- Magisk
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Így állítsd be a gyermeked androidos készülékét
- Android szakmai topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz Fitzgerald #400 üzenetére
A Human Revolution elvileg a Crystal motoron futott, azért volt olyan butácska grafikailag... én azt hittem, azt csiszolgatták most tovább (mert nagyon sok modellt átmentettek, hogy megőrizzék a design egységességét), de ez a Dawn-on megy, ami egy moddolt Glacier 2, ha jól tudom, tehát van benne potenciál... persze nem egy mai, grafikára kihegyezett cucc, viszont szerintem sokkal-sokkal szebb lett a játék, mint az elődje (hozzáteszem, azzal sem volt semmi bajom), igaz, nem 6 évvel szebb, de legalább történt valami.
-
Viper26
nagyúr
Ebben is másik dimenzióban játszódnak a boss -harcok?
Pixel 7 | FR955
-
oriic
HÁZIGAZDA
Marchenko-t mindenképp meg kell ölni? Fél órája lövöm stun sniperrel a fejét, de semmi. Próbálkozta camuflage-ból leütni, de visszavág. Ok megvan.
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
oriic
HÁZIGAZDA
Na megvagyok a Pacifist végigjátszással. Gyilok nélkül pont 20 óra volt a végigjátszás, de melléküldiket hagytam, az majd a 2. végigjátszásnál jön majd.
A vége nekem csalódás, komolyabb dolgokra számítottam.
szerk:
OK egy dolog azért tetszett.
A doki mint Illuminati tag. Anyád. [ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
"Minden ko ala benezek" tipusu pacifist vegigjatszas 42 ora, bar ebbol legalabb 3-4 ora elment a beallitasokkal valo buveszkedesre.
Mellekkuldetesekbol ketto maradt ki, az egyik a 1001 1100 (nem vettem eszre) es a family ties (rossz iranybol setaltam be a kuldetessorozat kozepere, beriasztottak aztan elaltattam mindenkit). Illetve nem vettem eszre a juggernaut ajandekat praga legvegeig, ugyhogy kimaradt a masodik pilota(?)
(ez lehet a jatek utolso ket missziojat befolyasolja). Egyebkent a felreertett idezet szerint mentem, avagy "Before he is free again, a man has to rob everything". A versalife kockaba nem tudtam bejutni, es
, egyebkent par szoba / szamitogep maradt ki max harom helyszinenMillert nem tudtam igy megmenteni . Pacifist vegigjatszas leven a pragai pont ebbol tul maceras volt (tele maffizoval erdemi loot nelkul egy hatalmas terben), mig a masik kettonel alapvetoen sietni kellett es fontosabbnak tartottam, hogy senki ne vegyen eszre.(Svajcban, Londonban es a regi szinhazban) Hossza szerintem pont jo volt. Egyetlen baja, hogy az elejen nagyon el lehet veszni a varos felderiteseben, konkretan 12 oranal ott tartottam, hogy mellekkuldeteseket csinalok es Corvo Attanonak kepzelem magam a Dishonoredbol a Burglar palyan, ellenbem a tutorial mellett meg ket klasszikus ertelemben fps helyzeten voltam tul, azon is egybol veletlenul (ezert maradt ki a family ties). Hianyzott az akcio.
Igy jutunk el oda, hogy az elso fele jo, de alapvetoen egy Thief es nem egy Deus Ex. A masodik feleben aztan felgyorsulnak az esemenyek, bar az utolso misszio felet megintcsak lattam mar a Dishonoredben (
), de vegre kiegyensulyozodott az arany az RPG es az FPS, a stealth es az akciojatek kozott.Lady Boyle's Last Party, avagy csendben eliminalni a celpontokat anelkul, hogy ez barkinek feltunne Felreertes ne essek, mindharom elodot imadtam masert es masert (elso resz a sztori es a palyakon a szabadsag, masodik resz a dontesi szabadsag es a sztori, harmadik resz a kornyezet kidolgozottsaga es mert kb azt csinalta mint az elso), es a Mankind Divided is ugyanugy beszippantott, mint anno az elso harom. De erzesre ez a legkevesbe FPS a negy kozul.
Sztori tekinteteben en nem erzek cliffhangert. Akinek hianya van, annak ajanlom vegigtolni az elso reszt: Erosen modositott Unreal1 motorja van szoval mar annyira nem szep (van mod ami ezen javit), ellenben mechanika es jatekmenet szempontjabol gyakorlatilag a hackelesen kivul minden szempontbol parban van a Mankind Divideddel is, az augmentaciok fele pl egy az egyben megegyezik (csak parat meg skillnek hivtak). Gyakorlatilag az elso Deus Ex kb ott er kezdodik ~20 ev csuszassal, ahol a Mankind Divided veget er. Ha a grandiozus lezarast keresitek, akkor a Deus Ex es az Invisible War ajanlott. Utobbi rosszabb kritikakat kapott (magas toltesi idok, magas gepigeny, korat megelozo grafikai effektek amiket felreertettek), de nagyon jol oregedett es 10 evvel kesobb mar parban van az elso resszel.
Elisa / Janus teoria:
Elisa utodja valoszinuleg Janus (emlitik a masodik AIt), ami szerepet Daedalus veszi at es szinten nyomkovetokent funkcional. Daedalus utodja Icarus (Page variansa ami szemelyisegre Elisa utodja), majd a ketto egyesul Heliossa. Vegul az IWben a Heliossal egyesult JC Denton, mig NG Resonance eleg sok ponton hasonlo Elisaval. Foleg, hogy az elso Deus Exnek negy harom markansan eltero lezarasa volt, a masodiknak pedig 3+1. A lezarast itt komolyan kell venni, a
Ami meg jo az elso kettoben ilyen szempontbol es kevesbe jo a Mankind Dividedben,Deus Ex eseteben ketto lezaras a vilagrend atalakitasat jelenti, mig az IWnel ket lezaras kozos tudattal vegzodik (amelybol egyben ember szamara lakhatatlanna valik a bolygo), a harmadik pedig vissza a kozepkorba. .hogy nincs egy ertelmuen jo es rossz lezaras, csak eltero ertekrendek gyozelme Amit viszont hianyoltam picit a MDbol, az a transzhumanista vonal hianya. A Church of the Machine god ebbol kivetel, de az o szerepuknek joreszet ki lehet hagyni, pedig messze ok kepviselik a jatek egyik legerdekesebb aspektusat szvsz.
kieg: Dishonoredre valo hasonlosag egyebkent annyira nem meglepo, gyakorlatilag tobb szempontbol a Dishonored a Deus Ex steampunk verzioja es van atlogas a fejlesztogardaban emlekeim szerint.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Egonyolc
aktív tag
-
válasz Egonyolc #406 üzenetére
elirtam es javitottam kozben , az elso Deus Ex ott kezdodik ahol a Mankind Divided veget er .
A Tai Yong atalakult Versalifeva, a TF az UNATCOva, a Samizdat a Siluetteve, NSF tartja a nevet, Bob Page marad, Manderley marad, a pszichiater valoszinuleg Elizabeth DuClaire. Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
veterán
Futtattam par tesztet magamnak ,mennyire eri meg a vgat fossa hajtani deus exben :
R9 390
1040mhz 58 fps avg
1100mhz 61 fps
1150mhz 63 fps
Marad az alap 1040 -
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz proci985 #407 üzenetére
Na én itt sajnálom hogy első DX játék nekem kimaradt. Így viszont ha az MD direkt folytatása az, akkor kíváncsi vagyok hogy akarnak majd Mankind Divided-nek folytatást csinálni. Jön esetleg régi részek remaster kiadása? Mert ahogy tudom a sztori az utolsó DX-ben eléggé úgy van lezárva, hogy azt nehéz lenne folytatni.
szerk: Francokat, jönnek a zidegenek, az idegenekkel minden sztorit lehet folytatni.
Live-Die-Respawn
-
Fitzgerald
veterán
válasz abridabri #408 üzenetére
Nekem MSI 390-em van, 1145/1560-on fut. Vsync és MSAA off, Contact Hardening Shadows és Ambient Occlusion off, minden más maxon.
1140/1500-on:
Average 46.7
Min 31.9
Max 64.71145/1560-on:
Average 50.3
Min 31.8
Max 69.7Az mókás hogy a minimum fps semmit nem emelkedik, pedig az a legfontosabb. Bár ez csak a bentymárk, játék közben 34 óra alatt sem esett még 41-42 alá a húzósabb helyeken sem.
@orichalcos
Bármikor pótolhatod. Játékmenet alapjaiban tök ugyanez az összes DX játékban, csak a régebbi játékok nem ilyen "szépek".
[ Szerkesztve ]
-
en tennek vele egy probat. steamen akcioban filleres, nagyon jol oregedett, a GUIje modern es eleg hasonloan mukodik az ujakhoz. modding community van, szoval 1080p support/remaster van valamennyire. szvsz a valaha volt egyik legjobb fps a mai napig.
idegenek:
azt mar a Deus Exben ellottek, sajnos tokhulye genetikai kiserletekrol van szo szoval az nem viszi elobbre a sztorit. Deus Exben egy sor konspiracios teoriat integraltak, az idegenek voltak ebbol messze a legfurcsabbak. IW lezaras:
a harom canon befejezes a sotet kozepkor (gyakorlatilag a technologia megsemmisulese), a kozos tudat (az egesz emberiseg beintegralasa a JC+Helios komboba, tehat a Machine God fele ascension eljon) es az Omar (kozos tudat egy nuklearis haboruban elpusztult folddel). a noncanon/secret befejezes a release party a klubban. ezert is irtam, hogy hianyoltam picit a scifi transzhumanista es technokrata nezopontot a jatekbol ami markansabban volt jelen az elozo reszekben. [ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
félisten
-
maradtak még elvarratlan szálak, azért az MD és a Deus Ex között van 20+ év.
a Deus Ex a martial law bevezetésével indul és a Deus Ex / IW közötti 20 évben is bőven van még lehetőség.
Deus Exet tényleg nagyon ajánlom. what a shame.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Romvr
őstag
"Jön esetleg régi részek remaster kiadása?"
Ha megcsinálnák a régi részeket ezzel a játékmotorral (+javítások ) meg némi extra tartalommal, akkor máris lenne egy vásárlójuk 0 day
Persze ez nem valószínű, bár a COD n+1-et is el tudják adni akkor miért ne lehetne megcsinálni egy 16 éves játékból új játékot annak a generációnak akik akkor még túl fiatalok voltak? Sajnos mire kiadogatnák a DX és a DX IW-t, a HR lenne már annyira elavult hogy kezdhetnék elölről (feltéve hogy folytatják az ~5 év / rész tendenciát)"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser
-
Fitzgerald
veterán
Mai peccs:
• Fixed a crash during the subway loading scene.
• Fixed issue with loading a saved game while in cover and pressing [SPACE], causing Jensen to vault over cover.
• Fixed crash when leaving for Golem City.
• Fixed issues where the UI was offset at some aspect ratios, such as 21:9.
• Fixed issue where vibration was not working on gamepad.
• Fixed an issue where some keyboard language settings could cause the game to not launch (some users had a workaround by creating a new user account or by changing their keyboard language setting).
• Fixed various issues related to Breach.
• Fixed issues related to Tobii EyeTracking.Legalább peccselgetnek rendesen, ha már félkészen jelent meg a játék.
"Fixed issue with loading a saved game while in cover and pressing [SPACE], causing Jensen to vault over cover." -> Ennek különösen örülök, kerültem már néhányszor olyan elmeállapotba emiatt, hogy legszívesebben három helyen törtem volna el a kezét a felelősnek.
-
válasz Fitzgerald #417 üzenetére
a spaces dolog nekem fel se tunt a legvegeig, nagyon korulmenyesre csinaltak/nehez volt kozben mozogni szoval nem nagyon hasznaltam.
aztan az utolso szobában ahol fedezekbol mentettem egyet, na ott tunt fel, hogy miert rohan ki mindig elso lepesnek a fedezekbol...
---
es ugy nez ki vegre kijavitottak a FoV problemakat.
marcsak a performance hibak maradtak, de arra szerintem nem lesz patch a DX12 updateig.
daa-raa: állítólag a minimal kornyeken lehuzott grafikával rendesen fut.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
#65675776
törölt tag
Majd ha lesz hozzá gépem megveszem...
proci985: RAM-om fele a minimumnak. Prociban meg érdekes kérdés mit tart az i3-2100-zal egyenértékűnek a játék.
[ Szerkesztve ]
-
Romvr
őstag
válasz Fitzgerald #417 üzenetére
" Fixed issues where the UI was offset at some aspect ratios, such as 21:9."
Na végre játszhatok újra FullScreen-ben! Megcsinálták a Markerek elcsúszásának problémáját!
"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser
-
-KP-
addikt
ajánlanám a deus ex gmdx modot. tartalmaz hd textúrákat, a new vision grafikai tuningot, felturbózott mesterséges intelligenciát és egy halom egyéb változtatást. ezzel nem azt mondom, hogy nem lesz fapados a grafika mai szemmel, de ha ezen túl tudsz lépni, a játékélmény miatt megéri.
http://www.moddb.com/mods/gmdx
[ Szerkesztve ]
-
-
-KP-
addikt
tegnap nekem is sikerült eljutnom a végéig. nekem csalódás a játék. Maga a játék nagyon jó, de a fő sztori nagyon rövid sajnos és én személy szerint nagyon keveselltem az akciórészeket. nemhogy az eredeti deus ex-hez képest, de még a HR-hez képest is. oké, hogy minden fűszál alá bekukkantva 40 órát is el lehet vele szórakozni, de ennek aránytalanul kevés része a fő szál. A fő szál ill. a fő küldetések, sajnos toronymagasan jobbak voltak a HR-ben. Az akció részeket is keveselltem, sajna a fő küldetések, de még a mellékküldik jelentős része se áll többől, mint menj A-ból B-be illetve hackeljek meg laptopokat, vagy fali széfeket az infóért. Nagyon hiányoltam az olyan küldetéseket, mint amikor pl. Malik helikopterét lelövik és futva az idő után kell ledarálni a fél pályát, hogy ne haljon meg. vagy amikor a TYM-ból kell kiverekednem magam egy Belltower hadseregen, miután megszivatott az egyik főellen. Volt még pár elég jó küldetés HR-ben, ehhez hasonlókat az egyben hiányolok az MD-ból
Azzal ne jöjjön senki, hogy ugyanúgy végig lehet ölni mindenkit, mert valahogy nem érzem helyénvalónak, egy ilyen játék esetén, hogy egyszerű mezei kiskatona banki biztonsági őröket öljek, vagy az A.R.C. embereit
. Felüdülés volt végre, mikor eljutottam arra a részre, hogy a tömeggyilkosságra készülő főellenségünk egyik rejtekhelyét rommá lőhessem végreakik nem is követtek el semmit, de rájuk akarnak egyes körök kenni mindent , de ez is hamar véget ért. Ráadásul úgy tűnik, a harc is csak akkor kihívás, ha több oldalról tudnak rámtámadni. Az első dupla ajtótól kezdtem lőni őket, ahol nem tudnak oldalról vagy hátulról megtámadni és az A.I. látványosan nem tudott mit kezdeni a helyzettel. Gyakorlatilag a szuper fegyverekkel és augokkal rendelkező ellenség végig bambulta, ahogy egyesével revolverrel fejbelövöldözök mindenkit. bezzeg prágában mikor beosonok egy bűnbanda rejtekhelyére, két másodperc alatt kifiléznek kispisztollyal. Meg úgy unblock, a mesterséges intelligencia nagyon nem ok.G.A.R.M. A lopakodás is sokszor abban merült ki, hogy glass shielding majd biocellák használata, amíg el nem értem a megadott helyre. A mapokon levő szellőzőrendszerek száma pedig abszurd, irreális. Nincs olyan szoba a játékban szinte, ahova a kólás automata mögött levő szellőzőnyíláson keresztül nem lehet bejutni. Eleinte mókás, meg ötletesnek tűnik, hogy hány különböző irányból lehet elérni egyes részekre, de szerintem átestek vele a ló túloldalára.
A hangulat viszont korrekt, ezt el kell ismerni. Folyamatosan hírek a tévéből, emailek, párbeszédek az npc-k között, látszik hogy fel van építve egy világ. Ez a része még mindig jó. nem kevés munka lehetett benne.
Összességében élveztem a játékot, még a kiadott pénzt sem sajnálom érte. Mondjuk hozzáteszem, Mass Effect 3 óta ez az első single player játék, ami megvettem. De úgy érzem a játék sokkal, de sokkal jobb is lehetett volna, mint amilyen végül lett. Amolyan kihagyott ziccer kategória. Kíváncsi vagyok a DLC-k mit fognak javítani rajta.
[ Szerkesztve ]
-
a kevés akció érzésem nekem is megvolt olyan 10-15 óránál, amikor mellékküldetések után futkostam.
hiányoltam én is az akciót: az eredeti Deus Ex úgy HongKong felénél rákapcsolt (Versalife lab2) és gyakorlatilag végig akciójáték volt (nonlethal végigjátszásnál is mindig volt nálam GEP gun), az IWnél szintén lehetett akciójátékként játszani, a HRnél szintén elég jól emlékszem, hogy a GEP gun elődjével kommandóztam, itt meg gyakorlatilag végig az az érzésem volt, mint az első részben Liberty Islanden, hogy hát mi rendőrök vagyunk és nem lövünk halomra senkit. ezt erősítette, hogy a prágai rendőrség nem ad XPt, tehát félig civilnek minősülnek. amikor válogatás nélkül lőnek mindenkire, akkor is (ami az altatópuskával vicces volt, avagy miért nem alszik már... ja csak XPt nem ad)
az, hogy nem volt több akció csak amiatt volt jobb, mert még mindig valamiért nagyon rosszul fut nálam.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
hitvanyalak
senior tag
A Malik helikopteres-megmentős része, tényleg az egyik legjobb volt az előzőben, emlékszem, hogy szó szerint involválódtam, és vérszomjas voltam Én még csak most kaptam meg a
szóval kb. 5 órám van benne, de nagyon tetszik a stílus, a kivitelezés. Nem bánom, hogy kevesebb benne az akció, szeretek beszélgetni, kutatgatni. Mondjuk az meglep így az AI kapcsán, hogy egy feltört lakásba nekem bejöttek a rendőrökresetelést, úgy meglepődtem, hogy egyből leütöttem őket Mehetett a visszatöltés.(a neonosba) A lamellák is néznek engem. Bőrömre csíkokat festenek.Énemből csíkok lefeslenek. Felváltva vagyok én is fény vagy árnyék. Apró komolykodó árnyjáték. Fény-árny csíkokban mérem a perceket.
-
Fitzgerald
veterán
válasz hitvanyalak #426 üzenetére
A Smart Home hívja rád a zsarukat amikor belépsz a lakásba, hangosan be is jelenti. Mondjuk hiába jönnek be, ha a szoba közepén heverő két köbméternyi neont le sem szarják, meg az emeletre sem mennek fel körülnézni. @hitvanyalak
#428
Elképzelhető, de a
neont gondolom így sem szúrták ki. [ Szerkesztve ]
-
hitvanyalak
senior tag
válasz Fitzgerald #427 üzenetére
Nekem feljöttek mind a ketten, és rendesen szétnéztek...Illetve benézték De te az első napon játszottál vele, lehet azóta peccseltek valamit. A lamellák is néznek engem. Bőrömre csíkokat festenek.Énemből csíkok lefeslenek. Felváltva vagyok én is fény vagy árnyék. Apró komolykodó árnyjáték. Fény-árny csíkokban mérem a perceket.
-
Par eszrevetel, omlesztve:
- Jensen Story: Desperate Measures nekem alapbol aktivalodott. Egesz misszio megvolt fel ora alatt ghostkent (ujratoltes nelkul!), achievmentet nem ad, extrat nem tesz hozza. Erdekes, de teljesen jogosan lett kivagva az alapjatekbol. Bonuszkent nem viszi az ember tovabb a gearjet / augjait, szoval valamennyi ujrajatszasi lehetoseg van benne, de limitalt.
- tul vagyok a game+on. Biztosan nincs szukseg mikrotranzakciokra a jatekhoz, egy nonlethal es egy foxy (kvazi nonlethal) Give Me Deus Ex utan biztosra mondom, hogy a vegen volt 20+ezrem penzben, olyan 40 fiolanyi neuropozyne (pedig adtam mindenkinek aki kert), ugy 20-30 granat fajtankent, raklapnyi akna, meg 100-200 loszer a negy hasznalt fegyverembe (Otar's Revolver, Cote d'Azure, pisztoly, altatopuska), 2800 crafting alapanyag, 20+ hypostim, 40+ fajdalomcsillapito es 8 energy cell (utobbit erosen ette amikor komplett emeleteken mentem at stealth auggal). amennyi ellenfel van ha mingyikukre eldobtam volna egy granatot tippre eleg lett volna. de lehet csak minden masodikra.
- a masodik vegigjatszas vegere 16 praxisom volt extran es biztosan kihagytam parat. ugy game+ elso harmadanal fullon voltam, de konkretan a feletol mar biztos olyan augokat maxoltam ki, amik nem kellettek
- I never asked for this valszeg fele annyira se nehez mint elsore tunik. A tipp a normal armor kimaxolasa, passziv (Titan eszi az energiat) es nagyon szepen csokkenti a beszedett damot. Konkretan volt Game+nal egy pillanat amikor eszrevettek lopakodas kozben, es mivel fel oraja nem volt mentesem ezert elkapott a harci ideg. Avagy ket mech, ket robot es olyan 4-5 atlag geppuskas katona mellett ugyis hamar leszednek. Namost ez az armor nelkul igy is lett volna, armorral kellett ket healthpack, de egyebkent elegge agyatlanul menve se Jensen huzta a rovidebbet (frenzy granat + revolver). Gyakorlatilag az osszes huzosabb pillanatot egyebkent meg lehet kerulni lopakodva. Valszeg kicsit kevesebb hackelessel lenne ra eleg pont.
- A legfontosabb augmentacio a szem ikonosnal az ellenfelek latoterenek mutatasa. Nehezen belathato teruleteken (nincs ralatas az ellenfelekre pontosan) iszonyatosan sokat segit.
- Icaros Dash, magas ugras, Icarus strike (leeses elleni vedelem), gaz elleni vedelem es extra ero segit ha az ember korbemegy a palyan. A subdermal armor az EMP vedelem miatt megintcsak kritikus.
- meg mindig katasztrofalisan fut, de 60fpst vegul kihoztam belole 1080p lowon. Drivercsere volt, tippre az i7, a multiGPU, a SB-E platform, a win10 anniversary update, az Xbox one wireless adapter és az xbox 360 wireless adapter, plusz az overlay programok merültek fel potenciális okként. esetleg a csillagok állása. inkább lehúztam a grafikát és toltam úgy.Spoileres:
- A sztori rovid. A jatekideje megvan, ez ugy jon ki, hogy a korabbi reszekhez kepest kidolgozottabbak a helyszinek, de a sztorija messze ennek a legkevesbe katartikus. Azert beszippant.Valahol olvastam, hogy analogiaval olyan, mintha az elso Deus Ex a repulogep hangarban ert volna veget, ez kb stimmel.
- Nagyon keves akcio.Az elso palya fps, aztan ez valahogy elfelejtodik a 15. palyaig. A 17. felemas, az elso feleben muszaj lopakodni. Az interpolos szerep miatt gyakorlatilag a karakter belekenyszerul egy pacifista szerepbe. Game+nal beket kotottem a maffiaval is, onnantol kezdve Praga kijarasi tilalom alatt eljutott a narrativa abba a teljesen abszurd helyzetbe, hogy a rendorok szovetsegesek de lonek rank, a maffiat pedig Jensen kizarolag kihasznalja de ok baratsagosak.
- Keves transzhumazismus.Miutan a Deus Exnek es az IWnek is ez volt az egyik fo temaja, A Church of the Machine God misszio es erintolegesen a Harvester / 01011000 (azaz "X") missziopar kivetelevel nem igazan esik errol szo.
- Jensen? (Ez durván spoileres, szóval ha még nem vagy legalább Londonban akkor ugord át)Jensen a Versalife vaultban "X"ként emlegetett paciens. Ez a 01011000 misszióból is jön, ami a bináris reprezentációja az ASCI X karakternek. A Harvester misszió második része után én hiányoltam a konklúziót: Gyakorlatilag azzal, hogy le lehetett menteni a gyilkos személyiségét, azzal eljutunk oda, hogy egy személyiséget egy másik emberbe át lehet tölteni. Ez az amit részben a 01011000 Elisánál is lehet látni. Illetve ez az amit megpróbál a Church of the Machine God. Sarif pedig nyitva hagy pár kérdést az utolsó videobeszélgetésen, az pedig nem derül ki, hogy Adamnak még az eredeti Sarif féle implantjai vannak, vagy mások. Illetve bennem felmerült, hogy ha a Tai Yongnál megvolt ez a technika, mi van akkor, ha Jensenről készült egy lenyomat és a Human Revolution Jensenje meghalt Panchaeanal. Ami megmagyarazza, hogy hova tunt az az ev a komaban. Ami ezt az elmeletet gyengiti az az, hogy JC Denton volt a masodik lombik kiserleti alany, az elso pedig Paul Denton. Viszont nekik is hamis emlekeik voltak. Ez gyakorlatilag a legabszurdabb magyarázat a történtekre, viszont az első Deus Ex legendás volt arról, hogy fullba tolta a paranoidot és a legőrültebb magyarázatra is általában még rátett két lapáttal.
- Church of the Machine God?Nem talaltam semmi nyomot arra, hogy mi lett veluk. Szoval vagy az volt amitol felt az architect, hogy technologiai baj lehet, vagy atjutottak a felhobe, viszont ehhez nem talaltam hozzaferest. [ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
hitvanyalak
senior tag
válasz Fitzgerald #427 üzenetére
Így van, néha tényleg nagyon furák. Amikor még szoktam a gombokat, véletlenül guggolás helyett mellbe rúgtam egy rendőrnőt, és nem szólt senki érte. De amikor átmentem egy már feloldott ajtón, rohant be két rendőr...
A lamellák is néznek engem. Bőrömre csíkokat festenek.Énemből csíkok lefeslenek. Felváltva vagyok én is fény vagy árnyék. Apró komolykodó árnyjáték. Fény-árny csíkokban mérem a perceket.
-
veterán
Van mar valami hir ,mikor lesz dx12 update ?
-
Romvr
őstag
" hacsak nem megyek át full kreténbe és nem kezdem halomra lőni a rendőröket, biztonsági őröket."
Én nemrég vittem végig ghost és merciful soul üzemmódban... szóval pont azt tervezem hogy kertén módon halomra lövök mindenkit akit csak látok a következő végigjátszásban illetve más döntéseket hozok, hogy lássam miként változik a végkifejlet.
"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser
-
-KP-
addikt
-
Fitzgerald
veterán
válasz proci985 #429 üzenetére
"Az interpolos szerep miatt gyakorlatilag a karakter belekenyszerul egy pacifista szerepbe."
Szerintem ez inkább azért van, mert a HR-el ellentétben itt elkövették azt a hibát, hogy már a játék első felében is sok szálat félig elvarrnak a küldetések előtti dialógusokkal. Pl. mielőtt felszálltunk Prágában
már teljesen nyilvánvaló volt hogy Rucker ártatlan, és hogy nem fogom az embereit megöldösni.
Ezzel ellentétben pl. a HR elején a Milwaukee Junctionbe úgy érkezel, hogynem tudsz semmit sem a Purity First-ről sem Sandersről, csak a küldetés végén, a hacker öngyilkossága és a Sanders-el való beszélgetés során derül ki hogy a fejétől bűzlik a hal. De addigra már lehet hogy megöltél mindenkit a pályán. [ Szerkesztve ]
-
félisten
Nézegettem gameplay-t, és a soundtrack a közelében sincs a HR-nek... kifulladt volna McCann?
Közepes, újrahasznosított dallamok, és az új zeneszerző sem igazán remekel, akit mellé vettek fel...
Hiányolom az olyan karakteres trackeket, mint a Detroit ambient, vagy Lower Hengsha ambient voltak. -
-KP-
addikt
válasz Fitzgerald #436 üzenetére
igen egyetértek, de:
akik túszokat szednek és egy bombát raknak a szobájuk közepére, ahol fogvatartják őket, azokat nehogymár ártatlannak kezeljem. Ráadásul egy részen meg is öltek egy tudóst, amin az egyik jól elnevetgél, egy másik azt mondja megérdemelték. Szóval az ilyeneket miért kellene életben hagyni? -
hitvanyalak
senior tag
Olyan volt másnál is, hogy mentett, de nem történt mentés?
Háromnegyed óra után vettem észre, hogy hiába mentek, ugyanaz az időpont marad, akkor jöttem rá... Próbáltam felülírni, semmi, be akartam tölteni, szétfagyott a STEAM... Ilyenkor nagyon elgondolkozom miért is veszek eredeti játékot...A lamellák is néznek engem. Bőrömre csíkokat festenek.Énemből csíkok lefeslenek. Felváltva vagyok én is fény vagy árnyék. Apró komolykodó árnyjáték. Fény-árny csíkokban mérem a perceket.
-
válasz hitvanyalak #439 üzenetére
bug, 90 mentesnel csinalta nekem is. torolj par regebbi nem hasznalt mentest utana oke lesz
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
hitvanyalak
senior tag
válasz proci985 #440 üzenetére
Köszönöm szépen, közben rájöttem:-) nekem 153-at engedett. Utoljára a Jedi knight 2 csinálta ezt...
A lamellák is néznek engem. Bőrömre csíkokat festenek.Énemből csíkok lefeslenek. Felváltva vagyok én is fény vagy árnyék. Apró komolykodó árnyjáték. Fény-árny csíkokban mérem a perceket.
-
Departed
őstag
Nincs esetleg közületek akinek közelről nézve "zajosak" a textúrái a játékban? Ultrán játszom egy-két beállítás (pl. blur) van kikapcsolva, és erre lettem figyelmes, vibrálós zajosságra, nálatok is ilyen, esetleg valamilyen effekt?
-
Kint van már a dx12 patch?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Romvr
őstag
"Earlier today, Eidos Monteral Community Manager Poticha has confirmed in the Deus Ex subreddit that Deus Ex Mankind Divided will be getting DX12 support tomorrow. No additional detail has been given, but more will surely be coming soon."
19 órája jelent meg ez a hír itt [link]
De más oldalakon is azt látom hogy ma/holnap fog megjelenni. Kérdés hogy a Steam automatikusan ráfrissít majd, vagy úgy kell külön kérni?
[ Szerkesztve ]
"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser
-
Köszi. Rá fog frissíteni Tomb Raider-nél is ráfrissített. Majd induláskor lehet átállítani ha akarod.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
#85552128
törölt tag
Új hozzászólás Aktív témák
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari