- Magisk
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
válasz H.Ezredes #55940 üzenetére
Mennyire jellemző F10-eknél 100 ezer km alatti kormánymű hiba, kotyogás? Kicsit kutakodtam neten és elég sok garanciális és azon túli F10-12-30 szériák 60-80 ezer km-en belüli kotyogásáról és cseréjéről van írás. Pár napja pedig nálam is elkezdte. Annak idején már az E90-nél is volt ilyen probléma az elektromos kormányművel, ezt azóta sem sikerült tökéletesíteni, javítani?
Hihetetlen, h 4 évesen, 80 ezer km-rel, vigyázó használat mellett egy kis kátyú után elkezd kotyogni a futómű, amit előtte 2 napja vizsgáltak át és akkor még minden rendben volt. Kátyú után jött azonnal a kotyogás és mint kiderült, bal első, alsó hátsó lengőkar cserés, bal első, felső lengőkar cserés, jobb első, felső lengőkar úgyszintén. Tetejébe pedig a kormányműnek is holtjátéka van.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen