- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BeZol
őstag
válasz Vismajor01 #52212 üzenetére
Benzinesekkel nem mentek annyit, ezért dieselhez képest kevesebb a km az esetek 90%-ban, emiatt úgy tartják jobban az árukat, hogy újonnan a dieseles verziók drágábbak volt, mint a benyások. Én esetemben anno 14,5 volt a 330d, 14,8 a 335i, holott egyáltalán nem azonos teljesítményszint, közben pedig használtan előbbi 2.5-3m-tól van, utóbbi meg kb. 5m-tól.
Egyébként E90-hez képest E91 talán +fél milla (vagy 800ezer ).
E90hez képest e92 +1,5milla, E93 pedig +2,5milla, nekem legalábbis ilyen újkori felárak rémlenek 2008-ból.
A felár egy része egyébként magasabb alapfelszereltséggel társult, pl. e92-93-asok alapból xenonosak, e93-asok pedig bőrülésesek (spéci, napon kevésbé felmelegedő fajta), és még ki tudja milyen egyéb dolgok voltak.E92 és E93 rétegautó e90-91-hez képest, ezért inkább úgy fogalmaznék, hogy nem annyira nyomott az áruk, mint az e90-91-eseknek. Azt hiszem bő 200ezer db e90-91-et adtak el évente, e92-93-ból pedig átlag 50ezer körül. Vmi ilyesmi, anno megnéztem