- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 14 - tavalyi termésből főzve
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Mobilarena
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Korcsii
őstag
747-es részhez én annyit tennék hozzá, hogy bár real life információim nincsenek, de ugye BAW Virtual tag vagyok, és ott fel vannak sorolva a GSS útvonalai is (Global Supply Systems, HX, GSS, Jetlift - bevallom őszintén, nem sok mindent tudok róluk, cargo, és van közük a BAW-hoz)...
náluk van két TNCM-et érintő út:
XH3712: EGSS-TNCM-MHTG
XH3713: MHTG-TNCM-EGSSés elvileg ez az össz reptér, máshol nem állnak meg, mert az fel lenne sorolva...
persze ezek B74F-ek, ez nem tudom mennyit számít... de kétlem, hogy az óceánt üresen repülnék át visszafelé... bár ha odafelé meg sok a rakomány, még lehet meg is éri... nemtudom...
szóval semmi konkrét, csak bizonytalan infók, de gondoltam leírom...
[ Szerkesztve ]
-
AirBooms
addikt
Látod, ebben lehet, hogy igazad van. De továbbra is tartom: a felszálláshoz jól konfigurált MD-11-nek nem kell 200 kts körüli Vr és Egyenlítő hosszúságú futópálya.
Amúgy az A 340 telipakolva, megtankolva nem éppen jó emelkedőképességéről híres, s erről többször is meggyőződtem saját szememmel is már Európa több repterén.[ Szerkesztve ]
-
Geryson
addikt
válasz Gizmo94 #2685 üzenetére
Megnézem, köszönöm! Egyenlőre nincs meghúzva az i7, mert egy piszkosul jó fórumot találtam, de ott P6T az alaplap, ami egy picit más mind a Rampage II és már 3,3 Ghz-nél sem boot-olt be. Amúgy 3.8 környékén szeretném majd stabilizálni a gépet, nekem annyi elég.
Most amúgy full-full minden az FSX-ben, PMDG 747 Cargo, New York, DX10, Active Sky és olyan 10-12 FPS-em van. Ha majd 10-el több lesz és az valóban a legalja, akkor már boldog leszek.
AirBooms: Te is ilyen maratoni útrvonalakat szoktál repülni? Offline vagy online?
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
Beírtam, hááát, Task Manager szerint 8 szál használva, de 1-2 FPS volt csak a javulás. A 255-öt használtam, hogy használjon minden szálat. Mindegy, kötelező lesz meghúzni a gépem meg nem is biztos, hogy ennyire full-fullon kell repülnöm...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
haky
senior tag
Na hazamegyek kipróbálom ezt a tileproxy-t. Kíváncsi vagyok, h hogy muzsikál!!!
Aki másnak retyvetyutyu...
-
haky
senior tag
Aki másnak retyvetyutyu...
-
nagyúr
válasz gabitoo88 #2716 üzenetére
És mi a jelenség? Ott az útvonal az ND-n, felszálltál, az irányítás elvektorálgat erre-arra, majd egy idő után szól, hogy repülj a leadott flight plan szerint, amit felprogramoztál. Oké, repülsz, AP, LNAV aktív, hajrá. Az útvonalon vannak nyilván irányváltások, ezeket nem követi a bringa, és ezért mész Lengyelország felé, vagy az irányítás mondja, hogy repülj arra?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
lesaux
veterán
Ezt a légiirányítós dolgot össze tudná nekem foglalni valaki? Ha nem beszélgetni akarok mikrofonnal és feljhallgatóval, tud ez írásban is működni, ugye? Milyen kiegészítő kell még hozzá?
-
andorra
őstag
Itt most ugyan szerintem nem erről volt szó, de ha pl. az IVAO-on akarsz repülni virtuális irányítással, ott minden szükséges tudnivalót, programot megtalálsz hozzá. Írásban is lehet kommunikálni. Minimum az IVAP program kell hozzá, de sok mindent meg kell azért előtte tanulni. Magyar nyelven letölthető az összes szükséges tananyag.
[ Szerkesztve ]
-
-
Korcsii
őstag
fél éve repülök VATSIM-en (ide meg FSInn kell), de text-elek én is... talán azért is maradtam eddig a text mellett, így vissza lehet nézni, hogy miket is mondott az irányítás, ha esetleg valamiről megfeledkeznék... főleg hosszú taxi/ifr clearance esetén jöhet jól... meg utazómagasságon nem kell annyira figyelni, hogy mikor szólnak hozzánk... bár van, amikor csak én text-elek, az atc rádiózik (főleg itthon, külföldön van egy pár borzasztó akcentusú iránító - a magyar legalább ismerős ) készülök a teljes voice-ra, de félek belevágni...
[ Szerkesztve ]
-
Geryson
addikt
válasz Korcsii #2721 üzenetére
Hát pedig egyszer majd szóban elkezdesz kommunikálni és rájössz, hogy ez még tutibb. Egyrészt gyorsabb, másrészt sokkal reálisabb. Amúgy annyit kiegészítenék, hogy Squawkbox is jó a VATSIM-re, de én is mostmár FSINN-t használok.
lesaux: elég nevetséges, de az FS beépített ATC-jéből sok mindent megtanulhatsz, én is úgy tettem. Mikor mit mondasz meg ilyenek, ezekre teljesen jó alap. Amúgy keress rá "fónia oktató anyag" és hasonló szavakkal, ilyen anyagokban nagyon sok minden hasznos dolog van leírva a fóniázásról.
[ Szerkesztve ]
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Korcsii
őstag
válasz Geryson #2722 üzenetére
jah, így a chatbox is egy jó nagy területet elfoglal a képből (bár általában kisebb ablakban játszok, és az ablakon kívül van minden más, legyen az FSInn vagy épp vasfmc), screenshot-oknál meg mindig be kell zárni, meg újra megnyitni.... ez egy hosszú útnál, amikor 10 vagy még több alakalommal ezt megismétlem, akkor már kicsit idegesítő...
és valóban reálisabb, gyorsabb, egyszerűbb... csak text-nél lehet delete-zni, voice-nél meg csak correction correction... és ha valakinek rossz napja van, akkor eléggé belezavarodhat.... legalábbis én ettől félek...
egyébként állítólag az FMC-n keresztüli üzengetést akarják a jövőben preferálni a real world-ben, bár erről szintén nem tudok túl sok biztosat, csak úgy hallottam...
és igaz, squawbox, csak az amikor kezdtem, akkor még nem szerette a vista 64 bitet, azóta nem tudom, hogy változott-e valamit a helyzet...
a beépített ATC meg jó, de sok mindenben más, mint a két hálózaton használt fónia...
[ Szerkesztve ]
-
andorra
őstag
válasz Korcsii #2724 üzenetére
akkor még nem szerette a vista 64 bitet, azóta nem tudom, hogy változott-e valamit a helyzet...
.............................................................................................................................
annyit mindenképpen, hogy most meg már mi nem szeretjük a Vista 64 bitet -
AirBooms
addikt
válasz Geryson #2727 üzenetére
Bocs...
Csak, ha időm engedi... Igaz, közben azért lehet nagyokat szunyálni...
Amúgy nem Kanada volt, hanem Portland. Az egyik legszebb sceneryt készítették ehhez a reptérhez és a környékéhez, azért szeretek errefelé repkedni.ja és ezek offline repülések - a lazsálás szerintem nem menne ilyen szinten online, bár az északi sarkkör környékén nem hiszem, hogy sok irányító lebzselne...
[ Szerkesztve ]
-
Geryson
addikt
válasz AirBooms #2728 üzenetére
Én nagyon csípem a maratoni repüléseket, most vittem 2 hete egy szumátrai segélyszállítmányt 11,5 órás leg-ekkel. Annak ellenére, hogy én sem ülök a monitor előtt ilyenkor, én soha nem repülnék offline már, az teljesen romboló, az ATC meg tök unalom. Legfőképpen Európa, USA, Dél-Amerika (bár ez már riktábban) és Japán környéke érintett irányításban, de ebből nekem még soha nem volt gondom. A VATSIM-en 30 perc a limit, azért ennél sűrűbben oda szoktam nézni a gépre, vagy ha elmegyek kutyázni, akkor meg lelépek addig. 4 éve repülök, egyetlen egyszer kaptak el Spanyolban, hogy fürdök és leléptetett a túlbuztó ATC. Visszajöttem, visszaléptem, elnézést kértem és szevasz.
Nincs is annál jobb, cimbimmel levinni két 747-es pl. Fokvárosba - én legalábbis nagyon szeretem a párban (vagy többen együtt) repülést! Szólj ha mégis meggondoltad magad!
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
andorra
őstag
Mars-utazás szimulátorhoz keresek partnereket. 3 év garantált kikapcsolódás!
-
Geryson
addikt
válasz andorra #2730 üzenetére
Van a Microsoftnak egy bizonyos Ship Simulator nevű programja is, a haverommal arra gondoltunk, hogy egy teherhajót át kellene vinni Európából Amerikába mondjuk olyan 1-2 hét alatt. Valószínűleg elég hamar kikapcsolnám...
Érdekes, hogy a repülést nem tudom viszont megunni, Luxemburg-Chile 14,5 óra a rekordom!
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Korcsii
őstag
válasz Geryson #2731 üzenetére
rekord az a pár héttel ezelőtti EGLL-RJAA BAW overnighter groupflight - én is szeretek hosszú utakat repülni (főleg a 747 miatt), és én is szeretek csoportban repülni...
kicsit sztorizok, sry...
egyszer viszont tök spontán, egy EGLL-OMDB utat repültem le másodmagammal (személy szerint Kylan Walters-szal, akinek a neve esetleg avsim-ről lehet ismerős, bár én nem ismertem, csak a google által találtam rá - volt időm kutakodni - ő meg használ(t) PHP-Fusion-t, aminek egy ideig fejlesztője voltam, vagyis még vagyok is, csak jobbszeretek repülni, mint programozni )... szóval EGLL-en egymásra találtunk... eredetileg csak azért írtam rá, mert rossz rwy-en akart felszállni (nem volt atc koradélután - bár asszem egész út alatt nem találkoztunk egy atc-vel sem), aztán láttam, hogy ő is OMDB-be tart... míg átért a kifutópálya másik végére, gyors beprogramoztam az első pár waypoint-ot (kb addig, ami már a csatorna felett van), aztán rögtön taxi, takeoff, sehol senki, irány fel utazómagasságra, ott úgy is gyorsabban lehet haladni, mint lent, SID-et repülve (atc egyébként is rögtön fel szokott minket engedni, ha nincs a környéken gép).... közben az út maradék részét is beprogramoztam, és kb egyszerre értük el az utazómagasságunkat... aztán tartottuk is az egymáshoz viszonnított pozíciónkat egész út alatt... a Fekete-tengernél szétvált utunk, de valahol Törökország felett pont ugyan úgy találtunk egymásra, ahogy elváltunk (igaz én elég nagy hátszelet kaptam, így kicsit lassítanom kellett - összehangoltuk a közös waypoint-ra érkezési időt)... aztán az approach-nál már muszáj volt szétválni, de végül egymás mellett tettük le a gépet a két kifutóra (az egyik kicsit előrébb kezdődik, szóval nem volt tökéletes parallel landing, de jó volt)... ez volt az addigi leghosszabb repülésem, pár The West Wing epizódot elfogyasztottam közben EGLL-RJAA-nál viszont egyet se néztem, TeamSpeak-re tapadtam (oroszok felett, ahol nem volt atc)... elvégre most csütörtökön előrehozottan érettségizek angolból, szóval gondoltam gyakorlom kicsit - még ha csak hallgattam is....szóval én is vevő vagyok a hosszú utakra, meg a közös repülésekre, csak annyi a probléma, hogy most már inkább csak rövidebb utakra van időm, mivel közben elkezdődött a suli...
szerk: jah, és én még soha nem aludtam repülőn
[ Szerkesztve ]
-
AirBooms
addikt
válasz Korcsii #2733 üzenetére
Hát, hallod, te nagyon komolyad vágod ezt a témát! Minden elismerésem!
Az alvás meg a korral jár, majd meglátod!Ja, s szerintem a hsz-ed abszolút nem volt off, azt gondolom, több ilyen beszámoló kellene, ettől kaphatnak kedvek mások is a szimulátorozáshoz!
[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
válasz AirBooms #2734 üzenetére
kösz, a hálózaton megkövetelnek egy bizonyos szintet, meg VA-knal is, de azért még nekem is van mit tanulnom...
én a másnap sokáig alvást szoktam választani (az más kérdés, hogy repülés miatt csak ezen az ominózus szombat délután/estén/éjjelen maradtam fent)...
off-ra válaszoltam, azért gondoltam, hogy jobb az off... meg ez nem szorosan a progihoz kapcsolódik, bár mégis...
szerk: jah, az meg kimaradt az előző üzimből/nem teljesen egyértelmű, hogy szinte pontosan egymás alatt/felett repültünk (ő egy géphosszal hátrébb volt, és 2/4000 lábbal alattam)...
[ Szerkesztve ]
-
Geryson
addikt
válasz Korcsii #2733 üzenetére
Hallod, nekem is annyit nagyon emlékezetes sztorim van. Még az államvizsgámat csináltam és 3x megrepültem realtime a Malév LHBP-KJFK (New York) járatát, realtime! Ez azt jelentette, hogy délben indulás ki, este 10 érkezés, éjfélkor haza, reggel 7 körül leszállás. Ezt megcsináltam hétfő-kedd-szerda!
Voltam én is RJAA-ban 2x, OMDB-ben leszállva tankolni VTBS Bangkok, egy csomószor group, 2x magánban ELLX-India csücske és onnan YSSY (ez 4 leg, egyenként 11 óra körül), szóval piszkosul nagy utak. Anno sokat repültem a Malév VA-ban (csak ajánlani tudom), de mostmár csak magánban repülök 747 Cargo-t.
Felveszlek Skype vagy MSN-en, háthe össze tudunk vmit hozni! Sokszor nem is megyek a haverjaimmal egy irányba, de végig beszélünk Skype-on!
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Korcsii
őstag
válasz Geryson #2736 üzenetére
nekem napi egy hosszú, vagy max 2 rövid bőven elég a hosszú utaknál én mindig valamelyik következő nap szoktam visszarepülni, a rövideknél is általában így van, de van, amikor egy nap oda-vissza... igazából most okt. 4 (EGLL-RJAA) óta nem is repültem... majd az ősziszünetben, bár november végén meg szóbeli, arra is kéne készülni... bár a napi egy rövid bőven beleférne, csak mindig elcseszem az időt valamivel... meg nincs kedvem a wilco bugjaival vesződnöm shorthaul járatokon... bár már hozzászoktam...
MAVA az tényleg a csúcs, szerintem az egyik, ha nem a legkomolyabb VA... elvileg tag vagyok, gyakorlatilag mégse, mert az ellenőrző repülés hiányzik - bár csak egyszer próbáltam, de akkor a frekiváltás nagyon nem ment vezetés közben (hiányzik a joy)... igazából a PMDG NGX-re várok... meg voltak bajok az oldalon (pl a fórumba nem tudtam belépni, a leveleimet a gmail visszadobta, hogy nem tudja kézbesíteni, stb... azóta már sikerült beszélni Pajor Dáviddal, neki is kb ezt írtam, mint most)... közben WIZZ tag lettem... bár a VA kezdeti lelkesedése hamar alábbhagyott, és nagyon lassúnak tűnt az adminisztráció, szóval nézelődtem alternatívák után... egyszer LHBP-re hazafelé menet már nem is tudom kivel találkoztam, AFR-KLM VA-s volt (magyar), 747 és LHBP-hez javasolta a Cargolux-ot, de igazából nem akartam cargozni, így körülnéztem az AFR-KLM VA háza táján... azonban ott annyi órával, mint amennyi nekem volt (kb 50 - se) csak kis gépeket lehetett volna vezetni, amik nagy része meg sem volt, a többivel sem repültem még előtte... szóval bár bekerültem, meg is vártam, hogy az egy hónap lejárta után töröljenek... aztán wizz-zel repültem Lutonra (EGGW), és a radaron feltűnt egy Concorde... egy BAW concorde... megnéztem hát, mi a helyzet a BAW VA-val... hát sajnos teltház volt... aztán már nemtom hogy, megint odakeveredtem az oldalukra, és pont nyitva volt a reg... jelentkeztem, a teszten átmentem, azóta ott repülök... MAVA-hoz képest sokkal színesebb a flotta (A320-ak, 747, 767, 777, MD-11 (DC-10 helyett?), kisebb, meg nyugdíjazott gépek, Concorde - bár csak 500 óra után, ami még nincs meg, bár concorde-ból is készül egy nagyon szép, részletes kivitel, de még az sincs kész, szóval rá is érek - meg ott van az A388, mihez bár route nem tartozik - mivel 2012-ben érkezik az első A380-as a BA-hoz - de lehet repülni más helyett, bár én még nem tettem meg)... meg sokkal több helyre is lehet velük repülni... de az biztos, hogy előbb-utóbb MAVA-s leszek, ezt már eldöntöttem... mert tényleg egy jó, komoly VA, legalábbis félig kívülállóként (meg a loggert megismerve) annak tűnik... meg hiányoznak az "itthoni" utak - bár arra ott a wizz, csak az a wilco ne lenne... de mondjuk EGLL se rossz "otthonnak", mert ha van atc azért, ha nincs, akkor meg azért egy teljesen külön állatfaj...
egyébként MSN az adatlapomon
és a valóságban egyáltalán nem vagyok bőbeszédű, nemtom miért írok ennyit, sry
[ Szerkesztve ]
-
DeepDish
őstag
Ide is felteszem,hatha vki..
Tudna nekem vki segiteni abban,h catalyst driverben beallitom AA,AF stb ertekeket ,de bizonyos jatek (Flight Simulator X) cseszik ra es nem veszi figyelembe . Ha FSX-en belul kapcsolom be oket ugy megy, de az sokkal lassabb, mint a gyari. 9.9 es cata es Win7 van fennt...
-
Korcsii
őstag
-
nagyúr
válasz Korcsii #2743 üzenetére
Játéktól függ, hogy driverből, vagy magából a gámából tudod konfigolni a 3D beállításokat. Oblivionnál például driverből kell tolni a 8xAA, 24xED, 16xAniso-t, és a játékban default-on hagyni. Ellenben mondjuk Fallout3-nál ugyanez a módszer nem működik, helyesebben hatástalan, nem lesz sem élsimítás, se anizotróp szűrés, ott driverből application managed-en kell hagyni a beállítást, és launcherből konfigolni. FSX-et sosem próbáltam, de FS9-et mindig játékból állítom be, driverben app.man-on van minden.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Gizmo94
veterán
Ha van még itt valaki aki FSX-et játszik és használ World of AI-t, akkor lenne egy olyan kérdésem, hogy mi lehet nálam a hiba? Felraktam és hiába raktam bele a Malév mellé még Wizzair, Ryanair, Lufthansa meg egyéb packokat, Ferihegyen csak egy nagy rakás Malév géppel van tele a reptér, egyetlen más társaság gépéből sem jelenik meg egy sem.
Ez így eléggé egysíkú, nem tudom mit rontok el.
Vagy ez ennyit tud? Bármilyen ötletet szívesen veszek... -
AirBooms
addikt
válasz Gizmo94 #2747 üzenetére
Bár nem FSX-szem van, de gondolom a lényeg ugyanúgy működik. Vagyis a gépekhez tartozik flightplan is. Tehát egy-egy pack gépekből, flightplanből, illetve az érintett repterekből áll. Valószínűleg a flightplanak nem tartalmazzák Ferihegyet a Luhfthansa, a Wizz és a Ryanair gépeihez. Iletve lehet, hogy csak nagyon ritkán járnak ide, amikor te pont nem látod őket. Viztos létezik az FSX verzióhoz is valami compiler-decompiler progi, amivel akár vissza is fejthetsz egy-egy tarffic.bgl fájlt (fs9-nél legalábbis ilyenek tárolnak AI forgalmat), így megnézheted, mennyire sűrűn szerepel LHBP a menetrendjükben az említett AI társaságoknak.
-
Gizmo94
veterán
válasz AirBooms #2748 üzenetére
Köszi, persze, ez a probléma biztosan, mert megnéztem, Heathrow tele van mindenféle gépekkel rogyásig, igen változatos a kép ott.
Esetleg ha abban segítenél,hogy mely társaságok repülnek jelenleg Ferihegyre, tehát melyeket érdemes letölteni,hogy legyen valami realitása is a dolognak, azt megköszönném.
Eszembe jutott,hogy ki is mehetnék megnézni akár, csak nem sok ambícióm van hozzá.
Még valami terroristának néznének, ahogy jegyzetelem a járatokat.P.S.: Szentül úgy hittem, hogy a Wizzair meg a Ryanair repked ide, de ezek szerint nem..
Egyetlenegy csoffadt Lufthansa gépet sikerült látnom eddig az egyik gate előtt, a többi mind Malév volt.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Politika
- Milyen alaplapot vegyek?
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Gaming notebook topik
- Hardcore café
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M3 Pro MAX 14 30GPU 96GB 2TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- 5% kedvezmény a Cammus szimulátor termékeihez.
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben