Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz Ck. #55942 üzenetére

    Én nem találkoztam még ilyen Km-nél ilyen hibával. Egyik ügyfelemnek F11-en 2013-as ilyen 140E Km-nél állítottam a kormánymű feszességén és hibátlanul megy azóta is most már 180E Km környékén jár. De ez sima kormánymű.... 80E Km-nél nem jellemző,hogy a felső lengőkarok kihulljanak. Elöl a kitámasztó karnak a szilentje tönkre tud menni akár 30E Km alatt is ha olyan terheléseket kap. Igazából látatlanba nehéz megmondani,hogy mi a rossz.

    (#55945) p0lip

    Nem alu házasak.

    (#55943) windlord

    Én is olyat raknék amit chess001 linkelt. A többi nagyon oda nem illő. Szar kezelni mert folyamatosan le kell nézni. Egyszerűen nem oda való..... A legélhetőbb a fenti tabletes megoldás mint ahogy az új autókba is így van. És az még ki is néz valahogy.

    E65 745i N62B44

    2012/12-be csináltuk a motorjavítást / felújítást. Motor szét darabokra hengerfej felújít dugattyúk ki tömítések lánc stb.... Iszonyat nagy olajfogyasztása volt füstölt minden baja volt.

    A javítás óta eltelt ~8év és ~140E Km. 10 ezrenként kapja szigorúan az olajcseréket Motul 5W40 és hiábtlan a mai napig a motor. Erős / jól fogyaszt nem füstöl nem eszi az olajat. Olajcserétől olajcseréig nem kell nem kell rátölteni plusz olajat... :C


    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák