- iPhone topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Íme az új Android Auto!
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
válasz ReFleXx #28199 üzenetére
Tudom, csak kíváncsi vagyok most mi jön ez után
A szelepemelőt a 6500-as számmal felismerte, ez jó, csak az nem hidraulikus ugye.
A szelepemelő rúdra még kíváncsi lennék, hogy az hogy jött a képbe.
De valszeg szokás szerint ez a téma itt be is lesz fejezve anélkül, hogy annyit írna "benéztem, tényleg igazatok van" vagy valami ilyesmi, ehelyett holnap egy új szálon indul valami új téma. -
őstag
válasz darvinya #28187 üzenetére
Az jó, ha otthon vagy a témában és nincs szükséged szerelőre Másik dolog, hogy nem kell minden szavamat szó szerint érteni, mert ott a műanyagos résznél is ott volt a smiley... Soha nem raknék utólag bárhova is fa elemet az autómba akármennyire is lakkozott vagy nem, de ez csak a saját véleményem
[ Szerkesztve ]
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
troll81
addikt
Sziasztok valaki linkelt nekem anno st focus mk2 főtengely t! Nem találom a linket....
El kérhető meg egyszer? Lehet kell vegyek egy vatta újat magamnak.... -
troll81
addikt
válasz molnarpeter #28221 üzenetére
Csak főtengely bajom van kellene vagy 2 db jó bontot.... 5 600 eu kB itt. Az új akciós egy 1000eu hajtókar dugó szett eredeti összes csapágyal meg 1300...
De a főtengely a macera kicsit.. -
Drughi
addikt
Üdv!
Elhoztam ma a kocsit és van egy probléma: miután lezárom a kocsit a központi kijelző világít. Kb 3 percet vártam, de nem aludt ki.
Ez ilyen? -
Dißnäëß
nagyúr
válasz troll81 #28225 üzenetére
Drukkolok
Itt megvolt az első 1000-es olajcsere, gyönyörű színű és állagú jött ki, pálcán nem tudták megmondani, fogyott-e (magyarul nem) , egyelőre nálam stabil lett a felújítás, lekopogom.
M3-ason 250km le, majd vissza, gyönyörűen hasít a gép és a legkeményebb emelkedőkön is tol, mint egy mozdony Nagyon feeling ez a motor.
Valszeg attól lettek nálam bajok, hogy elette az olajat előttem egy hanyag tulajnál valami okból (turbo, gyűrűk, passz) és nem figyeltek rá, vagy szimplán nem cserélték. De a turbo-m makulátlan, úgyhogy lehet a 2-es opció volt. Szóval volt egy alap probléma, amiből végül nagy lett, mert amikor egy hajtókar csapágynak már nem jut megfelelő mennyiségű és/vagy minőségű kenés, ott hipphopp összeáll a nagyon nagy, nagyon csúnya gebasz.
Összességében jobb volt ezt a mocit rendbehozatni így, hogy hengerfalak, nikasil réteg, blokk és hengerfej épek voltak, mint egy használtat venni, aztán ugyanúgy szétlökni az asztalon ízekre, mert hát tök lutri a dolog ugye. Érdemes Neked is ízekre szedetned, ha úgy van, tisztítsanak el szépen mindent (ha nagyobb dolog nem szükséges) és utána egy fasza összerakás, aztán hadd szóljon Vagy eleve darabokban veszed
Ha hónolni kell hengert, mert mondjuk enyhén hordós már, vagy nikasil-t megette valami, feltétlen nikasiloztasd újra, Bp-n művelik valakik (már nem emlékszem, de lehet pont Te küldted a linket).
Nálam még egy AC pumpa érik, mindegyik 10-edik indításra bedob egy check engine-t mikor P0087-el, mikor P0089-el, úgy, hogy már 3 benzinnyomás szabályzó modul is járt a gépben, minddel adja, szenzor is jó, kimértek mindent, marad a pumpa. Talán köv. hónapban megejtem.
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
őstag
-
SECTORnooB
addikt
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék ,hogy focus Mk2 1.8 dízel nèl mikor érett a kettős tömegű csere?
Talán minimàlis tüneteit véltem felfedezni, de nem vagyok benne biztos.
Nem minden nap használatos az autó, 3 nap állás utáni hideg indításnàl 1p melegítès után kuplung felengedèsnèl jobban zakatol a motor mint alapjàraton. Az alapjarat nagyon fix 900 alapvetően de hideg inditàs után minimàlisat kileng felfelé és lefelé is max 30-40 fordulat körül. Pöcre indul a motor nem ráz semmi a beltérben,vàltani pontosan vált a második fokozatba kell erőteljesebben betenni, de hangja nincs. 3 napi állás utáni hideg inditàs után van egy tömény àltalam meghatàrozhatatlan büdös 20 másodpercig mi lehet az?
Illetve mikor tudom hogy vèg stàdiumú a kettős tömegű?
Válaszolok előre is köszönöm. -
zsolt1225
aktív tag
[link] Ilyet vagy hasonló csodaszert valaki próbált már? Véleményekben is vannak képek, hogy ha nem is teljesen, de jobb lett a felület. Vajon mennyire lehet tartós
Egy tiktok videó alapján jutottam idáig -
Drughi
addikt
Üdv!
Lenne pár kérdés, de mivel a kocsi nincs velem, így nem tudom megnézni: (Focus 2009 mk 2.5, 1.6b kombi)
- Ha behajtható elektromosan a tükör, hol keressem a kapcsolóját?
- Állítható-e a műszerfal háttér világításának erőssége?
- Milyen ablaktörlő lapátot vegyek rá? Csatlakozása, mérete?
- Mivel a kocsi lezárása után is világít a kijelző, illetve van a szivargyújtóba bedugva kamera + autós töltő, ezek is működnek? Nem félő, hogy leszívja az akkut? -
oliwire
őstag
válasz Drughi #28237 üzenetére
Szia!
- ha behajtható, akkor azt hiszem az a ajtó nyitó karnál van gomb, mint az anyósülésen az ablaklehúzó kapcsoló.
- hát ezt nem tudom pontosan, MK3-nál lehet állítani, a 2007-es Mondeoban is láttam, hogy lehetett, és mind a kettőnél a tompított/helyzetjelző fény kapcsolója mellett volt az állítási gomb/potméter
- ezen a linken látszódik a csatlakozási lehetőség: [link] természetesen van olcsóbban is, itt nem az ár volt a lényeg, hanem milyen csatlakozással kell feltenni. Videó róla: [link]
- Igen, működik, a szivargyújtó nekem áram alatt maradt, így amit otthagytam, akkor töltötte. Nem tudom, hogy lekapcsol-e bizonyos időn belül, de egy óráig még töltötte a telefont, amit direkt hagytam benne egy alkalommal. -
kcsa
veterán
válasz Drughi #28237 üzenetére
- tükörállító kapcsoló középállásban, és lefelé (hátrafelé) mutató nyilat megnyomva becsukódik
- igen, a fényszórókapcsolónál
- 650+425mm, nem a hagyományos, hanem a fütyis. Nemtom mi a neve.
- talán... próbáld ki? Ha megy, akkor leszívhatja. (egyébként megy)De mindegyik kérdésedre van válasz a manualban. Bocs
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
SECTORnooB
addikt
válasz SECTORnooB #28234 üzenetére
Valaki erre?
-
kcsa
veterán
válasz SECTORnooB #28234 üzenetére
A felengedett kuplungnál zaj lehet nyelestengelycsapágy, kinyomócsapágy is, nem kell feltétlenül kettőstömegűre gondolni (na nem mintha ezek jobb problémák lennének ). Jelen állapotban mindenképpen tovább kellene használnod, hogy romlik-e vagy sem a helyzet, ennyi hibára még nem bontanám szét.
Végstádium: erős vibráció alapjáraton vagy gyorsításnál, felengedett kuplunggal leállításnál (ezt ugye eleve csak teszt miatt csináljuk ) csörgő hang.Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
oliwire
őstag
válasz SECTORnooB #28240 üzenetére
"Mikor kezdjek gyanakodni, hogy nem jó a kettős tömegű lendkerekem?
Vannak félreérthetetlen jelek és vannak, amikből sejteni lehet, hogy csere lesz, mert arról még nem beszéltünk, hogy a lendkereket javítani nem lehet. Tehát ha:
- nehézkesebbé válik a váltás
- lassan elkezd zajosodni a váltás
- alapjárati zajok
- alapjárati remegés
- hideg induláskori zaj és „nyögések”
- leállításkor remegés és csörömpölő zaj
- az autó beindítása közbeni fulladás, valami lefogja a motort, akkor baj van vagy lesz.A kipurcanni akaró lendkereket úgy képzeljük, el mintha egy kép le akarna esni a falról, mintha le akarna csúszni a szegről. Axiális és radiális túlmozgást végez, ki akar szabadulni és új életet akar kezdeni."
Na ha ezek neked mind megvannak, akkor lehet ideje cserélni. Ha nem tudod, hogy mikor volt utoljára, akkor pláne esedékes lehet. Egyébként bírhat 150.000 km-t de akár 200.000 km-t is, nem lehet megjósolni pontosan.
[ Szerkesztve ]
-
SECTORnooB
addikt
válasz oliwire #28242 üzenetére
Kcsa: szépen húz és nem vibrál gyorsitàsnàl.
Nyögès az milyen hang? Leállításnàl érzem hogy valamennyit beremeg a Bódè de nem csörömpöl fémes hangot sem nem ad. Hideg indítàsnàl a büdös az mi?
Lehet túl aggódom csak nem akarom,hogy más alkatrész/ek is bànjàk a dolgot.
Ha már probléma lesz azért felvillan valami visszajelző nem?
Bocsánat amatőr vagyok, első autóval.
Köszönöm.[ Szerkesztve ]
-
robertka
tag
MK2.5 Focusban az akkumulátor tartó lemezen látok kis rozsdát szeretném rendbe rakni.
Ha azt szeretném kivenni akkor elég megemelnem a váltónál egy picit a motort, kivenni az aksik, meglazítani a váltótartó bakot és a lemez csavarjait? Van itt még valami amire figyelnem kellene? -
kcsa
veterán
válasz SECTORnooB #28243 üzenetére
Az hogy leállításnál remeg egyet 100% normális. Ezekre egyébként nem lesz hibakód, ezek teljesen mechanikus problémák, szóval figyelni kell csak.
A büdös meg... Milyen büdös? Szerves rohadás? Kőolajos?
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
darvinya
titán
válasz SECTORnooB #28243 üzenetére
Záptojás szag a katalizátor adja ki, mert már döglődik.
De ezt csak benzinesnél tapasztaltam már.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
kcsa
veterán
válasz SECTORnooB #28247 üzenetére
Át kell nézni, flexicső, tűzkarikák, befecskendező tömítése, hasonlók. Erre nem lesz univerzális válasz szerintem.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
darvinya
titán
válasz SECTORnooB #28247 üzenetére
Akkor ereszt valahol valami.
De lehet dfp üzem bekapcsol, ha ilyen.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
Új hozzászólás Aktív témák
- Hisense LCD és LED TV-k
- Építő/felújító topik
- Sarkköri terepbe olvadó kabátot öltött a Gigabyte Mini-ITX-es AMD alaplapja
- Házimozi belépő szinten
- Kedvenc zene a mai napra
- PlayStation 5
- Napelem
- S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Íme a végleges gépigény
- Autós topik
- Hardcore café
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs