- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Mobil flották
- Yettel topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
P3Dr0
senior tag
válasz Statikus #7298 üzenetére
Hali! Egyenlőre úgy fest a dolog,hogy sok. Nem is tudom hol kezdjem. Írom sorban. Szóval az AIR2 valljuk be őszintén konstrukció hibás. Az első AIR2 met vissza kellett küldeni mert a kinyitható karoknál elég csúnyán megrepedt a gép (Stressz törés) a DJI szó nélkül cserélte az egész gépet. Akkor megkaptam a 3N szériás (július) kiadást ami mára ismét elkezdett repedezni valamint a hátsó karok bekötésénél is megjelent 1-1 pici repedés.
Az egész konstrukció sz@r....
FMC-m van 3 akksival, az akksikban 25-30 töltési ciklus és szépen el is kezdtek púposodni ahogy kell így egyre nehezebb bepattintani a helyére őket. Hamarosan DJI al ismét fel kell vennem a kapcsolatot,hogy cseréljék az akksikat.
Aztán ott van a január elsején életbe lépő EU szabályozás (Svédországban élek) és itt elég körülményes a drónozás már így is (mindenfajta szabályozás, törvény stb.) és január 1 től mégrosszabb lesz. Ha kiakarok menni a látómezőből a drónnal akkor mindenféle vizsgát kell majd tennem tehát a sima mezei felhasználó mint én jobb ha nem repül távot
És még van pár dolog de inkább írnám a mini2 előnyeit is.
Sokkal halkabb! Ezáltal nem annyira zavaró! Occusync 2.0 ugyanolyan stabil összeköttetést biztosít mint az AIR2 nél. Ha leesik a drón műszaki hiba miatt a 249g nem okoz akkora sérülést/kárt mint az AIR2 emiatt számomra a repülés "nyugisabb" ha véletlenül házak, autók felett repülök. Január 1 től a MINI2-t csak regisztrálni kell majd és nem kell rá vizsgát tenni!
A MINI akksija jobb minőség, nem púposodik pedig már 1 éves ellentétben az AIR2 vel. Azonkívül a drónba tolható konstrukció is stabilabb kontaktot biztosít mint a fentről pattintós akksis megoldás.
Ráadásul nyáron közvetlen süti a nap az AIR2 aksikat ami nem tesz jót nekik.
MINI2-n nincs ugyan active track (szenzorok hiányában) de az AIR2-n is hanyagoltam használatát mert nem egy életbiztosítás főleg,hogy oldalra meg semmi szenzor nincs az AIR2-n.
Az AIR2 széllel szembeni rezisztenciája jobb de az igazság az,hogy hiába jobb repültem már szeles időben és sok foto pl. panoráma vagy picit hosszabb záridős fotók nem sikerültek az AIR2 nél.
A másik a méret! A mini egy pici táskába belehet dobva a tavval együtt én mindenhova viszem magammal és bárhol lehet reptetni ha arrol van szó. Az AIR2 már körülményesebb hurcolászni.
De egyenlőre megtartom még az AIR2-t és gondolkodom,hogy hogyan tovább. Előbb a MINI vel és most a MINI2 vel sokkal többet repülök mostanság.
Van pár hibája még de ugye csak pár napja jelent meg. Biztos jön még párr FW. amik orvosolnak majd pár hibát.
Ja és még egy dolog. WayPoint!
DJI úgy hirdette meg a AIR2-t annó,hogy lesz rajta.... Aztán nem lett.... Azóta se hallottam,hogy tervben lenne. A MINI a litchi app segítségével tudja és sztem a MINI2 is tudni fogja de az AIR2 nél ez már korántsem biztos. (Meg kell várni az AIR2 SDK-t).
Végezetül ott van a technologiai fejlődés. A MINI2 ben modernebb, kisebb nanométeres proci van ami lehetővé teszi a kisebb fogyasztást és a többlet tudást. Úgy érzem a következő FW ek tartalmaznak majd kellemes meglepetéseket a mini2 höz.
Kamera az az AIR2 ben komoyabb de mivel a MINI2 ben már van RAW támogatás így pl.egy PS-al szépen utómunkálható minden fotó.
Nagyjából ezek jutottak most az eszembe. -
P3Dr0
senior tag
válasz forceberg #7299 üzenetére
MINI2 nél a leggyengébb a kapcsolat ha háttal van de mivel ott az occusync ezért a kapcsolat általában stabil és mintha a kapcsolat erősebb lenne mint az AIR2 esetében.
Viszont tök jó hogy a két távirányító kompatibilis a gépekkel. Az air2 távja is szépen viszi a mini2-t és fordítva is.
Csak sajnos előtte párosítani kell mert a távok csak egy gépet tudnak megjegyezni es irányítani de a párosítás szerencsére pikk pakk megvan és működik -
nagyúr
Állítólag itthon is az lesz, hogy meg lesz határozva egy "látótávolság" majd és ha annál messzebb szeretnél repülni, akkor ahhoz külön vizsga fog kelleni.
Egyébként mi voltunk olyan "állatok" hogy kipróbáltuk erdőben az AIR2 active track-jét, és szépen kerülgetett mindent. Az oldalra tájékozódást az AI csinálja benne; azaz megjegyzi hogy elment valami mellett és akkor abba az irányba nem fog kerülni, megpróbálja másik irányba megoldani, vagy bánatosan ott marad a levegőben. Ha visszaindulsz felé akkor óvatosan el kezd tolatni, majd ha talál helyet egy Y fordulóra, akkor oda betolat és hagyja, hogy elmenj mellette, majd utánad megy. Nem olyan határozott és agilis mint az Autel EVO II de majdnem mindenhol megoldotta a bújócskát az ágak között ott ahol az EVO II is elment. Nem zuhant le, nem akadt fel. Persze azért el lehetne előle futni, de egy poroszkálós tempót simán tudott hozni.
Egyébként a Mini2-t én is sokkal életrevalóbb jószágnak tartom és gyanítom, hogy hamar kanibalizálni fogja az AIR2-t. Munkára meg majd jön a Mavic3 meg állítólag lesz majd egy új Phantom is felhúzható lábakkal, és e miatt állítólag az Inspire vonal megszűnik, beleolvad a Matrice-okba illetve a Mavic3 mindent fog majd tudni amit az Inspire-ek tudtak (dual kamera, a főkamera 360 fokban fordítható lesz mert valahogy kiengedi majd magából, stb...)
Ja! És a Mavic3-nak olyan felépítésű akkuja lesz mint a Mini-nek, csak 4x akkora!!:
[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
VANESSZA1
őstag
válasz KillHates #7306 üzenetére
Hát ezt akkor azt is jelenti ha az Inspire megszűnik a Mavic 3 Pro miatt akkor gyanítom, hogy ez közelebb lesz az 1 millához.
De akkor a Phantom 5 vonalat nem igazán értem..Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
nagyúr
válasz VANESSZA1 #7308 üzenetére
Nekem is van egy olyan erzesem, hogy közelebb lesz a hét számjegyhez mint az 500-hoz.
Gyanítom, hogy az összecsukhatós drónokból nem lehet kihozni olyan agilitást meg sebességet mint a fix karosokból, ezért marad a dobócsillag Phantom.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
BEndre34
tag
Sziasztok!
Eljött a korai sötétedés és vele együtt a mobil hűségidő újrakötése illetve a BF is (utóbbi persze nem csak pénteken és kb 1 hónapig tart majd különböző helyeken, különböző időpontokban).
Az ár (idén szűkös a keret) és a P4 távirányítójának befogadó képességére (tudom, van megoldás, de maradok annál, ami rajta van és kiegészítő nélkül) való tekintettel jelenleg ezt a 2 tabot néztem ki (sajnos, ami ebben az árkategóriában van és nem 400 alatti a nit értéke... tudom, SC, de majdnem drágább, mint a drónom) a Sami modellek közül. Ugyan ez egyik viszonylag új, de akinek van vele/velük tapasztalata, melyiket javasolja?Samsung Galaxy Tab A10.1 (2019) -> 1920 x1200 px (400 nit); 245.2 x 149.4 x 7.5 mm (60e HUF)
Samsung Galaxy tab A7 3 + 32 GB -> 2000 x 1200 Pixel (400 nit);247.6 x 157.4 x 7 mm (75e HUF)
Előre is köszönöm a segítséget! -
-
forceberg
veterán
Mennyire kínzod a gépet a levegőben? Azaz gondolva főként hidegben nagy sebességű és hirtelen irányváltásokra. A repedések miatt kérdezem.
Össztömeget nézve a 249g csalóka, ha a RC ugyanúgy 400g, mint az A2-nél.
Tehát a táskában 649 vs. 970g.
A púposodás lehet egy rossz széria aksi is, vagy túl sokat áll feltöltve.
Én nem töltöm fel sosem az eltett aksikat.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
-
khorvat
senior tag
Új dróntörvény infók:
-
nagyúr
válasz khorvat #7316 üzenetére
Most hallottam én is rádióban!
" 120 grammnál könnyebb, a kezelőtől 100 méternél messzebbre eltávolodni nem képes drón értendő – ezekre nem vonatkozik majd nyilvántartásba-vételi kötelezettség."
Most jön el a TELLO-k reneszánsza!"A javasolt rendelkezések értelmében lakott terület felett kizárólag eseti légtérben lehet pilóta nélküli légijárművet használni. A játékdrónok e követelmény betartása alól is mentesülnek.
Az eseti légtér legfeljebb hét napra szóló kijelölése a továbbiakban is a katonai légügyi hatóságnál kérelmezhető, ennek hiányában a lakott területen belüli drónozás közlekedési szabálysértésnek minősül. A családi élet háborítatlansága érdekében magánlaksértés miatt vonható felelősségre az, aki kamerával felszerelt légijárművével az érintettek hozzájárulása nélkül más lakásáról vagy az ott tartózkodókról felvételt készít."Szuper, akkor most már nemcsak az eseti légtérmacerával kell sz@rakodni, hanem az összes paraoid sutyerákot is meg kell kérdezni, ha elrepülök a kulipintyója felett?
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
VANESSZA1
őstag
válasz KillHates #7317 üzenetére
Egyre nevetségesebb ez a kutyakomédia
Ezzel csak azt érik el, hogy akit eddig be akartak terelni a legális drónhasználat irányába az is szarni fog az egészre. Hülye banda.Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
-
forceberg
veterán
Mégis, mit vártatok, hogy jobb lesz? Hát eddig nem Magyarországon éltetek?
A lakott terület feletti repkedéssel én kb. egyetértek, ahogy talán már írtam is korábban, sok embert zavar, ha repkednek felettük. Itt nyilván nem a 100-120m magasan repülésről van szó, hanem a hobbi kémkedésről, illetve, nehogy szét lehessen nézni M&M-éknél...
Szóval azért lássuk be, hogy emberek és értéktárgyak felett repülvén a reptetőnek kutya kötelessége az anyagi és etikai felelősség vállalása, amit kb. csak a repülés kötelezett nyilvántartásával lehet biztosítani.+ akkor a 250g is ennyi...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
veterán
válasz forceberg #7321 üzenetére
Hát azt semmiképp sem vártam, hogy szopatnak még egyet azon, aki normálisan játszott eddig, dacára a nem épp optimális szabályzatnak. Ahogy írtam is korábban, nekem az illetékkel nem volt gondom, inkább azzal, hogy jó előre kellett helyet kérni. Ha mondjuk adott napon lehetne foglalni, az már jó lenne, és a 7 nap is rendben lehetne, de mondjuk egy ezresért. Tehát ha most eldöntöm, hogy repülnék egyet este, és foglalok egy appon keresztül mondjuk egy légteret, és ezt kifizethetem online azonnal, egy szavam se lenne. De ez így egy ordas nagy kibaszás lesz...
-
forceberg
veterán
Olyasmit is bele lehet látni ebbe, hogy egyre több és több ember engedhette meg magának, hogy drónt vegyen. Talán a feltételekkel akarják visszaszorítani a további terjedését a drónozásnak.
Én idén ősszel már két faxxfejjel is találkoztam, akiknek legszívesebben földhöz baxtam volna a drónjukat!
Az egyik egy kb. 16nm-es szikla kilátópontról akart felszállni, hogy közben volt körülöttük ott még vagy 4-5 ember. Hála égnek valami lett a xarjával, mert nem indultak be a motorok...
A másik meg konkrétan a turistaúton tette le a földre, onnan szállt fel, repkedett oda-vissza az emberek közelében.
Nem nagyon nézegettem őket, de kb. mindkettő Mini volt.Én, amit elfogadnék azonnal: kötelező regisztráció, de online kvázi azonnali engedély, mondjuk óránként x F-ért.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Geller72 #7324 üzenetére
Előbb azért kérdezz, mert én tudom, mit csinálok!
"nem töltöm fel"!
Ha leszálláskor marad legalább 20-25%, akkor maradhat úgy, ha kevesebb, akkor rátöltök úgy max. 50%-ig.Ezzel a módszerrel az Air1 aksijai is hibátlanok voltak bő két év után.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Mini 1-2 extrém szél teszt: [link]
Nézettség növelésre tökéletesek ezek a videók, de én pl szélben ki sem megyek ha nem muszáj nem hogy még drónozzak.
S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB
-
lionshamlet
senior tag
A Charger hub Storage módját használjatok?
[ Szerkesztve ]
-
zso79
őstag
Eladáskor le kell választani valahogy a Mavic Minit a profilomról, hogy az új tulaj tudja majd használni? Semmit sem találok róla a DJI Fly appban.
-
nagyúr
válasz forceberg #7323 üzenetére
Teljesen egyetértek veled. Én is találkoztam már pár idiótával Az egyik nekiment a vadiúj Mavic2-esével az Inspire-emnek. Szerencsére a naagy sas le tudott szállni 3 és fél propellerrel is, de a kis Mavic ripityára tört az leesett mint a tégla. Mondjuk korrekt volt a tag mert ragaszkodott ahhoz, hogy a DJI szakszervizben javíttassam meg az Inspire-t és mindent kifizetett.
De minap egy idióta srác dobálta meg az EVO-t miközben egy adótornyot mértem fel.Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
-
VANESSZA1
őstag
Egyszerűbb ha törlöd az acc-odat, és akkor Ő is 0-ról kezdi, és Te is ha beújítasz regisztrálsz egy újat.
Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
zso79
őstag
válasz KillHates #7332 üzenetére
Az igazat megvallva nem is látok ilyen lehetőséget az alkalmazásban. Weben meg nyoma sincs a gépnek, az csak egy store account. Hogy tudja majd az új tulaj használni vagy hozzákötni az accountjához? Semmit nem találok erről neten
VANESSZA1: hogy tudom törölni? Olyan lehetőséget sem látok
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz VANESSZA1 #7333 üzenetére
Ja! Az élőképen láttam, hogy kacsázik egyet a drón! Erre odanéztem, és látom, hogy megint megbillen, azt hittem egy madarat haragítottam fel. Mivel az EVO-nak kicsi a távosa és annak a képernyőjével repültem, egyszerűen összecsuktam és elkeztem odamenni. Éppen célzott az emberünk, mikor finoman érdeklődni kezdtem az anyukája ősi mestersége felől Eldobta a göröngyöt és eliszkolt.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
P3Dr0
senior tag
válasz Geller72 #7307 üzenetére
Sajnos. Ez a homályosság engem is idegesít de mind az air2 mind a minik fix F2.8 al és viszonylag kicsi szenzorral rendelkeznek. Nekem ezért is dilemma a mai napig,hogy az air2 helyett nem-e lett volna jobb egy m2p-t venni ahol az aperture f2.8 tol f11 , fókusz és hasselblad 1" szenzor van ellenben a video "csak" 4K30FPS. És én szeretek sötétben fotózni. Ez a fix F2.8 as érték nagyon nem jó élesség szempontjából de érthető valahol a kicsi szenzor/magas iso/zajosodás szempontjából. . . .
-
P3Dr0
senior tag
válasz forceberg #7313 üzenetére
Az air2-t már nem kínzom mert nem akarok megint stressz repedés miatt ismét gépet cseréltetni. (még jó hogy ingyen cserélik). Mig megvolt a MINI és most a MINI2-is azok kapnak rendesen. Nem kimélem de a mini bírja. Néha telefon nélkül a távval gyakorlok földközelben akkor a MINI max terhelésnek van kitéve
Egyébként a repedés az AIR2 nél sajnos nem is annyira a nagy sebességtől van hanem inkább a gyors emelkedés és süllyedés főleg ha még kombinálva van egy jobbra, balra fordulással is. (hélix csavar) és ha mindezt sportmodban csinálja az ember látványosan széthullik a gép A hideg biztos nem segít rajta nekem nyáron 20-30c fok között ment szét elösször.
Ma már tripod mode ban emelkedek és a süllyedést/leszállást is komótosan hajtom végre. -
P3Dr0
senior tag
timeout miatt lemradt:
Akksik: Általában 30% környékén marad 1-1 repülés után és úgy is teszem el az akksikat míg szezon van. Tölteni mindig repülés előtti nap este töltöm ha pedig hoszzabb távra teszem el akkor a teljesen feltöltöm és hagyom,hogy 7 nap után az elektronika kisüsse az akksikat a kívánt legoptimálisabb értékre amit a battery vezérlő a FW alapján megállapít. De sajnos ennek ellenére picit már billegnek az akksik egy sík felületen ami jobb nem csak rosszabb lesz.....
-
P3Dr0
senior tag
válasz KillHates #7317 üzenetére
Látom Magyarországon is alakulnak a szabályok. Itt Svédben még ha fotozik és videózik az ember és ezt fel is szeretné tölteni a netre valahova akkor minden fotóra, videóra külön engedélyt kell kérni egy állami hivataltól. Be kell nekik küldeni az anyagot és ők döntik el,hogy megoszthatom-e mással a fotót vagy sem. És olyan huye szabályok vannak,hogy ha a horizont látszik akkor nem kerülhető el az engedély kérés ha nem akkor nem szükséges a fotók ellenőriztetése.
A Magyar cikkben az a fura,hogy írják Magyarország a dronteknika élvonalába akar tartozni a jövőben de pont ezekkel a huye szabályozásokkal lehetetleníti el az emberekekt az ezen irányú technikai fejlődéstől. Van ám kavar itt az EU ban..... -
P3Dr0
senior tag
új FW AIR2 höz. (2020/11/11)
-
-
Fuhur
kezdő
A dórntörvénnyel kapcsolatosan azért van itt még néhány "apróság":
"
(3) A repülőeszközök, a pilóta nélküli légijármű-rendszerek és a pilóta nélküli légijármű-rendszer üzembentartók nyilvántartásba vételéért igazgatási szolgáltatási díjat kell fizetni.
"
Hogy mennyit az nekem itt nem derült ki, de lentebb a tevékenységért is díjat kérnek:
"
(3) A felügyeleti díj éves mértéke az engedélyezett képző szervezet esetén 290 000 forint, bejelentés alapján tevékenységet végző szervezetek esetén 165 000 forint.
"Nem semmi tervezet. És ez már törv. javaslat amit be fognak terjeszteni. Konkrétan az ITM terjeszti be.
Nagyon úgy fest, hogy a hobbi drónozásnak harangoztak
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Inkább a városokban a szelfidrónozásnak reszeltek. A hobbidrónosok b@asznak majd befizetni (hangsúlyoznám, hogy jogosan!) és szépen sunyiban fognak repkedni erdőszéleken, elhagyatott területeken.
Itt aki masszívan szopni fog, az többek között én leszek, aki nem tudja hogy mikor hová vonulnak majd a tűzoltók, mikor hová küld a mobilszolgáltató, hol kell valami építményt felmérni, hol állítottak éppen darut. Valószínűleg az lesz, hogy befizetem majd és talán így összejön annyi pénz, hogy fedezni fogja a horror háromszázezres költséget. Az lesz még a vicc, hogyha e mellett még lesz plusz eseti költség. Lehet, hogy akkor átmegyek én is gerillába 😂🤣[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
VANESSZA1
őstag
válasz Geller72 #7348 üzenetére
Ez az utolsó pillanatos törvénytervezet nagyon hasonlít a "megszokottakhoz". Ilyenkor már nincs idő változtatni, mert januárban életbe kell léptetni, így gyorsan el kell fogadni.
Kíváncsi leszek mi sül ki belőle, és mi lesz azokkal akik az EU-n belül több országban is űzik ezt mint Én.Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● Drón topik
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- PlayStation 5
- Láncfűrész topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- További aktív témák...
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- NITEBIRD WB2 Smart WI-FI-s okos meleg fehér LED izzó E27 / 230V / 8W Tuya Smart 2db
- Új LED izzó 12V , MR16, 4x1W / Philips PL-C 2P kompakt fénycső 18W / Osram G24 10W
- Új, nem használt LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza - 1 hét próbagarival! -
- Fém bútor fogantyú 15 db
- Új, bontatlan Siguro RC-R301W Rice Master digitális rizsfőző pároló kosárral - Még 2,5 év Alza gari!