Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #19498 üzenetére
Kéne neked egy nő
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
válasz PazsitZ #19500 üzenetére
A csapat nem szolhatott volna magatol, mert a pilotaval egyutt szabalyosnak tekintette az elozest, mint ahogy en is es rajtam kivul meg tobb szaz millioan. A dolog sokkal inkabb szabalyosnak itelheto volt mint belekotheto (foleg, hogy mar volt elotte -10 is, az elozes eselye meg 100% volt), Kimi technikai problemajaval ellentetben, ami egbekialtoan nyilvanvalo es egyertelmu volt. A stewardok viselkedese pedig egbekialtoan es felhaboritoan kovetkezetlen volt, a sokkal kisebb dologba belekotottek, amikor meg megvolt a lehetoseg, hogy a rivalis vonatkozasaban kovetkezetesseget mutassanak, lapultak, mint sz*r a fuben. Undorito! Es undorito lesz az egesz tovabbi szezon, ha nem fog letunni Mosley a szinterrol a berenceivel egyutt!
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #19501 üzenetére
A Mosley armanykodas feltetelezese nem az en fejembol pattant ki, hanem nalam sokkal nagyobb tekintelyek fejebol. Megertem, hogy zavar egy Ferrarist (hat meg egy McLarenest), de akkor is tul sok dolog szol mellette. Tudod van egy hatar, ami utan mar nem lehet a dolgokat artatlan veletlennek minositeni.
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #19502 üzenetére
Legalább rá lehet kenni mózlira és a bérenceire, hogy miért nem lett vb a McLaren Milyen nehéz is lenne elismerni, hogy lassabb autót építettek..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #19504 üzenetére
Nem fogom rakenni, csak bosszankodtam, ne vedd komolyan. Teged ismerve te is megtenned forditott esetben. Az autojuk meg lassabb, a csapat meg ugyetlenebb. A pilotaik is, elismerem. En csak azt szeretnem, ahogy szerintem te is, hogy tiszta kuzdelem legyen. A Ferrari onerobol is az eselyesebb az egyeni cimre is, a McLaren pedig onerobol is el tud bukni. Ne csinaljanak egyiknek vagy masiknak hatszelet, mert ugy az egesz flancos F1 kutyagumit sem er.
Tavaly sem kentem a bukast senki masra, csak arra akire tartozott, a Mekire es a versenyzoire. Iden sem fogom, de azert hadd bosszankodjak neha, es hadd hordjak ossze badarsagokat (pusztan bosszusagbol), amikor egyesek (ez esetben a tesze-tosza stewardok) belekopnek a levesembe, a McLaren levesebe.
www.HunnyF1.com
-
PazsitZ
addikt
válasz hunnylander #19502 üzenetére
Nem célom vitatkozni, de a rajtam kivul meg tobb szaz millioan-t mire alapozod?
Akkor biztos csak én vagyok ilyen ferde lelkű, hogy beleláttam.
az elozes eselye meg 100% volt Na egyébként meg pont ezért lazán visszaengedhette volna, avagy egy kanyarral később előzte volna.
Ha jól emlékszem ez a második jobb-bal sikánrésznél volt ez az eset. Ha ott szorosan mögötte marad, az utána következő jobb kanyarnál simán kifékezte volna és egy szép előzéssel lennénk gazdagabbak.A Kimis részben meg egyetértünk.
[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
hunnylander
őstag
válasz PazsitZ #19506 üzenetére
Azt arra alapozom, hogy tobbszor szaz millioan kovetik a kozvetiteseket, es ezen milliok kozul szerintem csak egy elenyeszo toredek lehetett az aki magatol vette eszre es kerdojelezte meg a manover szabalyossagat. Szerintem a nezok tobb mint 90%-a csak akkor kezdett el foglalkozni a dologgal amikor, kiirtak, hogy vizsgaljak az ugyet. Valld be, hogy te is. Ha Lewis vagy a csapat szabalytalannak erezte volna az elozest, visszaadta volna a poziciot, ennyire ne nezd mar oket hulyenek. Hogy akarhatnanak mar maguknak egy versenytonkretevo buntetest keszakarva? A stewardoknak is pont ezt kellett volna nezniuk; nem volt szandekos es nem volt nagy ugy. A manovert e miatt szabalyosnak itelhettek volna, mert nem egyertelmu 'fekete vagy feher' eset volt, hanem 'szurkesfeher'. El szoktak ennel sokkal nagyobb szabalytalansagokat susmukolni, csak hogy ne avatkozzanak bele a VB eselyekbe. Es erre egyazon futamon belul lattuk a peldat. Sot, elnezem, hogy Kimit nem bantottak, de Lewist ugyanazon okbol kifolyolag kellett volna beken hagyni. Es ha Massarol vagy Kubicarol lett volna szo, nekik is azt kertem volna, hogy nem kekeckedjenek veluk pitianer ugyek miatt. Pl. Piquet szitalt, mint a szita. Sokaknal lehet talalni apro hibat futamrol-futamra, de ezen dolgok folott kegyesen elneznek, mert el kell nezni, mert ezt kivanja az emberi logika, kulonben masbol sem allnanak a versenyek csak buntetesekbol.
www.HunnyF1.com
-
PazsitZ
addikt
válasz hunnylander #19507 üzenetére
Bevallanám, de nem így volt.
Azon a részen nem lehet előzni, kár volt belemenni. Ennyi.
Utána viszont, ha rajta vagy, ki lehet fékezni egy mekivel egy torrot.- http://pazsitz.hu -
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #19502 üzenetére
Szerintem teljesen következetes volt a döntés, hogy Kimit nem hívták ki. Egyrészt mérlegelték, hogy mennyi lehet a súlya a kérdéses elemnek, ami meglehetősen kicsi volt, így a sérülés okozás veszélye is alacsony volt. Másrészt korábban is voltak már lógó alkatrészek (pl. visszapillantó-tükör), amik miatt nem hívták ki a versenyzőt, pedig elvileg ehhez hasonlóan annak is veszélyesnek kellett volna lennie. Ebből a szögből nézve teljesen következetes volt a döntés.
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #19507 üzenetére
Én abban a pillanatban, ahogy megtörtént az eset, már mondtam is, hogy ebből lehet, hogy büntetés lesz. Persze, első látásra még nem mondtam volna biztosra, ahhoz látni kell a lassítást, hogy dönteni tudjon az ember. De azt látva, ahogy majdnem még a Red Bullt is elcsapta, úgy gondolom, hogy az előzés csak azért volt sikeres, mert szinte nem is fékezett a kanyarhoz közeledve. Lehet, hogy ha normálisan fékez, és beveszi a kanyart szabályosan, akkor is megelőzi Vettelt, de nem így történt.
Hamilton a verseny hevében nem gondolta, hogy időt kellene töltenie Vettel visszaengedésével, ez teljesen rendben van. De szerintem ilyenkor az FIA-nak lehetőséget kellene adnia arra, hogy felszólításra visszaengedje maga elé Vettelt, ahogy az 2005-ben Japánban Alonsoval történt. -
shev7
veterán
válasz hunnylander #19502 üzenetére
"foleg, hogy mar volt elotte -10 is, az elozes eselye meg 100% volt"
LOL sokadjara sikerult csak megeloznie akkor is szabalytalanul... ezt nem neveznem 100%-nak...
''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
hunnylander
őstag
válasz wildrain #19510 üzenetére
De szerintem ilyenkor az FIA-nak lehetőséget kellene adnia arra, hogy felszólításra visszaengedje maga elé Vettelt, ahogy az 2005-ben Japánban Alonsoval történt.
Na ez a legbosszantobb a dologban, hogy a versenybirok ezt nem tettek meg. Vajh miert? Ha a szezon tovabbi szakaszaban is hasonloan kemenyek vagy mulasztoak lesznek a McLarennel, ellenben masokhoz meg kegyesek maradnak, megadjak vele a valaszt.
www.HunnyF1.com
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #19512 üzenetére
Hát talán a két eset közötti különbség miatt, mert ugye Alonso annak idején a célegyenesre gyorsítva visszaengedte (asszem) Klient maga elé, de szélárnyékban maradva már az első kanyarban elment mellette, és mivel ez így nagyon határeset, talán ezért voltak a stewardok elnézőek, és egy figyelmeztetéssel megúszta. Hamilton most még annyira sem engedte vissza Vettelt, mint akkor Alonso Klient.
Ha a szezon tovabbi szakaszaban is hasonloan kemenyek vagy mulasztoak lesznek a McLarennel, ellenben masokhoz meg kegyesek maradnak
Mivel általában nem következetesek, szerintem olyanokat várhatunk, mint amit 2006-ban kapott Schumacher a Hungaroringen. Külső nyomásra minden kis hülyeségért keményen büntetik majd a másik felet is, csak legyen rá lehetőségük. -
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #19505 üzenetére
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #19507 üzenetére
"Szerintem a nezok tobb mint 90%-a csak akkor kezdett el foglalkozni a dologgal amikor, kiirtak, hogy vizsgaljak az ugyet."
Hát akkor azok a nézők kurvára nem vágják a szabályokat, én azon lepődtem meg, hogy a körben nem engedte vissza, egyértelmű volt, hogy büntit fog kapni.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #19515 üzenetére
Nekem nem egyertelmu. Es szerintem neked se lenne egyertelmu, ha Kimi csinalta volna.
Kozelitsuk meg a dolgot mas szemszogbol. Lewis szeret 'trukkos' (ertsd a szokvanyostol eltero) iveket hasznalni, es a McLaren partner is ebben. Magny-Coursban is voltak ilyen 'kanyarok'. A Meki (Hamiltonnal) kepes volt bizonyos kanyarokat gazelvetel es/vagy fekezes nelkul kivitelezni, mig az atlagos autok nem. A felvetelen az latszik, hogy Vettel mar le van tudva (Lewis van az idealis iven, Vettelnek mar nincs eselye) es ki is tudna fekezni, de o mintha nem is akarna ott lassitani es ugy is tunik, hogy neki nem is kellene, de viszont 'szinre lep' egy vanszorgo Red Bull, ami lathatolag nem kepes olyan szenzacios kanyarvetelekre, mint a McLaren. Lewis beleszaladt volna, ha nem kormanyoz a kerekveto fele. Szerintem ezen a reszen Lewis fekezes nelkul (vagy legalabbis masabb es gyorsabb modon) hajtott at a futamon, majd megnezem a futamot ujra, hatha okosabb leszek.
Vagyis a palyaelhagyas felfoghato a lassubb Red Bullal valo utkozes elkerulesert tett manovernek. Szamomra akkor mar Vettel le volt tudva, es ha nem kavar be az a Red Bull, a Meki a sajat tempojaval rendesen teljesithette is volna a kanyart. Emlekszem ra, hogy a kommentatorok emlegettek is, hogy Lewis mas iveket hasznalt, es olyan helyen se fekezett ahol mas autonak muszaj volt. Nem lennek meglepodve, ha Lewis pont ezert elozott a kerdeses helyen, mert ez az.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
c.zsolti
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz hunnylander #19516 üzenetére
Ha valaki ragaszkodna hozza, hogy Lewis ott besokallt, akkor en meg ragaszkodnek hozza, hogy Lewis az idealis ivre kerulessel elozott mar korabban, ami a kigyorsitas miatt sikerult. Szoval a besokallas fuggetlenitheto az elozes manoveretol, es puszta veletlen, hogy a ket esemeny kozel volt egymashoz idoben.
www.HunnyF1.com
-
PazsitZ
addikt
válasz hunnylander #19516 üzenetére
Kenjük a red bullra, igaz.
Egyébként tökéletesen látszik, hogy sok volt és lecsúszott az ívről. És egy költői kérdés: Miért csúszott le az ívről?
Vagyok olyan hülye, hogy leírom, pedig jól tudom, te ezt sosem fogod belátni.Szerk.: Mikor ezen utolsó sort írtam még nem láttam a (#19518) hsz-t !!!
[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
hunnylander
őstag
válasz c.zsolti #19517 üzenetére
Nem kotelezo es nem is celszeru mindig azt hasznalni. Ha ott fekez akkor meg a mogotte levo szaladt volna bele. Mar az altalad sokra tartott es idezett Weber Gabor is megmondta elo adasban, hogy az emberben a kikerulesre valo torekves a sokkal osztonosebb es elsodleges reflex, ha valami utjaba kerul.
En errol a dologrol nem fogok velemenyt valtoztatni. A helyzet maximum szurke volt, ami annyit jelent, hogy ra lehetett huzni a buntetheto skatulyat, de legalabb annyira ra lehet huzni a megadhato skatulyat is, ami a korulmenyek figyelembevetelevel (-10) egy sokkal igazsagosabb es akceptalhatobb itelet lett volna. Hovatovabb, ha nagyvonaluak vagyunk egyes VB eselyesekkel, akkor legyunk kovetkezetesen nagyvonaluak a masikkal is.
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #19518 üzenetére
Nem unod még? Kezdesz akkora hülyeségeket írni, hogy az már fáj
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
válasz PazsitZ #19519 üzenetére
"Egyezzunk ki egy dontetlenben!" (Gyalog galopp)
Nezd, nem kell tulertekelned a makacssagomat. Nektek is van boven. Azt kesz vagyok elismerni, hogy az eset buntetheto volt. De csak akkor ha a palyabirok a szorszalhasogatos szemuvegukon keresztul tekintettek az esetre. Az esszerubb, humanusabb dontesnek a bekenhagyast tartottam volna, megha egy rivalis pilotarol lett volna szo, akkor is. Elkepzelem, ha Kimi egy futamon ahol mar buntetve van -10-zel, bekapna egy ilyen buntetest egy hasonloan szurke lilliputi dologert, micsoda hoborges lenne itt. Es tudod, hogy mit mondanek en a dologra? Hogy ez mar szemetseg volt a palyabiroktol.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #19521 üzenetére
Nem mondok hulyeseget. Hol van Vettel 0:37-nel? Lewis fekezhetne, ha akarna, de o ott nemigen lassitgatott mas korokben sem. Vagyis annal a pontnal az elozes mar sikeresen be van fejezve, ha fekez Lewis, ha nem. Es emiatt, ami mar utana tortenik, kulonvalszthato es nem jart elonyszerzessel.
Nekem, meg az faj, hogy teged zavar, hogy nem all beee mindenki a sorba begetni. Ez marpedig igy szokott lenni errefele, hogy gyakran szogesen ellentetes velemenyunk van. Nem kell ezt tuldramatizalni, ettol meg jol elvagyunk, tisztellek es jo fejnek tartalak. En csak elmondtam egy alternativ velemenyt, nem vartam el, hogy abszolut igazsagkent fogadd el.
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #19523 üzenetére
"Vagyis annal a pontnal az elozes mar sikeresen be van fejezve, ha fekez Lewis, ha nem."
Ez egyszerűen nem így van, nem tudod megérteni? Vagy nem akarod? Üljél be egy szimulátorba, és próbálj meg egy szinte fullgázos jobb-bal sikán elején rávágni jobbra, ha az ideális íven vannak melletted... segítek: nem fog menni!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #19523 üzenetére
Hol van Vettel 0:37-nel?
Fékez, mert kanyar jön, és neki számít, hogy levágja-e, vagy sem. -
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #19524 üzenetére
Igen, tisztaban vagyok vele, hogy (jobban) fekeznie kellett volna, de az elozes a fekezessel is meglett volna.
A leglenyegesebb dolog pedig ami serti az igazsagerzetemet, az az, hogy a buntetes sulyossaga irrealis merteku az elonyszerzes mertekehez. Miert nem lehetne a poziciovisszaadas elrendelese a buntetes? Megha tizpercig gondolkoznak a dolgon, es addig az alany eloz ujabbakat, akkor is visszautasithatnak a vetseg elotti poziciojaba. Ez igy sokkal igazsagosabb lenne. A drive-through-val elkuldtek egy mar idoben is szetszakadt mezony vegere, es megsemmisitettek a pontszerzesi eselyeit. Egy mar amugy is buntetessel rajtolo VB eselyeshez ritkan szoktak ilyen szemetek lenni.
A kovetkezot pedig nem en mondtam, hanem az Atlas-on olvastam; az illetekes ket payabironak nem megfeloek a kepessegeik es nincsenek versenytapasztalataik. Oda korabbi versenyzok kellenenek, nem aktakukacok, akik hatalmi helyezkedessel kerultek oda. Raadasul Mosley-kozeli figurak (ezt szinten nem en mondtam).
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
gV
őstag
válasz hunnylander #19481 üzenetére
olvasd el amit linkeltem ott leirják kerek-perec h volt tiszta körük is a mekiseknek és akkor sem tudtak jobban menni tehát tartom a fél mpes elönyt -nem álmodok, ez a valóság-, viszont lehet h már silverstoneban más lesz a helyzet
amugy azért növelték meg a tengelytávot a wokingiak h jobbak legyenek a török és francia pályákon és az ahoz hasonlókon pl: silvertsone, spa.. hát nem nagyon látszik, ellenben a Ferrari törekvései h jók legyenek monacoban, kanadában és a hungaroringen siker koronázta eddig
-
Motion_Blur
félisten
oddsok:
pole:
Lewis Hamilton (GBR/McLaren) 2.75x
Kimi Räikkönen (FIN/Ferrari) 3.00x
Felipe Massa (BRA/Ferrari) 3.30x
Robert Kubica (POL/BMW-Sauber) 10.00x
Heikki Kovalainen (FIN/McLaren) 14.00xverseny:
Kimi Räikkönen (FIN/Ferrari) 2.60x
Lewis Hamilton (GBR/McLaren) 2.90x
Felipe Massa (BRA/Ferrari) 3.80x
Robert Kubica (POL/BMW-Sauber) 14.00x
Heikki Kovalainen (FIN/McLaren) 16.00xvb-egyéni:
Kimi Räikkönen (FIN/Ferrari) 2.10x
Felipe Massa (BRA/Ferrari) 2.70x
Lewis Hamilton (GBR/McLaren) 5.00x
Robert Kubica (POL/BMW-Sauber) 9.00x
Nick Heidfeld (GER/BMW-Sauber) 150.00xvb-konstruktőri:
Ferrari 1.15x
BMW Sauber 9.00x
McLaren-Mercedes 9.00x
Red Bull 350.00x
Renault 350.00xStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
Errol mar kifejtettem a velemenyemet (#19497) hsz-em masodik feleben.
De, hogy kicsit erdekesebbe tegyuk a dolgot, ajanlok egy kis jatekot. Tippeljuk meg a kulonbseget Silverstonera. A ket csapat leggyorsabb versenyben elert korideje legyen az osszevetesi alap. Es lehet tobblepcsos is. Eloszor tegyuk meg tippjeinket a szabadedzesek elott.
Megvan valakinek a kanadai es a magny-cours-i futam Race Lap Times .pdf dokumentuma (amit az FIA timing centre-bol lehetett letolteni)? Szeretnem attekinteni mielott tippelek. Nekem akkor nem volt netem, es amint vettem eszre azota megujult az FIA website, es mar nem lelhetoek fel ezek a dokumentumok, pedig mindenutt kerestem a site-on. Kar lenne, ha ezutan ez nem lenne toluk letoltheto.
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #19529 üzenetére
tipp: nézd meg a Ferrarikat mit mentek a 10-20. kör között (magny-cours)
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #19530 üzenetére
Köszönöm szépen!
Siralmas dolgokat látok benne.
Az altalad celzott etapban Kimi ugye lágy gumin volt?
www.HunnyF1.com
-
gV
őstag
-
deniro2
senior tag
válasz hunnylander #19502 üzenetére
Nézd, a helyzet baromi egyszerű, a versenyzők többsége tudja azt, hogy, ha előzés közben levágja a sikánt, akkor visszakell adnia a poziciót... Ennyi. Lehet vitatkozni arról, hogy előrébb volt-e Hami 2 centivel, vagy sem, az viszont biztos, hogy nem fejezte be az előzést és a pálya elhagyásával előnyre tett szert. Lehet, hogy meg lett volna enélkül is, lehet, hogy nem. Van annyi rutinja Luisznak, hogy tudja mi ilyenkor a szokásos eljárás, de ő úgy gondolta, hogy megkockáztatja, hogy esetleg mások másként értékelik a dolgot, mit ő és nem adta vissza a poziciót. Kockáztatott és vesztett. Legközelebb majd esetleg hagyja a másik kocsit elmenni és 1 kör múlva ismét megelőzi tisztán. Mi ebben a bonyolúlt?
-
hunnylander
őstag
válasz deniro2 #19533 üzenetére
Nézd, a helyzet baromi egyszerű (csak nem egyértelmű, tovabbá nézőpont kérdése, hogy hogyan ítéljük meg), a versenyzők többsége tudja azt, hogy ha egy előzés után levág egy sikánt, akkor nem ad vissza senkinek semmit. Továbbá a csapatok (maguktól), vagy Charlie és/vagy a stewardok felszólítására, szólnak a pilótának, hogy adja vissza a poziciót, ha úgy gondolják, hogy vissza kell adni.
Van annyi rutinja Luisznak, hogy tudja mi ilyenkor a szokásos eljárás, de ő úgy gondolta, hogy megkockáztatja,Neked meg nincs annyi tiszteleted Lewis irant, hogy rendesen írjad a nevét, tovabbá olyan hülyének akarod beállítani, aki készakarva maga alatt vágná a fát. Ha úgy gondolta volna, hogy a manővere nem biztos, hogy szabályos, akkor vissza is adta volna a pozíciót. Nem adta vissza, tehát úgy gondolta, hogy a manővere szabályos: baromi egyszerű a dolog, csak alkalmazni kéne azt a baromi egyszerű logikádat. A csapatnál sem volt senki sem aki egy kicsit is aggódott volna a manőver szabályossága miatt, különben szóltak volna. Baromi egyszerű; biztos ők is a drive through penalty-re hajtottak, mint a 'te Luiszod'.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #19534 üzenetére
Várom a tipped
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #19535 üzenetére
2 tized előny a Ferrari javára. Sovány mi? És azt is hozzáteszem, hogy Kimi fogja a jobb időt elérni a Ferrarisok közül, mert kedveli is a pályát (emiatt Lewisnak is nehezebb lesz őt legyűrni).
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
Terepszemle a Brit Nagydíj előtt: irány Silverstone!
mod: 2 tizedet gondolok én is kb.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
pityeszka
őstag
válasz Motion_Blur #19537 üzenetére
Jó kör Kimi-től.
Egy katona mindig parancsokat követ, de egy harcos csak a szívét követi. >>>Steam ID: p1tyeszka<<<
-
7Heads Drago
veterán
A brit csapatfőnök (Ross Brown)kitért az Alonso nehéz személyiségét firtató kérdésekre is.
"Nem lenne probléma a közös munkával, fantasztikus kihívást jelentene. Akik vele együtt dolgoztak, mind nagyon dicsérően beszél róla. A McLarennél ez minden bizonnyal nagyon nehéz volt, de a Renaultnál például mindenki nagyon tiszteli őt."
Csak annak aki szerint Alonso nem jó versenyző.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Integra
titán
válasz 7Heads Drago #19539 üzenetére
a végén jövőre frankón a hondánál fog kikötni...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
7Heads Drago
veterán
válasz hunnylander #19534 üzenetére
Te biztos jobban tudod elvégre közvetlen vonalad van a Mclarenhez.
1.Vettel is azt nyilatkozta, hogy nyilvánvaló volt hogy Hami nem fog fékezni és nem veszi be a kanyart rendesen. Sajnos még csak füstölöset se sikerült neki fékezni. Épp csak annyit fékezett, hogy a következő autót ne üsse ki.
De ezt innen kivülről biztos jobban látad mint ő a kocsiból.
2. A csapat nyilván a versenyzőt védi nem a büntetést fogja bizonygatni.
3. A leghülyébbnek, Wéber-nek is egyből feltünt hogy ezért bünti járhat. A Mclarennek meg nem. Egyszerűbb volt a babérjaikon ülni, mint tenni valamit. És reménykedni , hogy most biztos nem mernek már minket megbüntetni, mert már ez a 3-ik bünti lenne.
4. A videón még csak a jelét se látni kormány mozdulatnak, hogy neki szándékában állt volna az íven lenni. [link][ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
JJános
addikt
válasz hunnylander #19534 üzenetére
Szerintem is igazad van. Hami rég befejezte az előzést, és Vettel sávjába vissza is tért.
2007-05-06 óta itt!
-
shev7
veterán
válasz JJános #19542 üzenetére
"savjaba" ? LOL. Ez nem a delutani csucs...
Nem fejezte be az elozest, mert ha "reg" befejezte volna, akkor be kellett volna vennie a kanyart, ahogy azt a megelozo es az azt koveto korokben tette. Nem megfelelo sebesseggel erkezett. vagy nem azon az iven erkezett, amin azzal a sebesseggel be lehetett venni azt a kanyart. Akkor fejezted be az elozest SZABALYOSAN, ha utana a palyan tartod az autot...
''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
deniro2
senior tag
válasz hunnylander #19534 üzenetére
Ühüm, nyílván ők mindannyian tévedhetetlenek, soha nem láttunk még a pályán semmi hülyeséget, mindenki, minden körülmények között tisztában van a hibáival, soha nincsenek kérdéses esetek, mert minden mindig egyértelmű... Magyarán már megint összeesküdtek ezek a szemetek Hamilton és a McLaren ellen. Lassan olyan lesz ez, mint a South Park: Kicsinálták Lewis-t! Szemetek!
-
hunnylander
őstag
válasz deniro2 #19544 üzenetére
Te aztan tudsz elbeszelni a masik mellett, es teljesen felreertelmezni a masik szavait.
Szandekosan szokott tevedni az ember? Hol mondtam, hogy a McLarenesek tevedhetetlenek? Soha nincsenek kerdeses esetek, mert minden mindig egyértelmű? Hulyesegeket irsz, aminek koze sincs az altalam emlitettekhez. Olvasd mar vissza, hogy mire valaszoltal! Ugy tunik, te valami mogottes tartalmat tulajdonitasz a szavaimnak es teljesen kiforgatod azokat.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Solverstonei idojaras-elorejelzes.
Eso 60%-os valoszinuseggel, szombatra eros szel, vasarnapra vihar.
www.HunnyF1.com
-
JJános
addikt
Értem én, hogy mit akarsz mondani. Én azt szerettem volna, hogy amikor elment Vettel mellett balról, az előzés befejezése után, áttért vissza, jobbra. Vettel pedig mögötte. Hami attól félt, hogy esetleg Vettel hátulról belemegy.
Ez a véleményem. És éjjel irtam a hsz.-t nem délután. A többit nem értem. De ird le véleményed nyugodtan, elolvasom.
2007-05-06 óta itt!
-
helkis
veterán
válasz hunnylander #19536 üzenetére
beszállok 1 tizeddel a Mercik javára.. de a gumihasználat miatt mégis a Ferrárik lesznek előnyben a futamon.. persze minden borul ha esik..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
Motion_Blur
félisten
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #19549 üzenetére
Mar banom, hogy bedobtam a topikba egy alternativ velemenyt. Buntetheto volt, nem vitas, igazsagosabbnak es humanusabbnak ereztem volna, ha nem buntetik, nem vitas. De ne ussuk tovabb a doglott lovat. Foglalkozzunk a Brit Nagydijjal.
Jonnek az elso fotok!
www.HunnyF1.com
Aktív témák
- Sigma 150-600mm Sports objektív ( Nikon ) -Újszerű-
- MICROSOFT SURFACE LAPTOP 2 - MEGKÍMÉLT ÁLLAPOTBAN (ajándék tok + USB hub)
- Újszerű Asus TUF F15 FX506HE - 15,6"FHD IPS 144Hz - i5-11400H - 8GB -512GB - RTX 3050 Ti - 2 év gar
- AMD Ryzen 7 5700X3D 3.0GHz (96MB Cache, up to 4.1GHz) OEM AM4 Processzor!
- Samsung Galaxy Buds 2 Pro, vadonatúj, bontatlan, 2026.03.07.-ig garis
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest