Hirdetés
- Idén vége lehet a Pixel 'a' szériának?
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Százmillió Samsung telepítheti a One UI 6.1-et és a Galaxy AI-t
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Mégsem a Samsung gyártja az iPhone SE paneleket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
nagyúr
Műfaj: FPS, RPG
Fejlesztő: Eidos Montréal
Kiadó: Square Enix
Megjelenés: ~2016
Platform: PC, Xbox ONE, Playstation 4A Deus Ex: Mankind Divided a cyberpunk sorozat legújabb tagja, melyben ismét Adam Jensen bőrébe bújhatunk. Két évvel járunk a Human Revolution történései után, mikor Jensennek új fenyegetésekkel kell szembenéznie és el kell döntenie, kinek az oldalára áll az emberiséget kettébontó háborúban.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
félisten
Ki milyen elvárásokkal viseltetik a játék iránt?
Én mindenképp szeretnék más megvalósítást a történetvezetésnél, olyasmit, mint ami az első részben volt.
Tehát a történet során hozott döntéseink gyökeresen kellene hogy befolyásolják az események alakulását, a meghatározott frakciókhoz való viszonyunkat, stb... a vége ne az legyen, hogy van négy gomb, és dönts el, heló.
Illetve a bossok megölése legyen elkerülhető valamely módon. És nem ártana, ha most nem kéne directors cut ahhoz, hogy kicsit taktikázhasson velük az ember.
Hangulatban, zenében, atmoszférában és karakterek tekintetében elégedett voltam a HR-rel, gondolom, ezt a szintet tartani fogják. És remélem, Michael McCann marad a zeneszerző. -
he7edik.
addikt
válasz FoxiestFox #2 üzenetére
Én csak a HR-el játszottam ezért ilyen mélységekben nem ismerem a sorozatot.
Égő szöveg a flém vázon
-
Fred23
nagyúr
válasz FoxiestFox #2 üzenetére
Igényeim lennének bőven, de sajnos nem rajtam múlik...
1. Alacsony gépigény, mert notin szeretném nyomni.
2. Kevesebb ajtó hack, vagy legalább rombolhatóbb környezet, olyan, hogy szét lehessen lőni vagy robbantani egy ajtót / falat. Nem szerettem időnként ezzel pepecselni, a játékstílusom olyan gondolkodós, előre tervezős Rambo stílus.
3. Kevesebb párbeszéd.
4. Jobb AI. ( A Hitman: Absolution, ami Glacier 2-es, tehát eléggé rokona az új Deus Ex-nek, már egész jó, csak egy idő után túl kiismerhető. )
5. A régi Deus Ex 1 sebzésrendszere, felújítva. Legyen a kar meglövése után működésképtelen az ellenfelem keze, ha lábon lövöm, ne fusson utánam!
6. Szabadabb mozgás, nagyobb bejárható területek, hozzá jobb fizika.
7. Kicsi inventory, aminek a megnyitása ráadásul nem állítja meg az időt. A HR-ben már zavart, mennyire irreális Adam felszerelés-mennyisége.
8. Több augmentáció típus.
9. Aprólékosan megrajzolt környezet, számtalan tárgy, számtalan egyedi kütyü, extra. Ne legyen rengeteg ismétlődés, mint a HR-ben, ahol mindenki ugyanazt a 20 könyvet olvassa...
10. Legyen benne víz, lehessen úszni, legyenek benne fák, és zöld környezet. Galambok is, ld. Deus Ex 1. ( Ez félig már pipa, láttam képeken, hogy lesznek fák, és lesz kék ég is.)[ Szerkesztve ]
-
félisten
1. Sok esélyt erre nem látok, sok új tech lesz a motorban, én azt mondom, optimalizálva legyen, a nagyobb gépigény nem gond. (A HR közepesen épp jól elfut a nem épp mai laposomon, az új részre már újítanom kell majd).
2. A teljesen rombolható környezet tényleg jót tenne a játéknak, de az ajtóhack maradjon meg (meg is fog, hisz ez egy DX ). Szerintem nem lesz amúgy teljes rombolhatóság, csak több helyen lesz lehetőség átütni/kirobbantani falakat.
3. Wááááttöfák, ez egy szerepjáték, én minél több párbeszédet és átvezetőt akarok.
4. Ez tényleg elférne.
5. Szintén.
6. Alap.
7. Ja, ide is elférne némi reform, de olyan nagy bajom nem volt vele eddig sem.
8. Azt mondták hogy lesz.
9. Az új motor sokkal részletesebb látványvilág megteremtésére képes, ez már borítékolható, úgyhogy ezt megkapjuk minden bizonnyal.
10. Szerintem lesz víz, és nappalnak is mondjuk tudnék örülni végre. -
Fred23
nagyúr
válasz FoxiestFox #5 üzenetére
Nekem is új lapost kell majd vennem, de nagyon nem mindegy, mennyiért. Elvből se mennék 150k fölé, attól lefelé viszont vagy használt, vagy nagyon akciós / kevés garis / Win nélküli alternatívám lesz -még 2016-ban is.
Ajtórobbantás volt a Deus Ex 1-ben is, sokat használtam, ha jól emlékszem, ráadásul fizikailag is ez a helyes szerintem: ne már, hogy egy szimpla ajtó kibírjon egy rpg-lövedéket vagy mellette felrobbanó aknát. Ez is adna a játékmenethez.
Szerepjáték, ja, de gyakran túl szájbarágós, túl erkölcsi nézőpontot akar bemutatni. Ráadásul mintha valami olyat akarna erővel lenyomni a torkomon, amit én alapból szeretek és természetesnek veszek. Legalábbis én ezt éreztem a HR-ben. Ha meg csak így lehet megoldani, inkább hanyagoljuk... Olyan beszélgetéseknek örülnék, amiben nincs semmi erkölcsi jelleg, illetve nem akarják ráhúzni ezt a nézőpontot. A HR-ben az ellenfél figyelmeztet / gratulál, hogy milyen ügyes voltam, mert kinyírtam / feláldoztam XY-t kegyetlenül, és annyira látszik, hogy mit akarnak ezzel elérni, hogyan akarnak rám hatni. Ezt nem szeretem. Ha lenne mondjuk csajozós része, más lenne a szitu; pl. tudnám, hogy ha szépen beszélek Malikkal vagy Megannal, leveszik a bugyijukat. Úgyis egy PEGI 18, miért ne lehetne?!
[ Szerkesztve ]
-
félisten
A játék univerzuma emberi ellentétekre épül a megállíthatatlan technológiai fejlődés keretében, nem olyan túlzottan elrugaszkodott geopolitikai elemekkel.
Mivel az emberek jó esetben rendelkeznek erkölccsel, szerintem ezzel semmi gond nincs.
A sztori nem volt igazán szájbarágós, egyszerűen egy korrekt előzménytörténet, bemutatta az augmentációk kezdeti terjedését, az emberek reakcióit, főbb történéseket, tetszett. Ezt érdemes továbbvinni. Jensen pedig maga dönthetett (te dönthettél) arról, hogy hogyan viszonyulsz akár már csak a kéretlenül kapott augmentációidhoz is."A HR-ben az ellenfél figyelmeztet / gratulál, hogy milyen ügyes voltam, mert kinyírtam / feláldoztam XY-t kegyetlenül, és annyira látszik, hogy mit akarnak ezzel elérni, hogyan akarnak rám hatni."
Ezt a mondatot nem tudom értelmezni. -
Fred23
nagyúr
válasz FoxiestFox #7 üzenetére
Arra célzok, hogy szükségtelen ilyen-olyan nyomást gyakorolni a játékosra, mert aki ezt a játékot szereti, az tuti nincs a technológiai fejlődés ellen. Kíváncsi volnék egy statisztikára arról, 100-ból hány játékos csatlakozna a templomosokhoz, az Illuminatihoz, az Omarhoz, stb. Kicsit úgy érzem, maga a játék a technológiai fejlődés, az augmentációk, az ember szintlépésének propagandája is, ugyanakkor pont a közönsége miatt olyan ez, mint kisgyereket arról győzködni, hogy a csoki tényleg finom.
A másik, amire céloztam, az meg a klasszikus értelemben vett emberség. Mintha a kategorikus imperatívusz, mintha Kant szelleme működne a játékban, és ezt akarnák a számba rágni azzal is, hogy az ellenfelem is szól, hogy én milyen ügyes voltam, mikor pl. a tudóst megmentettem sok civil feláldozása árán. ( Értsd: csinálj másik módszert, rossz voltál, hisz a gonosz elismerését kivívtad, illetve örül, amiért nem úgy cselekedtél, ahogyan te szerettél volna -vagyis jól.)
Amúgy imádom a játékot, de pont az ilyesmikért tartottam a Hitman: Absolutiont jobbnak a Deus Ex: HR-nél.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Semmiféle nyomás nem volt, nem nagyon értem továbbra sem, de oké, téged zavart valami ami engem nem, szerencsére ha ez a valami marad, engem nem fog, úgyhogy ettől nem parázok.
Akad 1-2 klisé, de hol nem. Éljük túl.Hitman nekem is tetszik, de kb a felénél abbahagytam, nem rántott be, nem kötött le. A DX pedig beszippantott szokás szerint.
-
Fred23
nagyúr
válasz FoxiestFox #9 üzenetére
Se az első, se a második DX-ben nem éreztem azt a fajta nyomást, amit a harmadikban. Talán a fő bajom, hogy nem akarok világmegváltani, nem akarok mindig felelősségteljesen cselekedni, elvárásoknak megfelelni, stb. Kikapcsolódás legyen a játék. Ilyen szempontból nyilvánvaló, hogy a Hitman frissítőbb. Én csak egy nagyon összetett, szabad, szép világot szeretnék okosan akciózva bejárni rengeteg lehetőség mellett.
-
félisten
-
GypsFulvus2
őstag
Pedig bőven volt efféle erkölcsi nyomásgyakorlás az első részben is. Pl. a Battery Park után, ha Anna javaslatára halomra lőtted a "terroristákat", akkor Carter lekap a tíz körmödről, kifejezi undorát és megvetését (míg Anna, aki ugye "gonosz" jól megdicsér). Ha viszont finom eszközökkel intézed el a túszproblémát, meg az NSF embereket, akkor Carter nemcsak megdícsér, hanem később plusz ammot meg egyéb cuccokat is ad.
Hasonlóképp az NSF Airfield után is volt ilyen; ha teljeseítetted az utasítást, és lelőtted Lebedevet, akkor végleg elástad magad nála, ha életben hagytad, akkor megint volt buksi simogatás.Én dying_star -ral értek egyet: hentelős lövöldözős akciójátékokkal Dunát lehet rekeszteni, míg a lopakodós, ésszel, finomabb módszerekkel és dumával is megoldható akciójátékokból igen kevés akad. Thief, Dishonored, Deus Ex, aztán több nem is jut eszembe hirtelen. Én is azt szeretném, ha megmaradna a lopakodós vonal, illetve az RPG elemek, a sok párbeszéd, a történet-centrikusság és a karakter fejlesztése is megmaradna. Aki meg rambózni akar, az végül is megtehette a korábbi részekben is.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
he7edik.
addikt
"Ahogy tegnap kiderült, a Game Informer legfrissebb számából értesülhettünk a Deus Ex: Mankind Divided első részleteiről. A játék 2029-ben játszódik, két évvel a Human Revolution történései után. Egyelőre a single player a biztos, a fejlesztők még hallgatnak az esetleges multiplayerről.
Lássuk a konkrétumokat ömlesztve:
Adam Jensen ezúttal a kormány fennhatósága alá tartozó akciócsoportnak, a Task Force 29-nek dolgozik, amely az Interpol új ága, feladata az újfajta terrorizmus megfékezése.
Jensen nem bízik teljesen a Task Force 29-ben, illetve egy másik titkos szervezet, a Juggernaut Collective nyomaira bukkan.
Sokszor egymásnak ellentmondó küldetéseket kapunk, soha nem bízhatunk teljesen a feletteseinkben.
Találkozunk főellenségekkel is, a küzdelem során mi magunk választjuk ki az alkalmazott módszert (lopakodás, nyílt konfrontáció és hasonlók).
Többféle befejezésnek örülhetünk, a sztori sok szempontból Jensen törlesztésére fókuszál.
A sztori az eredeti Deus Ex eseményeit is számba veszi.
Többféle környezetben játszhatunk, illetve női ellenségekkel is összefutunk majd. Az egyik küldetésben Prágában fordulunk meg, az Utulek Stationön, amely most az augmentált szegények gettója. Az egyik pályát a hongkongi Kowloon Walled Cityről mintázták, a játékban Golem Cityként ismerik. Az utcákon butikok vannak egymás mellett, a lakásokat egymásra építették, klausztrofóbiás élményben lesz részünk.
Az egyik misszióban egy augmentált banda fejesét kell elfognunk, de az informátorunkat a rendőrök elfogták. Mi döntjük el, hogy az informátor feleségét szóra bírjuk-e, vagy betörünk a rendőrségre. Alternatívaként felkutathatjuk saját magunk is a vezető búvóhelyét. Mikor rátalálunk, egy feszült beszélgetésre kerül sor. Lerendezhetjük a dolgot diplomáciai úton vagy erőszakkal is.
A transzhumán (augmentált) embereket a rendőrség clankeknek nevezi.
A Mankind Dividedben mellékküldetések is lesznek, lepacsizhatunk a bűnszervetekkel is. Előfordulhat, hogy egy maffiavezérrel jó kapcsolatot építünk ki, így ha a fő kampány során ide szólít a kötelességünk, könnyű dolgunk lesz vele. Természetesen nem kötelezőek a mellékmissziók, de a segítségükkel mélyebbre áshatjuk magunkat a témában.
A játékban kétszer annyi augmentáció lesz, mint a Human Revolutionben.
Néhány példa: Darts - néhány apró nyílvesszőt lőhetünk ki Jensen kezéből, ezzel megjelölhetjük az ellenséget és csendben elintézhetjük. Silent Run - hősünk hang nélkül futhat bárhova. C.A.S.I.E - feltérképezi az NPC-k mentális állapotát, amely hasznos segítség, ha tárgyalásra kerül sor. PEPS Gun - nem halálos fegyver, Adam bionikus karjából tör elő, kisebb robbanást idéz elő, amivel kiüthetjük az ellenséget.
Az augmentációkat hozzárendelhetjük a D-pad gombjaihoz bármikor. Felhasználásuk természetesen energiába kerül, de ha Jensen megpihen, akkor újratöltődik. Alternatívaként használhatunk biocellákat is.
Távolról is hackelhetünk ajtókat, így Jensen rövidítéseket nyithat meg a pályákon és elkerülheti az ellenséget.
A Human Revolution mentéseit nem importálhatjuk a játékba.
Az akciórészek során semmi sem lesz scriptelve, a lövöldözés sokkal kidolgozottabbnak ígérkezik.
A csaták közepén is állítgathatjuk a fegyvereinket, válthatunk a lőszertípusok, a tüzelési módok és az irányzékok között.
Néhány ellenség exoskeletonokat visel, mások változatos augmentációkat használnak, néhányuk nagyokat ugrik. A mesterséges intelligencia sokkal agresszívabb lesz, az ellenségek kitérnek előlünk és bekerítenek.
A környezet elemei reagálnak a harcra, azaz rombolhatóak lesznek.
Az Eidos tovább bővítené a frencsájzt, viszont Deus Ex MMO-t nem tervez."Égő szöveg a flém vázon
-
félisten
-
Executioner
tag
Exec
-
Executioner
tag
kimaradtak
[ Szerkesztve ]
Exec
-
félisten
Újabb hírek.
Úgy tűnik, ki lehet majd kerülni a bossok megölését, vagy döntéshozatallal, párbeszédekkel, vagy egyéb sunnyogással. Szép lenne. Elvárható is egy Deus Extől igazából. -
Bad Pritt
nagyúr
válasz FoxiestFox #17 üzenetére
Nem teljesen értem amúgy, hogy miért ekkora szívfájdalmad ez, főleg mert végig lehetett már a HR-t is vinni úgy, hogy azon a négy emberen kívül senkit nem vadásztál le. Ráadásul egyrészt tényleg nagy tirpákok voltak, másrészt ha jó maga a bossfight (ez mondjuk nem teljesült a HR-ben maradéktalanul) és a történet szempontjából értelmesen van felvezetve, akkor igenis csinálja meg a játékos. Nem egy szamaritánus szimulátor ez a játék és Jensen sem egy mimóza, főleg mert számomra elég nevetséges lett volna, hogy az egész játéknak a lényege, hogy bosszút álljon az exfeleségéért, erre pont azokat hagyná életben, akik felelősek az egész esetért?
Nem azt mondom, a Pacifist acsiért életben lehetett volna őket hagyni egy végigjátszásnál, de szántszándékkal jófiút játszani velük, na azt tuti nem.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
félisten
válasz Bad Pritt #18 üzenetére
Ez egy szerepjáték. Ezért éppenséggel szamaritánus hozzáállással is lehetne játszani, mint pl az első részt.
Jensen személyiségének alapjait megkapjuk, a többit mi döntjük el.
A csipetcsapat, amit le kellett vadásznunk, ugyanúgy bábokból állt, mint amilyenek mi is voltunk a játék során, csak ők mástól kapták a parancsaikat.
Nagyobb szabadságot is elbírt volna a játék szerintem... pl Darrow. Őt akár indokolt is lehetett volna kiiktatnunk, de őt pont nem lehetett.
Úgyhogy kíváncsi vagyok, mit dobnak össze a srácok ezúttal. Szerintem hallgatnak a fanok visszajelzéseire, és ha megkapjuk azt is, hogy a végkifejlet a játék során meghozott döntéseinken múljon, akár a tökéletesség közelében is lehet a játék. -
Fred23
nagyúr
Adam hangját ua. adja, aki a HR-ben is. Számomra csalódás, de persze ettől még lehet jó a játék. Mint akiben benne szorult, mint aki ül a wc-n, nyom nagyokat, de nem jön semmi.
-
Dava
tag
De király, az első Deus Ex a kedvenc játékom. Nem is tudtam, hogy jön újabb rész. Sajnos már nincs nagyon időm játszani, de erre tuti rárepülök (remélem elfut majd a gépemen).
A DX 2-t ki kellett hagynom, mert az akkor gépemen nem futott, a mostani meg 'túl jó', de a Human Revolution nagyon tetszett. Nem annyira, mint az első, de még mindig az átlag feletti szerintem.
HáGé: én is egyetértek, hogy ebben a játékban kell lehetőség, hogy elkerülhesd a boss fightot. Én lopakodósra szeretem venni, és abba tök nem illik bele egy millió HP-val rendelkező kigyúrt valakit lövöldözni rakétákkal meg gránátokkal, amíg össze nem esik (Barrett... -_-). Ez nem feltétlenül jelenti, hogy Teréz Anya módba kell kapcsolni, de tök jó lenne a szokásos megoldás mellett lehetőség a sunyi g**i módon való intézésre is, pl. bezárni a bosst egy hűtőkamrába, elintézni hogy megrázza az áram, vagy épp rávenni valaki mást, hogy megölje, stb. amikhez persze be kellene vetni a lopakodó/meggyőző skilleket. És persze egy diplomáciai, erőszakmentes megoldás is lehetne, amitől ugye a sztori is változik.
A Serious Sam-stílus sehogy se jön össze nekem a Deus Ex-szel.
-
Fred23
nagyúr
-
Bad Pritt
nagyúr
Kedden itteni idő szerint este 7 órakor kell majd nézni az E3-at.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
k4rL^
senior tag
25 perces Deus Ex: Mankind Divided – E3 2015 Gameplay Demo
Ez baromi jó, tetszenek az újítások és a motor is sokat fejlődött a játék alatt.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
Meggyőztek. Nem mint ha nagyon kellett volna győzködni. Nagyon tetszik. Egyedül a HUD és a crosshair nagy nekem kicsit. Remélem lehet majd Hud scale-t állítani.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
melega
őstag
Kiváncsi leszek a gépigényre.
Amúgy nagyon részletes, és szép a grafikája, néztem a képeiteken, meg a gameply videókon.
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
nagyúr
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
félisten
-
félisten
Szerintem nagyon gagyi ez az odamutatok, és gombnyomásra odaslisszolok-mechanika.
Már a Splinter Cellben sem tetszett.
Értem, hogy konzolosoknak is jól kell szórakozniuk, és ez kontrollerrel kényelmes, de én inkább nem kérném.
Az új képességek egy részétől tartok, mert minden eddigi videóban terminátorként láthattuk Adamet... közel sem akarok sebezhetetlen lenni. -
[Prolixus]
addikt
válasz FoxiestFox #34 üzenetére
Én is úgy érzem, hogy ezek az újítások a casual hentfeszt irányába rugdalják a játékot. Ami nagyon nem jó. Ugyanakkor ha teljesen lehet nélkülözni ezeket, minden szituáció megoldható lesz csendesen és sunnyogva, akkor annyira nem zavar, hogy mellette amúgy egy kiborghadseregnyi cuccom van talonban.
A "trú" játékosok úgysem végiszaladják majd a pályákat cafatokra lőve mindenkit. Amúgy ennek a terminator üzemmódnak is lehetne valami értelmet keríteni. Teszem azt így könnyebb lenne játék, de kevesebb XP járna. Bármilyen játékstílussal unlockokolni lehetne a képességek javát, de bizonyos képességeket csak sok XP-vel, vagy bizonyos játékstílussal lehetne kiváltani, és ezen képességek nélkül nem kulcsfontosságú, de azért extra információt tartalmazó szövegek/helyiségek hozzáférhetetlenek lennének. Szóval aki a teljes játékra vágyna, az valamennyire köteles lenne lopakodva játszani. Aki meg csak egy sima casual játékos, az nyugodtan végiglövöldözhetné a pályákat, a tartalom nagy részét megkapná, és nem sírhatna a szája, hogy elvileg mindenféle stílust támogat a játék, a gyakorlatban mégiscsak a lopakodást favorizálja (mint mondták sokan a HR után), mert Adamnak lassan olyan pusztítóarzenálja lesz (ami elérhető lenne tényleg bárkinek, mert anniy XP-t azért bárhogyan játszva is össze lehetne szedni), ami egy Crysis féle nanosuit-ot is hatszor leköröz.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
whitezo88
nagyúr
válasz [Prolixus] #35 üzenetére
a henteléssel a HR-ben is kevés XP járt, ugye sima kill 10, de takedown 50. Ha nem szólaltasz alarmot, plusz xp, stb stb.
-
félisten
válasz [Prolixus] #35 üzenetére
Szerintem ez rossz ötlet lenne.
Jobb lenne az, ha a játék azonos mértékben jutalmazná ezt is, azt is, így biztosítva, hogy bármilyen játékstílussal hatékony tudj lenni.
Persze közben arra ügyelhetnének, hogy a különböző játékstílusok különböző extrákhoz vezessenek, különböző végkifejletekhez, különböző fejlesztésekhez, helyszínekhez, stb -
[Prolixus]
addikt
válasz whitezo88 #36 üzenetére
Pont ezen ment a sírás. Plusz azon, hogy kevés volt az olyan skill, ami igazán segítette a hentelést (vagy ha volt is, nem volt sok értelme), meg hiába volt tisztességes fegyverarzenál, ha pl. egy RPG mellé már alig fért be a hátizsákba valami, ha azért energiaszeletet meg élettöltő cuccokat meg gránátokat is vittél magaddal.
A Mankind Dividedtől ezzel szemben eddig szinte csak olyan új fícsöröket láttunk, ami egy casual lövöldözős gameplay-hez kapcsolódik, vagy az általánosabb játékstílust segíti, nem kifejezetten a lopakodós-sunnyogós vénáját erősíti a játéknak. Szóval ilyen szempontból a korábban síroknak kedvez a terep. Ha ezen felül megoldanák, hogy tisztességes fegyverarzenált lehessen vinni gond nélkül minden más mellett, mi szem-szájnak ingere, plusz lenne is értelme az új, alapvetően destruktív fícsöröknek, plusz minden olyan skill könnyen elérhető lenne bárkinek, aki ezt a fajta gameplay-t kedveli, szerintem nem sok alapja lehetne a casual játékosok felől érkező kritikáknak. És szerintem nem is sírnának nagyon.
dying_star: Nem írtam sehol, hogy én ezt szeretném, csak ötleteltem, hogy még ha nagyon rámenne erre a terminatorosdira a játék, akkor is lehetne valami kényszermegoldást találni, hogy azért az oldscool játékmenet hívei is elégedettek legyenek (többnyire), és a korábbi károgók se sírjanak.
AMúgy persze, a legjobb lenne az amit írsz, mindegyik oldalt egyformán kiszolgálni, jutalmazni. Csakhát eddig nagyon nem úgy tűnik, hogy ez lenne a helyzet. Eddig amit láttam a játékból, azok alapján fullra az a benyomásom van, hogy hiába mondják, hogy megint lehet többfelé menni a pályán, vagy hogy megint meg lehet csinálni mindent gyilkolás nélkül stb. azért még így is erősen elmegy a játék egy sima hentfeszt irányába, ahol már legalább annyira ki akarnak szolgálni egy CoD-on szocializálódott gémert, mint mondjuk engem, aki a sztoriorientált akciójátékokat szereti (kakukktojás nálam a Borderlands széria), meg nagyon szereti a lopakodós játékokat is.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
Chiller
őstag
Valaki talált már olcsó előrendelési helyet? Lehetőleg digitálisat.
Egyelőre g2play vezet 35 euróval. De jó lenne olcsóbban
-
Komplikato
veterán
Ha valaki szereti a retrot és kimaradt neki az első Deus Ex játék:
http://www.dx-revision.com/
Itt még nálam megy a visszaszámlálás, de egy aljas oldal már kitette a trailer linkjét, nemsokára itt is kint lesz.
Szóval felújított Deus Ex a Steamen. Persze szépnek nem szép, de eredeti játéknál még így is sokkal szebb.[ Szerkesztve ]
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
A Deus Ex 15 éves évfordulójára az IGN 4 részes exkluzív interjút csinált a készítőkkel. Úgy láttam még nem szerepelt itt:
Part 1 - Creators Talk 15th Anniversary
Part 2 - Remembering Invisible War
Part 3 - Reinventing the Franchise
Part 4 - Mankind Divided Exclusive Gameplay RevealedPlusz egy animált trailer:
Deus Ex – 15th Anniversary Animated TrailerDe még több tartalom is elérhető a #DX15 hashtaggel.
Még belinkelem ezt is: DXTVVárom nagyon én is a játékot. Remélem jól fog futni nV-n is attól, hogy AMD-s cím. Bár kicsit tartok tőle.
-
Mondjuk én picit morcos vagyok h lassúak vele
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
félisten
-
válasz FoxiestFox #43 üzenetére
Természetesen. Bár moddolni kellet hogy legyenek színei
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
félisten
-
Ha jól láttam, akkor ez a videó még nem volt itt:
Deus Ex: Mankind Divided - The E3 Debate
Nyomjátok végig, móka.Egyébként erre a kérdésemre tud valaki válaszolni?
-
félisten
-
válasz FoxiestFox #47 üzenetére
A történet mellett a hangulata érdekel. Igazából az egyetlen dolog, ami emiatt az új modban megcsapta a figyelmem, hogy zenét is cseréltek. A zene olyan alapvetően határozza meg egy játék hangulatát, hogy ha azt cserélik, akkor azt teljesen meg tudja változtatni. (Gondolom ezt nem kell magyarázni. Ha mondjuk egy ikonikus játékot nézel yt-n zene nélkül akkor mennyivel másabb. Viszont lehet, hogy nem is kell nézned, ha meghallod a zenéjét, hirtelen elönt a hangulata. Vagy vegyük a Benny Hill zenével alákevert bármiylen videókat. Sztem nem kell tovább magyaráznom )
Ezért gondolkozok erősen, hogy vajon mennyivel másabb az új muzsika? Sokat módosít-e a hangulaton? -
félisten
Elegge. Az alapjatekhoz is van grafikai mod amugy, szerintem erdemesebb azzal jatszani, az mindent hagy, ahogy volt, csak szebb egy kicsivel.
Tekitve, hogy a Revision ugyanugy ronda (ez egy ilyen engine sajnos), meg egy pont a sima mellett.
Sajnos ez nem lett olyan jo felujitas, mint pl a Black Mesa a HL-hoz. -
válasz FoxiestFox #49 üzenetére
Csak mert akkora a felhajtás körülötte... Meg elismerték a fejlesztők is. Ezek szerint annyira még sem jó. Köszi szépen, akkor letöltök valami grafikai modot
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Politika
- Idén vége lehet a Pixel 'a' szériának?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Sok teljesítmény kell a Microsoft Copilot lokális futtatásához
- További aktív témák...
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i7 4.2 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD + doboz
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i5 3.8 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 580 8 GB + doboz
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i7 4.2 GHz / 40 GB DDR4 / 500 GB SSD / Radeon Pro 575 4 GB + doboz
- MacBook Pro 14 M3 Pro, Space Black, 18 GB RAM, 512 GB SSD Bontatlan
- Lenovo ThinkPad P70 Workstation, Mobil munkaállomás, 17" FULL HD IPS, Xeon E3-1505M V5 CPU, 32GB DDR