- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Mobilarena
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
AirBooms
addikt
Ha 200-nál kezd elemelkedni, akkor nagyon nem jó a felszálló konfigod. Még akkor sem, ha teljes a terhelés. Nem hiába kérdeztem, hogy pl. milyen flaps-állást használsz ilyenkor. Ha nem fogalkoztat erre a válasz, akkor nem tudok segíteni... Az MD-11-nél nincs egy meghatározott flaps-állás felszálláshoz, mint pl. a 737-hez az 5 fok. Ez ennél a típusnál igen széles határok között mozoghat. Most nem tudom pontosan mik ezek a határok, de kb. olyan 10-25 fok. Az alaphelyzet 15 fok, de én leggyakrabban 22-t használok, de ha rövid a pálya akkor mehet a 25 fok is. Aztán ott van a FLEX érték is, amit egy igen bonyolult táblázatból kell kiolvasni mindenféle egyéb paraméter föüggvényében. Ezen szintén elég sok minden múlik a Vr tekintetében.
Szóval szoktad ezeket birizgálni?TNCM-re igenis jár MD-11, s ott sem igazán hosszú a pálya, egészen pontosan 7707 ft, vagyis csak 2180 méteres, tehát rövidebb a KOS szigetekénél. Ráadásul nem éppen kis terheléssel szállnak innen fel a 11-esek, hiszen sokuk Európába repülnek vissza (pl. a KLM járatai). S ami még rosszabb, hogy felszállás után nem emelkedhetnek túl laposan, hiszen a szemben lévő dombok miatt ez nem lenne éppen túl szerencsés...
-
Geryson
addikt
Urak!
Megvettem a Core i7-emet. Este (egér hiányában) repültem egyet Friday Harbor körül, max-max grafika, poligonos Fokker és 25-40 között ugrált belső nézetből. Sem driver, sem semmi nem volt rendesen installálva, igazából csodálkoztam, hogy elindult minden, merthogy alaplap, ram és proci csere is volt. Ma feltolom az i7-et és meglássuk mit produkál.
Az OOM-hibát én is kaptam néha, ezért döntöttem úgy, hogy továbbfejlesztek. Jó lenne ha nem lenne mostmár nekem sem.
Tudtátok, hogy kijött az Real Environmet Extreme 2? Nem gyenge (pl. az autók)!
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
nagyúr
válasz AirBooms #2656 üzenetére
B737-nél sem mindig 5 fokos fékszárnnyal szállnak fel. Sokszor elég 1 fok, néha kell 15 is, a gép tömegétől, a hőmérséklettől, a futópálya hosszától függően.
Itt egy classic-ra vonatkozó táblázat a különböző sebikkel:
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
AirBooms
addikt
Természetesen igazad van, bár a 737-nél sokkal általánosabb az 5 fok, mint a 11-nél bármelyik fékszárnyállás. S igazából arra szerettem volna utalni, hogy míg a legtöbb gépen (így pl. a 737-en is) rögzített fékszárnyállások vannak, addig az MD-11-nél felszálláshoz 1 fokonként lehet állítani a flaps-et.
-
csimav
senior tag
Ennek a játéknak lehet élvezni a grafikáját?
Ha van Moneybrookers-ed, akkor irj rám, légyszives.
-
Geryson
addikt
Ez mondjuk relatív, ez valóban nem egy Crisis vagy ilyesmi, de azért ezeket nézd meg nyugodtan:
Las Vegas leszállás
Szimpla demóA las vegasi leszállásnak van egy előzménye is, oda nem rakott be a srác eredeti hangot, egy éjszakai wing view-es, meg fogod találni. Az is csodálatos szerintem. Én imádom mindkét videót!
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
AirBooms
addikt
Nekem a kedvenc repcsim, nagyon vártam, hogy mikor hozza már ki végre a PMDG (a többieké nagyon nevetségesre sikerült, nem is repültem velük). Szerencsére 2009. január elején megtört a jég, azóta szinte csak ezzel repülök, ha az időm engedi. Ajánlom neked is. Mivel a valóságban szintén használják rövid távokra is, ezért nem feltétlenül kell vele félnapokat a monitor előtt tölteni...
-
AirBooms
addikt
Rájöttem, mi tud még FS9-ben (de talán FSX.ben is) csúnya vattacukos felhőket gyártani mindenféle drága látványjavító add-on ellenére is. Hát nem más, mint az FSUIPC!!!
Mindenkinek javaslom, aki használ kiegészítő időjárásmegjelenítőket, hogy az FSUIPC-ben kapcsolja ki az weather funkciót! Hihetetlen a javulás! -
Geryson
addikt
I'm sorry, de honnan lehet letölteni DX10-et? A Microsoft oldalon egyszerűen csak a 9c-t találom...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
válasz AirBooms #2677 üzenetére
Windows 7-et, de akkor most már tiszta sor, mert valóban bekapcsolta a DX10 opciót az FS-en belül. Hát azt kell, hogy mondjam, hogy nem gyenge egy látvány... Mondjuk FPS-ben 20 körül vagyok, vagy alatta, ennél azért jobb eredményeket szeretnék. Egyrészt még meghúzom a procit, másrészt utánaolvasok, hogy Core i7-hez kell-e valamit állítani az FS .cfg vagy bármilyen más beállításánál...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
AirBooms
addikt
válasz Geryson #2678 üzenetére
Kicsit irigykedem, de egyelőre le nem cserélem a működőképes FS9-em (ami ugyan csak DX9-es) a csigalassú hardverzabáló FSX-re.
Most éppen Kanada felett repülök Budapestre Portlandből (még több mint kilenc óra út áll előttem), s éppen a zöldes sarki fényt bámulom![ Szerkesztve ]
-
andorra
őstag
válasz Geryson #2678 üzenetére
A legfontosabb:
[JOBSCHEDULER]
AffinityMask=Nuse these settings for N as you test and you must EXIT the sim and relaunch between changes
255 - all 8 in use
254 - 7 in use with the first remaining free
252 - 6 in use with the first entire CORE remaining free
127 - 7 in use with the last remaining free
63 - 6 in use with the last entire CORE remaining free -
Gizmo94
veterán
válasz Geryson #2678 üzenetére
Itt és ezt a fórumot nézd át, eléggé jól tesztelték az i7 lehetőségeit.
Tuti,hogy valamelyik beállítás neked is bejön. i7-en egy izmos kártyával, sok rammal gond nélkül kell mennie az FSX-nek.
Most nálam is úgy megy a 775-ön, csak fel kell húznom játék előtt az egekbe.
Közel 4-en fut a proci, de egy i7-nek nem okoz gondot a stabil 4.2 , ahol az FSX repül... -
AirBooms
addikt
válasz Gizmo94 #2685 üzenetére
Azért az i7 4,2 GHz-ét ne vegyük alapnak. Már 3,8 GHz-en is komoly hűtést igényel egy ilyen proci. Nekem vizem van, de ritkán használom én is 4 GHz-en, pedig nem kell neki nagyon sok fesz ehhez. A 4,2 GHz-et én már inkább extrémtuningnak tartom, komoly hűtés kell hozzá. Szerintem 24/7-re így szinte senki nem használ ilyen procit.
Ha tévedek, akkor bocs. -
Gizmo94
veterán
válasz AirBooms #2686 üzenetére
Nem tévedsz, nem is kell 24/7 módban 4.2--re húzni csak amikor játszol. Elmented a beállításokat és bootnál játék előtt up.
Namost az alap,hogy mindenre normális hűtés kell és normális táp, érdekes,hogy a legtöbb ember pont ezeken az alap dolgokon spórol.
Na és i7 esetében sem mindegy, hogy egy alap 920-ad van,vagy valami ütősebb. Persze abból sem mindegy,hogy C Vagy D steppinges. Ha jól választ az ember procit, nem fog melegedni mint az atom,minőségibb léggel is elviszi majd a 4.2-t símán.
Nálam most a 775-ös Quadok közül a 9550 4.0-n megy, a 9450 3.8-on, léggel mindkettő, 78-80 fokosak kb.
A kártyát is megcibáltam, 830 -on megy a GPU, 1300-on a ramok és 80 fok a max amire felmegy a gyári hűtésével. A hangokról persze nem beszélek de minden teljesen stabil, az FSX meg megy rendesen.
Amit teszteltem i7 konfigot, azon is tök stabil volt 4.2-n a 965 ex, mondjuk az már vizes cucc volt, de azon úgy ment az FSX, hogy erősen elgondolkoztam,hogy befektetek egybe...[ Szerkesztve ]
-
AirBooms
addikt
válasz Gizmo94 #2689 üzenetére
Hát én még mindig azt mondom, hogy több órás FS-ezésre is nagyon kemény dió az i7 4,2 GHZ-en. Komoly befektetés kell a hűtésbe... Mondjuk az FS9 nem terheli komolyan le a rendszert, de nem is kell komolyan meghúzni neki az i7-et (meg még gyengébb procit sem). FSX-et nem ismerem.
-
Gizmo94
veterán
válasz AirBooms #2691 üzenetére
Annak meg kell húzni sajna, de akkor megy is rendesen.. Ezen az i7 konfigon amit én gyilkoltam,(sajnos csak rövid ideig) különböző gyártóktól származó darabokból összepakolt vízhűtés ücsörgött, állítólag olyan 50k-alatt kijött. Mindenesetre nem melegedett túlzottan.
De nálam léggel megy mindkét 775 és azok is az említett határokon vannak.
Szerintem FS9-hez luxus az i7, a géped valószínűleg unatkozik és várja,hogy mikor kap terhelést is. Bár amennyire fullra telepakoltad az FS9-et, lehet,hogy többet terhel mint egy FSX. -
AirBooms
addikt
válasz Gizmo94 #2692 üzenetére
Nem, nem terhel többet, vagy fogyasztásmérőm. Alig fogyaszt többet, mint idle-ben.
Egy rendes vízhűtés (ami erős radiátort tartalmaz és hűti a VGA-t is - i7-nél az NB-t nem lényeges hűteni, a memóriavezérlő nem ott van) padig szerintem nem jön ki 50k-ból, de ez már egy másik téma. Ha meg ki is jön, azért az nem kevés pénz!
Szerintem a 4 GHz és a 4,2 GHz között egyszerűen nincs akkora teljesítménybeli különbség még FSX-nél sem, amit a hirtelen megugró fogyasztással és hőtermeléssel arányban élenne a két érték között!
Na de ez már nagyon off! -
lesaux
veterán
válasz AirBooms #2656 üzenetére
Csak kiegészítésképpen.
TNCM-re igenis jár MD-11, s ott sem igazán hosszú a pálya, egészen pontosan 7707 ft, vagyis csak 2180 méteres, tehát rövidebb a KOS szigetekénél. Ráadásul nem éppen kis terheléssel szállnak innen fel a 11-esek, hiszen sokuk Európába repülnek vissza (pl. a KLM járatai). S ami még rosszabb, hogy felszállás után nem emelkedhetnek túl laposan, hiszen a szemben lévő dombok miatt ez nem lenne éppen túl szerencsés...
TNCM-re a KLM az MD-11-est és a 747-est variálja. Ami biztos, hogy még leszáll egyet tankolni Curacaón, ugyanis amennyire én tudom, TNCM-en a 747-est csak 75%-ra tudják megtankolni. Az MD-11-esről nincs ilyen információm, persze az is megáll egyszer TNCC-n.
A másik 747-es, a már emlegetett Corsairfly pedig Pointe-à-Pitre-be indul TNCM-ről.
Érdekesség ugyanakkor, hogy az Air France A340-ese közvetlenül jön Párizsba. -
fatal`
titán
Repül valaki POSKY 737-600al? Amióta beállítottam hozzá az AES-t, azóta lehetetlen vele leszállni. Akármilyen sebességgel, szögben szállok le (már legalább 5x próbáltam) visszapattan a kifutóról mintha túl meredeken vagy túl gyorsan tenném le. Nem lehet vele szépen, rendesen leszállni. Gondolom valami az aircraft.cfg-ben állíthatódott el, mert evvel sikerült életemben először EDDF-en leszállni. Melyik érték lehet a felelős ezért?
Új hozzászólás Aktív témák
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- LEGO klub
- Toyota topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...