Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BeZol

    őstag

    válasz Vismajor01 #52212 üzenetére

    Benzinesekkel nem mentek annyit, ezért dieselhez képest kevesebb a km az esetek 90%-ban, emiatt úgy tartják jobban az árukat, hogy újonnan a dieseles verziók drágábbak volt, mint a benyások. Én esetemben anno 14,5 volt a 330d, 14,8 a 335i, holott egyáltalán nem azonos teljesítményszint, közben pedig használtan előbbi 2.5-3m-tól van, utóbbi meg kb. 5m-tól.

    Egyébként E90-hez képest E91 talán +fél milla (vagy 800ezer :F ).
    E90hez képest e92 +1,5milla, E93 pedig +2,5milla, nekem legalábbis ilyen újkori felárak rémlenek 2008-ból.
    A felár egy része egyébként magasabb alapfelszereltséggel társult, pl. e92-93-asok alapból xenonosak, e93-asok pedig bőrülésesek (spéci, napon kevésbé felmelegedő fajta), és még ki tudja milyen egyéb dolgok voltak.

    E92 és E93 rétegautó e90-91-hez képest, ezért inkább úgy fogalmaznék, hogy nem annyira nyomott az áruk, mint az e90-91-eseknek. Azt hiszem bő 200ezer db e90-91-et adtak el évente, e92-93-ból pedig átlag 50ezer körül. Vmi ilyesmi, anno megnéztem :DDD

Új hozzászólás Aktív témák