- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Tasker
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
CharlieDrop
veterán
válasz chess001 #65053 üzenetére
Csóringer BMW
Nem tudom mi fáj jobban, hogy egy hisztis p. szétveri, vagy ez a lámpaNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #65054 üzenetére
olvastam tegnap... szerintem c type tulaj volt ez is. azert a kepeket elnezve (belso szet, kikopva, mar nem a rugdosas miatt... emblema is "szep", ott a gagyi utangyartott lampa) ezert nem volt kar.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz tasiadam #65050 üzenetére
febivel nekem nem sok jo tapasztalatom volt. termosztat haz 1 evet birt pl. illetve motortarto bak szakadt szet 2 ev alatt kb. ment bele gyari bmw utana. bar nekem hozzateszem nem csak ezzel volt gondom. brembo kuplung munka henger szinten zenesz volt 1 ev utan... el tort. elmeny volt "ifas" dupla kuplongolva menni . utana ment bele gyari sachs. en mindig is azt mondtam csak gyari meg ha draga is illetve jo lehet a mahle, lemforder, sachs.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
CharlieDrop
veterán
Egy szuper videó arról, hogy miért is a legjobb dizájnú az új hetes az e38 után
Kis angoltudás azért nem árt hozzá
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Chal
addikt
Sziasztok!
Connected drive kapcsán lenne egy kérdésem: céges flottán belül volt nálunk cserebere, így hozzám került egy i3. Mi az egyszerűbb, töröljük a régi kolléga accountja alól az autót, és regisztráljak egy újat majd ahhoz vegyem fel? Vagy lépjünk be weben a mostani accounttal, írjuk át az e-mail címet, jelszót, adatokat, és így vigyem tovább az egészet?
Nyilván adná magát az első verzió, csak nem tudom, hogy mennyire szivat meg a bmw, mert ugye az ő oldalukon ez egy tulajdonosváltás (nincs tapasztalatom, csak zsigerből érzem itt a lehetséges szívásfaktort, nevessetek ki nyugodtan ha feleslegesen ).
-
herdsman12
őstag
Exide Premium akksinál van jobb ajánlat mostanában?
Legutóbbi 2 év pár napot élt. -
CharlieDrop
veterán
-
CharlieDrop
veterán
rohadt nagyot röhögtem ezen, de na
iX vs X7M50 vs G63 AMGNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
vedini
őstag
válasz CharlieDrop #65064 üzenetére
Mondanam, hogy meg lehetne nezni ugyanolyan gumiabroncsokkal, de ha gyarilag szereltek akkor ennyit tudnak, viccesek a hibauzik
workworkwork...
-
tasiadam
veterán
a G röfögése eléggé tetszik
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
Ma megnéztem a hűtőfolyadékot és a tágulási üres volt, sok nem fogyott belőle, de azért elsőnek soknak tűnt a hiány. Nem melegedett túl a motor, kb csak a tartályt keleltt felönteni. Tekintettel arra, hogy nem tudni mikor öntötték fel legutóbb, betudhatom annak a problémát, hogy a fagyálló kiváló szivárgási tulajdonsága miatt tűnt el belőle a víz?
Most fel van öntve, jövőhéten, de az is lehet hogy most szombaton megyek vele egy kört és megnézem újra az állását. Ha ismét eltűnik, akkor kezdődik egy komplett csőcserével? Sehol nem látok szivárgást, a víz nem olajos, hengerfejes nem hiszem, hogy lenne, hidegen sosem volt ölve.Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #65064 üzenetére
Egy ilyen tesztnek van valami ertelme?
Valoszinu terepen ahol siman elmegy a G ott a tobbi mar nem annyiraMar megvan a rendszamom, csak nekem kell hazaerni.
Ez gyors volt.Tegnap hiv a baratom 700 lesz a benzin vegyen elektromost vagy ne, vagyis az elhatarozas megvolt csak egy kis megerosites kellett.
Otthon mennyi ido a toltes stb..
Par honapja volt neki is G osztaly most masik zaszloshajo a Mercitol.
Hetfon rendeli az IX 40-et.Azert a lelkiismeretem annyira nem nyugodt.
Telen 230 kilometer autopalyan kovetkezo toltesnel ez kb 180
35 milliorol beszelunk
[link][ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz Gsx-rr #65075 üzenetére
Minek ekkora böszme autó, ez ennyit fog menni. Amúgy ehhez hozzá kell tenni, hogy comfort üzemben picit kevesebbet is tippel, abban nagyon sokat elvisz fűtésre. Tény ha meg ECO-ra vált, nem lesz ennyire jó idő se az autóban.
Amúgy a feketeleves, ha nem egyedül hanem 3-4 fővel megy, esetleg van még egy 40-50kg csomag.
Szerintem ennyi pénzt nem ér ez az auto… igazából szinte egyik se. -
CharlieDrop
veterán
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #65082 üzenetére
Az 50 az 35.
Ja azon sir, mert lehet lesz az 1000 is.
Tolteni otthon ingyen tud.
Ha megveszi es nem tetszik akkor gyorsan eladja es nem fog bukni rajta.
En szerinted miert vettem I3-at?Igen a sporolas.
Azert mert 4 honapig ingyen jarok parkolok es utana haszonnal eladomSzerinted akik elektromos autot vesznek mi az elsodleges szempont?
Ja most mert Bmw es 30 millio ki van emelve, de a Skoda Kia is van 20 milla ok is azert vesznek leginkabb elektromost mert sirnak,hogy draga lesz a benzin minek koltson ra ha otthon adott az ingyentoltes lehetosege?Van aki ugy van vele azt az evi 1-2 milliot elkolti masra.
Amugy tetszik neki az auto nagyon,es az is indok,hogy eddig is 20-30 millios autokkal jart de a vadiuj Merci mar tobbet volt a szervizbe mint otthon
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #65082 üzenetére
ó, ez semmi, ismerek olyat, aki
egy 5 éves hibátlan autót cserélt le egy zsír újra, mert majd szervizelni kell az öreget és ú mi lesz, új autó értéke 8 milla
aztán vesz 6,6 milláért egy 6 éves használtat, mert az újba gyorsan gyűlnek a kilométerekna, na?
(jó nem 50 milla, de na)[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
kardkovacsi
senior tag
válasz CharlieDrop #65086 üzenetére
Én azon szoktam nézek amikor valaki előadja, hogy add el (a 4 éves autót) mert jó áron eladhatod még és vegyél újat. Bakker ezek nem tanultak meg számolni? Új autó 20M, 4 éves korára 10M, 8 éves korára 5M. Ha kétszer veszel és eladod 4 évesen 20M költség, amúgy meg 15M. Minél tovább tartod az autót kevesebbe kerül az autó értékvesztése. Ha pedig keveset jársz az autóddal és vigyázol is rá duplán igaz a kijelentés.
-
Gsx-rr
veterán
válasz kardkovacsi #65087 üzenetére
A szervizkoltsegeket is bekalkulalod?
Altalaban 3-4 eves autokra nem koltenek 1 forintot se majd aki megveszi egybol mehet a millios nagyszerviz[ Szerkesztve ]
-
tasiadam
veterán
válasz CharlieDrop #65086 üzenetére
Bevett szokás, hogy megvesznek 1 autót lízingre, majd 2-3 évesen viszik vissza, jöhet az új. Lényegében mindig új autó, 0 szervíz, max 1-2-3 olajcsere, és elég magas áron, kevés Km-el eladható
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
cOxeR
Ármester
válasz Gsx-rr #65088 üzenetére
Ezért jó a villany, nem tudja lelakni műszakilag az aki eldobja 3-4 évesen. Ugyanis amit el tud barmolni, azt vásárláskor látod. Futómű/beltér/fék… szerintem ezért jó 3-5 éves villanyt venni, olajcsere/hidegen padlózás… sok buta felhasználói dolgot egyszerűen gátol a technika.
Azt én se értem, hogy lett 35 ből 50. -
kardkovacsi
senior tag
válasz Gsx-rr #65088 üzenetére
3-4 éves autónak szerintem nincs még semmi baja, ha nem mentek vele több százezer kilométert. Tegyük fel mész 20e-et per év ami azért a magyar átlag felett van. 80e km. Milyen költséged lesz ott? Max egy fékcsere.
Alapvetően két dologtól szokott öregedni egy autó és lesz magas szervizigénye. Az egyik a mechanikai kopás, a forgóalkatrészek miatt. A másik meg az idő. Tipikusan a műanyagok hajlamosak elfáradni, vagy az elektronikai alkatrészekben a hőtől elenged egy-egy biszbasz alkatrész. Ha nem mész sok kilométert akkor az első kizárva, a második meg még inkább mivel 4 év még azért nem egy olyan nagy idő.
De értem a mondandód és van benne igazság, ez tény.
-
FIREBLADE78
addikt
Én is vennék egy i4-et,hogy ne keljen szervizelni a kocsit,de majd ha nyerek a lottón. Jelenleg nem tudok kiszorítani több 100 ezret lízingre. Elvinnék az autót kb 12-13 misiért ,mit veszel? Golfot ennyiből. A kettő meg ég és föld.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Gsx-rr
veterán
válasz kardkovacsi #65093 üzenetére
Mai 3-4 eves premium autoknak mar jellemzoen van bajuk
Es az millios tetel. -
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #65094 üzenetére
Pont az autós topikban szentségeltem, hogy 4-5 éve egy nagyon jól felszerelt Focus ST-line kombi volt 6,5M újonnan... Most 12M-ra konfigoltam egy hasonlót, messze nem full-t. Beteg világ...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Ck.
addikt
Nekem a 3 éves F10 lett kormányműves 80 ezer km-rel, a zömét autópályán kapta. £2200 + VAT (garancia lejárta utáni szívből jövő extra kedvezménnyel)