- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Telekom mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- LG Velvet (4G) - megelőzte a híre
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tasiadam
veterán
válasz kardkovacsi #64800 üzenetére
Nem veletlen keszul rossz akksikbol pl akksi napelem melle. Osszedobsz belole parat es este belole elsz. De az egyszerubb cellasat jobb szeretik erre.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
nagyúr
válasz kardkovacsi #64799 üzenetére
Én még nem láttam hivatalos képet a facelift 3-asról.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
szimi57
őstag
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Gsx-rr
veterán
válasz Tsebacsi #64806 üzenetére
A toltesi ido az csak egy dolog, Ioniq amit tud 18 perc az tenyleg vallalhato.
Na de az a franya max 250-300 kilometer telen.
Mert oke kisebb helyen elfer majd nagyobb kapacitas, de annak megint az aremelkedes a kovetkezmenye.
Majd akkor tenyleg 30 millio alatt nem lesz elektromos[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Gsx-rr #64807 üzenetére
Én alapvetően tök pozitívan állok a dologhoz, jöjjön! Kell! Jönni is fog, kérdés milyen gyorsan és mennyi lesz igaz abból amit ígérnek.
Szerintem az a 300km se rossz még télen se, Bécsig eljutsz, ott eszel egy zsömlét míg feltölt (márha van szabad töltő) és irány tovább akár Salzburgig is eljutsz.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Gsx-rr
veterán
válasz Tsebacsi #64809 üzenetére
A 300 se 300 csak az elso toltesnel utana mar csak az akkukapacitas 60 szazalekaval tudsz szamolni.
20 korul mar illik toltot keresni es 80 ra toltesz vissza kbOke az en utazasi szokasaim nem mindennapiak, en Bp-Kievet egy tankolassal max 10 perc a kuton lenyomom.
Egy 600 kilometeres uton 3x megallni keresgetni, fog menni vagy nem, esetlegesen meg a toltore is varni.
Hat az nem az en sportom -
vedini
őstag
Ujabb agyrem, remelem hamar elvetik az otletet : [link]
Arrol nem szol a fama, hogy ez ervenyes lenne az elektromos autokra is???
"Az IEA javaslataival összhangban az egyik legnagyobb német szervezet, a Deutsche Umwelthilfe (DUH) egyebek mellett azt követeli, hogy az ország
AUTÓPÁLYÁIN 100, A TELEPÜLÉSEKEN KÍVÜLI EGYÉB UTAKON 80, A SŰRŰN LAKOTT TELEPÜLÉSEKEN PEDIG 30 KILOMÉTER/ÓRÁS SEBESSÉGKORLÁTOZÁST VEZESSENEK BE,
amivel évi 3,7 milliárd liter üzemanyagot lehetne megtakarítani."[ Szerkesztve ]
workworkwork...
-
FIREBLADE78
addikt
Gyári felnit honnan érdemes venni? Jobb lenne az új,de alig használt is jó lehet.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
cseppelcs
csendes tag
válasz FIREBLADE78 #64812 üzenetére
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #64812 üzenetére
Mire kell? Én F30-ra a jófogáson találtam gumival együtt. Hoznak be sokat, főleg kinti lízinges autókról mivel ott a lízing cég eladja az autót majd külön a felnit gumival.
-
kardkovacsi
senior tag
Voltam ma szervizben. 4 éves aktuális nagy szerviz. Cseréltek olajat, levegő szűrőt, pollenszűrőt, gyertyát meg egy teljes átvizsgáláson volt az autó. Csak így megkérdeztem akkor ez mennyi lenne ha nem lenne service inclusive-om...250e. Kemény. Megéri a szerviz csomagot megvenni előre.
Megmérték a fékeket is, elől 10 mm, hátul 8 mm (a gyári 12) azaz nem sokat koptak közel 50e km alatt.Míg ott voltam pont telefonált a szervizes srác, 3 éves autóban (nem tudom melyik modell) 86e kilométerrel megadta magát az x-drive, 2M a csere. Hát ez nem valami bizalom gerjesztő.
-
Chrys_
addikt
válasz Shadowbull #64808 üzenetére
Amitől biztos nem az autó lesz olcsóbb, hanem a nyereség nagyobb.
-
FIREBLADE78
addikt
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #64822 üzenetére
Honnan tudod?
-
FIREBLADE78
addikt
válasz kardkovacsi #64824 üzenetére
Nem értem,mit? Kocsimra kéne. Csak tudom már melyik típus
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Vismajor01
addikt
Sziasztok,
Egy dizel phev autót bontanánk szét két autóra, egy premium utazósra es egy elektromosra.
Utazásra amit találtunk azaz 5os sorozat GT autói. Nekem nagyon tetszik úgyhogy ez előny :D
Viszont összesen olyan 10misi lenne a két autóra szóval nem nagyon tudunk messze szaladni.
5-5.5-ert 200 ezer körüli futással van 530d egy pár, 1 db boyracer 535i és egy szép 550i.
Tudni kell hogy az elektromos lenne napi használatban, ez a GT csak és kizárólag "masodik" autó lenne és évi max 5 ezer km menne bele. Sajnos az 550i az 2010es az n63as összes nyugjevel úgyhogy arra nem hiszem h rá tudom szánni magam, pedig csörög rá a nyálam ezerrel
Kérdés,
Ennyiért érdemes e egyáltalán yen autót venni, lehet e számolni azzal h a kevés futás miatt nem fog szivatni minket nagyon (tudunk havi 100 ezret szervizre költeni csak nem akarunk), ha 530dt választunk?
Van valami amire különösen figyelni kellene vetelkor?
Sose volt még bmwnk most meg hirtelen kettőt is vennénk (másik i3 lenne) szal elvagyunk kicsit veszve.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
cOxeR
Ármester
válasz Vismajor01 #64826 üzenetére
Szia! Ott kezdődik a baj, hogy 6-7M között fogsz tudni napi megbízható I3-at venni jelenleg, ami lefelé nem hiszem, hogy menni fog, ami a jelenlegi kilátásokat illeti. 10M-ból ez a kettő szerintem nem megugorható sajnos.
Esetleg egy 64-es 100e km feletti futású I3, 5m körül. -
Vismajor01
addikt
Nincs kőbe vésve a 10m. Csak alapból a paraszti eszem azt mondta h inkább a GT-re utaljak nagyobb budgetet mert ott könnyebben kifog az ember egy sotetlovat ha olcsot választ mintha i3bol veszünk az olcsóbb szegmensbol.
Jelenlegi autó -sztem- elmegy 6ert úgyhogy Gt-re is annyit szánnék, villanyost meg meglatjuk mert lehet lesz állami támogatás vagy megoldjuk egy lizinggel.
Mobilen láttam 535i-t eladót lehet behozatok egyet. Itthon csak 1db van belőle hahun és az olyan is.
535i mennyivel lehet problémamentesebb mint 530d? Fogyasztás mont írtam annyira nem érdekes semmint a megbízhatóság.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
cOxeR
Ármester
válasz Vismajor01 #64828 üzenetére
Én benzin párti vagyok, szóval én biztos 35i-re mennék, főleg ha évi 5 ezer körüli futásról beszélünk.
-
KAMELOT
titán
válasz Vismajor01 #64826 üzenetére
N63 motort 2012 után gyártottat szabad venni.
550i GT 25.000€ indul.Ahogy kolléga írja, rendes i3 6-7M indul.
Két kocsi ára 14M + szervizre valamit.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Vismajor01
addikt
Jaja nem nagyon lesz több. Jelenleg persze pici gyerek miatt anyu itthon en pedig itthonrol dolgozom. Most egy bicikli is eleg lenne :D
Tehat legjobban ugy tudom ezt szemleltetni hogy ha egyedul elnek es bekene jarjak naponta dolgozni es anyagiak megengednek akkor is ket autót vennek, egy elektromosan a rohangalasra es egy kenyelmes premiumot a hosszabb tavokra. Így mind a ketto keveset menne, viszont az alacsony fenntartasa az elektromosnak megengedne a kisse dragabb fenntartasat a premiumnak. Az elmelet meg az hogy ha nalam van 5 evig akkor beletekerek 25 ezer kilometert es az alatt joesellyel nem romlik el. Vagy de :D
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Vismajor01
addikt
válasz KAMELOT #64830 üzenetére
535i-bol mobilen sincs sok de inkább 12 ezer semmint 25.
Ezt pl most megvennem de ha lenne ra modom tudni hogy jo autó es lenne modom a behozatalara. Anya meg nem jar be legalabb 1.5 evet dolgozni ugyhogy elektromosat eleg akkor venni, csak akkor nem tudnam ugy a GT-t addig kímélni.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Chris0321
addikt
válasz Vismajor01 #64826 üzenetére
Hello.
Én is kb. 5.000 km-ert megyek egy évben, nekem is ilyen kis futásteljesítményre a benzinest mondták. Mondjuk én alapból nem szeretem a dízelt így ez nem is volt kérdés. Nem tudom mire szeretnétek használni, hány személlyel és mennyi csomag (gondolom hosszabb utazásokra kellene) ezért nem ártana megnéznetek egyet élőben, hogy a ti igényeteknek megfelelő-e a mérete. -
Vismajor01
addikt
válasz Chris0321 #64833 üzenetére
Jelenleg v60 phev van, szóval csomagtartó ügyében csak előre lépés lehet :D De mindenkepp megnezunk egyet itthon. Alapvetően paksra, esetleg kulfoldre, balatonra illetve Pest agglomerációba mennénk vele, Pest belvárosába szinte soha, és ingazni se ingaznank vele.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
KAMELOT
titán
válasz Vismajor01 #64832 üzenetére
Az 535i ennyi, de nézd meg hogy 550i 25k € kezdődik.
Behozatal +2000€ körül van,annyit hozzá kell tenni.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
H.Ezredes
őstag
Teljes vezérlés cseréje lánckerekekkel csavarokkal
Turbófeltöltő felújítás
Hengerfej szívócsatorna koksztalanítás ( diózás )
Szívósor takarítás
Olajszűrőház / hőcserélő tömítések cseréje
Automata váltó olajcsere / első szimering cseréje
Hűtőkazetta takarítás
Motortér takarítás
Online szervizkönyv vezetése#64826
Vismajor01Az első generációs N63-at messziről el kell kerülni. Ha már benzines akkor a 35i jobb választás. 30D szintén nem rossz.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Vismajor01
addikt
válasz KAMELOT #64836 üzenetére
Én azért a 2 ezret sokallom. Lábon es haza lehet hozni nem? 550it elengedtem, a régi szar az újabbra meg sajnálom a pénzt és persze igény sincs 400 lóerőre. Csak az érzés h v8as áll a garázsban nna..
Ha a ház tuti meglesz és pénz helyen akkor levadaszok egy 535it. Próbálok utána olvasni de elég kevés infót találok róla jutyubon/neten.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Gsx-rr
veterán
válasz Vismajor01 #64838 üzenetére
Gondolom trailer es forgalombahelyezessel egyutt gondolta
-
KAMELOT
titán
válasz Vismajor01 #64838 üzenetére
Múltkor volt egy cikk a nepperrel, hogy mennyibe is kerül behozni a kocsit. 1500-2000€ között.
Ha én akarnék SK-ban forgalomba helyezni egy német kocsit és saját lábon hozom 1500€.
500€ csak a 1 hónapos rendszám, ami kell addig amíg nem teszed HU rendszámra. Benzin, matrica, kimenni, kaja, esetleg hotel , papirozás, fordítás stb.Ezredes is megerősítette, hogy csak a 2012 utáni N63 szabad venni. Tehát N63B44O1 kód és az utánit.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
joshua7
veterán
-
KAMELOT
titán
válasz Vismajor01 #64841 üzenetére
Az mikor volt?
joshua7: +1 Ha viszont céggel hozatom be (ott ugye oszlik a költség, mivel több autót hoznak egyszerre), akkor 200€ tudnék spórolni.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Gsx-rr
veterán
Nekem az I3 is 300.000 folott van, pedig ott joval kevesebb amit fizetni kell.
-
Gsx-rr
veterán
válasz Vismajor01 #64847 üzenetére
Es mi a 430?
Szallitas?
150-170.000 ert barki elhozza Nemetorszagbol.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Mini-ITX
- Robot fűnyírók
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Politika
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Telekom mobilszolgáltatások
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...