- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- MG4 menetpróba
- Honor 90 - modellalkat
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Új Noctua CPU-hűtő érkezett a helyszűkében szenvedő gépházakba
ph A 44 mm magas memóriamodulok szomszédságában megférő típus felülre helyezett légkavaróval dolgozik.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
ma Leizzadtunk a Garmin legolcsóbb amoledes futóórájával.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vismajor01
addikt
válasz Chris0321 #52150 üzenetére
Plusz ha négy millióért akarnék autót venni akkor Mitsu outlandert vennék. =)
Egyébként tegnap sokat túrtam a teszteket/hahut, és arra jutottam, hogy a 320i nekem megfelelő lenne, csak az a gondom, hogy az e90ben 4soros e46ban viszont 6. Nekem azt mondták, hogy "semmi sem übereli a bmw sorhatos hangját, dinamikusságát" ez mennyire igaz? Érdemes lenne a régebbi sorhatot venni 1-1.5m környékén?
E90ből csak 325i van sorhatban de az már kivül esik a költségvetésemen.Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
BeZol
őstag
válasz Vismajor01 #52137 üzenetére
Akkor hajrá, éld meg az álmaidat
Nekem egyébként a faceliftes E90-ben a hátsó lámpa pont nem tetszik, ellenben az új első lámpák, a módosított vesék és a domborított motorháztető tetszik, meg ugye frissebb a navija is
Ami "szükséges" extra, hogy úgy is érezd, hogy nem egy átlagos kocsiban ülsz, az a bőrülés, professional navi és egy király hifi-rendszer (bmw individual high end audio-t keress, az 820W azt hiszem). Kívülről legalább 18"-as felnik és xenon lámpák.
Ami még sokat dob a megjelenésen, az az M sportcsomag, mert akkor más kívülről az első-hátsó lökhárító, ablakok körben shadow line-osak (fekete a króm helyett), a felni is M-es (18" volt az alap gyárilag ilyenkor), a visszapillantó is M-es (laposabb, nem nyitott tenyér méretű, bár ez sok M-paketos kocsinál vmiért nem a lapos verzió), belül pedig M-es kormány, M-es kéziváltókar, és M-es küszöbök vannak. Tolatókamera nem tudom volt-e, de szerintem elég a parkolóradar (nekem az is csak hátul van), és a tükrök is csak manuális hajthatók be nálam, sztem ehhez a szériához nem volt kérhető elektromos.Ha keveset mész, és szó szerint élményautóként használnád, akkor 6hengerest keresnék (sokkal másabb a hangja, hidd el megéri és az árukat is tartják, mert elvileg e46osok is megindultak már felfelé nagyobb motorokkal), ami lehet 325i, 330i, ezek 3liter szívó sor6-osok 218 ill. 258/272 lóerővel (utolsó széria konkrétan, F30-ban már turbós minden), a vége pedig a 335i, ami a faceliftben már 1turbós 3liter sor6 306 lóerő, és mivel turbós, 2-3ezer között is megindul, nem kell 4ezer fölé pörgetni ha hirtelen be akarsz vágni valaki elé. A 335i további előnye, hogy 1-1 nagy kipufogója van hátul, nem szimplán baloldalt egy dupla.
Én tavaly vagy idén léptem be a B10-be, és 170kw-ra fizetek Tatabányai lakcímmel 30ezer Ft-ot éves kötelezőre. Ha tudod és megéri, érdemes lehet vidéki lakcímre is megnézni mit dob ki, és átjelentkezni.
-
Chris0321
addikt
válasz Vismajor01 #52151 üzenetére
Megmondom őszintén én eddig csak a saját e46 320i-m és egy újabb 320d-t vezettem így saját tapasztalatom nincs a 4 hengeres benzines motorról. Nekem touring-om van, eddig nem érzem úgy, hogy a 170 LE kevés lenne, én nem szoktam autópályán menni vele mert a környékünkön nem igazán van. Nemrég voltam pesten a 4-esen, előtte és utána tankoltam mert megint fel kell mennem holnap és 8.4 literes átlagfogyasztás jött ki. 180km-re kellett felmennem, szélesebb gumik vannak fenn (225 és 245) és az igaz, hogy a 6 hengeres motorhangja elég szép. Egy gond szokott a motorjával lenni az olajfogyasztás de az orvosolható, az előző tulajdonos az enyémet megcsináltatta és a kaszni rozsdásodhat. Az enyém 2002-es FL, összességében eddig nekem 1.6 millió körül van, persze lenne még rajta kis csinosítani való de jelenleg egy motorkerékpár felújítására gyűjtök.
Szerintem a legjobb az lenne ha kipróbálnál mindkettőből legalább egyet, hogy lásd neked melyik mennyire tetszik mert neked kell majd használni. -
Gsx-rr
veterán
Ezt ugy mondod ,mintha valami nagy okossag lenne.
A telefonokat meg mar nem hitelre hanem kamatmentes reszletre adjak a szolgaltatok.14 ceges elofizetesem van mar 4-5 eve csak reszletre veszunk telefont mivel egy forinntal se kerul tobbe.
A hitel pedig igenis jo dolog annak aki okosan tudja hasznalni.
Ha nem lenne a gazdasagi fejlodes igencsak megtorpanna.
Hitelkartyas vasarlasokkal rengeteg penzt meg lehet sporolni. Foleg normalis orszagokban allandoan vannak akciok, nalunk pl meg a helyi Tescoban es a Domino Pizza haloztban is van idoszakos kedvezmeny ha Visa hitelkartyaval vasarolsz!Eszembe jut a sok barom akinek ki volt matricazva: ez ki van legalabb fizetve!
Altalaban azok is dobaloznak ezzel a baromsaggal, hitelre nem veszek semmit akik majd jarnak a regi autoval[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
Köszi!
Igen, én is erre jutottam. Viszont 330i-t nem tudom megfizetni, és 325i-ből is csak a felét, ha ráakarok hagyni egy 800e forintot a szervizelésére. 3 millió a keret, ha ebből 2.5milla az autó akkor megvagyok lőve és a sorsra hagyatkozom.320i-ből viszont tudok válogatni 1.5 és 2m között, ami ugye megnöveli az esélyét egy jó vételnek. Ráadásul félkarom oda adnám ha a válaszott autó fekete szinű bézs bőrrel.
[link] Mondjuk ez kb minden lefedi az igényeimet, navi nincs benne de ezekszerint utólag az szerelhető?Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
MPeter87
őstag
válasz Vismajor01 #52156 üzenetére
Szép, de full fapad.
Utólagos gyári navit biztosan nem fizetnéd ki. Telefonról egyszerűbb és korszerűbb is valószínűleg. -
Gsx-rr
veterán
-
szimi57
őstag
A kamatmentes szolgáltatói telefonokról csak annyit, hogy az árban benne van a kamat. A boltból sokkal olcsóbban beszerezhető.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Vismajor01
addikt
Bocsi, ontopic:
e90-ben automata fokozatkapcsoló mennyire okos, dinamikus, megbizható?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Chris0321
addikt
válasz Vismajor01 #52156 üzenetére
A manuális klímás autókat kerüld. Nehéz eladni mert a többség (én is) ragaszkodik a digitklímához.
Ha elkéred az autó VIN kódját [ITT] meg tudod nézni a gyári felszereltségét.
Az e46-ban az automata váltó +1 másodperc gyorsulást és +1 literes fogyasztást jelent.[ Szerkesztve ]
-
szimi57
őstag
válasz Gsx-rr #52164 üzenetére
Első ránézésre Magenta 1-esként én nem ezt láttam. Egyébként azért nincs konnektoros autóm, mint az emberek 9x %-ának. Ez több okból is lehet. A jelenlegit egy 2004-es kompactot még szerintem 5 évig tudom használni, de még utána sem lesz, mert nálam a plafon A-ból B-be 2 m, mobilra meg 50 e. Ha lenne 50 millióm, akkor átlépném ezt a keretet max. 10-re és csakis elektromos!
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
CharlieDrop
veterán
-
Gsx-rr
veterán
válasz Vismajor01 #52169 üzenetére
Hulye vagy, telibe kellett volna megvenned dragabban az a meno, reszletre ciki
-
simii16
aktív tag
Sziasztok,
N47D20A (177LE) és D20C (184LE) között mi a különbség?
Érdemes lehet valamivel több pénzt szánni a 184 lőerősre? Javítottak rajta esetleg valamit? -
BeZol
őstag
válasz Vismajor01 #52156 üzenetére
Hát kicsit utánanézegettem, tényleg kb 3tól indulnak a sor6osok... (2009 utáni faceliftesek)
Én azt vallom, hogy ha már bmw, akkor legyen benne extra rendesen, és a motor is legyen legalább sor6. Ha ezek nincsenek meg, akkor vagy gyűjtök tovább, vagy keresek a nem prémium márkák közül egy olcsóbbat. Egy kompromisszumos verzió számomra elfogadhatatlan, csak ugye a helyén kell kezelni a márkákat és az autókategóriákat.
Ha egy A-ból B-be autót keresnék, akkor egy fapad klímás dacia logannel v. vw up-pal is elfityegnék ha új autóról lenne szó, és pont nem érdekelne h mennyi minden nincs benne.
Az E-szériás bmw-knél pedig még halmozottan szembetűnő az, hogy egy felextrázott v. fapados autót lát/használ az ember, az F-szériánál azért már nem ennyire gáz a különbség.Én ezt a vásárlást így elengedném, vagy néznék régebbi verziókat (azokra is kb. ugyanannyit kéne költeni). Amit linkeltél, az facelift előtti és 1:1-ben fapad, talán az ülés az egyetlen extra benne. Navit utólag így h helye sincs kialakítva pedig felejtős.
Ha nincs elég választék itthon, akkor németeknél érdemes keresgélni, olyankor +4-500ezer Ft-ot kell hozzászámolni asszem, mire magyar rendszámod lesz.
-
Vismajor01
addikt
Mérlegelek. Ahogy nézem e90 325i-ből van két millia alatt választék, nem sietek a vásárlással, próbálok egy extrásat választani bézs belsővel.
De megmondom őszintén inkább fapadosat veszek amire ráköltök ~1 millát és megbizható autóm lesz, mint veszek egy drágább extrásat ami "akármikor rámszakadhat" (Persze tudom hogy sehogy sem lesz Prius, de nincsenek nagy igényeim, sor6 és 200 lóerő lefedi a 70%-át)Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Chris0321
addikt
válasz Vismajor01 #52176 üzenetére
Én 4 hónapig keresgéltem mire megtaláltam az autóm, szóval felesleges kapkodni. Az extrásat azért lenne érdemesebb venned mert több benne a kényelmi funkció és ami fontosabb könnyebben eladható lesz ha arra kerülne sor. Pl. lehet most nem tűnik olyan fontosnak az ülésfűtés de ha mondjuk egy hidrg téli reggelen beülsz és bekapcsolod mert van akkor örülni fogsz neki. Vagy pl. az automata klíma amikor nem kell állítgatnod a fűtést télen hanem magától elindul és felfűti az autót a beállított hőfokra vagy nyáron nem kell kapcsolgatnod a manuális klímát ki-be, hogy ne menjen állandóan hanem csak bekapcsolod és működik.
-
MoP_FX 57
őstag
Ezt csak úgy itthagyom érdekességképpen.
-
H.Ezredes
őstag
Lekerültek a nyári gumik.Elég meleg,hogy így kiszakadnak a gumiból darabok és mindkettő hátsóból....
Tavasz végén kapott az E60 4 új Conti gumit. ~15E Km van a 4 gumiba a 2 hátsó kb nullára írva.... Iszonyatosan tapadt mindenhol nagyon jókat rajtoltam vele de ez azért gáz... Gyakorlatilag utcai használatot kapott csak pályán nem is járt... E39-en a "fos" kínai Haida volt abból nem szakadt ki semmi pedig ugyan így volt nyúzva mint az E60 ha nem jobban.... Kopás / tapadás tekintetében nagyon hasonló volt mindkettő ott ~15E Km-t használtam és ott is kb nullán volt a 2 hátsó. Mindkettő alatt jó volt a futómű ugyan olyanra volt belőve mindkettő autóba a gátlók keménysége mind a 2 alatt hasonló volt az ültetés Eibach pro-kit / sportline lengőkarok szilentek rendben és gyakorlatilag mondhatjuk ugyan ott használtam mind a 2 autót és kb ugyan az a súly is....
Ezzel nem azt mondom,hogy szar a Conti mert nagyon tetszett de a sokak által ledegradált kínai Haida is hozta ugyan ezt a szintet harmad áron úgy,hogy nem szakadtak ki a gumiból darabok.... Tapadás nagyon hasonló volt / gördülési zaj is kb ugyan az / kopással kapcsolatban ugyan azt tapasztaltam a 2 gumi között...
Kapott 4 új Conti télit ( igaz régebbi raktárkészletről maradt ) majd meglátjuk,hogy bírja tavaszig....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Vismajor01
addikt
válasz Chris0321 #52177 üzenetére
Hat igen, mindenhez hozza lehet szokni. Volt nalam egy c63, elegge tetszett h hazbol beinditottam es mar melegen jart amikor beultem. De azer nem ereztem ugy h 12 millaer akarok autot venni..
Korul fogok nezni de en nem akarok 4 honapig nezelodni. Megnezek parat h kialakuljon a minimum amit akarok es keresek amig talalok. :D
Meg az e46 sem esett ki mert annak is tetszik a formaja ^^Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Chris0321
addikt
válasz Vismajor01 #52183 üzenetére
Nézz meg e46-ból, e90-ből is többféle motorral felszereltet, kevés és több extrásat és utána már könnyebben el tudod majd dönteni melyik kell neked. Ha nem nagyon értesz hozzá akkor vásárlás előtt mindenféleképp nézesd át a kinézett autót egy műhelyben nehogy később kellemetlen meglepetés érjen.
-
Chrys_
addikt
válasz Chris0321 #52177 üzenetére
Programozható állófűtés az enyémben is benne van, ébredéskor indítom telefonról, beszálláskor már rendesen fel is van fűtve az utastér. A legjobb dolog. Időzítést nem állítottam be, mert változó, mikor kelek és indulok reggel.
És ez okoz egy kis gondot is, mert lecserélném az NBT-t NBT EVO-ra (F11-ben), de kellene hozzá egy ATM is, hogy a telefonos funkció továbbra is működjön, ami nem csak ideig-óráig megy, hanem meghosszabbíthatom az előfizetést (vagy nem e-SIM ATM kerülne bele, hanem rendes SIM kártyás valami saját szerveres megoldással, de nincs még részletes infóm erről, elég új dolog). -
negro
őstag
válasz Gsx-rr #52154 üzenetére
Ugymondom, hogy, en meg nem vettem semmit igy. Nem okossag. Amugy meg nagyon 1xu a keplet. Aki hitelre vesz vmit az azt jelenti nem tudja kifizetni, ergo nem engedheti meg maganak.
"Eszembe jut a sok barom akinek ki volt matricazva: ez ki van legalabb fizetve!"
Ezt alltalaban 20-on evesek teszik ki akik megdolgoztak az 500e forintos hasznaltautoert is es azoknak a kiskutya sracoknak szol akik arcoskodnak az uj vagy nagyon fiatal autojukkal amit apuci vett.[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
szimi57
őstag
Egyre jobbak a 4 évszakos gumik. Nekem már akkor is azok voltak, amikor még hirük se volt. Télen-nyáron nyári gumi . Azért nyári, mert télen keveset mentem, de roppant óvatosan.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Vismajor01
addikt
Figy, nem baj ha nem vagy penge közgazdaságtanból de ne próbáld a véleményed általános igazságként feltüntetni amikor nagyon sok sebbol verzik. Ide nem fogok tobbet offolni errol ha de ha van szakmai topik akkor szivesen beszelhetunk hitelekrol, allamadossagrol, jegybankrol esatobbi
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
freaghill
őstag
válasz Vismajor01 #52192 üzenetére
Én ezt a vitát szívesen olvasnám tovább is.
-
slashpm
csendes tag
Sziasztok!
2016-os F30-as kérdésem lenne. Tegnap a jobb hátsó ajtó alatt beázást találtam, aminek az oka számomra rejtély, eddig nem volt ilyen. A víz a küszöbre nyűló műanyag lap alól folyik, ha minden igaz.
Robbantott ábra:
http://www.bmw-etk.info/parts-catalog/prd/BMW/VT/P/F30N/Lim/318d/ECE/L/N/2016/04/57294/51/51_8500Az ablak kerete (07) mögött van egy vékonyka gumitömítés (02), ami a kérdéses ajtónál egy kis szakaszon (kb 5 centi), nem érintkezik a kerettel, ezenkívül más eltérést nem látok a másik oldalhoz képest.
Kérdésem, hogy tapasztalt-e hasonlót valaki, illetve, hogy ez minek a hibája lehet. Lehetséges-e hogy odapotyogott valami kis levél (ami most nem ritkaság) és eltömítette valahol a csatornát. Ha igen, hogyan tudnám egyszerűen ezt ellenőrízni / kitakarítani?
Köszi.
-
negro
őstag
válasz Vismajor01 #52192 üzenetére
Szerintem se. Nem is ide valo. De ez nem usa ahol eroltetik h hitel torteneted legyen lassak jo torleszto vagy. Jo forman autot se tudsz berelni ha nincs. Tesom programtervezo matematikus. Jol keres de o se vett hitelbol uj x5 ot hanem telibe kifezetett egy 4 eves f11 et. Nem vagyunk egyformak.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Chrys_
addikt
válasz FIREBLADE78 #52191 üzenetére
Nem a távirányítóval kapcsolom, hanem neten keresztül telefonról a BMW Connected programmal.
Egyébként a táv az kb. annyit tudhat, mint ahogy írtad. -
Gsx-rr
veterán
Ezredes főleg neked megy a kérdés:
G11 730d 80.000. km ,hogy lehet ,hogy már szívósort kell cserélni? Olajcserénél észrevették ,hogy furcsa hangja van
-
Skizz
addikt
Sziasztok,
Műértőt kérdezek; [link] ez a típus/évjárat milyen betegségekkel küzd? Ez az ár valóban reális lenne?
köszi
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- Gaming notebook topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple asztali gépek
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Xbox Series X|S
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...