- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- iPhone topik
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Hát... fel kell kötnie a gatyát a DJI-nak, de alaposan. Eladtam az Inspire-emet kb. egy hónapja, mert idén alig volt munkám vele, hobbidrónozgatásra meg macerás mindeg elővenni a "repülő kombájnt" . Persze a topic-it továbbra is olvasgattam és facsarodott is egyre jobban a szívem, hogy mégis milyen jó lenne egy kis drónocska, csak úgy hébe-hóba felverni vele a port a falu határában... Csak egy kis Mavic Minicske, csak előkapom a farzsebemből, felbobom és ott lesz a szabadság érzése megint... Aztán kipróbáltam egy Mini-t és elengedtem ezt a vonalat azonnal; a feldobom és szabadság érzés egyből meg lenne egy erősebb széllökésnél! Elhatároztam, hogy AIR2 lesz; sz@rok a 250 grammos cirkuszra, sz@rok arraq, hogy aranyárban van, biztos brutál jó a technológia, hibátlan minőség, stb.... Aztán volt szerencsém kipróbálni egy AIR2-est és egyből megértettem, hogy miért tartják az AIR1-ek az árukat olyan jól. Oké, legyen akkor egy AIR1, bevált cucc, sokan szeretik és szerintem az egyik legszebb drón ami a piacon most van. Kipróbáltam egy AIR1-et és meglepett, hogy 50-60m magasról is jól hallható, hogy merre repül a dühös-darazsak kórusa! A másik ami frusztáló volt számomra, hogy ahogy szem (és fül) elől vesztettem, be-be dadogott a WiFi-s kapcsolat. Oké, az Inspire igazi maratonfutó volt, de azért arra nem számítottam, hogy a falu határában se legyen meg a pár száz méter... Hát, basszus; nincsen más hátra Mavic2 lesz ebből; újfent 300-400-as árkategória; úgy látszik aki egyszer belekostólt a jóba, annak nincsen visszalépés. Már édesgettem a gondolatot, hogy majd tarhálok kölcsön egy FPV headset-et és majd kipróbálom az Occusync2-est és az mekkora flash lesz. Mivel a marketplace-t masszívan drónok miatt vegzáltam már egy ideje, így az internet csapjából, már csak kizárólag villanymadarak folytak, betegessé eszkalálva az érdeklődésemet. Aztán a sok szépséges DJI közül fennakadt a virtuális halászhálómban egy dagadt jajnarancssárga drón is. Nézem ezt csúnyácska nevenincs jószágot a Google-en és kezdett bennem körvonalazódni, a csokító-érzés; ronda; de ez valami finomságot takar! Elmentem kipróbálni az Autel EVO2-t és lávetförsztszájt lett! A csúnyaságát, és azt, hogy brutál hangos (még az Inspire is hallkabb a karbon lapátokkal) ellensúlyozza az, hogy nincsen meg reptetés közben az ökölbeszorultsegg-érzés, hogy most minek megyek neki. Óvatos fékezéssel torpan meg minden előtt ami a pilóta figyelmét elkerüli, legyen az lengedező bambusz szál vagy belógó elektromos kábel. (oké; ezekbe a szitukba direkt kergettem bele )
Szóval, fel kell kötnie a DJI-nak a gatyát; ha nem fog tudni összehozni valami hasonlót AI szinten, akkor nagy szeletet fog kérni a piac tortájából az Autel Robotics és ha eljut Európába a Skydio2 is (megszerzik a CE tanusítványt)! Mert úgy látom, hogy a már a röpképességet, az akkuidőt már nincs igazán értelme fejleszteni (abban brutál jók a DJI-ok), mert fél óra repülés alatt nem csak a technika, hanem a pilóta is elfárad és az akkucsere kényszerpihenője jó hatással lehet mindkettőre. Viszont, ha a drón kiveszi a pilóta kezéből a szuicid mozdulatokat akkor sokkal könnyedebb élvezetté válik a repülés.Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Tomdriver
őstag
válasz KillHates #6701 üzenetére
Aztán volt szerencsém kipróbálni egy AIR2-est és egyből megértettem, hogy miért tartják az AIR1-ek az árukat olyan jól.
Ezt kifejtenéd bővebben? Mitől jobb vagy miben más az Air1 az Air2-nél? Félre ne érts, én egyiket sem próbáltam, csak a kiváncsiság hajt, ha majd váltok melyik legyen.
[ Szerkesztve ]
-
válasz KillHates #6701 üzenetére
Pont erről beszéltem itt múltkor ugyan erről és ezt a két drónt hoztam fel példának is, de le lettem hurrogva, hogy DJI ellenes vagyok. (ami részben igaz is)
Ugye de jó amikor a pénzedért kapsz is valamit... értem itt az Autel-t és a Skydio-t.
Most ha majd kijön a Mavic 3 500k-ért akkor szted abban lesz valami érdemleges előrelépés? Ugyan dehogy egy szenzorokkal felturbózott Air 2 lesz jobb kamera szenzorral.
Ennyi idő alatt nem fognak előállni új elkerülő rendszerrel max finomítás lesz rajta.[ Szerkesztve ]
S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB
-
forceberg
veterán
válasz Tomdriver #6702 üzenetére
Én pont Air-t cseréltem Air2-esre.
Az Air1-nek csak a külsősége volt előnye: jobban néz ki és némileg kisebb, mint az Air 2.
Súlyban számomra mondhatni nincs előnye, Az Air 1+1 aksival annyi, mint az Air2 1 aksival, csak hát az Air 2 egy aksija tényleg tudja a 25-27 perc repidőt.
Felfejlesztik még a Fly-t, akkor aztán tényleg minden másban jobb az Air2. Képminőségben is, ha nem is sokkal, de jobb.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
nagyúr
válasz Tomdriver #6702 üzenetére
Az AIR2 sokkal fejlettebb technológia mint az AIR1 ez nem vitás! Ott az Ocusync a WiFi helyett, APAS 3.0, meg 8K. Több mint fél óra repülés, stb...
Az alábbiak az én totál szubjektív vélemyémeim:
-a kezelőszoftvere számomra fapados volt (olyan mintha hiányoznának belőle dolgok)
-maga a drón sokkal sérülékenyebbnek tűnt, mintha vékonyabb műanyagból lenne, a hosszabb karjai vékonykábbnak hatnak.
Persze én klasszikus konzum-idióta vagyok, megeszek minden marketing maszlagot, a reklámokat mindig csillogó szemmel nézem végig!
Valahogy az egész a nagy Mavic-ekre hajaz, de mintha ki lenne belőle spórolva pár dolog, hogy ne kannibalizálja a nagyobb testvért.Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
krx21
nagyúr
válasz KillHates #6705 üzenetére
Pedig inkább pont fordítva... Az AIR2 jópár dologban többet tud, mint a M2... Persze nem mindenben, az 1"-os kamerának nincs még ellenfele.
Szóval az mondod, hogy túl törékeny az AIR2, ez lennne a baja?
A szoftver fapadosság pedig nem több szerintem mint megszokás... Mint ahogy az AIR2 távírányítója után az M2-hez nem túl szimpatikus a telefont alura tenni...
Akkor már várd meg a M3-mat.... -
nagyúr
Igazából az Inspire után, a Mavic2 és az AIR2 is űrtechnika volt számomra, Ocusync, meg APAS, stb. Viszont stabilitásban a nagy sas van a toppon.
Ami a sérülékenységet illeti; még mindig van egy olyan véleményem, hogy a AIR1 talán jobban bírja a gyepát mint a AIR2, a rövidebb karok és a kisebb kialakítás miatt. De ismétlem, hogy ez szubjektív...
Nem volt időm és lehetőségem, hogy elmélyedjek az AIR2 tudásában, de szerintem a kevesebb környezeti érzékelő van az AIR2-n mint a Mavic2-eseken. Aztn javíts ki ha mégsem És számomra ez az ami sokat nyom a latban. Ezért lett nekem a sasból sasszem.[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
veterán
válasz KillHates #6701 üzenetére
Gondolom az Air EU üzemmódban volt? Amikor megvettem és még az átállítás előtt voltam vele, akkor nekem dettó ugyanez volt, sokszor már 500 méteren belül jelet vesztett lakott területen kívül. A neten előtte sok videót néztem, volt akinek tovább ment, volt akinek csak addig míg nekem....Mindenesetre kicsit csalódott voltam. Bár még csak egy hete volt meg és előtte úgy voltam vele, hogy nem fogok belenyúlkálni, de végül is elhatároztam magam, hogy átállítom FCC-re mert a netes videók nagyon meggyőzőek voltak. Nem is bántam meg, kis túlzással hatótávban mintha egy másik drónt kaptam volna. Ugyanazon a helyen ahol korábban jelet vesztett az átállítás után ugyanazon a magasságon majdnem 2 km-nél fordultam vissza vele. Még nem vesztett jelet, de már gyenge volt és nem mertem vele tovább menni. A képszaggatás is (úgy, hogy nem is voltam messze vele) ismerős volt korábbról amit te is írtál, az átállítás ezt is megoldotta. Már csak ezért is érdemes volt átállítani, hogy stabilabb legyen nem csak azért, hogy messzebb menjen vele az ember.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
P3Dr0
senior tag
válasz KillHates #6707 üzenetére
Egy nagyvashoz képest a mavicok azért más kategória. Szerintem az AIR2-t bátran megveheted ha hobbi repülésre kellene drón. Azért kapott új appot mert az egész rendszere már 64bites akár csak a mini. Az SDK-t a MINI-hez pár hete adták ki és már van waypoint meg beta activetrack hozzá. (Szenzorok hijjan azért kicsit necces Az AIR2-hez november fele fogja a DJI kiadni az SDK-t. Akkor nagyon komoly funkció bővülések lesznek mind a litchinél mind a dronelinknél. Szerintem hobbizni tökéletes az air2.
-
nagyúr
Köszönöm a tippet. Már megvettem az AUTEL-t. Jó, hogy Mini-nek indult az egész, aztán lett belőle a repülő répa
Nem lehetett ott hagyni! A BANGOOD-on kuponnal Air2 árban volt! Kicsit féltem a szoftverétől, meg a szolgáltatásoktól amit nyújt, de hozza egy régebbi DJI színvonalát.
Ami viszont baromi jó, hogy nem kell hozzá telefon/tablet, mert tud FPV-t a távosa is
sityupityu: nem tudom, de biztosan, ha ennyire kókadtan működött.Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
válasz KillHates #6711 üzenetére
"A BANGOOD-on kuponnal Air2 árban volt"
Az érdekes mert tisztán emlékszem, hogy olyan 400-500k körüli volt az alap csomagja ennek a gépnek.
Nem lehet, hogy erre még jön a a VÁM?
Vagy EU Priority a vétel?
Vagy ilyen sokat csökkentett volna a kupon?S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB
-
-
veterán
-
nagyúr
AuraSync: Lehet, hogy nem jártál rosszul, mert kicsit félet az EU-s drón szabályozástól az AUTEL-el. Rebesgetik (volt itt a topicban is szó róla) hogy a drónok szoftverei egy közös adatbázisba fogják gyűjteni majd a telemetriát és csak olyanokkal lehet majd repülni amit ennek meg fognak felelni. Mivel a DJI az egyik nagy (ha nem a legnagyobb) drón gyártó így gyanítom, hogy majd ehhez fogják igazítani ezt az egészet.
Geller72: köszönöm remélem az idő is ezt fogja igazolni.
krx21: köszönöm nem fog elmaradni. Még egyelőre a barátkozás és a bénázás szakaszát éljük
Statikus: Igen Csereszabatosak. Persze nem olyan sétagalopp a kamera csere, mint az Inspire-nél, de meg lehet olyani negyed óra alatt, persze nem a terepen, mert precíziós szerszámokat igényel. AUTEL EXPLORER a szoftver neve, nekem androidom van, de ha van IOS-re is. A drónhángerisek iPhone-al nyomták.
sityupityu: hát azért ma sikerült felakasztanom a házunk és a villanypózna közötti optikai kábelre Igaz, hogy azt ÉN SEM láttam, mert olyan vékony (kb mint egy egér kábele) így bocsánatos bűnnek veszem. Olcsón megúsztam, a drón egy darabig vergődött amikor meglett a baj, majd érzékelte, hogy ebből csávából nem szabadul és leállította a motorokat. Szerencsére csak a garázsig kellett elmennem a kitolhatós aluminíum létráig. Egy picit megkarcolta a tetejét a propeller mert az egyik karja behajlott, de semmi más baj nem esett. Szóval nem bolondbiztos, a kifeszített teregetőzsinór még mindig komoly veszély a villanymadaraknak és a motorosoknak is!
[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
veterán
-
nagyúr
válasz Statikus #6722 üzenetére
7 méterre van előtte valami akadály, vagy 7 méteres "póráz" van neki beállítva a követéshez, ha jól látom Dynamic Track fut éppen. A távolságokat mindig pirosan írja. Az álmoskönyv szerint előre 40 méterem belül érzékeli az akadályokat.
[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
P3Dr0
senior tag
Német vagy holland cím tökéletes. A postát a DJI állja. Várj míg vissza írnak a leveleukben küldik a matricát amit majd a dobozra kell majd rátenni. Elég csak a gépet küldeni se akksi se semmi nem kell hozzá. Bubble plast-ba betekered és úgy egy dobozba téve tudod majd küldeni.
-
P3Dr0
senior tag
válasz KillHates #6720 üzenetére
Ez a gép nem 1kg+ súlyú? Otthon Svédben 902 gramm felett nem lesz elég az online drón vizsga hanem gyakorlati vizsgát is kell majd tenni az új szabályok szerint. Na persze nem a világ vége de sokkal inkább kérdéses mi lesz az új drón jelölésekkel és drónokkal a átmeneti idő után. (2023)
-
Statikus
senior tag
Miért fosik mindenki a drónpilóta jogosítványtól, vizsgától? Valami rohadt nehéz dolog lenne? Autóra, motorkerékpárra, jetre is kell jogosítvány.
Persze, pénzbe kerül, de valamit valamiért.
Én örülnék neki, ha lenne egy korrekt szabályozás, korrekt háttérrel (na ez a nagy kérdés). -
veterán
-
Statikus
senior tag
válasz sityupityu #6727 üzenetére
Meg fogják oldani. Ahogy egyszer korábban már írtam, ha nem olyan lesz, mint az osztrák pályamatrica online vásárlása, akkor már jó.
-
nagyúr
"gyakorlati vizsgát is kell majd tenni az új szabályok szerint"
Hát ettől nem tartok. Jött egy ember -aki éppen lerakott itthon valami akkreditált drón vizsgát- kipróbálni az Inspire-em. Gondoltam, 20 óra elmélet 10 óra gyakorlat után ha racer nem is lesz valakiből, de azért menni fog az elvonatkoztatott orientáció (headless) meg a körsvenkelés és ilyesmi. Hát rendesen izzadt a tenyerem mikor megreptette az Inspire-t, felrántotta mintha rakéta lenne és olyan szögletesen mozgott, mintha a távirányító csak egy irányt tudna közölni a drón felé.
Aztán mutattam neki pár trükköt, áthúztam a nagy sast a fák alatt, mutattam neki egy gyárkémény berepülést körsvenkkel, (kivittel látótávolságból a gépet) majd hazarepültem vele és letettem a kocsija tetejére. (alig nagyobb mint a sas terpesze) Hát nézett... Aztán azt mondta, hogy ez sok lesz neki, vesz valami kis drónt... Szerencsére pár nap múlva elvitte a jelenlegi gazdája és azóta is boldog vele.
Szóval nem bánom a vizsgát, mert azért biztos baromi sok hasznos hasznos dolgot lehet majd tanulni és összejönni pár olyan fanatikussal mint mi.Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
-
veterán
-
Statikus
senior tag
válasz sityupityu #6731 üzenetére
Ha nem oldják meg, akkor miért is van ez a nagy aggódás?
-
nagyúr
válasz Statikus #6730 üzenetére
Hát nem tudom... Az elvonatkoztatott orientáció szerintem nem "trükk" mint ahogy az sem, hogy csináljon az ember egy körsvenkelést... Oké, abban egyetértek, hogy pár méter magasan stabilan reptetni egy drónt nem életszerű, meg letenni zsebkendőnyi területre, de azért szerintem az első kettő eléggé alap... Mert úgy egyébként el nem tudom képzelni mi a frászkarikát lehet tanulni 10 óra gyakorlat alatt? Pl. "ezek légcsavarok, egy a gimbal, ez a távirányító? " és akkor ezeket elmutogatják, meg lehet taperolni, meg ilyenek? Mondjuk nem mondok semmit, mert a nálam gyakorlatozó végzős villamosmérnökök, itt látnak először multimétert!
[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
P3Dr0
senior tag
válasz KillHates #6729 üzenetére
Svédek már feltették a tananyagot a közlekedési hatóság oldalukra. Nem nehéz valóban inkább a biztonságra van kihegyezve az egész de vannak benne okos dolgok is mint pl. Ha viz felett reptet az ember akkor a szenzorolat ki kell kapcsolni mert vizbe eshet a gép egy bizonyos magasság alatt...stb.
Gyakorlati vizsga se lesz valami komoly de pl. nem tudom a biztosítással mi lesz a helyzet. Azt tudom,hogy MO.n kell kötni nálunk csak 25kg vagy annál nehezebb drónra kötelező. Mindenesetre sok sikert az Autel géphez. Majd egy kis reviewot szivesen olvasnék a későbbiekben -
Statikus
senior tag
válasz KillHates #6733 üzenetére
Ők még tanulnak, a probléma ott van, hogy léteznek olyan mérnökök, osztályvezetők, igazgatók, akikkel összesodor az élet, hogy fogalmuk nincs semmiről, mégis van diplomájuk, tervezői jogosultságuk, pozíciójuk... Jó, nekem is van, de van mellette tehetség is és szerénység
Szóval ami neked, nekem alap, ösztönszerűen jön, az másnak lehet felsőfokú repülés. Vannak, akik egy villanykörtét nem képesek kicseréléni...
-
veterán
-
Timyyy
őstag
-
Fuhur
kezdő
A vizsga elvileg jó dolog lehet. Mégis miért félnek tőle sokan? Néhány személyes tapasztalatomat megosztom.
Volt idő, mikor még benne voltam a magyarországi drón használat jogi előkészítésében, de az már a múlt.Nem tisztázták a mai napig sem magát a fogalmat. Mi a drón? A köznyelv szerint használt -egyébként hibás- multikopter vagy minden pilóta nélküli légi jármű tehát a merevszárnyúakat is ide értve? Mert ez eseteben a vizsgának eszköz specifikusnak kell lennie. Más készségek szükségesek multikopter használatához, más helikopter használatához és megint más merevszárnyú repülőgépek használatához.
Mi legyen tehát a tematika? Egy szomszédos országban (szándékosan nem nevezem meg) az állam által elismert képzés tematikája maga a PPL repülő könyv. Így benne van olyan navigációs ismeret ami néhány száz!!! kilométeres útvonal megtervezését, üzemanyagtartalék kiszámítását, változó szélirányok előre kezelését tartalmazza. Tartalmazza továbbá olyan meteorológiai ismeretek oktatását melyek kontinentális ciklonok, hatásait stb kérik számon. Érzitek ennek értelmetlenségét ezen eszközök esetében, ügye?
Ki fog vizsgáztatni? Ez is érdekes. Én már igen sok vizsgát letettem. Még eggyel több, nem gond. Csakhogy minden vizsgám során igaz volt az, hogy aki vizsgáztatott annak tudása a területen messze az enyém felett volt. Így hitelesek voltak a válaszaimmal kapcsolatos észrevételeik, a tudásommal szemben megfogalmazott kritikáik és hitelesek voltak a vizsgák előtt a tanításaik.
Személyes tapasztalatom, hogy a fent említett országban levizsgázott "drónpilóta" nem mert egy épületet körbe repülni, hogy lefotózhassa. Nekem kellett ezt megtenni mondván "neked ez jobban megy".
És ahogy itt írtátok is: Igen, a gépet bármely irányba, akár magammal szemben is készségszinten kell tudni vezetni! Addig amíg ez nem megy semmiféle papírt kiadni nem szabad.
Sokan vannak -vagyunk- akik nem kívánnak csupán egy pénzbeszedő rendszerben "majomkodni" miközben valós ismereteket, készségeket nem kapnak. Talán ezért nem kívánnak sokan vizsgát tenni.
-
Statikus
senior tag
Nagyon jól összefoglaltad.
Amikor lesz rendes oktatás és követelmény, vizsga, jogosítvány, ellenőrzés, szankció, akkor van értelme az egésznek.
Ha ezeknek csak egy része van meg, onnantól kezdve semmi.
Építész és Mérnök kamarai kötelező képzéseket tudom felhozni példának. Kötelező menni, fizetni, vagy nem fizetni, van ingyenes is. Vannak, akik valóban tanulnak új dolgokat ezeken, azonban az értelmesebbek unatkoznak, felesleges elcseszett nap, kidobott pénz, de kötelező. Van aki csak reggel és délután megy aláírni... ennyit ér.Szerintem legyen valós elméleti és gyakorlati oktatás olyan típusú eszközhöz, amit használni akar. Ne grammban határozzák meg a határokat, hanem valami ésszerűbb mértékegységben (egyelőre nincs rá javaslatom). Mivel nehezebb, bonyolultabb egy 1000 grammossal repülni, mint egy 249 grammossal? Ja, hogy a nagyobb tud repülni nem szélcsendes időben is.
Legyen online igényelhető, azonnali légtérengedély. Amennyiben ott más is repked, erre legyen figyelmeztetés és hadd szóljon. Aki engedélyt kér, annak legyen kötelezően jogosítvány ellenőrzés is, ha nincs, akkor nem kap engedélyt. A repülő típusát ellenőrizni nehezebb, erre sincs javaslatom egyelőre. -
Erwinke
aktív tag
Szép napot!
Milyen appal lehetne használni VR szemüveghez a Mavic Minit?Köszönöm!
-
Oké így már belefér az S6, de nem ér el a kábel és nem is valami stabil benne. [link]
S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB
-
Tomdriver
őstag
-
Erwinke
aktív tag
Megvettem és letöltöttem a litchi-t. Most már igy meg szépen. Más alternativát nem találtam.
Viszont sikerült szépen neki mennem a villany oszlopnak. És eltörött az első szárnya, mert a járdára esett ... Grat ide
Van valami űber gyors itthoni üzlet szállitással ahonnan ideér 1 - 2?
Mert rendelek Aliról is, de az 2 - 3 hét kb. -
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● Drón topik