- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
vedini
őstag
válasz kardkovacsi #64589 üzenetére
Ami erdekes, illetve nem latom at az osszefuggest, egy baratommal most beszeltem, o ausztriaban dolgozik, fenyszorokat gyartanak, tobbnyire wv konszernhez, es nem hogy csokkenne a munka egyre tobb es tobb megrendeles van...
Vagy a megrendelo raktarkeszletet halmoz, kevesbe valoszinu, vagy valamelyik masik uzembe esett vissza a termeles, fene se tudjaemlitette bizonyos skoda modellek szallitasi ideje 2 ev, sztem azert az egy kicsit tulzas...
workworkwork...
-
-
kardkovacsi
senior tag
válasz vedini #64602 üzenetére
Volt egy jó nagy elhalasztott kereslet a covid alatt. Azt be kell hozni, illetve a rengeteg pénz amit kiszórtak a népek közé az most visszaüt.
Itthon azért már érezni, hogy 20-30%-al felmentek a lízing díjak egy 4 éves autólízingnél ugyanakkora összegre. Ha még hozzászámolod, hogy az autók árai is emelkedtek rendesen akkor azért már durva a különbség. Idővel jönni fog ez külföldön is, nem maradhat örökké nulla közelében az euró kamat. -
-
FIREBLADE78
addikt
válasz kardkovacsi #64605 üzenetére
Én is venném az i4-et,de ennyiért hülyeség. Pedig nekem városba nagyon jól jönne. Szarni is azzal mennék.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
vedini
őstag
válasz FIREBLADE78 #64608 üzenetére
Vannak komoly erdeklodoid? Vagy csak ruppotlan almodozok vinnek probakorre a verdat?
workworkwork...
-
chess001
aktív tag
Ahogy olvasom, az EQS is szedán már.
Az EQE akkor négyajtós kupé? Nem tudom miért kell ennyire majmolni a mercinél a tesla elképzeléseit, az i4 sokkal praktikusabb.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Gsx-rr
veterán
Kozben lett 3 befuto raadasul a kedvenc piros/fekete szinem
Csak faceliftet nezek ott mar alap a led
Elozoben nem volt nem is hianyzott mivel ez "varosi auto" ott van vilagitas
Nagy navi, es egy jo felni eleg lesz, de jo lett volna legalabb egy kulcsnelkuli bejutas.[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #64608 üzenetére
Én nagy i4 fan vagyok, de....olyan évente 6-8x van egy Bp-Beregsurány-Bp távom és olyankor mindig elbizonytalanodom
Ma is levittem anyósékat a határra, visszafelé kurva jót autókáztam, kicsi volt a forgalom lehetett neki tolni, 150-160 között. Tuti agyfaszt kapnék, hogy csak 130-al lehet menni mert akkor csak 20 kWh-t fogyaszt az i4 (a nem M-es) és akkor csak egyszer kell 20 percet töltenem, a még nem létező IONITY töltőn, különben meg ülhetnék a lassú 50-es töltőn majdnem egy órát.
Szóval még az is lehet a következő is valami hibrid lesz és nem full villany. Én szeretek gyorsan menni autópályán -
Gsx-rr
veterán
válasz kardkovacsi #64612 üzenetére
Van fent a hahun 3
M40
31-35M kozott!
Akkor mennyi az M50
Mirol beszelt Andras,hogy Tesla M3 arkategoria?Tenyleg vicc kategoria. Barkivel fogadok ha nem valtozik a technologia zsakutca lesz az elektromos auto! Benzinar ide vagy oda!
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #64615 üzenetére
26M alapár + 9M lenne a kiegészítők??
Megnéztem...36M és 5200km van benne.
100.000€ kibaxott drága.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Gsx-rr
veterán
Az ar is gond de ez az akksitecnologia,hogy tenyleg a 300km korul van a plafon hatotav atlag hasznalatban az nem fogja elorevinni a dolgot.
Neztem a benzines 4-es kb 10m-val olcsobb hasznaltbanNem ertem miert nem toljak tele a piacot az E Up,Citigo fele autokkal 7 milla korul.
Klima elektromos ablak es kesz. Nem kell urtechnika[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz Shadowbull #64620 üzenetére
Mondod ezt Te, én meg azt, hogy olyan pénzeket keresnek a gyártók, hogy na… mikor egy fos 20 Ft-os fröccsöntött műanyag kupakot - mint a körmöm akkora - 17 ezer Ft-ért akar adni a gyártó… vagy egy I3-ba való pohártartó árába ne is gondoljunk bele. Ne beszéljünk már mellé, kabzsiság netovábbja zajlik, elektromos auto “forradalom” terén.
-
kardkovacsi
senior tag
Egyelőre az van, hogy több mint egy éves a backlogjuk, szóval van rá vevő
Nézd meg mennyi egy M440i, ez az autó kb. azt tudja lóerőben (sőt a villany lóerő kicsit más mint a benzin ) és hasonló áron is van. Ezért kelendő ennyire.A másik, tényleg így van. Itthon lassan sokan kiárazódnak a piacról. Egyik oldalról vagy 30%-al többe kerül ugyanaz az autó, a másik oldalról meg a lízing kamatok mennek fel rendesen.
150-160 az utazó, ahol még nem kell félned, hogy megb@sz a rendőr Egy villannyal tényleg 130 és kész. Különben drasztikusan emelkedik a fogyasztás és akkor csak a töltőn ülsz egyfolytában. De a fő kérdés hányszor mész 600-700 kilométereket. Mert lehet akkor kibírod a 130-at amúgy meg annyit pernahajderkedsz amennyit akarsz, mert otthon bármikor visszatöltesz.
-
Gsx-rr
veterán
válasz kardkovacsi #64624 üzenetére
Oke de hany szazaleka a piaci reszesedesnek az elektromos a vilagon? Mert a luxusautok aranyaban egy bizonyos szazalekig valtozik azert ez globalisan nem fog
Muktkor valaki levezette az ekektromos Megane vs Clio vetelar fenntartasi koltseg ertekvesztest a 10 millios diffi az arban sose terul meg.Kardkovacsi: a Nemetek mennek eleget, ott a napi par szaz kilometer normalis
Eleg ha csak 150 korul mesz utana mielott hazamesz keresgethetsz toltot,mert otthon egy sima konnektorbol nem lesz meg a hatotav.
Mar sokszor mondtam ez meg nyaron se oke, de szuper lehet -10 fokban szakado esoben ezzel szorakozni[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz Shadowbull #64622 üzenetére
Kizártnak tartom, hogy képben vagy ebben, egy ilyen volumenű vállalkozás valós profitját kevesen látják, egy 80-100 fős pár 10 Mrd-s forgalmú cég mögé se látsz be alkalmazottként ha közel vagy a csuporhoz se. Jó ez a mindent is tudok hozzáállás csak ilyen nem létezik.
-
KAMELOT
titán
válasz Gsx-rr #64625 üzenetére
Ez az, hogy mikor terül meg neked az, hogy villanyozol?! MO embernek soha.
Shadowbull: Jó nagy haszonkulcsal dolgoznak a gyártók, másképp nem tudnának csak úgy felhúzni gyárakat.
SuperB levezettem a múltkor.
Alap ár 33.000€ adó nélkül 27.500€
Tehát minimum 100% haszonnal dolgoznak, ami 13.750€ és akkor még lehet nagyon keveset mondtam.
Azért dobnak olyan villanykocsikat piacra, mert azon tudnak a legnagyobb szakítani. 10M alatti nem is lesz soha.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
válasz Shadowbull #64629 üzenetére
Mármint amit neked közölnek vagy a valós?
Haverom törökből hoz be szőnyegeket. 100% haszonnal dolgozik és így is viszik mint a cukrot. Akkor autógyár 10% fog dolgozni? Áprilisi vicc?Szerk: Miből húzzák fel azokat a szép gyárakat?
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Gsx-rr #64625 üzenetére
Itt a budai agglomerációban már 5% körül van a zöld rendszámosok aránya. De Nyugat-Európában már 25% körül van, ebből 13% a tiszta villany.
Már miért ne tudnád feltölteni? Egy 3 fázisú töltő 200e forint, kell hozzá egy 3 fázisú CEE konnektor és mindjárt 11 kW-al tölthetsz, vagy rakatsz egy wallboxot. Még egy i4-et is teletolsz egy éjszaka alatt 11 kW-al. 100 kilométert meg egy sima 10A-es töltő is visszatölt. -
cOxeR
Ármester
válasz Shadowbull #64631 üzenetére
Kimosták az agyad tényleg.
-
kardkovacsi
senior tag
-
KAMELOT
titán
válasz kardkovacsi #64634 üzenetére
Milyen fejelsztések vannak az autóban? Ja olyanok amik már 10-15 éve is megvoltak. Azért egy Oktiba semmiféle fejlesztés nem kell. Van egy android panel, aztán szevasz.
Ha nem lenne min.100% haszon, akkor egyik sem csinálná.Ha meg olyan jó a full E kocsi, akkor miért is félsz megvenni?
cOxeR: Nem nagy üzlet??? Azért húznak fel pillanatok alatt egy full gyárat akárhol. Biztos ingyír van? Azér ilyeneket írni, aki a szakmában dolgozik, nekem nagyon fura.
chess001: A kocsi gyártási költsége már tartalmazza az összes áltatlad felsorolt költséget. Így jön ki a min 100% haszon.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
chess001
aktív tag
Hivatalos adatok szerint tényleg ennyi. Ferrari, porsche dolgozik nagyobb haszonkulccsal. Nagyon nagy kiadások vannak ám, azokat ki kell termelnie a kocsiknak (valószínű, hogy anyagárban a 30 misis megvan 10 alatt) a gyárakat, fejlesztést, a béreket...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KAMELOT
titán
válasz Shadowbull #64639 üzenetére
Haverom a SKODA termelési részlegénél dolgozik. Már csak tudja mit beszél!?! Vagy lehet neki fordítva mosták az agyát?
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Shadowbull
addikt
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #64639 üzenetére
Nekem sem, csak anno én is olvastam, hogy 2-4-20 százalék talán a különböző gyártóknál a haszon. Az anyagárat is csak tippeltem, fogalmam sincs róla valójában, de az csak töredéke lehet a többinek.
Utoljára a rimac-nál, hogy x darabszámnál éri meg a bevezetést, mert a törésteszt annyiba kerül, meg ilyen nyalánkságok, ha már kész a termék...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz KAMELOT #64635 üzenetére
"Milyen fejelsztések vannak az autóban? Ja olyanok amik már 10-15 éve is megvoltak. "
Szerintem innen kár vitázni, mert valami mérhetetlen butaságot írtál. Ez a kb. hasonló szintű marhaság volt mint a milyen fejlesztések vannak egy okos telefonban amikor a 95-ös Nokiának is volt kijelzője, nem???[ Szerkesztve ]
-
vedini
őstag
Referenciakent, 2019-es adat, top 10 autogyarto netto profit elso GM 7.2% majd a Toyota 6.9%.
2022-ben sem lehet ez sokkal maskepp, ha inflacioval korrigalunk. (Beszerzesi ar, munkaero, licensz, alternativa ktsg, hitel stb)
Nyilvan ez nem terjed ki egy-egy autotipus, vagy bizonyos teruletek eltero profit megoszlasara, ez a szummaIparagi szinten infotech 23%
bovebben:
[link]szerk: wv konszern sztem meg mindig nyogi a dizel botrany megabuntijet
[ Szerkesztve ]
workworkwork...
-
kardkovacsi
senior tag
válasz vedini #64645 üzenetére
Igen, de ezek a számok jellemzően az üzemi nyereség, amiben még egy csomó költség nincs benne mint a marketing meg a fejlesztés. A legegyszerűbb, hogy megnézni egy adott autógyártó mennyi pénz keresett az előző évben és elosztod a legyártott autók darabszámával. Elég kis összeg fog kijönni
-
KAMELOT
titán
válasz Shadowbull #64641 üzenetére
BMW-s kérdés.
Mennyibe kerül a 2022-es M5 komplett motor?V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Gyúrósok ide!
- Futás, futópályák
- sziku69: Szólánc.
- Ukrajnai háború
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Vicces képek
- További aktív témák...