- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- DIGI Mobil
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kardkovacsi
senior tag
válasz KAMELOT #64095 üzenetére
Motorral töltetni nem éri meg egyáltalán. A fékezéssel még igen, de úgy, hogy azért fogyasz benzint, hogy áramot állítson elő egyáltalán nem éri meg mivel befelé is van 6-7% bukó meg kivételnél is van valamennyi. Ez max úgy éri meg, hogy egy-egy picit használ vagy tölt attól függően hol vannak az optimum pontjai a motornak.
-
válasz urban racer #64151 üzenetére
1999/03-ig egy, utána kétindítós.
-
-
vedini
őstag
Friss, ropogos, izgalmas drag race iX50 vs X7 M50i
nem spoilerezek, de ahogy az egyik kommentelo is irta sztem az X5-el lenne egy liga meret alapjan
workworkwork...
-
KAMELOT
titán
válasz kardkovacsi #64152 üzenetére
Most is tanultam valamit!
vedini: iX elég nagy lett, láttam élőben tegnap németben.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Anaren91
senior tag
Ma alkalmam adódott beülni egy ugyan olyan pre LCI 535d-be mint ami nekem van. Egyik ismerősöm vette meg, elhívott magával, hogy nézzem át. Az is húzva van, egyetlen különbség, hogy azon xHP váltó tuning is volt. Hát így, hogy most személyesen is láttam a különbséget, nem tudtam fékezni magam, meghúztam a ravaszt én is az xHP-ra
A srác manual módban húzatta a kocsit, hazafelé én is megnéztem az enyémet (sose használtam még úgy..). Hát elég jelentős különbség van váltási sebességben. D/S-ben is sokkal élettel telibb xHP-val, így egyből elkapott a nekem ez kell vágy
Holnap fel is lököm, most e miatt nem fogok már tudni aludni
Poén az egészben, hogy már elég rég óta keresem a forrását, egy számomra idegesítő, morajló hangnak olyan 3k fordulat környékén. Ennek is pont ugyan olyan hangja volt. A gazdája azt mondta, hogy egy pár ilyet már írt meg, az összes ilyen. Szal kezdek letenni a hang megszüntetéséről, és nem venni róla tudomástEzredes, egy kérdésem lenne hozzád, ha látod. A ZF automata váltó szervíz kitben 7 liter Lifeguard 6 olaj van. Elég lesz annyi, ha le akarom szedni a szeleptömböt is, kicserélni a 4 hosszúkás tömítést alatta? Vagy a biztonság kedvéért dobjak hozzá még 1 litert?
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
tasiadam
veterán
válasz Anaren91 #64160 üzenetére
Eddig KB az osszes 6 es 8HP hasznalo embernek mondtam az xHP tuningot. Mindegyik elutasitotta, mert hogy "minek az". Aztan ha jol remlik, felezi a valtasi idot pl, meg a nyomatekturest tudja kitolni ugy, hogy nyomast emel a valtoban. Kar, hogy GM es 5HP-re nincs ilyesmi.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
vedini
őstag
válasz KAMELOT #64158 üzenetére
Szep nagy a hod orra az biztos
fireblade78 jah igazad van, tomegben kozelebb al hozza
Anaren91: nah majd irj, hogy sikerult, valszeg en is be fogok ra nevezni
tasiadam: asszem fentebb veseztuk a 8HP-nal mar nem sokat hoz valtasi ido, de nyomatekturest ki lehet kapcsolni, nalam a 3-as fazis 4.4-rol 4.2-re levinne a 0-100-at tuti erezheto a kulonbseg
workworkwork...
-
Anaren91
senior tag
válasz tasiadam #64161 üzenetére
Engem nem is leginkább a valtási idő felezése vonz benne, hanem hogy 1-3 ba hamarabb lockol a kuplung, és nincs ez az idegesítő egyesbe, kettesbe 2500 ig kipörgetem a motort, közben meg érzem, hogy nem zárt a váltó viselkedés. Az olvasottak alapján Stage 2-t fogok felrakni, a 3 ra sokan azt mondják hogy sportba elég keményen vált. Bár friss verziókról nem nagyon találtam posztot, lehet azóta finomhangolták már a beállításokat stage 3 ba is.
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Ck.
addikt
Tiszteletem,
Emlékszem, hogy jó pár éve valaki írta,
hogy a HUD képe egy picit ferde, de a menüben ilyen beállítási lehetőség nincs, csak le-fel lehet állítani, oldalirányba csavarni nem. Azt viszont már nem tudom, hogy lett-e rá végül valami megoldás. A márkaszerviz elmondása szerint kalibrálni nem tudják, látják ők is a problémát, de szerintük a nem gyári, utángyártott szélvédő-csere miatt ilyen a kép, szerinte nem teljesen ugyanúgy vetül rá a kép, mint a gyári uvegnél, minimális eltérés a hajtás szögében, stb . Valóban idézhet elő ilyen jellegű problémát? -
vedini
őstag
válasz Chrys_ #64163 üzenetére
A hatotavot nem tudom, de ebben a tesztben mondja, melyik auto hany szazalekot esett a 2 rolling race utan:
[link]
gondolom a limit vedi meg sajat magatol a vezetot, 200 folott lehet bp-fehervar sem mennenekem ha jol emlekszem forgathato a hud
[ Szerkesztve ]
workworkwork...
-
H.Ezredes
őstag
válasz Anaren91 #64160 üzenetére
GEN 1. 6HP-nál nagyon sokat hoz a váltásokon is és igen is számít... GEN 2 6HP-nál is rengeteget hoz ami nem Sportautomata. Minden szempontból jobb az XHP aki mást mond az szhimplán hazudik Stage 3-at használd. Ha normálisan megcsinálod az olajcserét a tömb levételnél akkor simán bele tud menni akár 10L is De ha nem vagy béna egy 8L -t ki tudsz cserélni így.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
vedini
őstag
Emlitettem regebben, sogorom rendelt ioniq 5-ot szeptemberben, majusra igertek, ma beszeltem vele, mondja lehet sose jon meg...
orosz-ukran konfliktus megfejelte az autogyartast/chipgyartast is, nem is gonoltam volna pl ukrajna mennyi neon-t termel/exportal, kabelek gyartasa, illetve oroszorszag meg a palladium miatt, ejj...
workworkwork...
-
tasiadam
veterán
válasz vedini #64174 üzenetére
Őseim akarnak újabb autót venni, Néztek hondát, használtan, dízel HRV, nemtom miket, és mondták hogy elég komoly millióval drágábbak mint voltak. Utána meg néztek b5 meg 5.5 passat-ot, ott is rájött egy 2x szorzó a jobbakra. Lassan már olyan árban lesz egy értelmes golf 3 is, mint 2 éve egy régi audi a6
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
-
Anaren91
senior tag
Na megvolt az xHP flash. Nem bírtam magammal, felraktam ma, olajat viszont csak jövőhéten tudok cserélni, mert akkorra jönnek meg a cuccok.
Laptoppal meg egy K-Dcan kábellel csináltam. Amit neten írnak, 10 perc az max telefonról igaz, nekem laptoppal 3 és fél volt. Bár ez volt életem leghosszabb 3 és fél perce Mindenféle hiba lámpa villogott, váltó, ABS ami csak lehet. Előtte megnéztem az adaptációkat, igazság szerint az összes rendbe volt, bőven a 400mbar alatt, kivéve az E- kuplung. Az 600 körül volt :/ Bár a váltáson nem érezni semmit, nem ránt, nem ingadozik a fordulat. Lehet a szelep takarítás, tömítés, olaj csere rendbe rakja.
Na de felment a Stage 3 (legujabb 3.1 asszem). Örülök, lehúzom a gépet, 3 hiba fogad:
DSC failure ! Drive moderately
DBC failure ! Drive moderately
Start assistant inactive!Gyomrom össze szorult, de mondom lássuk mi történik. Mentem vele 10 km-t, leállítottam a kocsit, hibák eltűntek. Jött a megkönnyebbülés.
Ahogy írják az xHP oldalán, egy olyan 70-km-t nyugisan, nem padlózva levezettem.
Első tapasztalatok:
Eltűnt az idegesítő, megállok a kereszteződésben, nyomom a gázt, késve indul meg a kocsi szindróma.
Eltűnt a fordulat 2-2.5k-n de mintha csúszna a kuplung, vagy nem zárt volna össze a TC dolog álló helyzetből való elinduláskor.
Nyomom a gázt, megy a fordulat szépen fel, húz a kocsi ahogy kell.
Váltások D-ben vajsimák, nem rángat, ott tartja a fordulatot ahol kell, sokkal dinamikusabb lett az egész.
70 km levezetve, fel a főútra,D/S bepöccint. Hát szerintem mindent elmond, hogy kb 10 perce már bent vagyok, de még mindíg vigyorgok
Lepadlózom, nem dobja vissza a sebességet, hogy egyből 5000-en forogjon. Eddig vagy 2 sebességet visszadobott, forgott 5k-n egy rövid idejig majd váltott. Most lenyomom és a takony a tarkómon jön ki
Egyszóval, nem olcsó, asszem 83k volt a licens meg a map-ok, de akinek 6hp26 van, mindent fillért megér. Egy új autót kapsz.
Röviden, nem bántam meg, pofon egyszerű felrakni, és a vezetési élmény 1000x jobb lesz[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Anaren91
senior tag
-
tasiadam
veterán
válasz Anaren91 #64182 üzenetére
Akkor nem kell. Vezettem 260 lovas (mért, és nem xHP-s) f10 525d-t, aztán ott az 1 turbo elég hülyén ment. Érezni lehetett hogy hol fogy el a turbo, majd akkor váltott, 8 bólogatás volt kb a 8 sebesség. Gondolom a 2 turbo nem ilyen
[ Szerkesztve ]
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
Anaren91
senior tag
-
vedini
őstag
-
Anaren91
senior tag
válasz H.Ezredes #64189 üzenetére
Mint írtam, stopperrel. 100 nál elindítottam, 200 nál leállítottam, ezt mutatta a stopper HUD-on figyeltem a sebességet, próbáltam minél pontosabb lenni. Draggy biztos eltérne valamennyit, de nekem nincs, azértmeg, hogy egy 100-200 at megcsináljak, nem veszek
Nézegettem GPS alapú appokat telefonra, azok se olyan pontosak mint a draggy, de lehet kipróbálom az mit mutat. Van valami Race Timer letöltve, de még sose néztem azzal.MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Anaren91
senior tag
válasz H.Ezredes #64189 üzenetére
Ahol a jel van a térképen, ott van egy lámpa, onnan indultam, olyan 80 körül padlóztam le, és próbáltam minél jobban elkapni a 100-at a stopper indításhoz. Hosszú egyenes szakasz, nincs emelkedő.MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz Anaren91 #64190 üzenetére
Ez a stopperes meres a vilag leszarabb dolga. Annal meg a telefonos meres is sokkal jobb. Sot telefonos meres es dragy-s meresnel volt, hogy stimmeltek a szamok. De a tapasztalat az, hogy ha telefonos appal mesz akkor tenyleges sok meres atlaga az nagyjabol pontos amit biztosan nem tud az maga a slope ( lejto) ugye ott sok tized elteres lehet + / - ba. Mersz egy ~5 merest 100-200-on es nyilvan ha 3-4 ugyan az es 1-2 kiugroan mas ertek az fals nem pontos... Rengeteget mertem telefonnal dragy elott meg ugye dragy-val is 😂 en volt, hogy egy ilyen meresi blokba vagy 3-4 100-200 vagy epp 200-250-et egy este alatt vagy 20-at ha nem. Tobbet... Telefonon a 0-100-at kb lehetetlen lemerni a 100-200-ra azert ha sokat mersz akkor nagyjabol egesz pontos tud lenni ilyen 9-10mp-es 100-200-as idokig
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Anaren91
senior tag
válasz H.Ezredes #64193 üzenetére
Van esetleg valami telefonos app amit ajánlanál? Ennek a szakasznak a 2 végén körforgó van, tudok mérni akármennyit
Szerk.: Úgy néz ki mégis csak kipróbáltam 🤣 Nem is emlékeztem rá, most látom hogy ott van elmentve. De már eszembe jutott, hogy az után csináltam, hogy izzító gyertyákat cseréltem. Még tűzkarikákat.
0-100 kuka, elkapart a kerék.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
H.Ezredes
őstag
válasz Anaren91 #64194 üzenetére
De tenyleg tobb meres szukseges. Es ugye azt is figyelembe kell venni ha lejton. Mersz vagy epp emelkedon akkor fals az eredmeny... De mondom sok meresbol azert lehet latni, hogy atlagban mit megy. Masodpercenkent 1-et frissit igy ugye alapbol nem tud olyan lenni mint egy nagy frissites szamu dragy de jo szoftverrel jo telefonnal nalam sokszor egesz jol mert megkozelitoleg lehet hasznalni.... De akkor sem. Olyan pontos mint egy dragy
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
KAMELOT
titán
válasz Shadowbull #64195 üzenetére
Fog az jönni ne aggódj. Szászavinc mellett is van egy jó nagy rézbánya. Majd az orosz oligarchák tesznek róla minél hamarabb befejeződjön V.P. agymenése.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
Máris nagy gondok a Renault csoportnál, aztán csak pár nap telt el. [link]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Anaren91
senior tag
válasz H.Ezredes #64196 üzenetére
Ha cserélem a tömítéseket, megtakarítom a szelepeket, meg cserélem az olajat a váltóban, akkor kell resetelni az adaptációt? Vagy mind egy, majd megtanulja ha változik valami? Elvileg folyamatosan monitorozza a váltót és állítja az értékeket nem?
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18