegeidet, szerencses esetben meg a hataridokbol is kicsuszol.
Buy books not gear.
-
r00r1
aktív tag
Sziasztok,
Június 2-án az eMagnak visszaküldtem a BB Z3-as telefonom. A mai napig hitegetnek, hogy volt már szakszervizben is, de a telefonról egy lópikulányi infóm sincs, csak annyit amennyit az ügyfélszolgálaton elmondanak (egyenlő a nullával).
Ezt a levelet pont egy hete kaptam meg:
"Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy a(z) #385056 RMA azonosítószámmal ellátott termék(ek)et átvettük és #1300124 azonosítóval rögzítettük az eMAG Szerviz rendszerében.
Termék(ek):
1 x BlackBerry Z3 mobiltelefon, Kártyafüggetlen, 8GB, Fekete 93298Tisztelettel,
Depanero team - eMAG service partner"Azt mondták, hogy 2,5 hétig kb el volt keverve a csomagom, azért csúszik ennyire a javítás. Mivel román a cég (megtanultam a leckét, többet onnan nem...) a magyar jogszabályok nem vonatkoznak rá (?), így legfeljebb békéltetőtestülethez fordulhatnék, vagy ügyvédhez.
Esetleg ezzel kapcsolatban valami ötlet?
Előre is köszönöm!
-
asdf_
veterán
válasz optikus #14052 üzenetére
Mondjuk ha jol remlik, megyeszekhelyenkent egy bekelteto testulet van, ha epp nem ott van a ceg, oda felkuldeni valakit, hogy elcsesszen tokkvono 2-3-4 orat az utazassal meg a targyalassal, az se nagyon van kevesebben. En cegkent biztosan azt mondanam ilyen esetben, hogy az asztal kozepere tessenek odarakni egy kihangositott telefont, felhivom, es ugy kivanok reszt venni
-
Turbolada II
őstag
válasz Motion_Blur #14044 üzenetére
Hülyeség amit írsz, mert még valószínűleg nem próbáltad. Az esetek 80-90%-ában rögtön "megenyhülnek" a vásárlók könyve szó hallatán.
*Egyébként a fórum elején illene kijavítani a hivatkozott jogszabályokat.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Turbolada II #14056 üzenetére
Én a másik oldalról tapasztalok, nem egy, nem tíz, nem száz esettel volt már dolgom 10 év alatt. Nyilván csak egy cég szemüvegén keresztül látom a történéseket, de itt a vásárlók könyve kb. a kifestővel egyenértékű, az égvilágon senkit nem érdekel hogy mit írsz oda...
Békéltető, fogyvéd: hajrá, lehet menni, dettó nem érdekel senkit
Persze az esetek döntő többségében itt olyan termékekből adódnak ezek a problémák amiket kb. legyártani se lenne szabad. De megvenni se!!
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
axlfsi
veterán
válasz Motion_Blur #14058 üzenetére
Aruld mar el, hol dolgozol, mit gyartatok es adtok el, plíz!
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
sinick
senior tag
-
Turbolada II
őstag
válasz Motion_Blur #14058 üzenetére
Ilyeneket nem szabad írni, még ki találnak b*szni. Nekem is sok esettel volt dolgom, vásárlói oldalról.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
313313
addikt
válasz Turbolada II #14061 üzenetére
Azért a beírások 70-80%-a úgy néz ki, hogy a vevő hülye és amiatt ír be.
- Nem tud értelmes mondatokat írni.
- Nincsenek írásjelek, ismétli önmagát.
- Rondán ír, olyan helyesírási hibákkal, hogy inkább visítok...
- Nem tudja megfogalmazni mit szeretne, azt is rosszul.
Az emberek kb 80%-a nincs tisztában a jogaival, jogokkal és azt hiszi mindenki, garancia azt jelenti, hogy 12 hónapon belül ha elromlik (a 10.000ft alatti termék is) akkor helybe pénzt kap vissza. Illetve sokan szeretnének személyes vásárlásnál 3 napon belül elállni ilyen-olyan indokkal vásárlástól (ami meg a bolton múlik ezeket hogy kezelik, de általában elküldenek a búsba...)HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Motion_Blur
félisten
válasz 313313 #14062 üzenetére
Ezt teljes mértékben alá tudom támasztani.
Azért a leginkább epic pillanat az amikor a kedves ügyfél azt szeretné hogy magam (a cégem) ellen én tegyek panaszt a fogyasztóvédelemnél. Mert még ahhoz s buta/lusta hogy ezt ő tegye meg...Érdekes módon 20 év alatt nekem egyetlen egy termékem nem hibásodott meg, nem kellett gariztatnom semmit.... csak odafigyeltem hogy minőségi cuccot vegyek. Meg mondjuk nem árt tudni használni sem.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#81556480
törölt tag
ÜDv!
Kérdésem a következő:
Fogyasztóvédelemhez fordulhatok-e ha a meglévő internet szolgáltatásom:
-5 napja nem működik ( a teljes környéken , nem előre bejelentett probléma van rengeteg háztartásban)
-havi szinten 3-5 nap szolgáltatás kimaradás van.
- az ÁFSZ-ben foglalt minimál értéket rendszeresen nem éri el a sebesség.
-a hónapban 3x járt kint szerelő (nem volt net, csatlakozót cserélt, nevetséges)
-az éven 2x cseréltek modemet ( nem volt megfelelő sávszélesség) 2006os modell, Thomson kábelmodem
-legalább 10x telefonáltam be ( hívás után 2 napon belül elhárították a hibát)Egyébként 2 hét mulva megyek másik szolgáltatóhoz.
Nekem csak internetre van szükségem, és ezt csak két szolgáltató biztosít a környéken. Egyik ez, 3 mega kb 5000ft, a másik pedig 10Mbit 5500 ért ( nemrég óta elérhető nálunk)5 éve a ping ordas nagy, csúcsidőben multiplayer játékokra alkalmatlan.
csak úgy ennyi. A városi 1000mbites nettel re4ndelkezőkenk üzenem, hogy nem 1995-ből írom levelem. ÁFSz minimál sávszél= betárcsázós internet szint
-
Turbolada II
őstag
válasz 313313 #14062 üzenetére
Sajnos a legtöbb esetben mindenki magából indul ki. Ezek szerint én nem abba a bizonyos 70-80%-ba tartozok. Néhány tudatos várárló is akad szerencsére.
Motion_Blur: Szerencsés vagy, nekem az ASUS, MSI termékek romlottak el nagyon rövid idő alatt. (Nem kínoztam őket)
[ Szerkesztve ]
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
jbauer05
tag
Üdv
PCX.hu-val kinek mi a tapasztalata ? Mert holnap lesz egy hónapja, hogy benyelte gariztatás cimen az alaplapomat. A türelmem már nagyon elfogyott, mert egy szar fos laptopon kell itthon dolgoznom, ami egyfolytában túlmelegszik. Emlékezeteim szerint 30 alatt kellene elintézniük, de ha nem teljesítik, gondolom azonkívül, hogy elkezdek fenyegetőzni a fogy védelemmel, mást nem nagyon csinálhatok, vagy igen ?
[ Szerkesztve ]
-
Turbolada II
őstag
válasz jbauer05 #14066 üzenetére
30 nap már jelentős kényelmetlenség. Erre hivatkozhatasz. És említsd meg a vásárlók könyvét.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
Attix82
őstag
válasz Turbolada II #14068 üzenetére
Vásárlók könyve: Cég főnökségének szól, elolvassa és elmegy a WC-re elintézni a dolgát
A kényelmetlenséget a bíróság döntheti csak el. 1év után meg márcsak a bolt feltételei lehet, ami azt is jelentheti, hogy majd kész lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
őstag
válasz Turbolada II #14070 üzenetére
Miről beszélsz? Vagy az ügyfelet hajtja el a bíróság, hogy a cég továbbította a terméket a megfelelő szervizbe (amilyen gyorsan tudta mondjuk 3 nap alatt) ....buktad az egészet.
El vagy tájolódva.
-
Turbolada II
őstag
válasz Attix82 #14072 üzenetére
Az írásbeli panaszra 30 napon belül reagálni kell, indokolással. Szóval nem csak elolvasni kell.
Gyakorlatban nem vagy ott. A legtöbb eset már a békéltetés előtt megoldódik (+90%)
[ Szerkesztve ]
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
Attix82
őstag
válasz Turbolada II #14073 üzenetére
Reagál: A leadás után a 3. nappal leadva a márkaszervizbe, javítás alatt (természetesen hivatalosan dokumentálva a termék útvonalát) . És elmegy a WC-re elintézni a dolgát.
-
Turbolada II
őstag
válasz Attix82 #14074 üzenetére
A vásárlók könyvéről beszéltem. Beleír az vásárló, jelentős érdeksérelem bla-bla, nem válaszolnak rá----->büntetés.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
Egzee
őstag
Sziasztok!
Ma van 30. napja szervizben a videokártyám, erre a hétre ígérték, remélem a hétvégén már játszok, de mi van ha nem? Tényleg nincs meghatározva a maximális időtartama a garanciáztatásnak?
Szerk.: Kicsit visszaolvastam... Mi ez a jelentős kellemetlenség? Elég kellemetlen, hogy nem tudok GTA V-özni...
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Nincs. Ilyen a jogszabályi környezet... (törekedni kell, jelentős kényelmetlenség, stb...)
Egészen pontosan:
A forgalmazónak a kijavítást, kicserélést az áru tulajdonságára illetve elvárható rendeltetésére figyelemmel megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégeznie. A A rendelet 4.§ (2) bekezdése jogszabályi ajánlásként fogalmazza meg, hogy a forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Mindezek értelmében tehát a kereskedőkre nézve nem kötelező előírásként határozza meg a javítás vagy csere elvégzésének idejét. A határidőkre vonatkozó egyéb rendelkezést a Polgári Törvénykönyv 306.§ (2) bekezdése tartalmazza. Ennek értelmébena kijavítást vagy kicserélést megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Egzee
őstag
válasz Motion_Blur #14080 üzenetére
hát ez nem túl fair...
-
asdf_
veterán
válasz Motion_Blur #14080 üzenetére
Gyorsan tegyuk hozza, hogy az idezett resz meg a regi ptk-bol valo, tehat csak 2014.03.15. elotti vasarasnal van hatalyban, valamint azt is, hogy a jelentős kényelmetlenség szókapcsolat -de még maga a kényelmetlensélg szó sem- szerepel az új ptk-ban.
-
sinick
senior tag
válasz Turbolada II #14075 üzenetére
Viszont ha a vásárló beírása után, a kereskedő még a jelenlétében a vásárlók könyvében megválaszolta, akkor már válaszolt. Ha a kereskedő valamit csak odaböffentett és nem érdemben válaszolt és a panaszos a saját példányával panaszt tett az NFH-nál, akkor - tökmindegy, hogy jogos volt-e a panasz vagy sem - a kereskedőnek megy a bünti.
-
sinick
senior tag
Viszont - a jól emlékszem - a "megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni" szövegezés megmaradt, ami (szerintem) lefedi a " jelentős kényelmetlenség"-et és alapból ugyanúgy megfoghatatlan a szövegezés. Majd a perben eldöntik!
Viszont ameddig tökölnek a javítással, annyival "növekszik" a szervízben töltött idővel a szavatosság (jótállás).
[ Szerkesztve ]
-
optikus
senior tag
mi van akkor ha egy ceg olyan termeket reklamoz orrba szajba, tv-ben, plakaton, mindenutt amit valojaban nem is lehet kapni? nem ir semmit, nem irja hogy keszlet erejeig, nem is aruhazrol vagy uzletrol vagy keszletrol szol csak egy termek amit valojaban nem lehet kapni.
Buy books not gear.
-
asdf_
veterán
válasz optikus #14087 üzenetére
Igen, de a GVH a fokozatossag elvet kovetve egyre magasabb birsagot szab ki. Ergo ha volt mar 3-4 ilyen ugye az erintett tarsasagnak, akkor minel tobbszor kaszaljak el oket, annal inkabb erdekukben lesz a tovabbiakban nem torvenyt serteni, es biztositani a megfelelo arukeszletet, szoval azert erdemes bejelenteni. Vagy legalabb az adott cegnel a vasarlok konyvebe bejegyezni, az aruhianyt, mert igy mint panaszkodot meg elovehetnek, hogy x het mulva megerkezett, tessek, itt van, ugyanazon az aron.
-
shteer
titán
válasz jbauer05 #14066 üzenetére
PCX aljas tróger banda! beadtam egy lapot gariba, aki átvette perceken keresztül vizslatta, átnézte tüzetesen cpufoglalattal együtt. majd kb 2 hét után visszaadták azzal, hogy garivesztes mert a szervizük karcokat talált valahol a pci foglalat körül. persze, mert csináltak rá. ez még nem lezárt ügy.
[ Szerkesztve ]
..szerintem jónak tűnik
-
djculture
félisten
válasz shteer #14089 üzenetére
Mióta valami trógert vettek fel aki hónapokig nem csinált semmit majd robbant a bomba mert a facebook oldalukon több száz ember anyázott, azóta én se veszek ott semmit. Az a baj már egyre kevesebb az olyan webáruház ahol ha veszel valamit és bedöglik gariztatás is normálisan megy. Legtöbbnél addig vagy jó amig fizeted a cuccot és nem döglik be.
[ Szerkesztve ]
-
313313
addikt
válasz djculture #14090 üzenetére
Ezzel az a baj, sehol nincs saját szervizes ember, aki csak garanciális ügyek intézésével foglalkozna. Ha lenne, normálisabban működnének a dolgok. Sok vállalkozó/tulajdonos sajnálja a pénzt a munkaerőtől, aztán meg pislog mikor gondok vannak...
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
jbauer05
tag
válasz shteer #14089 üzenetére
Úgy 15 nappal ezelőtt azt mondták, hogy kiküldték a beszállítójuknak, hogy csinálja meg vagy adjon újat, Erre mondták, hogy ez 15 nap lesz. Szóval elvileg ez azt jelentheti, hogy benne vagyok a garanciában. Persze a 15 nap már múlthéten lejárt, az anyázó leveleim hatására persze ígérgették, hogy ők biza felgyorsítják a folyamatot és megpróbálják múlt héten elintézni az egészet. Persze, hogy nem jött meg az alaplapom, de ezt sejtettem mikor válaszoltak, kb ilyen bekamuzunk neked valamit, hogy neküldjé nekünk annyi anyázó levelet stílusban.
Persze a másik amire kíváncsi leszek, hogy milyen állapotba küldik vissza. Ugyan is alaplapom doboza nem volt meg, így kénytelen voltam a szg házamban felküldeni, mert annak megvolt a doboza hungarocellel együtt. A felesleges dolgokat kiszedtem belőle, de így is benne hagytam egy kavarót és egy sata kábelt. Kíváncsi leszek, hogy visszakapom-e azokat.
-
Gjani01
csendes tag
Üdv!
Egy webshopban vettem egy terméket, ami a saját hibámból elromlott. Azt hittem nem én tettem tönkre, így vissza küldtem gariban. Mondták, hogy az en hibámból volt, és ki tudják javittatni, ha fizetem. Megkérdeztem, mennyi pénz és mennyi idő nagyjából, de elég rég óta nincs válasz. A terméket jún 4.-én vették át, és azóta tart az ügyintézés marha lassan, mindent úgy kell ki húzni belőlük.
Nem lehetne valahogy meggyorsitani őket?Légy bátor, aligátor
-
choler.
tag
Sziasztok!
Vettünk 1 Lg táblagépet interneten. A weblap gyári garanciásként hirdeti.
Ma megérkezett és egy bolti jótállási jegy, három ágú hálózati töltő valamint fehér de nem LG márkájú nálunk használatos két ágú töltő volt mellékelve.
Valamint egy kínai és angol kétnyelvű garanciáról szóló papír (bélyegző vagy holo matrica nincs rajt).
"HK Area" felirattal, ez a garancia érvényes Magyarországon? :
1. LG Elecronics Hong Kong Limited (hereafter LGEHK) provides warranty period from the date of purchase are as follows and only valid for mobile/tablet purchase in Hong Kong only (any promotion gift item is not included): Hadset 12 months... charger: 6month STB....2. Warranty is valid only for authorized product, parallel import and counterfelt product are invalid.
De inkább itt van képen:
Véleményetek? Küldjem vissza?
Gazdájának nem igazán tetszik a dolog,...
meg nekem se mondjuk.
Vagy minden szép és jó?
Köszönöm előre is![ Szerkesztve ]
-
optikus
senior tag
válasz choler. #14096 üzenetére
boltbol vetted v maganszemelytol? uj vagy hasznalt? neten rendelted vagy uzletben? milyen garit hirdetett ra?
amugy sztem legegyszerubb ha megkerded az lg-t (van magyar kepviselet?) vagy hivatalos szervizt. sztem ki fog derulni hogy szurkeimportos, es gari nincs ra csak amit az elado igerget az meg nem sok mindenre eleg.Buy books not gear.
-
jbauer05
tag
válasz jbauer05 #14093 üzenetére
Na az én pcx-es történetem happy enddel végződik, mert most, hogy ma rájuk írtam megint. Elmondták, hogy azért húzódott eddig, mert nem tudták megcsinálni és már nem forgalmazzák az alaplapot. Ezért felajánlották, hogy levásárolhatom náluk az alaplapom árát.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Anime filmek és sorozatok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- ASUS routerek
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Total Commander
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amazon
- 3D nyomtatás
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...