Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • grHawk

    aktív tag

    válasz Rick3D #28295 üzenetére

    "Én örülnék neki ha igazi PURE kihívással szerezhetném meg magamnak a legjobb modulokat mintsem hogy mindig ugyan azt az unalmas sz*rságot csinálom újra meg újra mint egy zombi. . ."

    A való életben sem PURE kihívással szerzed meg a dolgaidat, hanem nap-mint-napi zombulással. Ennek itt nem lenne értelme, mivel sokan pont azért játsszák ezt a játékot, mert a nagyobb, komolyabb dolgokért igenis idővel kell megfizetni. Csak, mint a való életben. Nyilván mások az arányok, de pont ettől értékes a dolog.

    "Továbbra sem értem hogy mi a franc bajod van azzal hogy lenne egy hely ami a csapatoknak van kitalálva ami kihívást jelentene és a jutalom is egyenes arányos lenne pl : engineered modul meg amit akarsz"

    Ezt, ahogy itt leírtad eltudom képzelni egy galaxison belüli (tehát nem az aréna spinpoffra gondolok) bajnokságon, de mivel mint minden, ez is farmolható lenne, ezért amolyan időszakos "3 havonta egyszer" típusra. De egy ilyen rendszer beültetni két frakció közötti konfliktus téma mögé már megöli a feelingjét. Ha leszerelt ex-hivatásos katonaként privát egységhez állsz (napjainkban), akkor majd a képviselt cég megjutalmaz tokenekkel, meg fegyverekkel, esetleg ilyen, meg olyan felszereléssel? Nem. Az ismeretségi körömnek köszönhetően van rálátásom, hogy nem. Kevés, bértáblázat szerinti fizetést kapsz, amit aztán költhetsz a saját holmijaidra, abba már nem szól bele senki. Pont, mint az Eliteben.

    "Elemental mati : eddb-bodyfinder , kb 3-4óra srv után ha az rng is úgy akarja . . . megvan pl 50db Zirconium. Manufcatured mati első fele : CZ , Tápos Anaconda combat fitt +kis cargo+collector limpet. Második fele : Anarchy,Outbreak,War/Civilwar -> Convoy beacon - T9 lövöldözése. Data : Surface data point scannelés (MEF+G3,G4,G5 finomságok) 1-2 hetes cdvel rajtuk. A többi pedig USS-ek kutatásából áll. +küldetések illetve a commodityket is onnan szerzed kivétel amit meg lehet venni marketban/bányászat ."

    Hát valljuk be őszintén, így azért nem tűnik annyira repetatívnak a dolog. Egy sor különböző tevékenységet kell elvégezz, amikben benne van a szállítás, salvage, combat, kutatás, adatgyűjtés, információk beszerzése esetleges lelőhelyekhez, stb... Ha úgy vesszük minden játék minden tevékenysége repetatív. ilyen viszonyítási alapokon ez abszolút nem az.

    "Mióta a mérnökök vannak már nem a Cr jelenti a vagyont."

    Ezt nagyon jól írtad. Mondok valamit. Mielőtt bejöttek az Engineerek, nem volt játékbeli célom. Megvolt a Corvette, pénzügyileg fullon voltam, modulok kifogástalanul, az egész hajó az én szájízemre, szükségtelenül is full 15%-osan bevásárolva, minden. Semmi okom nem volt tovább játszani (kivéve az SSL, de ez egy másik aspektusa, ami azért nem biztos, hogy mindenkit érint). Az Engineerek bejövetele pedig meghozta a változást. Az Ő szemükben a pénz semmit sem ért, ahhoz, hogy velük érvényesülni tudj JÁTÉKBELI TEVÉKENYSÉGEKET kellett, hogy végezz. Olyan dolgokat is, amiket amúgy ki sem próbálnál. Az RNG az egy dolog, mostanra azért elég istenes lett, aki ezen is csámcsog, az nem tudom, hogy mit ért kihívás alatt. (6 évig wowoztam. Full hardcore, többszöri realmfirst, stb... Az nem volt kihívás. A fentebb soroltakon végigmenni, böngészni, utána nézni, és csak azután cselekedni, remélni, hogy az elmúlt 4-5 órád nem hiába telt, stb... na ez olyan, ami igazán sikerélményt ad.) De alapvetően a szükségleteikkel nincs semmi baj. Mire ösztönöz? Játssz. Ez rossz? Ha szereted a játékot, akkor nem.

    "A Battlecruiser sikeres elüldözése után hatalmas hírnévre tettek szert a csapatban harcoló pilóták ami felkeltette az egész Galaxis figyelmét főképpen a nagyhatalmakét és a mérnökökét. Az ilyen eredményes pilótákat megjutalmazva felajánlanak pl : egy 6A FSD-t ami 52-53% increased rangel van tuningolva hogy a jövőben is folytathassák eredményes munkájuk és védelmezhessenek minket a Thargoidoktól a legjobb technológiával a hajójukon."

    Mint ahogyan fentebb írtam, valóságban a bíborszív mellé a feledés jár, nem pedig tárgyilagos bónusz.

    "Az rng helyett az insta végén kaptam tokeneket. Amiket beváltottam és kellő mennyiség után megkaptam azt a cuccot amit szerettem volna. Valójában egy speciális fizető eszköz"

    Öhm, minek? Az MMORPG-kben (ahogy azt több ex-blizzard fejlesztő is kifejtett) a token rendszer a kontent lassításának céljából jött létre. Alapvetően nincs gazdasági szerepe, mindössze pszichológiai. A játékos farmolhatná a megadott feladatokat, amiért creditet kap és elköltheti felszerelésre és mellette másra is. E helyett kap egy speciális creditet, amit csak felszerelésre költhet. Ez csak egy olyan dolog, ami elhiteti veled, hogy több lehetőséged van megszerezni egy felszerelést, valójában ugyanazt az utat járod végig, csak más fizető eszközzel. Fölösleges. (szándékosan creditet írtam gold helyett, hogy a többiek számára is érthető legyen)

    "A sivárságról csak annyit hogy ez amiről most beszélünk VÉRPEZSDÍTŐEN hatna az egész közösségre"

    Tiszteletben tartom a véleményed, és azt is, hogy így gondolod. De több (nemzetközit is) közösséget ismerve, rengeteg reddit, és original fórumot olvasva azt kell, hogy mondjam; ez valószínűleg nincs így. Ezeket a dolgokat mások már ezerszer átrágták, és a végeredmény óriási negatív visszhang volt. Sajnos én sem értek veled egyet ebben, de ez nem számít, hiszen most csak a közösségi tapasztalatot mondom.

    "A farmolás helyett már ideje lenne ENDGAME-t rakni a játékba "

    Ezért megfognak enni téged az öregek :D De komolyra fordítva, egy sandbox játékban nincs endgame. Ez egy sandbox játék. Erre akkora valószínűség van, mint hogy holnap Brooks bejelenti, hogy igazából végig a Star Citizennek kémkedett.

    "elmozdítaná az ED-t egy másik irányba ami nem FARMOLÁS"

    Az élet egy farmolás. A háttérszimuláció, szimulálva a valódi gazdaságot, geopolitikai történéseket, mind arra ösztönöz, hogy azt tedd, amit a valóságban is tennél. Járj el dolgozni (menj és ölj a boutnykért, szállíts az űrkakit, bányászd az űrhomokot, stb..) és csak a legelhivatottabbak érjék el a legmagasabb célokat (rang farmolás, pénz farmolás, engineerek maxra húzása, world permit... stb..)

    Az amit te szeretnél már létezik más sci-fi űrhajós játékokban. Az Elitenek az egyik fő aspektusa a repetatív szakmák és az erre épülő tevékenységek. És el se hinnéd mennyi ember szereti pontosan emiatt. Mert minden más játék már továbblépet a tucatszámban megjelenő " mai trendekhez ". Ez pedig különbözik ezektől. Ezért olyan értékes.

    "Én egy még nem létező dologról akartam normális keretek között beszélgetni , feltételezésekről stb... Asszem nagyot tévedtem."

    Szerintem nem tévedtél, hiszen most is normális keretek közt beszélgetünk. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák