- MIUI / HyperOS topik
- iPhone topik
- Holnap mutatkozik be a HTC új készüléke
- Netfone
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Elnéztük a mai dátumot
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
Az üzleti szférának szól a SmartThings Pro
ma A kütyüket összefogó megoldásból irodák, üzletek és hotelek is profitálhatnak.
-
Végre pontos megjelenési dátumot kapott a Visions of Mana
gp A készítők tisztázták azt is, hogy PlayStation 4-re megjelenik-e a végső kiadás.
-
Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
ph A gyártó megoldása hardveres, de kérdés, hogy nem volna-e a célra elég a jó öreg szoftver.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BeZol
őstag
Én 1.2-es honda jazz-ből ültem a 30d-be, ott tényleg mindig padlógázazni kellett (de nagyon tetszett a hangja 5000 fölé pörgetve, de már +1 utassal alig akart menni), és ugye megvan a nagyobb ccm-es szívóknak és a kisebb turbós motoroknak az előnye abban, hogy nem kell annyit váltogatni és megvan nyomatékból minden.
Magyarul amit erősebb motorral megoldunk szimpla gázadással hangorkán nélkül, azt kisebb motorral visszaváltás és a nagyobb fordulatszám miatt nagyobb zaj kísér. Mindkettő teszi a dolgát a maga módján
Én annyival egészíteném még ki a dolgokat, hogy szüleim szoktak lakókocsizni (utánfutó), és 4-5 fő + csomagok + utánfutóval autópályán dombon felfele a 110et sem tudta tartani a gyárilag 110 lóerős turbódiesel (chipelve volt többre, egyébként 1.9 tdi seat alhambra volt). Amúgy lehet csak 100 a szabályos eleve , de hosszabb dombon 90-95-nél többel nem tudott menni a kocsi padlógázon (és a vize is szinte felforrt ilyenkor). A peugeot 5008-as egyterűnk 2liter diesel 150ló (nincs chipelve, 2010-es), és ez már tudja tartani a 110-et ilyen szituban. Tény, hogy ilyenekkel nem száguldozik az ember meg nem is előzget így felpakolva, de ez egy extrém terhelés, úgyhogy aki ilyesmit tervez, az 150 lóerős turbódiesel/turbósbenzines alá ne menjen, mert nem bírja a kocsi, úgyhogy igazából +1 pont a 150-200 lóerős sávnak, hogy alapvetően ennél kevesebb és több is lehetne, de ez az arany középút szerintem. -
whbear
senior tag
Nem akarok beleokoskodni és nem is értek hozzá de ez nem alacsony viszkozitású. Az ETK-ban az újabb BMW-khez LV azaz low viscosity fékfolyadék kell valamint a tanfolyamon is azt javasolták hogy az ESP8 felett csak LV fékfolyadék legyen mert csak akkor működik igazán finoman. 2 év az új előírás. Ha normál használat akkor 4 évet simán elmegy, a hátsó munkahengerből vett minta mérése alapján. De ezek az új fékfolyadékok valahogy jobban öregednek mint a hagyományos DOT4.
Szerk: Géppel cserélted le rendesen kivezérelve az ABS szivattyút?
[ Szerkesztve ]
Arch Linux, Void Linux, Network Radios, VoIP, HAM
-
H.Ezredes
őstag
Jelen esetben olyan ~10mm a nyúlás a felső láncnál. E felett már mindenképpen érdemes ( kell/kellene ) cserélni. Azért mondtam,hogy ez a határeset. A fékfolyadék csereintervalluma 2 év. ( gyárilag is ) Én saját autóban évente cserélem a fokozott igénybevétel miatt.Amúgy miután kicseréltem jutott eszembe,hogy Motul olajat kellett volna beraknom.
Majd legközelebb... Az ATE is hibátlan persze... Nem követem ennyire nyomon,hogy milyen volt. Eddig mindig gyárit meg ATE fékfolyadékot használtam abból is az SL6-ot leginkább
Szerintem te a super blue racing-re gondoltál.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
-
MoP_FX 57
őstag
Én ezt most a jelenleg készleten lévő olajok csomagolása alapján mondtam, mert arról már hiányzik az LL01, a weboldalon még mást írnak. De valószínűleg náluk is csak a koronavírus miatt jött ez így össze. A Liqui Moly-nak is nemrég járt le az LL01 jóváhagyása, és a koronavírus miatti összevisszaság és csúszások miatt voltak olyan batchek, amin szintén nem szerepelt az LL01, de ők már rendben vannak megint.
-
MoP_FX 57
őstag
Írtam a Motulnak, itt van a hivatalos álláspontjuk a kérdést illetőleg:
https://www.motul.com/us/en-US/news/products-innovation/motul-difference-xclean-xcess-gen2 -
MoP_FX 57
őstag
Igen, ez szerintem is igazából csak akkor lényeges, ha valóban LongLife-szerint használnád a motorolojat, tehát ilyen 25 ezer km körül egy M54-nél. Én is ilyen 7-10 ezer között cserélem, szóval igazából elég lenne a viszkozitást és az API/ACEA teljesítményszintet figyelni, de azért szeretem, ha ott van a BMW jóváhagyása is. Ha másért nem, akkor a placebo miatt.
-
p0lip
tag
Ígértem visszajelzek gyári fék ügyben. Így, hogy beleszaladt pár ezer km, lemerem írni, hogy rendben van, nem ráz továbbra sem. Pedig ezt nem is nagyon járatgattam, nem úgy, mint a Pagidot, amit agyon óvtam, aztán 2000-3000 km után már rázott... Bezzeg szegény gyárit már második nap jól meg kellett taposnom, illetve azóta volt több pályázás és nagyobb sebességről fékezés. Mindezek ellenére továbbra sem üt, nem ráz és nagyon szép egyenletes a tárcsa felülete. Mindebből azt a következtetést vontam le, előre csak gyári tárcsa+betét. Hátulra is a gyári a legmegnyugtatóbb,, de itt lehet kicsit "költséghatékonykodni", pl. Ezredes úr által is tanácsolt TRW, de ide jó lehet más normális gyártóé is.
-
scream
veterán
Köszönöm az élménymegosztást, sajnálattal hallom.
Nem kifejezetten csak adott motorral szereltet keresek, csak jó lenne, nem esetlegesen valami gyerekbetegséggel megáldottat kifogni - ami infó felett esetlegesen pont átsiklott a szemem, hogy adott motortípus kerülendő.
A felszereltség már más kérdés, ott konkrét elképzeléseim/igényeim volnának, amikből nem szívesen engednék - persze attól még hogy megvan az adott felszereltség nem fogom megvenni, max akkor várok/keresek még tovább, esetlegesen végül nem lesz belőle semmi.
Mostani (kb elmúlt 1 hét) tapasztalatai, hogy akik hirdetnek, nem igazán érhetőek el, külföldön vannak, nem hívnak vissza.
[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
Bosch -t nagyon szidtak semmit nem birnak. Azert az NGK-at meg lehet meg venni. Azt is akartam bele tenni csak nem a gyari BMW -tol most. Azert nem az kerul bele mert kb egy arban van a Beruval de az tobbet birhat. Trafok is M52, 54-nel gyarilag Beru vagy Bosch azt hiszem. Hozzateszem a gyaritol en elvartam volna min 120e km-ert bar a 100 se rossz.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Anaren91
senior tag
Igen olyasmi kellene mint az első linken lévő, csak az enyémben Savannah Beige színű a betét. Ha már javítom próbálnám gyárira csinálni, nem akarom, hogy elüssön a szín. De azért köszi.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
-
H.Ezredes
őstag
Ne aggodj 1M csillag garazs alatt all ( tudom meltatlan mert 1M meg igy ugy) es telen nyaron 10W60 van benne 2012 ota. Mai napig mukodik jon megy es huzva is van raadasul!!! Telen is megy a - 15C ba!!! Nem lett se csapagyas se motorhibas!!!!
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
-
szimi57
őstag
Jelenleg Flusch Titan Race Pro S 10w50 van benne, a leírás szerint szintén észteres. A motor nagyon halk pörgetve is. A 10w miatt arra számítottam, hogy ugyan úgy hozza a 3 dl/1000 km-es olajfogyasztást, mint az előző LM 10w60. De nem, ugyan annyit eszik, mint az LM 5w40-nel 8 dl. Megrendeltem a Motul 10w60-at. Ahogy számolgattam olcsóbban jövök ki, mint egy szellepszár szimmeringezés. Hengerfej felújítás az még durvább
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
chess001
aktív tag
-
chess001
aktív tag
A 90-es évek előtti bmw nekem is nagyon bejönnek nézegetni, de tulajdonolni nem szeretném egyiket sem, belül nagyon réginek tűnnek, nem esne jól használni. Restomodként jók lennének, de ugye ilyen nincs itthon...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Az igaz, onnan már olyan semmilyen-modern belül, de az ergonómia jó, meg jó használni mindent. Nekem a kedvencem az e36-os műszerfal amúgy, de akkor még nagyon nem ezen az anyaghasználati szinten volt a márka (mint ma audi-merci-bmw).
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
negro
őstag
Azok is persze, nagyon sok ilyen modell elferne nalam is. Mondtam kettot de persze azok 50-70 ezer euros temak. Nincs realitasa nalam. Nem is erne meg napi hasznalosnak. 2. autonak valok ezek. De mondjuk 633, 535 mar van 25e euroert is szep. E30 -am volt anno de capa bmw nem. Errol szolhat a dolog a nalam.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!