- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Megérkezett Magyarországra a Galaxy A16 4G is
- Android szakmai topik
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Aktív témák
-
copin
őstag
válasz #70869248 #34726 üzenetére
Remélem a Toyota nem vonul ki.
A Toyota miért maradjon? A Toyota nem nagy név, ha nem a legnagyobb és ami az F1-ben van, az elég gyenge reklám. Akkor már legyen a Daihatsu a csapat nevében. Az F1 reklámértéke sem a régi. Idén vagy jövőre simán elmehetnek és ez lesz a logikus döntés, az eddigi évek alapján. Idén is csak futamgyőzelem a cél a kölniek részéről. Már rég VB címet kellett volna termelniük, de a jó időmérőkön kívűl (Trullinak hála), nem sokat tettek le az asztalra. A kiugrásra a mostani tökéletes időpont és még pénzt is hozhat a csapat egy balekon keresztűl, bár a kölni gyárat nem csak F1 miatt tartják, de majd csak megoldják.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Van benne 'ráció'...de lényegében mindegy hogy mi okból remélem hogy maradnak, de nem?
A Toyota eddig nem sok mindent termelt valóban, de nem is egyszerű...Valószinűleg a Renault-nak sem sikerült volna, ha nincsenek a McLaren-s gyenge évek, és a Ferrari-t keményen hátrányba hozó gumiszabályok..és term. Alonso-Briattore.
A Bömös is igen lassan építkezik, a Honda elfordult az F1-től...ha aToyota mint a világ legnagyobb autógyára, ezt a titulust még betonozni akarja....akkor csinálja az F1-t, és megcsinálja a bajnoki címet.
Amennyiben én lennék a Toyota-nál döntési helyzetben, akkor semmiképpen sem szállnék ki az F1-ből, a Honda most nagyon látványosan vonult ki ez nagy presztízsveszteség nekik, az F1-re alapozva indítanék Le Mans projectet, és neveznék autót a WTCC-re...ez viszonylag..hangsúlyozom viszonylag, költséghatékony.
Egy WRC autóért is nagyon hálás lenne a közönség,..de az valóban hosszabb távú, kicsit kiszámíthatatlan és drága befektetés. De a lényeg, hogy az emberek nem kivonuló autógyárakat szeretnének látni bármennyire is válság van, hanem a sport mellett elkötelezett gyárakat. Természetesen sok más szempont is van...de ha van pénz, akkor most amikor mindenki visszábbvesz, most lehetne megalapozni egy új tartalommal bíró Toyota nevet. -
venember83
nagyúr
válasz #70869248 #34752 üzenetére
A Toyota viszont nem gyárt sportos családi autókat, WTCC esetén nem lenne butaság a Lexust nevezni és nem a Toyotát. A sportosság és a Toyota összefonódásának utolsó pillanata a Celicás korszak volt szerintem, utána a Corollás időszak már csak levezetőként hatott, ennek pedig már sok-sok éve.
-
#70869248
törölt tag
válasz venember83 #34753 üzenetére
Van a Toyota-nak sportos hangzása, a Celica, Supra valamint a világ leghíresebb driftautója a Ae86 (hacsiroku), ..de lenne mire építkezni feljebb is:
A Lexus jó ötlet,..bár szerintem egészen nyugodtan maradhat a Toyota név alatt. ..a Toyota-ról sokaknak az ugrik be elsőnek ahogy Sainz bevágja a bukóját a szélvédőbe.
-
copin
őstag
válasz #70869248 #34752 üzenetére
Természetesen sok más szempont is van...de ha van pénz, akkor most amikor mindenki visszábbvesz, most lehetne megalapozni egy új tartalommal bíró Toyota nevet.
Egész pontosan most lehetne megalapozni egy (vagy több) detroiti cégben a befolyását, azzal hogy a lehető legtöbbet takarítja meg most a válság végén és bevásárol valamelyik szerencsétlenkedő óriásból. Az autósport most nem fontos, pláne a WRC kategória (egy ideje stagnál, nem véletlen, hogy a Subaru is felszívódott). Le Mansban pedig végülis bizonyítottak '99-ben, csak az átkozott defekt... A Toyota a legismertebb autómárka. Nincs szüksége semmilyen autósportos részvételre, hogy képben legyen.
@#34754 Erre építkeztek anno. Ezen tesztelték az első F1-es Michelin abroncsokat.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
-Ezek az óriások nem szerencsétlenkednek ám Nem akarok zsigerből ellentmondani, de az autógyárak problémái nem feltétlen kell hogy érintsék pl. a sportrészlegüket..de még sok mást is, vannak szinte kötelezően elköltendő összegek amit egy ilyen helyzetben is elköltenek. Ez csak egy, az embereknek most könnyen tálalható magyarázat. A WRC-ben sem ezért apadtak le,..jó egyfelől piszok drága a WRC, másfelől egy konszern két márkája is futott már benne. Az viszont kétségtelen hogy nem minden körülmények között vonzó egy autógyárnak..pl. most már hogy 2 gyár van...jövőre a Citroen is kiszáll ha nem jön egy 3. gyár.
Az F1 is.. lecseng ez az átalakulási mizéria ami jelenleg inkább drágítja mint olcsóbbá teszi a nagycsapatoknak az F1-t, de a kiscsapatok már most olcsóbban futnak, a nagyok pedig 2év múlva kb. beállnak egy szinte maximalizált összegre (ezt akarják elérni, de ezt ebben a formában nem tudják elfogadtatni a nagyokkal).
-Detroit már régen elbukta ...nem itt az F1-ben, hanem a világ autógyártásában.
-Toyota-nak meg sztem kell a sport, ..nem is jöttek volna ide az F1-be ha nem így lenne. ..és most lehet, most lehet teret nyerni..mérnököket, technikát, versenyzőket szerezni... Mert persze válság van, de ne hidd hogy nem keresnek ezen is sokan rengeteget..csak más szemlélettel bírnak..náluk a válság nem a JAJválságJAJ, hanem a lehetőség. -
"B"
tag
válasz #70869248 #34756 üzenetére
Mert persze válság van, de ne hidd hogy nem keresnek ezen is sokan rengeteget..
szívemből szóltál az éremnek két oldala van,olyan nincs hogy valakinek ne lenne jó (nem kicsit)
mod:Spec nekem a Toyotáról elsőre ez ugrik be
[ Szerkesztve ]
"You are nothing with out your robot-Nothing!"-The Robotfan
-
#70869248
törölt tag
hát igen pfff szép is volt
De pl. Toyota több mint kétszer akkora cég mint a PSA Holding, és még is a PSA Citroen-je a Rallye-ban, a Peugeot meg a Le Mans sorozatban fut.
Mindegy a lényeg, hogy a Toyota itt van még az F1-ben,..hej ha csak a WTCC-ben indítanának egy csapatot én már azzal is nagyon boldog lennék. A Honda kivonulása viszont...nem tiszta, sztem van ott valami még bőven, ebben a helyzetben feladni amikor Button-nak fizették a rengeteg pénzt, Föld reklám, Brawn-nak detto rengeteg pénz, meg fejlesztették az idei autót már mikor...,és akkor most így lefújni.
Na mindegy, sajnálom. -
"B"
tag
válasz #70869248 #34758 üzenetére
Persze,vannak azért olyan dolgok amire mi halandó népek nem láthatunk rá..pénzek innen oda onnan ide közben költekezés,bevétel,visszaforgatás,megint költekezés emberek jönnek mennek,tárgyalás evvel avval mindenkivel,de senkivel se,megint tili toli én pénzem te pénzed ő pénze mi pénzünk ti pénzetek ők pénzelik/ték..elfogyott..válság..mégse..de?!
őőő..
csoda ha az ember nem lát tisztán?
"You are nothing with out your robot-Nothing!"-The Robotfan
-
#70869248
törölt tag
"Egész pontosan most lehetne megalapozni egy (vagy több) detroiti cégben a befolyását, azzal hogy a lehető legtöbbet takarítja meg most a válság végén és bevásárol valamelyik szerencsétlenkedő óriásból."
Még ide kívánkozik, hogy a Ford most készül eladni a Mazda részesedésének háromnegyedét..33%-ból 20-t....és nagy valószínűséggel Japánok fogják megvenni, a (Mazda is vesz belöle).
De a GM is bajban van bizonyos mértékig az amcsi piac miatt.
Írtam a PSA Holding-t, de kézenfekvőbb példa is eszembe jutott...a Bmw, töredéke a Toyota-nak, és harmada a PSA-nak, de itt van az F1-ben, és a szerepelni tud a WTCC-ben is..hála az égieknek és a bímeres vezetőknek -
copin
őstag
válasz #70869248 #34760 üzenetére
Nem lépnek le gyártók hosszú-hosszú idő után egy sportágból, csak úgy. Inkább rúgjanak ki 400 főt, mint több ezret. Persze csak ha lehet ilyen úton is spórolni. Ez mögé még némi humanista szemlélet is belefér, amit elég ritkán lehet elmondani a multikról (és most sem igazán arról van szó).
A bajorok pedig szórják a pénzüket, ha mást nem tudnak vele csinálni, nem fognak ettől megnőni a szememben.@Motion_Blur Kawasaki?
[ Szerkesztve ]
-
Dumb
senior tag
Régi képek nézegetése közben találtam ezt. 1986 Mogyoród. 2 éves voltam, nem tudom kinn voltam-e 1-2 évvel később tuti... [link]
"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
-
Dumb
senior tag
Egyenlőre csak ez van még, a Népligetről, valamikor... [link]
"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
-
Motion_Blur
félisten
És ami a legfontosabb, jó idő várható
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
!Overdose!
őstag
válasz Motion_Blur #34770 üzenetére
Button kapta a kisebb rajtszámot? Gondolom, mert neki hamarabb megvolt a szerződése?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
#70869248
törölt tag
Hidd el hogy a Bmw sem 'szórja' a pénzt azért mert az említett sorozatokban is szerepel. Gondolhatod hogy ott is vannak pénzemberek valószinüleg nem is teljesen dilettánsak...én biztos vagyok benne hogy a bömösnél is kemény beszélgetések voltak az anyagiakról.
De maradtak, és tudod én egy technikai motorsportért rajongó arc vagyok..azért is járok ilyen topikokba, és nálam igen is számít hogy ilyen helyzetben is maradnak. Nagyon nem tud helyeslő bólintásra késztetni pl. a Suzuki taktikai kivonulása szembeállítva azzal ahogy Bútor Robival bántak, szintén nem tud elképráztatni ha egy autógyár ilyenkor azzal szerez pozíciót hogy mondjuk haszongépekbe helyezi a sportosztálya pénzét.
Nem, engem az tud elismerésre késztetni ha valaki marad és állja a sarat, mert fontos neki.
Ezt hívom elkötelezettségnek, az én fejemben ez marad meg. Az autógyárak jövője..legyenek most bármilyen pénzügyi zsonglőrök, nem ezen múlik. Megvan erről az elgondolásom de nem terhelem vele a topikot.
Én azokat csípem akik maradnak,..ők adnak nekem szórakozást, izgalmat, és az általam kedvelt versenyzőknek technikát...a mostani helyzetben is. Ragozhatnám még, de a lényeget már leírtam, a technikai motorsportot szeretem képtelen vagyok pénzszórásnak nevezni. -
Motion_Blur
félisten
Nézzétek Eurosporton WTCC-t
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Bermi
aktív tag
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #34770 üzenetére
További képek Barcelonaból [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-Mike-
addikt
Tudna valaki linkelni nekem egy programot, amivel letudnám tölteni pl ezeket a képeket egyszerre?
köszi
-
Motion_Blur
félisten
1:21.852 Trulli, nem gondoltam volna, hogy ennyire jó időkkel kezdenek a srácok
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
1. J. Button Brawn GP BGP 001 1:21.140 30 pit
2. J. Trulli Toyota TF109 1:21.852 +0.712 44 pit
3. N. Piquet Jr. Renault R29 1:22.008 +0.868 34 pit
4. A. Sutil Force India VJM-02 1:22.452 +1.312 43 pit
5. K. Räikkönen Ferrari F60 1:22.869 +1.729 23 pit
6. N. Heidfeld BMW Sauber F1.09 1:23.605 +2.465 20 pit
7. M. Webber Red Bull Racing RB5 1:23.961 +2.821 28 pit
8. S. Bourdais Toro Rosso STR4 1:23.976 +2.836 26 pit
9. K. Nakajima Williams FW31 1:24.006 +2.866 23 pit
10. H. Kovalainen McLaren MP4-24 1:24.289 +3.149 54 pitNo comment
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
wildrain
addikt
válasz Motion_Blur #34779 üzenetére
Hol is nézed ezeket az időket? Nem raktam el könyvjelzőbe...
-
PazsitZ
addikt
"McLaren test with a new rear wing
11:05 - According to sources within the McLaren paddock would have major problems with the downward pressure, especially on the back of the car. The previous tests McLaren rode regularly with a rear wing last season, but the men from Woking drive with a new rear wing variant. This it does with the regulations for next season. According to sources, the problems with McLaren probably solved for the season opener in Melbourne. There is now on its way."
[link] [link] [link]
Kovalainen also sometimes runs at half speed on the straight piece. McLaren is trying to have a lot of business from which they are not really fast forward time.Nem tűnik rossznak amúgy ez az új gép, de ez a neonzöld szín nagyon nem jön be [link]
[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
Pá
addikt
Van esetleg valakinek Reb Bull vs Toro összehasonlító képe?
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
D@ni88
addikt
ennyire jók lennének a disznósajtok? ha első teszten erre képesek, akkor a többiek félhetnek
-
D@ni88
addikt
válasz RedWing #34788 üzenetére
nem azt mondom hogy lehetetlen, csak hát a többi csapatnak is ugyan olyan zsákbamacska. Igaz ők már mikor elkezdték ezt az autót fejleszteni, de sztem lehet ellensúlyozni ezt teszt kilométerekkel, mivel akkor már meg kell hogy legyen a többi csapatnak a beállítások többsége. Szval ha még kiforr nekik a beállítás, akkor ütőképes csapat is lehet. De benne lehet az is hogy PR köröket futnak, mivel kell a szponzor.
Hát nem tudom de azért rendesen verik a mezőnyt egynlőre -
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
őstag
Szép jó Alonso-s napot kívánok mindenkinek.
Közeleg a start, remélem Alonso egy első helyezéssel fog nyitni.
Néztem a teszteredményeket, a merci tényleg ilyen rossz, vagy csak titkolja?Go Alonso!!
Üdv:
Adrián -
Motion_Blur
félisten
1º 6 Nick Heidfeld BMW-Sauber 00:01'20''338
.2º 4 Kimi Raikkonen Ferrari 00:01'20''908
00:00'00''570
.3º 11 Jarno Trulli Toyota 00:01'20''937
00:00'00''599
.4º 16 Jenson Button Brawn GP 00:01'21''140
00:00'00''802
.5º 8 Nelson Piquet Jr Renault 00:01'21''665
00:00'01''327
.6º 14 Sebastien Bourdais Toro Rosso 00:01'22''158
00:00'01''820
.7º 20 Adrian Sutil Force India 00:01'22''452
00:00'02''114
.8º 10 Mark Webber Red Bull 00:01'22''679
00:00'02''341
.9º 9 Kazuki Nakajima Williams 00:01'22''813
00:00'02''475
.10º 2 Heikki Kovalainen McLaren 00:01'23''600
00:00'03''262Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
"Trulli had a very good last round .... all 14 laps in the 21s ... "
Az nem gyenge. Durvább, hogy Button is futott egy olyan etapot, ahol végig 21-ben volt
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
D@ni88
addikt
válasz Motion_Blur #34794 üzenetére
sztem csak "rosszat" álmodott és megzavarodott
-
!Overdose!
őstag
Biztató Button eredménye, főleg a végig 1:21-es etap miatt. Ezek szerint nem volt csont üres a tank. Már alig várom a holnapot!
Kimi holnap tesztel utoljára, aztán majd csak a szezonnyitón ül autóba.
Valaki nem tudja, hogy holnap Button vagy Barichello fog tesztelni?
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Bermi
aktív tag
válasz Motion_Blur #34794 üzenetére
BrawnGP-nek első tesztnapján szép erdemény, kiváncsi leszek holnap Barikára (ő lesz holnap?).
Mclaren még mindig kakukktojás, már nem kell sokat aludni és meglátjuk élesben.
[ Szerkesztve ]
F1.....
-
!Overdose!
őstag
"Brawn a Gazzetta dello Sport-nak elmondta, hogy már az elmúlt év végén megszületett a döntés a motorról és Rubens Barrichello szerződéséről. "Bruno Senna jól teljesített a teszten, de nincs tapasztalata. Egy Formula-1-es szereplés túl nagy falat lett volna neki."
Jót szórakoztak velünk!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
"B"
tag
Heidfeld
"You are nothing with out your robot-Nothing!"-The Robotfan
-
D@ni88
addikt
válasz !Overdose! #34796 üzenetére
ne etess már hogy Kimi csak ausztráliában ül következőleg Formula1-es személygépjárműbe
addig Maszat tolja neki végig?
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest