- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz radi8tor #27700 üzenetére
Az igaz.
Mondtam, h nekem elég a kapcsolós üzem is, nem akarom nagyon variálni.
Megrendeltem a bélést a tömör szivacs helyére. Már csak kábel, csúszósaruk és egy kapcsoló kell.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
oliwire
őstag
megnéztem a videót. És hogy fordítva rakod be a ventiket, azzal miért lesz jobb az ülés? Csak kíváncsiságból kérdezem.
Szerk.: Most látom, hogy (#27703) Miki-B már megkommentelte, hogy miért is hasznos
De kihívásnak én is érdekesnek tartom, én egy kicsit egyszerűbb dolgokat csináltam a volt MK2 Focuson, mint pl Aux kimenetet kötöttem be a fejegységbe, és bluetooth kihangosítót csináltam utána abból, meg a nappali menetfény bekötése volt még kihívás
[ Szerkesztve ]
-
válasz oliwire #27704 üzenetére
És hogy fordítva rakod be a ventiket, azzal miért lesz jobb az ülés? -> Akkó mondom.
Az ülés alatt ott van a hátsó lábtérbe fújó klímakivezetés. Ha netán a háttámlát meghosszabbítom a padlóig akkor a hideget egy az egyben onnan szippantja fel és teríti szét az ülésben cserélt luggatott szivacson át a venti, amitől nem lesz párás a zacsi.
Az a fő gondom, h van egy hiperhidrózis nevű anyámkínja, vagyis túlzott izzadás. Ergó nem bírom a meleget és a sok mozgást. Elég sokáig ülnöm egy helyen 25+ °C-ban és végem van ha nem mozog vagy ér közvetlen a levegő. Ezért utálom a nyarat klíma nélkül. Inkább legyen 10-20°C között a hőmérséklet és fújjon a szél, az nekem "egyszálpólós kánaán". Rendes télben is felöltözni még mindig fel tudok.
Melóban is kell mozogni, de szerencsére nem kapkodós és a fizikai munka nagy részét az embereim végzik. Előfordul, h 12 óra alatt gyártok egy szatyornyi átizzadt ruhakupacot.Aux kimenetet én is csináltam nemrég.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
zsolt1225
aktív tag
Sziasztok,
10-én foglalóztam egy mondit, németből jött. Honosítás illetve friss műszakiban egyeztünk meg, azt mondták 1,5-2 hét. Hívogattam őket többször is, elvileg a vizsgára vár, ma azt mondta a csávó be van zárva ma meg holnap a KPM, mert valami NAV-KPM rendszer átfésülés van. Jövőhéten fog vizsgázni, de nem tudja megmondani melyik nap. Komolyan 3 hétbe telik egy autó honosítás és vizsgáztatása? Ráadásul Ózdon ahol nem hiszem, hogy olyan rengeteg autót vinnének, de azt mondta Miskolcon is zárva van ma a kpm és még autót sem tudott elhozni, mert nem tudtak papírt adni neki.Jah, közben már itt olvasgatom a fórumot egy ideje
[ Szerkesztve ]
-
Dißnäëß
veterán
válasz zsolt1225 #27706 üzenetére
Egyrészt igen, attól függ, hova viszed, úgy kapsz időpontot, másrészt rászálltak most az ellenőrök a vizsgaközpontokra jobban, nem csak honosítás, hanem úgy általában minden kapcsán, mert már nagyon fájt valakinek az a sok hulladék autó, ami műszakit kap akkor, ha az ember egy ötöst, egy tizest, mikor mennyit ad a vizsgáztató tenyerébe kézfogáskor.
Például ömlikbelőleafüst, szakadt kipuff, xenon okosított szintező- és mosó mentes 20 éves szörnyek, rothadó karosszériák hogy mindjárt kiesik a sofőr, satöbbi, a lista hosszú, tudjuk.
És még a koronát is tegyük rá (mint koronát) a sztorira. Ollé.
Én nem csodálkoznék. Kivárós most sokminden.
Szerk.: műszaki vizsgám volt (van) még érvényes, így csak szemle volt, az Szigetszentmiklós, regiadó Törökbálint, eredetvizsga Csepel, papírozás-rendszám Budaörs, KGFB online.. én mentem oda, ahol nagyjából haladtak a dolgok anno még, nem a tipik tömeghelyeket néztem (bár ezek is forgalmasak, de relatív haladt a téma).
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
-
Dißnäëß
veterán
válasz zsolt1225 #27710 üzenetére
Mostanában még azzal is szopatja a népet az újautó lobbi, hogy valamiféle igazolást kell beszerezned a kintitől, ha kereskedő, amin ő állítja (egy horror fordítású, némethez semmi köze nyomtatványon, amit magyarban töltesz le megnemmondom honnan), hogy az autó az övé és nem lopta és joga van azt eladni Neked). Ez egy formaiság, de ha nincs meg, nem honosítható a gép. Én hálistennek kihajtottam a kereskedőből a dolgot, bár nem értette, rájártam, nyüstöltem, megunt gondolom, mert egyszercsak megjött postán. Ügyintéző meg nézett, hogy sikerült elintézni ? (Második körön, az elsőn elhajtott). Mondom igenbazmeg. (Nem. Rendes hölgy volt, nem tehet a kretén szabályzók kretén döntéseiről).
Amit Te mondasz, ők valszeg ezt már tudják és megvan a nyilatkozat (ha kell), illetve nyilván megy az ilyen honosíttató meg importőr cégeknél is az ügyeskedés, a haveriság, minden létező kiskapu bejárása, kinyitása és berúgása , csak hogy meglegyen a biznic. De nyugodj meg, ha megint hoznék be autót, csakis hozatnék egy ilyennel, nem magam járnám be a Golgotát (bár fene se tudja.. most már legalább tudom).
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
zsolt1225
aktív tag
Na még a végén kiderül, hogy jogtalanul höbörgök itt
-
-
Sys85
veterán
Hát annyira nem vagyok üveges témában jártas.
Én a Pilkingtontól kértem tavaly november elején ajánlatot.
Fillérre pontosan nem emlékszem az árra,de a simára valami 57-60k körüli összeg rémlik,a hangszigetelt üvegre meg valami 90párezer rémlik az mk3 fókánál.
Ekkor derült ki,hogy volt már szélvédőcserén az autó,ugyanis az alvázszám alapján hangszigetelt szélvédő lenne benne,de sima van az autóban,hiába gyári ford az üveg.De azt hiszem a Mártírok útján van egy üveges cég akik állítólag olcsón és jól dolgoznak.
Címet nevet ne kérj,ezt még tavaly mondták akkori kollégák,googlen valószínűleg megtalálod,sok üveges azon az úton nem nagyon lehet.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
-
ReFleXx
addikt
válasz molnarpeter #27720 üzenetére
vagy autouvegek.hu
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
-
válasz molnarpeter #27720 üzenetére
Köszi, mindjárt barátságosabbak az árak. Pécs közel van, de szerintem akkor is csak jövőre lesz csere. Még kilátok.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
gabor9991
őstag
Először én is azt hittem lebontotta a fél oldalát a kocsinak, benne ültem és olvasgattam, ablak leengedve, egyszer csak egy hatalmasat csattant a tükröm...kibírtam nevetés nélkül
(#27727) Gixxer88 :
Ezzel nem is nagyon lehet mit kezdeni, gondolom le kell fenyezni az egész elemet.
-
-
Sys85
veterán
válasz DeFranco #27731 üzenetére
Nem tudom.
Kétoldalról verettem ki a rendszám mögül a dzsuvát,aztán így megkezdte a műanyag elemen a fényezést.Ráadásul nem is szemcsés a mosó mint mondjuk a Jet Wash-nál.
Nem is vettem észre,csak a végső öblítésnél.
Nem ért fülig a szám...#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
#31600896
törölt tag
Te mázlista vagy, a tied AUX gombos. Nekem annak a helyén CDDJ gomb van, megnyomva nem csinál semmit. Régi fórumon olvastam, hogy azon nem lehet AUX-ot varázsolni, de gondoltam mára már született valami trükk az érdekében.
Egy időben túrtam a jófogást ilyen AUX gombos verzió után, de mind kopott volt mint az állat 20 ezer forintért. Ráadásul nekem a két hátsó ajtóban se szólnak a hangszórók.
Amúgy ilyenkor ha AUX-ról nyomod a zenét telefonról megy? Az lenne a zsír, ha pendrájvról lehetne csapatni -
#31600896
törölt tag
Elvittem a sráchoz az autót aki feltöltötte a klímát, hűtött 1órát, majd szépen elengedte a gázt. Ez a múltkor volt. Elfelejtettem mondani neki, hogy tavaly nyáron a szervószivattyú cserekor leengedték valszeg és 1 évet üresen volt a rendszer. Azt mondta, hogy a tömítések cseréjéhez szét kell bontani az egész műszerfalat, a fél autót... stb.
Ilyen drasztikus beavatkozás lenne? Nem merem elvinni klímáshoz, mert már akkor elkérnek 10 ezret ha ránéznek. Nyomi szerelőbanda tavaly azt elfelejtette jelezni, hogy te barom ne klímázz, mert le van engedve. Én meg azt hittem akkor, hogy más baja van és elromlott az is. -
Sys85
veterán
válasz #31600896 #27736 üzenetére
Ha jól emlékszem talán a Densionnak vannak olyan cuccai,amiket a cdtár csatijára kell rádugni és lesz usb,aux,bt és iphone/ipod vezerlés (típus függő).
Sajnos nem éppen a legolcsóbb alternatíva,de mindenféle mókolás nélkül megoldja.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
oliwire
őstag
Tiszta sor, érhető a dolog, majd kérünk képeket a megvalósításról!
Eladás csináltam még ezt a képet a beltérről, itt látszik, hogy nekem is van AUX gomb, és így fejegység hátsó részébe flyme kolléga (#27715) flymi hozzászólásában lévő eszköz illeszkedik bele, és abba csatlakoztatható AUX-os bluetooth kihangosító.
Én ilyen menetfényt szereltem be:
Itt található, mit is szereltem bele: [link]
-
Megkérdeztem helyi szervizben mennyiért csinálnak alvázvédelmet. ~60k és egy hétre ott kell hagyni.
Kerekek le, dobbetétek ki, rozsdátlanítás, alvázvédővel lekezel, szárad.
Pesten jobb helyeken ahogy néztem 100k alatt nem is állnak neki és minyimum 3 nap.
Októberig csinálják illetve tavasztól ha megjön a tartós meleg. Szerintem ezt is meglépem jövőre.
Nincs időm és emelőm ilyesmivel pepecselni. Majd kérek rá szabit és tényleg kipihenem az idei év fáradalmait.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
nagyúr
válasz cappa72 #26295 üzenetére
Na megint naponta fagyott a kijelző az elmúlt hónapban.
Visszavittem a vásárlás helyzsinre, hátha ott többet tudnak vele kezdezni. Kiváncsi leszek a végére a sztorinak... már ha lesz egyáltalán, mert az első jelek azt mutatják, hogy hibajel nélkül sz@rik rá aszerviz.
Vélhetően szoftveres, mert már cserélté ugye az agyat is, meg kijelzőt is.
Majd' 1 éve nem tudják megoldani.
A hűtőfolyadék fogyást is megemlítettem.
Viszont kaptam csereautót is, ami pozitív. De amikor megláttam a Fiat 500-at, akkor majdnem felnevettem. Cuki kisautó, talán ennyit tudok rá mondani. Beálltam vele az S-max helyére a garázsba, és maradt még egy kis tánctér méretű hely. Döbbenet volt.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
válasz #31600896 #27742 üzenetére
Hátul összetaknyoltam már a futóművet meg a pótkerék tartó alját ahol bibis volt, de az eleje macerásabb. Felületi rozsda van csak, könnyen kezelhető és remélem így autó marad még jópár évig.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
őstag
válasz oliwire #27740 üzenetére
Aha, ez sem rossz Egyébként ezeket is fel kell tanítani a CAN-re, vagy csak plug and play dolog? Te hogy oldottad meg, mire kötötted? Nézelődtem, hogy esetleg DRL-es lámpát találok-e, de nem igazán van ebayen vagy máshol. Enyém az MK2.5, de ahogy látom a ködlámpa nagyon hasonló...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
oliwire
őstag
válasz Csabex #27749 üzenetére
Maga a bekötés egyszerű volt, mellékeltek hozzá bekötési rajzot. Van hozzá 4 vezeték. A táp pirosat az akksira, a táp feketét pedig földelésnek kell. Az egyik vezérlőszálat egy olyat vezetékhez a motortérben lévő biztosítéktáblában, amin csak akkor van feszültség, ha a gyújtás rajta van a kocsin. A másik vezérlőszálat meg a lámpabúrába belépő helyzetjelző izzó vezetékéhez kell kötni. Mellékeltek hozzá vezeték összekötőt is, nem tudom a hivatalos nevét (piros színű).
Ekkor úgy fog működni, ahogy szabályos. Gyújtáskor felkapcsol, amint rákapcsoljuk a helyzetjelzőt, lekapcsol. Tompított felkapcsolásánál is fel van kapcsolva a helyzetjelző, így akkor sem világít a drl. Ebben szerintem nem érdemes a legolcsóbbat választani ebayről, a színhőmérséklet is fontos, hogy a rendőrök ne is akarjanak kifogni. Ehhez jár garancia is, ha jogszabálynak megfelelő minimum magasságra szereled az autóra a talajtól, és megvan a kettő között a minimum távolság, és a fenti módon kötöd be, akkor ha mégis történne valami bünti, azt ők vállalják. Engem amúgy sosem állítottak meg rendőrök emiatt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco X6 Pro - ötös alá
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Házimozi belépő szinten
- BestBuy topik
- Gaming notebook topik
- Napelem
- Milyen processzort vegyek?
- Formula-1 humoros
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen