- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Íme, a Huawei Pura 70 széria
- Elérhető Európában a Samsung Galaxy M15 és M55
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ismerős külsővel érkezik a Polestar telefon
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- OnePlus 7 Pro - hétpróba
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Town of Salem 2 és a The Big Con
gp A jövő hét folyamán az Industria és a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
-
Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
it Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skizz
addikt
válasz Vismajor01 #52199 üzenetére
Az most tökmind1, hogy mennyi km van benne, azt majd kiderítem. Egyébként ki lehet fogni "öreg" autókat kevés km-rel, vannak ilyen nagypapa autók, én pedig jobbára ezekre vadászom.
Itt most igazából az a kérdés, hogy ez a konstrukció ebben az évjáratban mennyire problémás. Volt már 30d-m, 300e+ km-rel se volt kutya baja, 0 olajfogyasztás stb, de ezeket nem ismerem. -
KAMELOT
titán
Ijesztgetik az embereket ezzel az új E10 benzinnel, aztán csak +2%-al több benne a bioetanol. Nekem mindegy startolás 100-as, furikázás LPG.
Vismajor01: 90€+beszerelés az a cucc, hogy távolról indíthatod a kocsit. Így már meleg vagy klímázott kocsiba ülsz be. Ameddig elkészülsz és kimész addig a kocsi rendesen be van melegedve. Lehet menni.
Ha neked úgy kényelmes, hogy hitelre veszed bátran tedd meg. Gondolom csak 1-2 éves futamidő az egész, az meg kibírható.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
CharlieDrop
veterán
válasz Vismajor01 #52200 üzenetére
Szerintem. 80-as évek vége óta van állófűtés
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Chrys_
addikt
válasz Vismajor01 #52200 üzenetére
Állófűtés, nem ülésfűtés (ez utóbbi F11-ben csak akkor van, ha a gyújtást kapcsolod).
Nem tudom, melyik felszereltség tartalmazza, de biztos, hogy külön is rendelhető. Valamint van lehetőség utólagos beépítésre is (ami ha gyári, akkor tuti rohadt drága dolog, de meg lehet keresni direkt a Webasto vagy Eberspächer forgalmazókat).Egyébként még ami tetszik, az a maradékhő befújása üzemmeleg motor esetén megálláskor. Ha jól emlékszem, gyújtás levétele után kell ehhez a manuális ventilátor-szabályzás gombját megnyomni (amivel a venti sebessége növelhető, a másik nem kapcsolja be).
@FIREBLADE78 :
Úgy tudom kb. 0,5-1,5l / óra. Gondolom a hőmérséklet-különbségtől is függ. És nálam max. 30 percet megy, mert ezután lekapcsol a telefonos indítás esetén. Az autóban előre programozásnál ugye meg lehet adni a be- illetve kikapcsolás idejét (ha jól emlékszem, két be-/kikapcsolás programozható / nap). -
Hammon Serra
senior tag
válasz CharlieDrop #52130 üzenetére
Mindenem van. Programozom, marom stb.
Itt a vége fuss el vége! 5 év bazározás után........
-
KAMELOT
titán
válasz Vismajor01 #52207 üzenetére
Ugyan az van az összesben. Szakihoz menj akik autó biztonsággal foglalkoznak, mert ez egyben riasztó is. Komplett vezérlő. Időpontot is beállíthatod mikor startoljon a kocsi.
Nagyon jó cucc. Enyémbe is teszek ilyet.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
CharlieDrop
veterán
válasz Hammon Serra #52206 üzenetére
kellene új kulcsház, F szériás, a mostani elég viharvert
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
K Norbi
addikt
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #52197 üzenetére
??? Mit takar,hogy furcsa hangja van??? Minek van konkrétan furcsa hangja ??? 80E Km alatt nem szoktak széthullani... N57-nél simán elmennek 3-400E Km-t is ha ki vannak pucolva...
(#52198) Skizz
N47-es motor van benne ha 177LeSzokásos:
Vezérlés
Turbó
Szívósor / hűtőkazetta takarítás
Egyéb járulékos dolgok...A Km az egyedüli pozitívum amúgy én biztos nem venném meg...
Rokonunk most vett ha jól emlékszem LCI 2009-es M packet-es E91 18D-t és nagyon jól felszerelt. Fekete sport bőr, ülésfűtés ,CIC-es nagy navi , automata , Xenon stb... Az volt 2,5M úgy,hogy 300E Km van benne 50 ezerrel előtte vezérlés cserélve stb stb... Kívül belül szép...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Vismajor01
addikt
Van arra vmi esszeru magyarazat mert noncs e92 elado? Mert coupe cagy draga volt ujonnan vagy sz*r vagy?:D
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
szimi57
őstag
válasz Vismajor01 #52212 üzenetére
Gondolom ezt láttad.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
slashpm
csendes tag
Igen! Tegnap este rálocsoltam vizet az ajtó különböző helyeire és azt találtam végül, hogy az ablaknál befolyó víz okozza a problémát, ami alapesetben normális, hogy befolyik, de belül van valami gumiszerű anyag, ami leválasztja az ajtó vizes részét a száraztól. Valszeg elengedett a ragasztó, ugyanis ez az elválasztó nem csavarozva van, hanem egy erős, de simán kézzel eltávolítható ragasztóval van rögzítve, amit elég sok youtube videón megtaláltam, pl itt (bár ez nem F30, de kellőképpen lényegretörő):
https://www.youtube.com/watch?v=WsR07qmsqSEA kocsira van még majdnem 1 év europlus gari, úgyhogy megpróbálom gariban elintézni a dolgot, de ha hirtelen sok eső lenne megint, akkor lehet, hogy inkább magam nézek rá
-
BeZol
őstag
válasz Vismajor01 #52212 üzenetére
Benzinesekkel nem mentek annyit, ezért dieselhez képest kevesebb a km az esetek 90%-ban, emiatt úgy tartják jobban az árukat, hogy újonnan a dieseles verziók drágábbak volt, mint a benyások. Én esetemben anno 14,5 volt a 330d, 14,8 a 335i, holott egyáltalán nem azonos teljesítményszint, közben pedig használtan előbbi 2.5-3m-tól van, utóbbi meg kb. 5m-tól.
Egyébként E90-hez képest E91 talán +fél milla (vagy 800ezer ).
E90hez képest e92 +1,5milla, E93 pedig +2,5milla, nekem legalábbis ilyen újkori felárak rémlenek 2008-ból.
A felár egy része egyébként magasabb alapfelszereltséggel társult, pl. e92-93-asok alapból xenonosak, e93-asok pedig bőrülésesek (spéci, napon kevésbé felmelegedő fajta), és még ki tudja milyen egyéb dolgok voltak.E92 és E93 rétegautó e90-91-hez képest, ezért inkább úgy fogalmaznék, hogy nem annyira nyomott az áruk, mint az e90-91-eseknek. Azt hiszem bő 200ezer db e90-91-et adtak el évente, e92-93-ból pedig átlag 50ezer körül. Vmi ilyesmi, anno megnéztem
-
Ck.
addikt
válasz slashpm #52216 üzenetére
Én voltam vele nem rég egy BMW specialistánál, volt épp más miatt náluk egy F10 és F11, mindkettő facelift utáni mint az enyém, és ugyanúgy folyik az ajtó aljából a víz.
Azt mondta az ürge, hogy az övéből is folyik, szedték már emiatt többször is szét, de nem tudták megállítani. És mindig csak a jobb hátsó ajtó elmondása szerint, ugyanúgy mint nekem.
Amíg nem befelé folyik az utastérbe, addig nem kell vele foglalkozni, ezzel próbáltak megnyugtatni. A probléma az, hogy míg a másik 3 ajtónál szépen folyamatosan a csatornákon keresztül el tud folyni a víz, addig ennél az egynél csukott ajtón keresztül nem tud megfelelő mennyiségben távozni, de be nem fog emiatt ázni elvileg. Nem vagyok boldog tőle, de szétbarmolni sem akarom az ajtót.[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
Jaja, kozben rajottem, hogy a problema az volt, hogy azonos aron kerestem e92őt mint e90et.
2 milla kornyeken teljesen jo e90et talalni 325i, de e92bol ugy nezem inkabb 3 lenne az idealis, szoval marad az e90 mert en max 2.2ig vagyok jó.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #52219 üzenetére
Az azt jelenti, hogy amikor tesztelték tudták, hogy hiba de xartak rá kijavítani. Milyen jó drágán valami taligát venni.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
chess001
aktív tag
válasz Vismajor01 #52220 üzenetére
Ne vegyél rá mérget, hogy az annyira jó.... Vidd el szervízbe megnézetni! Egy akármilyen másik kocsihoz képest máshogyan öregszenek (az ajtónál a gumi műanyag az vedlik), de alapvetően alig látszik benne a kor/km.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Gézengúz
addikt
E46-nál, hogy bírnám legolcsóbban kihozni a hibakódkiolvasást és törlést? Saját használatra szeretnék valami megbízható megoldást.
-
kissusuly
csendes újonc
Sziasztok, segítséget szeretnék kérni. Kb. 2 hete lett felrakva a télikerék. Tegnap és ma azt tapasztaltam, hogy indulás után kb. 10 percel elkezd kicsit rázni az auto, minnél gyorsabban megyek annal "szaporább" a rázás. Ami mégfurcsább h kb utána 10-15 percel elmúlik aztán volt, hogy megint visszajött volt, hogy már nem. Elakartam vinni gumishoz de "szerencsére" a környéken mind bezárt. Elvileg centírozták is a felnit. Szálszakadás lehet vagy valami más? A gumis felfújta elvileg mindegyik gumit de megnéztem es 2,4-2,1-2,8-2,5 volt a nyomás... Mindet 2,4-re tettem. Lehet, hogy ez volt a probléma? Előre is köszi a segítséget.
-
-
FIREBLADE78
addikt
Szál szakadt
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
kissusuly
csendes újonc
Köszi a segitseget, mindenkepp elviszem egy gumishoz, amugy ezek a gumik most lettek rarakva erre a felnire ugye 2 hete (persze tudom, barmikor tortenhete vele barmi) de akkor gondolom meg nem lehetett szal szakadt, csak eszre vettek volna...
-
gzbotii
veterán
Sziasztok,
Februártól lenne esedékes egy másik autó vásárlása. BMW Z3-at nézek épp most. Mivel BMW téren nem vagyok otthon (eddig VAG és Opel terén képeztem magam), így lenne egy pár kérdésem - esetleg ha lenne itt olyan, akinek van/volt, az is nagy segítség lenne.
Első sorban az a kérdés, hogy ezek megbízható autók, alapvetően sok nyűg lehet velük? Ha jól nézem, Wiki szerint ezekbe M-es kódú motorok kerültek, amik megbízhatóak, okésak.
Típushiba, amire mindenképpen figyelni kell?When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz MoP_FX 57 #52240 üzenetére
Lényeg, hogy 2000ccm alatt legyen (adózás és KGFB megfontolásból).
Persze a sor6 jobb lenne, de attól is függ, hogy mit találok majd épp, megfelelő állapotban, áron, etc.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
chess001
aktív tag
-
gzbotii
veterán
válasz chess001 #52242 üzenetére
Igen. Mert 60.000 a 2000ccm felett, 15.000 1999ccm-ig. KGFB különbség meg 50% 1999 és 2001ccm között. Akkor már inkább veszek kisebb motorral, amúgy sem dragstert akarok építeni, se nem driftelni.
De ha ennyire "nem illek a képbe" akkor inkább hagyom a topicot.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Anubris
őstag
válasz gzbotii #52243 üzenetére
Évente fizetendő kgfb díja eltörpül azok mellett a költségek mellett amibe egy BMW fenntartása kerül.
Nem ismerem az M motorkódot. De a benzines N-nél pl a négyhengeresek problémásabbak, cserébe még lassú és a fogyasztása sem sokkal kedvezőbb.
Nekem amúgy a 3000 cc benzin coupe B4-ben 40.000 volt most újrakötésnél. x3 3000 dízel meg 66k. -