Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
chess001
aktív tag
válasz Vismajor01 #52121 üzenetére
Nincs soröt, sem 323i E90 BMW-ben, a 320i/d motorváltozatnál azért egy misi még legyen tartalékba, a facelift fenekét egy hátsó csomagtartó-lámpa jelenti, át lehet csavarozni. A hathenger meg négyhenger között 1,5-ös szorzó van a gyertyáknál, amúgy kb. ugyanaz.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Chris0321
addikt
válasz Vismajor01 #52121 üzenetére
Hello.
Én úgy emlékszem, hogy utoljára az e46-ban 6 hengeres a 320i. Nekem ilyen van, nem tudom mennyivel drágább a fenntartása mint egy 4 hengeresnek. Nem is nagyon érdekelt mert a 4 hengeres motorok nem igazán megbízhatóak ennél a szériánál és ezért egyértelmű volt, hogy 320i alá nem adom. -
Hammon Serra
senior tag
válasz Vismajor01 #52121 üzenetére
Én a 4. BMW-et hajtom. Most egy E60 530i manuál gyári M packet 258LE-vel járok. 3,5M-ért vettem 2016-ban az első tulajtól. Igen jól felszerelt példány. 50.000 km-t mentem vele 3 év alatt. Ezalatt számlákkal igazoltan olyan 800.000 Ft ment rá. Számla nélkül pedig még .2 milla.
Ebben benne van az NBT2 evo rendszer is ami olyan 600.000 huf volt. Csak és kizárólag gyári cuccot tetettem bele. Semmi felesleges kacat. Csak ami kellett. Most pedig szeretném eladni 3.5 milláért, mert a bal térdem feladta az unalmast. Képtelen vagyok több hónapon belül használni. Így vettem egy közlekedőedényt ami automata. By the way. Amire figyelj. Lekövethető múlt. Nagyon nézd meg honnan és kitől veszed!! És nyugodtan nézesd át. Tanácsot tudok adni. 5 éve készítek 99%-ban BMW-khez kulcsokat és láttam egy jó párat.....Én nem vennék 3-ast mert kicsi és nem eszik semmivel sem kevesebbet,mint egy 5-ös.
[ Szerkesztve ]
Itt a vége fuss el vége! 5 év bazározás után........
-
KAMELOT
titán
válasz Vismajor01 #52126 üzenetére
Flashejet kapok ilyen írásoktól.
Honnét tudod mennyit fogsz menni?
1M is kapni jó 3-ast, de ahogy írja előttem kicsi. 50kg nőknek való az. Inkább 5 az is már van 1.5-2M.Hammon serra: pont ezért vettem csakis automatával!!! Elég volt nekem 5 év és 175000km a Ford escortal.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Chris0321
addikt
válasz Vismajor01 #52126 üzenetére
Megmondom őszintén, hogy ezekhez az újabbakhoz nem nagyon értek, én az e46-okat néztem nagyon mert nekem arra telik. Az újabbaknak valamivel macerásabb a motorja, de erről biztos mond véleményt egy olyan ember aki jobban ért ehhez a témához. Én 177 cm vagyok, 78 kiló és gond nélkül elférek a 3-asban és mögöttem még bőven van hely. Én sem megyek pár ezer kilóméternél többet évente, egy benzines BMW szerintem használható erre. Ha kicsit karcsú a keret akkor lehet érdemes lenne idősebb autót nézni (pl.e46 ha neked tetszik a kinézete) és a fennmaradó összeget félretenni vészhelyzet esetére. Sajnos egy használt autó esetében elég nehéz megtippelni milyen problémák lehetnek majd később főleg ha nem ismert az előélete. Érdemes megnézni a kopó alkatrészek árait, a gumiét, stb. Pl. nekem egy szett márkás gumi a style 68-as kétszéles felnimre kb. 140.000 ft pedig csak 17"-os és mivel nem egyforma elől és hátul felcserélni sem lehet őket így nem egyszerre kopik.
KAMELOT: Két régi Lada után váltottam BMW-re, eddig meg vagyok vele elégedve. A hangja is szép, erő terén sincs okom panaszra és kényelmes is bár M-es felfüggesztés van alatta ami nem nagyon szereti a rossz utat de szerencsére általában valamennyire normális utakon tudok vezetni.
Ha valaki évek óta vezet és nagyjából ugyan az a rutinja akkor meg tudja saccolni nagyjából mennyit fogja használni az autót. Ebben nincs semmi különös. Hacsak nem vagy 2 méter és 200 kiló szerintem a 3-as BMW is bőven elég, én is elférek benne. Plusz tudtommal olcsóbb fenntartani mint az 5-öst amihez drágábbak az alkatrészek és több is benne az extra ami elromolhat. Mivel számít neki a fenntartási költség így inkább a 3-ast kellene először megnéznie megfelel-e neki. -
Chris0321
addikt
válasz Vismajor01 #52129 üzenetére
Most jutott eszembe és már nem tudtam szerkeszteni az előző hszt: azt is nézd meg mennyi lenne a kötelező egy évre. Gondolom friss jogsid van, A00 besorolással. Én 40 éves vagyok, B10-el, kis faluban élek és 25.000 körüli összeget kellett fizetnem. Mivel később kapta meg a biztosítás a bónuszt mikor eladtam az előző kocsim így nem vagyok benne biztos pontosan mennyi lenne.
-
BeZol
őstag
válasz Vismajor01 #52126 üzenetére
Ne vegyél hitelre kocsit. Majd ha lesz pénzed rá, és mellette kb. 1m Ft tartalék arra, hogy vmennyire rendbe rakd, akkor vegyél bmw-t, de számolj vele h simán pénztemető lesz még egy karbantartott darab is. Egyébként jó az elképzelés, h 2-ért megvenni és 1et rászánni a rendberakásra, de azért nézz utána az éves biztosításnak, éves adónak, számolj olajcseréket, gumicseréket, és lehet simán ott találod magad még így alkalmi használat mellett is, hogy több havi megtakarításodat elviszi a kocsi, és míg teszem azt havi 50ezreket tettél félre, abból a kocsi miatt évi 4-6 hónapnyi lehet ugrik is, és erre még hitelt is törleszteni hát ne haragudj, de hacsak nincs valami bazi jó fizud és látod a fényt az alagút végén h ezt tényleg meg is engedheted magadnak, akkor inkább maradj a motornál és nézz mellé egy sima A-ból B-be autót ha annyira szükség van egy kocsira.
Sosem felejtem el, mikor régen gyakornokként kérdeztem a melóban a pár évvel idősebb kollegákat, h mennyi a fizu és mennyit tesznek félre. Átlag felett keresett a többség, akkori Budapesti átlag +30%-át kb, és egyedül az a kollega tudott valamire is "jutni", amelyik vagy még szüleinél élt, vagy többen összecuccoltak albérletbe. Az összes többi arc fizetésének tetemesebb része elment az albérlet és/vagy autó "fenntartására".
Az a kínos nevetés, amikor felismeri a srác, hogy 6 hónapja vette meg a ford focus-t melóba járásra, hogy ne kelljen göthös emberekkel bkv-zni, és 6 hónapja semmit sem tudott félretenni, mert mindig kell vmit bütykölni a kocsival + üzemanyagktg a napi ingázás miatt azért nem kevés...
Persze ha ezekkel tisztában vagy és ezek után is okénak tartod a vásárlást, a te döntésed, csak ne vállald túl magad
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz Vismajor01 #52137 üzenetére
Igy van, vigyazz mert majd valaki itt megmagyarazza neked mit csinalj mit ne.
Ha meg tudod tenni, meg kell venni es elvezni.
Sok ember sporol a nagy semmire es semmivel se lesz jobb elete! Sot! -
szimi57
őstag
válasz Vismajor01 #52137 üzenetére
A legjobban akkor jársz, ha veszel egy elektromos autót. Ezekről azt kell tudni, hogy egy kibaszott menő cuccok. Nem kell egyből rálocsolni 1 milliót. A fenntartása 0 Ft! Egy két milliós használt BMW már a végét járja, rámegy a gatyád is. 4 milka körül találsz.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Chris0321
addikt
válasz Vismajor01 #52136 üzenetére
Mint írtam ezeket az újabbakat nem ismerem. Az e46-omban ezek közzül megvan a tempomat, a nagynavit és a hozzá tartozó tolatókamerát ebbe is be lehet szerelni. Elektromosan behajtható tükrökkel is fel lehet szerelni, készült hozzá. Én még az ülésfűtést mint feltétlenül szükséges extrát bele venném, ilyenkor télen jól jön addig amíg be nem melegszik a motor én már ilyenkor ősszel is használom. Úgy tudom a 320i az e90-ben ugyan az a motor mint a 318i-ben csak több benne a LE.
[Ezek] az e90-es motorok adatai, a szerint a 318 vagy 129 vagy 143 LE nem 168.szimi57: Erre most mégis mi szükség volt?
[ Szerkesztve ]
-
BeZol
őstag
válasz Vismajor01 #52137 üzenetére
Akkor hajrá, éld meg az álmaidat
Nekem egyébként a faceliftes E90-ben a hátsó lámpa pont nem tetszik, ellenben az új első lámpák, a módosított vesék és a domborított motorháztető tetszik, meg ugye frissebb a navija is
Ami "szükséges" extra, hogy úgy is érezd, hogy nem egy átlagos kocsiban ülsz, az a bőrülés, professional navi és egy király hifi-rendszer (bmw individual high end audio-t keress, az 820W azt hiszem). Kívülről legalább 18"-as felnik és xenon lámpák.
Ami még sokat dob a megjelenésen, az az M sportcsomag, mert akkor más kívülről az első-hátsó lökhárító, ablakok körben shadow line-osak (fekete a króm helyett), a felni is M-es (18" volt az alap gyárilag ilyenkor), a visszapillantó is M-es (laposabb, nem nyitott tenyér méretű, bár ez sok M-paketos kocsinál vmiért nem a lapos verzió), belül pedig M-es kormány, M-es kéziváltókar, és M-es küszöbök vannak. Tolatókamera nem tudom volt-e, de szerintem elég a parkolóradar (nekem az is csak hátul van), és a tükrök is csak manuális hajthatók be nálam, sztem ehhez a szériához nem volt kérhető elektromos.Ha keveset mész, és szó szerint élményautóként használnád, akkor 6hengerest keresnék (sokkal másabb a hangja, hidd el megéri és az árukat is tartják, mert elvileg e46osok is megindultak már felfelé nagyobb motorokkal), ami lehet 325i, 330i, ezek 3liter szívó sor6-osok 218 ill. 258/272 lóerővel (utolsó széria konkrétan, F30-ban már turbós minden), a vége pedig a 335i, ami a faceliftben már 1turbós 3liter sor6 306 lóerő, és mivel turbós, 2-3ezer között is megindul, nem kell 4ezer fölé pörgetni ha hirtelen be akarsz vágni valaki elé. A 335i további előnye, hogy 1-1 nagy kipufogója van hátul, nem szimplán baloldalt egy dupla.
Én tavaly vagy idén léptem be a B10-be, és 170kw-ra fizetek Tatabányai lakcímmel 30ezer Ft-ot éves kötelezőre. Ha tudod és megéri, érdemes lehet vidéki lakcímre is megnézni mit dob ki, és átjelentkezni.
-
Chris0321
addikt
válasz Vismajor01 #52151 üzenetére
Megmondom őszintén én eddig csak a saját e46 320i-m és egy újabb 320d-t vezettem így saját tapasztalatom nincs a 4 hengeres benzines motorról. Nekem touring-om van, eddig nem érzem úgy, hogy a 170 LE kevés lenne, én nem szoktam autópályán menni vele mert a környékünkön nem igazán van. Nemrég voltam pesten a 4-esen, előtte és utána tankoltam mert megint fel kell mennem holnap és 8.4 literes átlagfogyasztás jött ki. 180km-re kellett felmennem, szélesebb gumik vannak fenn (225 és 245) és az igaz, hogy a 6 hengeres motorhangja elég szép. Egy gond szokott a motorjával lenni az olajfogyasztás de az orvosolható, az előző tulajdonos az enyémet megcsináltatta és a kaszni rozsdásodhat. Az enyém 2002-es FL, összességében eddig nekem 1.6 millió körül van, persze lenne még rajta kis csinosítani való de jelenleg egy motorkerékpár felújítására gyűjtök.
Szerintem a legjobb az lenne ha kipróbálnál mindkettőből legalább egyet, hogy lásd neked melyik mennyire tetszik mert neked kell majd használni. -
MPeter87
őstag
válasz Vismajor01 #52156 üzenetére
Szép, de full fapad.
Utólagos gyári navit biztosan nem fizetnéd ki. Telefonról egyszerűbb és korszerűbb is valószínűleg. -
Chris0321
addikt
válasz Vismajor01 #52156 üzenetére
A manuális klímás autókat kerüld. Nehéz eladni mert a többség (én is) ragaszkodik a digitklímához.
Ha elkéred az autó VIN kódját [ITT] meg tudod nézni a gyári felszereltségét.
Az e46-ban az automata váltó +1 másodperc gyorsulást és +1 literes fogyasztást jelent.[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
-
Gsx-rr
veterán
válasz Vismajor01 #52169 üzenetére
Hulye vagy, telibe kellett volna megvenned dragabban az a meno, reszletre ciki
-
BeZol
őstag
válasz Vismajor01 #52156 üzenetére
Hát kicsit utánanézegettem, tényleg kb 3tól indulnak a sor6osok... (2009 utáni faceliftesek)
Én azt vallom, hogy ha már bmw, akkor legyen benne extra rendesen, és a motor is legyen legalább sor6. Ha ezek nincsenek meg, akkor vagy gyűjtök tovább, vagy keresek a nem prémium márkák közül egy olcsóbbat. Egy kompromisszumos verzió számomra elfogadhatatlan, csak ugye a helyén kell kezelni a márkákat és az autókategóriákat.
Ha egy A-ból B-be autót keresnék, akkor egy fapad klímás dacia logannel v. vw up-pal is elfityegnék ha új autóról lenne szó, és pont nem érdekelne h mennyi minden nincs benne.
Az E-szériás bmw-knél pedig még halmozottan szembetűnő az, hogy egy felextrázott v. fapados autót lát/használ az ember, az F-szériánál azért már nem ennyire gáz a különbség.Én ezt a vásárlást így elengedném, vagy néznék régebbi verziókat (azokra is kb. ugyanannyit kéne költeni). Amit linkeltél, az facelift előtti és 1:1-ben fapad, talán az ülés az egyetlen extra benne. Navit utólag így h helye sincs kialakítva pedig felejtős.
Ha nincs elég választék itthon, akkor németeknél érdemes keresgélni, olyankor +4-500ezer Ft-ot kell hozzászámolni asszem, mire magyar rendszámod lesz.
-
Chris0321
addikt
válasz Vismajor01 #52176 üzenetére
Én 4 hónapig keresgéltem mire megtaláltam az autóm, szóval felesleges kapkodni. Az extrásat azért lenne érdemesebb venned mert több benne a kényelmi funkció és ami fontosabb könnyebben eladható lesz ha arra kerülne sor. Pl. lehet most nem tűnik olyan fontosnak az ülésfűtés de ha mondjuk egy hidrg téli reggelen beülsz és bekapcsolod mert van akkor örülni fogsz neki. Vagy pl. az automata klíma amikor nem kell állítgatnod a fűtést télen hanem magától elindul és felfűti az autót a beállított hőfokra vagy nyáron nem kell kapcsolgatnod a manuális klímát ki-be, hogy ne menjen állandóan hanem csak bekapcsolod és működik.
-
Chris0321
addikt
válasz Vismajor01 #52183 üzenetére
Nézz meg e46-ból, e90-ből is többféle motorral felszereltet, kevés és több extrásat és utána már könnyebben el tudod majd dönteni melyik kell neked. Ha nem nagyon értesz hozzá akkor vásárlás előtt mindenféleképp nézesd át a kinézett autót egy műhelyben nehogy később kellemetlen meglepetés érjen.
-
freaghill
őstag
válasz Vismajor01 #52192 üzenetére
Én ezt a vitát szívesen olvasnám tovább is.
-
negro
őstag
válasz Vismajor01 #52192 üzenetére
Szerintem se. Nem is ide valo. De ez nem usa ahol eroltetik h hitel torteneted legyen lassak jo torleszto vagy. Jo forman autot se tudsz berelni ha nincs. Tesom programtervezo matematikus. Jol keres de o se vett hitelbol uj x5 ot hanem telibe kifezetett egy 4 eves f11 et. Nem vagyunk egyformak.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Skizz
addikt
válasz Vismajor01 #52199 üzenetére
Az most tökmind1, hogy mennyi km van benne, azt majd kiderítem. Egyébként ki lehet fogni "öreg" autókat kevés km-rel, vannak ilyen nagypapa autók, én pedig jobbára ezekre vadászom.
Itt most igazából az a kérdés, hogy ez a konstrukció ebben az évjáratban mennyire problémás. Volt már 30d-m, 300e+ km-rel se volt kutya baja, 0 olajfogyasztás stb, de ezeket nem ismerem. -
CharlieDrop
veterán
válasz Vismajor01 #52200 üzenetére
Szerintem. 80-as évek vége óta van állófűtés
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Chrys_
addikt
válasz Vismajor01 #52200 üzenetére
Állófűtés, nem ülésfűtés (ez utóbbi F11-ben csak akkor van, ha a gyújtást kapcsolod).
Nem tudom, melyik felszereltség tartalmazza, de biztos, hogy külön is rendelhető. Valamint van lehetőség utólagos beépítésre is (ami ha gyári, akkor tuti rohadt drága dolog, de meg lehet keresni direkt a Webasto vagy Eberspächer forgalmazókat).Egyébként még ami tetszik, az a maradékhő befújása üzemmeleg motor esetén megálláskor. Ha jól emlékszem, gyújtás levétele után kell ehhez a manuális ventilátor-szabályzás gombját megnyomni (amivel a venti sebessége növelhető, a másik nem kapcsolja be).
@FIREBLADE78 :
Úgy tudom kb. 0,5-1,5l / óra. Gondolom a hőmérséklet-különbségtől is függ. És nálam max. 30 percet megy, mert ezután lekapcsol a telefonos indítás esetén. Az autóban előre programozásnál ugye meg lehet adni a be- illetve kikapcsolás idejét (ha jól emlékszem, két be-/kikapcsolás programozható / nap). -
KAMELOT
titán
válasz Vismajor01 #52207 üzenetére
Ugyan az van az összesben. Szakihoz menj akik autó biztonsággal foglalkoznak, mert ez egyben riasztó is. Komplett vezérlő. Időpontot is beállíthatod mikor startoljon a kocsi.
Nagyon jó cucc. Enyémbe is teszek ilyet.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
szimi57
őstag
válasz Vismajor01 #52212 üzenetére
Gondolom ezt láttad.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
BeZol
őstag
válasz Vismajor01 #52212 üzenetére
Benzinesekkel nem mentek annyit, ezért dieselhez képest kevesebb a km az esetek 90%-ban, emiatt úgy tartják jobban az árukat, hogy újonnan a dieseles verziók drágábbak volt, mint a benyások. Én esetemben anno 14,5 volt a 330d, 14,8 a 335i, holott egyáltalán nem azonos teljesítményszint, közben pedig használtan előbbi 2.5-3m-tól van, utóbbi meg kb. 5m-tól.
Egyébként E90-hez képest E91 talán +fél milla (vagy 800ezer ).
E90hez képest e92 +1,5milla, E93 pedig +2,5milla, nekem legalábbis ilyen újkori felárak rémlenek 2008-ból.
A felár egy része egyébként magasabb alapfelszereltséggel társult, pl. e92-93-asok alapból xenonosak, e93-asok pedig bőrülésesek (spéci, napon kevésbé felmelegedő fajta), és még ki tudja milyen egyéb dolgok voltak.E92 és E93 rétegautó e90-91-hez képest, ezért inkább úgy fogalmaznék, hogy nem annyira nyomott az áruk, mint az e90-91-eseknek. Azt hiszem bő 200ezer db e90-91-et adtak el évente, e92-93-ból pedig átlag 50ezer körül. Vmi ilyesmi, anno megnéztem
-
chess001
aktív tag
válasz Vismajor01 #52220 üzenetére
Ne vegyél rá mérget, hogy az annyira jó.... Vidd el szervízbe megnézetni! Egy akármilyen másik kocsihoz képest máshogyan öregszenek (az ajtónál a gumi műanyag az vedlik), de alapvetően alig látszik benne a kor/km.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KAMELOT
titán
-
Vismajor01
addikt
válasz Vismajor01 #52349 üzenetére
Jaés:
Az egyik gép szombathelyen van, a többi pesten.Szombathelyen és pesten hova tudnám elvinni átnézetésre az autót? Illetve van olyan szerelő aki lelkiismeretesen de nem márkaszervíz árakon dolgozik?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
freaghill
őstag
válasz Vismajor01 #52359 üzenetére
Szombathelyen én is bajban vagyok jelenleg. Ide költöztem, és most van például szerelőnél az autó, akit ajánlottak korábban, Szombathelyes fórumban. Hogy jó-e azt még nem tudom, eddig szimpatikus volt.
Talán próbáld meg, beszélj vele, kérdezd meg:
Deák Dávid
+36702515906Ha beszéltél vele írd be mit mondott, kíváncsi vagyok.
Pesten szeretnéd megnézetni akkor Ezredessel beszélj szerintem, itt van a fórumon.
-
Gsx-rr
veterán
válasz Vismajor01 #52448 üzenetére
Ez mindenhol tema. Azert I3-nal kicsit tobb az elektromos vonal a Bmw-nel.
De nem veletlen szerintem az I3 utan ezt nem eroltette a Bmw. Most is csak mert ra vannak a gyartok kenyszeritve. -
Chris0321
addikt
válasz Vismajor01 #52501 üzenetére
Hello.
Ideiglenesen ki van vonva a forgalomból és biztosítás sincs rajta a szüf szerint így nem vehet részt a forgalomban még annyi időre sem, hogy próbakörre viszed vagy átvizsgálásra. -
Drago1
tag
válasz Vismajor01 #52501 üzenetére
Ilyen olcsó már az E széria
-
KAMELOT
titán
válasz Vismajor01 #52558 üzenetére
Érdekes a vásárlás óta elelt 3 év és 60 000km és csak egy pár gátlót és egy ventilátort cseréltem a kocsiban. + ott volt a sebváltó olaj + filter csere.
A kocsi azt adja vissza ahogy használod![ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Vismajor01 #52600 üzenetére
Hol írtam,hogy ha két misid van kocsira az inkább gyalogoljon? Tudsz értelmezni szöveget? PISA teszt gondolom nálad is szar eredményt hozott anno... Ha nekem lenne 1-2 misim kocsira,biztosan nem vennék autót! Értem? Nekem nem szégyen gyalog járni. Ha úgy fogalmaztam volna,ahogy te állítod,akkor érthető az oltás. Hagyjuk is. Azt gondolsz rólam amit akarsz. Befejeztem a témát.
Indexelés: városban legtöbb autós kurvára nem indexel. Legyen ez bmw,trabant,lószar.Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
cOxeR
Ármester
válasz Vismajor01 #64826 üzenetére
Szia! Ott kezdődik a baj, hogy 6-7M között fogsz tudni napi megbízható I3-at venni jelenleg, ami lefelé nem hiszem, hogy menni fog, ami a jelenlegi kilátásokat illeti. 10M-ból ez a kettő szerintem nem megugorható sajnos.
Esetleg egy 64-es 100e km feletti futású I3, 5m körül. -
cOxeR
Ármester
válasz Vismajor01 #64828 üzenetére
Én benzin párti vagyok, szóval én biztos 35i-re mennék, főleg ha évi 5 ezer körüli futásról beszélünk.
-
KAMELOT
titán
válasz Vismajor01 #64826 üzenetére
N63 motort 2012 után gyártottat szabad venni.
550i GT 25.000€ indul.Ahogy kolléga írja, rendes i3 6-7M indul.
Két kocsi ára 14M + szervizre valamit.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Chris0321
addikt
válasz Vismajor01 #64826 üzenetére
Hello.
Én is kb. 5.000 km-ert megyek egy évben, nekem is ilyen kis futásteljesítményre a benzinest mondták. Mondjuk én alapból nem szeretem a dízelt így ez nem is volt kérdés. Nem tudom mire szeretnétek használni, hány személlyel és mennyi csomag (gondolom hosszabb utazásokra kellene) ezért nem ártana megnéznetek egyet élőben, hogy a ti igényeteknek megfelelő-e a mérete. -
KAMELOT
titán
válasz Vismajor01 #64832 üzenetére
Az 535i ennyi, de nézd meg hogy 550i 25k € kezdődik.
Behozatal +2000€ körül van,annyit hozzá kell tenni.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Gsx-rr
veterán
válasz Vismajor01 #64838 üzenetére
Gondolom trailer es forgalombahelyezessel egyutt gondolta
-
KAMELOT
titán
válasz Vismajor01 #64838 üzenetére
Múltkor volt egy cikk a nepperrel, hogy mennyibe is kerül behozni a kocsit. 1500-2000€ között.
Ha én akarnék SK-ban forgalomba helyezni egy német kocsit és saját lábon hozom 1500€.
500€ csak a 1 hónapos rendszám, ami kell addig amíg nem teszed HU rendszámra. Benzin, matrica, kimenni, kaja, esetleg hotel , papirozás, fordítás stb.Ezredes is megerősítette, hogy csak a 2012 utáni N63 szabad venni. Tehát N63B44O1 kód és az utánit.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
válasz Vismajor01 #64841 üzenetére
Az mikor volt?
joshua7: +1 Ha viszont céggel hozatom be (ott ugye oszlik a költség, mivel több autót hoznak egyszerre), akkor 200€ tudnék spórolni.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Gsx-rr
veterán
válasz Vismajor01 #64847 üzenetére
Es mi a 430?
Szallitas?
150-170.000 ert barki elhozza Nemetorszagbol. -
Chris0321
addikt
válasz Vismajor01 #64883 üzenetére
Hello.
Nem tudom volt-e eddig fekete autód, nekem a mostani az első. Iszonyat kényes szín, nagyon meglátszik rajta minden kosz. Az elején próbáltam küzdeni, hogy tisztának látszódjon a mosás után több mint 5 percig (nem segít az sem, hogy nincs bitumen az utcánkban) de fel kellett adnom és már csak havonta egyszer lemosom. Én a helyedben nem bánkódnék azért, mert nem jött össze ez az autó. -
KAMELOT
titán
válasz Vismajor01 #64883 üzenetére
Én is azt mondom. Feketét ne vegyél. Állandóan mosni kell, utána törölgetni. Kínlódás az egész. Ha van pénzed akkor mosóba hordani, ahol helyetted dolgoznak jó pénzért + lakk és polírozás.
Fehér, ezüst, szürke, halvány arany, halvány kék. Ezek okésak.tasiadam: mosás + olajcsere + szűrőjól jönne neki. Kitudja azok, hogy cserélték. Ezredes megcsinálja tip-top.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
szőröscica
addikt
válasz Vismajor01 #64883 üzenetére
Sajnos ennyiert ez varhato volt, 30d-bol 7-8 millio egy szep peldany, a 35i se lesz olcsobb. Sajna ezek gyakorlatilag 7-esek, arban se lesznek kedvezok.
[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Vismajor01 #64898 üzenetére
De 14e euró az 5.3M, plusz 0,5-0,7M mire hazaér, plusz a kereskedő haszna olyan 0,2-0,3M és mindjárt ott vagy ahol írták.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Vismajor01 #64900 üzenetére
Igen de akkor megint ott tartunk,hogy egy 6M Ft-os autót hasonlítasz egy 4,7-eshez... Ami simán lehet alkuval 4,5... Ennyi pénzért 35i-be csodát ne várj... Leszervizelni plusz igények szerint rendbe tenni simán 1-1,5M de akkor ott vagy mint a kinti bringák.... Biztos lehetsz benne,hogy amit behozol kintről abba is beleszalad első szervízbe egy ~500K vagy akár több.... Nyilván a kinti árakhoz képest azért olcsóbb mert kell vele foglalkozni. Egy normális F10 nem 3,5.... Azok tipikusan azok amikre simán elköltesz vásárlás után egy laza 1,5-et.... Persze vannak olyan akik ezekre igénytelenek és jó az neki úgy ahogy van és akkor 3,5-ért ül egy romba vagy egy fapad fosba. Ráadásul Magyarország legolcsóbb F szériás 535i-jét nézted meg. Nagy csodát azért nem kell várni szerintem így...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄