- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Nem megy az S25 Ultra 3x-os zoomkamerája sehova
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- ReVanced patch-elt alkalmazások és Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Netfone
Hirdetés
-
Már a Patriot is jegyezhet MPOWER szériás DDR5 RAM-okat
ph Az MSI visszatérő termékcsaládjába illeszkedő készletek kétféle kapacitással érkeznek, három sebességszintre.
-
Japán nem bír az AI és a chipgyárak energiaigényével
it 2050-ig 35-50 százalékkal kell fokozni Japán áramtermelését, méghozzá az AI és a chipgyárak növekvő igényei miatt.
-
A Galaxy A73 is telepítheti a One UI 6.1-et
ma Amennyiben rendelkezik ehhez szükséges 2,6 GB szabad tárhellyel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
[Prolixus]
addikt
Jah, erről a Revision mod-ról nagyon sok rosszat lehet olvasni. Pl. olyat is láttam, hogy az AI is változott, aztán a kritika író szerint eredetileg is problémás volt, de ezzel a mod-dal nevetséges szintre került, ellenfelek egy lövéssel headshot-olnak a játék elején meg ilyenek.
A HR DC-nek sincsenek amúgy rendben a színei. Persze alapból nincsenek, de pl az eredeti változathoz képest olyan furcsán sötétebb a játék. Mondjuk nem játszottam vele még, de az összehasonlító vidik alapján. [link]
Megan ruhája is nem fehér, hanem szürke lett. Mintha a színváltoztatást úgy oldották volna meg, hogy egy extra szürkés "réteget" rányomtak volna mindenre amit látunk, aztán kész. Gáz.I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
félisten
válasz [Prolixus] #51 üzenetére
Nem akarlak lelombozni, de Megan ruhája alapból szürke kell hogy legyen. Nagyon ratyin kalibrált, túlszaturált, consumer tn paneleken inkább fehér, de amúgy ilyen ezüstös-árnyalt szürke.
Lehúztak a sárgából, ezért tűnik ilyen szembetűnőnek a videón, de sokkal jobb lett a dinamikatartománya is szerintem..Szerk. Épp néztem a Steames értékeléseit a Revisionnek, lehúzták a francba, tehát nem csak nekem jött le úgy, hogy nem igazán oké.
[ Szerkesztve ]
-
[Prolixus]
addikt
válasz FoxiestFox #52 üzenetére
Dell UltraSharp U2312HM 23" IPS monitoron játszottam, bolti kalibrációval, szóval nem hiszem, hog ez lett volna a gond. Amúgy nem emlékszem már pontosan milyen színű Megan ruhája. Lehet valóban szürkés volt az alapjátékban is. De rengeteg comparison videó van a neten, és szembeötlő a nagy szürkeség a DC oldalán. Még ha normálisan monitoron "élőben" jobb is a DC, azért picit így is lelombozó.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
félisten
válasz [Prolixus] #53 üzenetére
Ízlés kérdése szerintem. A sima tényleg túl sárgás volt, de a DC nekem bejött, pont annyira vettek vissza, hogy ne legyen zavaró. Mondjuk nekem semmi gondom nem volt a simával sem, túlzottan a játékba feledkeztem, hogy a szűrőkre figyeljek.
-
gabor7th
addikt
Amennyit láttam belőle, a történet nem volt valami nagy szám. Bár biztos lesz egy nagy átfogó összeeskövés is. - Meg úgy látom sajnos túlságosan is az akción lesz a hangsúly. Nagyon szerettem a hackerkedést az elöző részben, de ahogy az most kinézett az nem tetszett... A grafika viszont sokkal jobb lesz, de ha választani kell érdekes történet és a grafika között inkább legyen érdekes történet. Milyen motorral megy tudja valaki?
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
Bad Pritt
nagyúr
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
félisten
-
válasz FoxiestFox #60 üzenetére
Mi nem az németül, fhansziául vagy esetleg hindi nyelven?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
félisten
-
[Prolixus]
addikt
válasz FoxiestFox #63 üzenetére
Na jah. Nekem sem tetszenek ezek a bemutatók, mind azt sugallja, hogy mehet a kukába a lopakodás. remélem csak reklám, mint anno a Hitmn Absouliton esetén.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
félisten
válasz [Prolixus] #64 üzenetére
HR-ről is akciós trailerek voltak, szerintem úgy vélik, hogy ez kell az eladáshoz.
Remélhetőleg most tényleg meglesz az, hogy 0 kill... lehessen máshogy is likvidálni a bossokat. -
válasz FoxiestFox #65 üzenetére
Jól vélik. Én herótot kapok a lopakodástó. Ahhoz nem kell reflex meg ügyesség, csak segg hogy kivárd mikor menj,
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
félisten
A fedezékből fedezézbe szaladáshoz, jó időben jókor kinézéshez, észrevétlenül kábításokhoz (és testelrejtésekhez), robotok, kamerák kicselezéséhez nem kell reflex és ügyesség?
Oooké.Szerintem meg ahhoz nem kell nagy tehetség, hogy végiglődözd. Főleg ebben a játékban, ezzel az eszköztárral.
Fejlesztesz typhoont, 1-2 lövéssel odacsalogatod az ellent, megnyomod a gombot, és megdöglött mindenki.
Ollé, de izgi volt. Csakúgy, mint 37467328264 fps-ben manapság.Szerencsére a DX mindig jobban honorálta a lopakodást, szerintem itt sem lesz másképp.
-
félisten
válasz [Prolixus] #68 üzenetére
Pedig a CS mókás. Igaz, a GO elég ratyira sikerült... de mindenből van jó, én is játszom mindenfélét... fps-t, rts-t, tbs-t, rpg-t.. de olyannal még nem találkoztam, aki shooterként tekintett egy Deus Exre... annyira szemben áll ez az egész koncepcióval, szellemiséggel, hogy nem is értem.
Persze.. van benne sok fegyver, de.. az autós játékokban is akad bukókeret az autókban, mégsem az a cél, hogy beleálljunk a falba.[ Szerkesztve ]
-
válasz FoxiestFox #67 üzenetére
Maradjunk annyiban hogy próbáld ki hardon : amennyi typoon ammot fogsz találni a hajadra kenheted És tényleg nem kell semmi csak segg a lopakszáshoz. Nem beszélve arról hogy szitén végtelen erre kihegyezett játék van MOD: és a játék szellemisége a cyberpunk, nem az hogy lopakodós
(#68) [Prolixus]: a játék -szerencsére- nem dedikált, a topik pedig nyilvános. A cyberpunk hangulat ami a DX világban fontos nekem. A Splinter cell -topikba -már ha létezik egyáltalán és nem lopakodva rejtőzködik minden nagy fanja- pl nem járok, mert már a történet is távol áll tőlem.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
[Prolixus]
addikt
Szellemisége a cyberpunk mi? És akkor mi a műfaja? FPS akciójáték? Arról nem is beszélve, hogy végtelen sok fast-paced lövölde is van, amelyekben minden van a játékosoknak csak segge nincs, mert szaladgálnak fel-alá mint a mérgezett egér, és semmi más nem kell a játékhoz, csak pontos célzás.
(irreleváns érvekkel nem nehéz dobálózni, ahogy minden játékstílust erősen le lehet degradálni ha éppen a másikat szereted)
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
válasz [Prolixus] #71 üzenetére
Action(értsd FPS) rpg, stealth Ez a hivatalos besorolás. Mintha még itt is csak második lenne a lopakszás, de felőlem pörögj a hátadon ha tetszik, a tényen ez sem változtat
Arra viszont megkérlek hogy ne próbáld elmondatni velem amit szerinted én gondolok, mert nem azt gondolom.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
[Prolixus]
addikt
Vicces vagy. Pont erre akartam rávilágítani: Az érveid totálisan nézőpont függőek, nem objektív tények. Mert úgy is lehet szemlélni a dolgokat, hogy egy olyan FPS-hez vagy akció-RPG-hez, amelynek nem köztudottan domináns eleme a stealth, eszükbe nem jutna odabiggyeszteni a lopakódás szót. Nekem olybá tűnik, mintha te azt próbálnád bemagyarázni, hogy ez nem egy lopakodós játék. De, az, ott van a leírásában is. Az már egy másik kérdés, hogy nem dedikáltan, kizárólagosan az, természetesen (szerencsére?) más játékstílust is megenged. De kizárólag lopakodással játszható játék (sajnos) nagyon kevés van, egy Hitman-t, Splinter-cell-t vagy egy Dishonored-et is végig lehet szántani mint valami Rambo, mert az eszközök megvannka hozzá.
Aztán azzal jössz elő, hogy sok lopakodós játék van. Igen, a másik oldalból, a run and gun lövöldékből meg még több van. Cybperunk lopakodós játék viszont nagyon kevés van (ahogy ugy en block cybperunk FPS is kevés van, ha jól vettem ki, neked ez a kínod, amivel együtt tudok érezni jómagam is, méltatlanul elhanyagolt szubzsáner a cyberpunk).
A "segges" okoskodásodat meg nem boncolgatom tovább, nyilvánvaló, hogy én máshogy gondolom. Lehet nem jöttél még rá, de ezek a tények makacs dolgok: Nem attól lesz valami tény, mert te vagy akár én úgy gondoljuk, hogy az.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
válasz [Prolixus] #73 üzenetére
A " "segges" okoskodásdat" " idéztem egy olyan embertől, aki anno a játékgépes világban (nem tudom milyen idős vagy, de lehet nem is éltél még ) gépenként max 1 érmével végigtolt bármilyen játéktermet. Értsd Pro. Sokkal pro-b mint a PH 99%-a. Talán rókakoma barátunk ismeri is, hiszen szegedi lokál tag, csak az utóbbi hetekben nem aktív.
A véleményeddel nincs semmi baj, viszont a stíluson van még mit finomítanod, így csak maradjunk annyiban, hogy ezek után ignoráljuk egymást, mert az avatárommal ellentétben én nem vagyok hajlandó ennyire leereszkedni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
félisten
Oké, én értem, neked nincs segged a lopakodáshoz.
Én kifejezetten szarul érzem magam, hogy úgy hagyok el egy helyszínt, hogy valaki nem élte túl.
Az FPS játékokban az a lényeg, hogy lődd át magad x ellenfélen, hogy megismerd a történetet, és tovább tudj jutni pályáról pályára.
DX-nél ez a kezdetektől úgy néz ki, hogy célravezetőbb a stealth, célravezetőbb kihallgatni a beszélgetéseket, hackelni, stb.
Ez egy szerepjáték. Tehát mindenki eldöntheti, milyen Adamet akar... én a saját személyiségem szoktam használni a játékokban, olyan döntéseket hozok, amiket valóban meghoznék, és igyekszem beleélni magam a játék világába, a DX szerencsére mindig partner volt ebben...Persze végig is lehet lövöldözni, én kicsit (nagyon) szentségtörésnek érzem, de ad rá lehetőséget a játék (persze, messze nem ad rá annyi XP-t, mint a lopakodásra), de tényleg te vagy az első, akinek egy DX-ben nem fontos a lopakodás.
Legnagyobb élmény számomra a dolgom végezte után úgy elhagyni a mapot, hogy 1-2 leütött fickótól eltekintve senki azt sem tudja, hogy jártam ott.. mégis nálam a loot, elolvastam mindent, és meghackeltem minden gépet.
Anno akartam egy lethal végigjátszást is, gondoltam, kipróbálom azt is, miután meglett minden achi.. nem tetszett. Pedig direkt majdnem teljesen kimaxoltam a revolvert és a géppuskát, de valahogy elég hülyén éreztem magam egy mapnyi hulla között. Ja és könnyű volt.
Negyed annyi skill nem kellett hozzá, mint a stealth gameplayhez, ugyanis annyi, hogy fedezékből kikukk, fejre céloz, tűz, visszahúzódik. Ezt ismételgetni, míg van olyan hülye bot, aki közel jön.
Utána álca on, átszaladni a többihez közelebb, és megismételni az előzőt.
Vagy mindezt flash után. Vagy gázgránát után. Aztán, mikor már van plazma, vagy minigun... no comment.
Vagy meghackelni a security botokat, védelmi ágyúkat, aztán eléjük csalogatni az ellenfeleket... kipróbáltam, nem tetszett, hagytam.Már az első DX is úgy volt megalkotva, hogy inkább döntéseket hozz, és fedezd fel a világot, minthogy kaszabolj. Én csak azt remélem, hogy itt a terminátor setup mellett is a stealth lesz honorálva (ha a lövöldözés is lesz, az nem zavar, csak maradjon meg a stealth).
Legyen sok alternatív útvonal, sokkal több beszélgetős rész, ahol játékmenetre kiható döntéseket lehet hozni, ágazzon el már sokkal korábban a végkifejlet felé vezető fa (ne úgy mint a HR-ben, hogy a végén pár kapcsolóval választhattuk ki, hogy mi legyen...), a játékstílusunk döntse el, hogy hová, milyen végkifejlethez fogunk kilyukadni. Aki lövöldözik, kapjon egészen más véget, mint a stealth játékosok, de ne csak ez a két változat legyen, hanem az NPC-k is legyenek hatással minderre, a döntéseink, függjön attól is, mennyire vagyunk felfedezők, megtudunk-e, megtalálunk-e dolgokat, stb.
Ja, és bossharcokat NEM akarunk... Nyilván a főgonoszokkal való konfrontáció elkerülhetetlen, de ezer és egy intelligensebb megoldása is létezik, mint az, hogy tartunk egy jó kis konzolos bossfightot.A Dishonored ebből a szempontól nagyon jól volt megalkotva... minden főellent el lehetett távolítani egy kis intrikával, nem kellett kifilézni őket... persze ki lehetett, de ki az az agresszív vadkan, aki, ha van békés megoldás, inkább filéz?
Tehát ha egy semmiből jött Dishonored ezt meg tudta oldani gyönyörűen, nehogy már egy koreszerű DX ne tudja... -
[Prolixus]
addikt
A tekintélyre való hivatkozás klasszikus érvelési hiba, ha esetleg nem hallottad volna. Szóval nem érdekel, hogy kitől idéztél, lehet az illető akármilyen pro a run and gun játékokban, a stealth egy totálisan más játékstílus, ergo ebben a kérdésben meglehetősen irreleváns, hogy mit mond ő. Egyébként 26 vagyok, csak a miheztartás végett.
A stílusom meg olyan amilyen, ennek felemlegetése, meg a felsőbbrendűségedre vonatkozó implicit (vagy inkább explicit) megjegyzés az utolsó mondatodban nem más, mint vegytiszta mellébeszélés. Még szerencse, hogy az "okos enged..." frázist valamilyen átfogalmazott formában nem sikerült elpuffogtatni.
De rendben, legyen ahogy akarod, ezentúl én is ignorálom a hozzászólásaidat ebben a topicban. Erre az utolsóra pedig "nem várom el", hogy reagálj.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
he7edik.
addikt
A CS:GO agyatlan lövöldözés a lopakodáshoz meg nem kell tudás csak segg... Mi folyik itt Gyöngyösön?
Égő szöveg a flém vázon
-
addikt
Na ez ígéretesnek hangzik:
Deus Ex: Mankind Divided is reinventing the art of the side-quest
-
addikt
Side quests have long been the bugbear of anyone who tries to actually think about the realities of an RPG for a second. The Elder Scrolls games paint you as something like The Furious Samaritan, immolating anything and anyone as long as a half-impassioned case is made for it. Dragon Age: Inquisition introduces a world where a tear in space-time is farting out impossibly strong demons, but you invariably herd animals for 19 hours. Hell, even The Witcher 3 - which went a long way towards making wandering problem-solving an integral part of the game - had Geralt applying detective work to a burnt frying pan.
Na ez volt mindig is az én bajom. A HR-ben emlékszem, elég jól meg voltak azért csinálva, de pl. volt, hogy a Hive-ban a pultos kért volna meg egy mission-re.. Ott már pont ezt éreztem? Mi vagyok én? Kihordó fiú? B.szki, én a legkeményebb augmented katona vagyok, nehogy már a nagy feladatom közbe valami pultosnak tegyek szívességeket. Azóta sem tudom, hogy miről szólt volna az a side quest
“Adam Jensen is on a very important mission,” explains executive narrative director, Mary DeMarle, “so anything that’s going to pull him away from that has to have weight. It has to be something so important personally that it’ll pull him aside [...]
Na, ha ezt megcsinálják jól, akkor mennybe mennek az Eidos-os fejlesztő srácok
-
Bad Pritt
nagyúr
Ezzel nem teljesen értek egyet. Noha tényleg furcsák a szedj össze ebből x darabot, vagy gyilkolj le y darabot abból küldetések egy ilyen játékban, a HR-ben majdnem mindnek volt morális vonzata, vagy tanulsága. Még annak is, amit te nem akartál megcsinálni, választhattál, mi lesz a kis történet vége, nem is beszélve az olyan nagyobb volumenű feladatokról, mint Malik barátnője halálának felgöngyölítése.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
addikt
válasz Bad Pritt #80 üzenetére
Ja, ezt mondom, hogy azért a HR-ben nem volt olyan kínos ez a dolog. Az az egy báros side-quest volt az egész játékban, amit nem csináltam meg, mert azt nem éreztem olyan súlyúnak. Pedig volt benne egy pár.
De pl. egy Batmanben mindig zavarban éreztem magam. Életveszélyben a város, sietni kéne leállítani ezt, meg azt a gyilkost, és akkor most álljak le Riddler fejtörőket oldani? Vagy nyomozgatni egyéni gyilkosságok után? Valahogy nem passzoltak össze a dolgok.
-
L3zl13
nagyúr
A történettől függ. Amikor pörögnek az események, akkor tényleg hülyén jön ki a dolog, hogy világ megmentés pause és elmész piszlicsáré ügyekkel foglalkozni.
De ha a történet szerint két fontos esemény között hetek/hónapok telnek el, akkor az hangzik hülyén, hogy mindent figyelmen kívül hagysz magad körül mert éppen az "apokalipszisra" vársz.Aki hülye, haljon meg!
-
addikt
Deus Ex: Mankind Divided won’t have a “ending vending machine”.
Jól hangzik, de a közepe táján lévő rész azt sugallja, hogy nem számít mit választottunk a HR végének, valahogy egybemossák és folytatódik egyféle módon a játék. Ez a része nem túl szimpatikus, remélem jól oldják meg.
-
Bad Pritt
nagyúr
Eltolták a megjelenést fél évvel. Augusztus 23-át kell bekarikázni a naptárban.
Én alig tudtam megnyitni, de itt a hivatalos oldalhoz a link.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
addikt
Legalább lesz bőven időm végitolni a DX 1-et meg a HR-t újra még előtte.
-
he7edik.
addikt
Legalább nem kell kapkodni vele a Division miatt.
Égő szöveg a flém vázon
-
addikt
-
félisten
-
addikt
válasz [Prolixus] #93 üzenetére
Pedig milyen jól mennének rajta az AMD-s effektek
-
félisten
-
addikt
válasz FoxiestFox #95 üzenetére
Ez az ASUS ROG 20 éves jubileumi kiadású GTX 980 Ti-je. A színe egy az egyben Deus Ex, de valójában semmi köze hozzá.
-
félisten
-
Bad Pritt
nagyúr
A jövő februárban megjelenő Deus Ex képregény borítója.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple notebookok
- Casco és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Politika
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Autós topik
- További aktív témák...
- Playstation 4 PRO CUH-7216B 1TB SSD + Játékok
- Samsung Galaxy S24 Ultra 12/1TB (!!!) titánszürke VADONATÚJ BONTATLAN 36 hónap garanciával!
- Gainward RTX 4070 Ghost 12 GB felbontott videókártya, 36 hó garancia, Áfá-s számla
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Kingston Fury Renegade M.2 4TB
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen