- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #64551 üzenetére
Nagyon jó eredmény, csak beraktam, hogy azért mihez tartást végett lehessen értelmezni. Az előző széria GTS-e tudta ezt.
Cup2 van már alapon az összes Comp bmw-n?
Mondjuk a turbós BMW-k valahogy mindig kicsit alá vannak írva a katalógusokban a valós teljesítményhez képest...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz vedini #64554 üzenetére
Én nem tudom tapasztalatból, de szerintem 8 alatt már nagyon komoly kocsik vannak. Amennyivel pedig alámennek, ott már hatványozottan komolyodik a mezőny. Valami olyasminek képzelem, mint a Hungaroringen a 2 percet...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
HELLAFLUSH
őstag
Sziasztok!
Lenne egy hülye kérdésem.
E46 tengely anyához milyen méretű krova kell?
(esetleg valaki tud egyet linkelni?)
A napokban felni csere után valószínűleg a picit hosszabb kerékcsavar miatt kiszakadhatot (ránézésre) a rögzítőfék betétje a pordvédőből. -
kardkovacsi
senior tag
Na, megint emelt a BMW. i4 +1M, két hónapja volt 1M-es emelés az i4 esetén, 330e +0,5M. Ezek az alapárak. Ahogy nézem az extrák árai nem nagyon változtak. Azt hiszem még egy ideig megmarad a 330e
-
tasiadam
veterán
No, eljottem a gepsarkanyhoz ujra, de most latom hogy egyre gyalazatosabb. Kasztniztassam ki korbe es szerezzek ra 1 jo allapptu szinazonos lokost? Rokat kapott az eleje es a kodlakpat nem tartja semmi [kép] [kép] [kép] [kép] [kép]
Utolso 2 kep: neki tolattak, igy az egy az egyben csere 30-50e ft szinazonosra, vagy az is kasztni.Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
EGR off megvan, a 2 ules zseb kesz, az ajtonyito kilincs es a jobb hatso ajto zarja kicserelve. Minden eddig rossz dolog mukodik.
Meg hatra van az ulesbowden csere es egy takaritas. Bent ennyi.
"Motorikusan" egy baj van, a klimat azota se neztek meg, ami nem porgeri a ventilatort, azzal majd meg megnezunk 1 orvost. Menetszel huti, gond a mukodesevel nincs, csak a ventilator.
A kasztni meg anyalok hogy legyen.Holnap: ulesbowden es az orvenycsappantyu dugozas lesz soron
[ Szerkesztve ]
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
vedini
őstag
Nah ma lekerultek a teli 19-es tappanytuk, felrakattam a ketszeles 20-ast, meg friss ropogosak dot 0722 gyonyoruek, viszont meg kell vallanom, kicsit hianyzik a komfort erzet
egyebkent most olvastam lehet havazas lesz hetvegen...workworkwork...
-
negro
őstag
válasz vedini #64563 üzenetére
szerintem max a matraban, hozzateszem nem 1x mentem hoban aprilis kozepen is es nem 1x szivtam meg mert koran cserltem. egy ideje mar majus, apr vege mikor nyarira valtok. ha esik ho ha nem most is 4 fok van, marad az a teli meg boven.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
cOxeR
Ármester
válasz kardkovacsi #64567 üzenetére
G30 550D
-
cOxeR
Ármester
válasz CharlieDrop #64569 üzenetére
A 20-as az I3-al, 10x komfortosabb mint a 18 a Z4-en, nekem nem kell messze mennem ehhez.
-
vedini
őstag
válasz ittakary #64566 üzenetére
erdekes mert amikor a nyarirol valtottam telire semmilyen valtozast nem vettem eszre, csak most ahogy felkerult a nyari.
futtatok majd egy guminyomasmero programot
szerelo emlitette a nyari bal hatso meg van utve, katyu + defektturo, barmit is jelentsen is, a szakijuk epp nem volt ott, szoval ha lemegy a gumicsere szezon visszamegyek megnezetni
kiprobalom a gumi hoteljukat, ha pisszenesmentes marad a felni akkor nem fogok cipekedni tobbetelso ketto nyari gumit lecsereltettem hatsok meg jok
berendeltem naluk pilot sport 3 ZP MOE 245/35 20, mondtak 123 darabja...
sogorom csesztetett miert veszek ilyen draga gumikat, mondtam hatul is ez van legyen egy mintazat
addig stuffoltam magam, rakerestem neten, hat bhp-nal 95 darabja, arukereson is hemzsegett ekoruli arban, igaz hozza kell tenni, neha par betu, modozat, eleg pontatlan sokszor egy-egy webaruhaz termeket illeto megnevezese
mielott mentem volna cserere elkuldtem emailben a gumisoknak, wtf, de erdemben nem reagaltak, telefonon megerositettek a 123-at
nem hagytam annyiban, mutattam a linkeket stb, mondom ez ugyan az a gumi vagy nem vagy mi van
mig szereltek a gumit kimentem szervizbe, majd fizeteskor a holgy mondja, jah megsem 123 hanem 103 mert vegul mashonnal rendeltek meg, valszeg a bhp-nal azert ilyen olcso mert vagy rajtuk maradt (4 db raktaron) vagy regi dot szamu
mindegy fel afa visszajott nem panaszkodom
[ Szerkesztve ]
workworkwork...
-
cOxeR
Ármester
-
Shadowbull
addikt
[link] Handrás és az i4 M50
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #64573 üzenetére
A srác bemondja, hogy sportszedán. Nagyon képben van a kocsikkal. Az önvezetésnél is bemondotta, hogy level 2.5... Kb. annyit tud, mint egy világbéke szépségkirálynő, csak még csúnya hozzá!
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
-
chess001
aktív tag
válasz Gergőke88 #64578 üzenetére
Szerintem:
1. Vegyél vissza
2. Egy termékbemutatónál nem tudni, hogy mi a termék elég gáz, persze van az a szint akinek ez jó, minőségi.
3. Ha a szívedbe tiportam azzal, hogy csúnya, akkor azért elnézést kérek, lehet neked az eseted, ezt is fajtája válogatja.
4. Ha nem tudod beírni a sedan-t a google-be és ez fusztrál, akkor máson vezesd le lécci!
5. Az hiszem ezt itt be kéne fejezni, az részemről ennyi. Remélem 5-ig megy a számolás!A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KAMELOT
titán
válasz chess001 #64577 üzenetére
Nem mindegy, hogy mi az?! Autó és kész! 4 kerek van, kormány, ülések.
Nem kell ezek kiakadni. András jó tartalmakat gyárt. Pozitív és negatív dolgokra is inteligensen válaszol. 2 éve minden vidijét láttam.Gergőke88: Szerintem Sportgrandcoupesedan
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
vedini
őstag
válasz kardkovacsi #64585 üzenetére
Jaja, ha jol remlik nekem, ugye a 4-est ugy probaltak a piacra betoreskor megkulonboztetni, hogy gran coupe megnevezessel illettek, de ettol meg sedan azaz a sedan egy fajtaja ( gondolom autosaman meg a tobbieknek ilyenkor letoljak a marketingszoveget, par szot kiemelnek, azt ismetelgessek stb)
h andras meg apple es elektromos autoval foglalkozik, es mivel elekromos autorol beszelunk a formajat tekintve talan mar nem is igazan fontos hogy epp sedan vagy gran coupe-nak hivjuk, nyilvan ha 15 ev mulva csak elektromos autokat fog gyartani bmw, megint elesen elkuliniti a marketing gepezet az elnevezeseketettol fuggetlenul mat emliti a gran coupe design-t:
[link]a lenyeg ugyis az m3 vs i4 m50 osszehasonlitas
workworkwork...
-
kardkovacsi
senior tag
válasz vedini #64586 üzenetére
Amúgy nekem tuti a sima i4-es kéne, 340 lóerővel és jó kis 17-es kerékkel
Azzal sokkal kevesebbet fogyaszt az autó. Amolyan érdekesség, de felmész az i4 konfigurátorára és elkezded kiválasztani a kerekeket, látható változás van hatótávban a legnagyobb meg a 17-es aero kerék között.
Csak ne emelnék 2 havonta az árát, mert durva, hogy január óta 2M-el kerül többe. -
vedini
őstag
válasz kardkovacsi #64587 üzenetére
Engem 5-os villany erdekelne meretre, es egyebkent igen, szimpatikusabb mint az m3, mindig nezem postolod megint 1m, megint 0.5m-el ment fel az ara
workworkwork...
-
kardkovacsi
senior tag
válasz vedini #64588 üzenetére
Direkt fél évente el szoktam menteni egy konfigurációt pdf-ben. Hát eléggé rohannak felfelé az árak. Mondjuk az i4-nél várható volt, már több mint egy éves a várólistájuk. Egyszerűen nem bírják gyártással. Azért ne feledjük az egyik legkelendőbb szedán pont a Model 3 volt eddig egész Európában. Ez meg ugyanúgy villany, kb. hasonló is az ára és BMW, minőségben ég és a föld a kettő. Szerintem ha 2x ennyit tudnának gyártani akkor is 1 éves backlogjuk lenne. Ha meg el tudják adni drágábban hát akkor eladják
Csak mi szívunk vele, vásárlók. Én gondolatban már folyamatosan hosszabbítom a 330e idejét ameddig megtartom.
-
tasiadam
veterán
BP-n valaki jo karpittisztitot tudna ajanlani? Az egeszet kene belul takaritani mert sajnos a porszivo onmagaban nem eleg
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
Gsx-rr
veterán
Egyelore nem talalok ertemes I3-at
Ami keves kilometeres az alap felnivel van, vagy csak kisnavival.
Tobbi extra igazabol nem erdekel. -
negro
őstag
válasz chess001 #64577 üzenetére
Na jo ez a szamozas mar regen nem ugy megy. Anno igen a paros a coupet illetve 2 ajtosat jelentett a paratlan meg a 4 ajtos sedant. Megse volt gond E46 koraban a coupet is 3-asnak nevezni. Erdekesseg, hogy az E30 sose volt coupe, 2 door es 4 door sedan volt. Illetve beteszem ezt igy ide.
Ennyi erovel mar E39-et is lehetett volna Grancoupe -nak nevezni... pont, h ez az elnevezes hulyeseg. Inkabb sportsedan.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #64596 üzenetére
Ha nezed a reszletet es format az E46 coupehoz kepest... de lenyeg, h a grancoupe elnevezes vicc mindenre. De hat ma mar mikor X4 meg X6-os is van... aminek az eg vilagon semmi ertelme. De megis veszik egyessek. SU(A)V coupe. A hideg is raz
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
cOxeR
Ármester
válasz Gsx-rr #64591 üzenetére
Én megkötöttem a kompromisszumot, halogen, kis navi, elől nincs radar. Persze én sose voltam ennyire extra kihasználós, jó lenne persze, de tudok nélküle élni. A jól felszereltek eszement áron mennek most.
Felnit a legkönnyebb venni, ráadásul a legjobban tartja az értékét, azzal biztos nem foglalkoznék. Az első dolog amit levesznek, pizzara cserélnek a kereskedők, majd külön értékesítik, főleg ha normális állapotú a gumi rajta.
Új hozzászólás Aktív témák
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- További aktív témák...