Hirdetés
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S20 FE Snapdragon topik
- Mégsem a Samsung gyártja az iPhone SE paneleket?
- Fotók, videók mobillal
- Hosszú üzemidő és aptX Lossless a Cambridge Audio Melomania M100-ban
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Ilyen lehet az S25 Ultra fogyókúra után
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #52099 üzenetére
Gondoltam, hogy ezt írod.
Ezeket a tulajdonságokat hol használod? Mert gondolom pesten a dugóban biztos nem és közúton sem 90-el!
Én sem éreztem, hogy 235-el mentem volna! 20 éve is volt ilyen technika.
Sőt az 1992-es S500 Coupe-ban is. Únat nem nagyon mutatnak.[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
BeZol
őstag
válasz KAMELOT #52101 üzenetére
Mikor nem volt 100%-os a futóművem (lengéscsillapító-csere lett érett), akkor autópályán hosszan elnyúló kanyarban én már nem mertem 220 felett menni, mert a minimális úthibák miatt éreztem h kb billeget a kocsi és közel jár ahhoz, hogy kitörjön a hátulja, ellenben az X5 M50D-s arc nyomta neki tovább, és sztem 240-nel bevette a kanyart úgy, hogy a kocsija az adaptív futómű miatt be sem dőlt kb.
Ha élőben nem tapasztaltam volna meg, én sem hinném el a mai napigVan minden generációban 1-2 újdonság, ami miatt "érdemes" lehet váltani, csak ezek legtöbbször feláras extrák is egyben.
Szóval nem elég, hogy frissebb a megjelenése egy új típusnak, és sokszor könnyebb és erősebb is (ami minden szempontból jótékony dolog kanyarban és egyenesben is), emellett van mindig valami új. Pl. E93 és F33 viszonylatban lett adaptív led, nyaksál, head-up kijelző, okosabb lett a navi és megy rajta a spotify (én meg még pendrive-ozok ), ill. lenyitott tetővel fel lehet emeltetni a becsukott tetőt ha ki akarok mélyről venni valamit, nem kell felhúzni a tetőt, hogy kipakoljak vmit. Persze a motorok erősebbek, a kaszni merevebb, nagyobb motorok már kötelezően automaták is és xdrive is kapható lett.
Hasonló sok kicsi lépésben 2-3 generáció között már bazi nagy az ugrás, csak érdemes hasonlóan felextrázott kocsikból kiindulni, mert egy fapados bmw-t ne hasonlítsunk egy akár azonos motorú, de full-extrás újabb generációshoz. Ettől függetlenül én kétlem h generációnként érdemes lenne bmw-t vásárolni, 1 ugrást érdemes lehet kihagyni.
-
SzlobiG
félisten
válasz MoP_FX 57 #52104 üzenetére
Igen ezt tudom a gyártónak is egyszerű, mert könnyedén tud többféle teljesítmény szintet kínálni kevés befektetéssel.
Viszont annyira ritka ez a motor, hogy alig találni róla valamit. Nincs valakinek esetleg ezzel a motorral tapasztalata? Elvileg a vezérlés itt is gyenge pont.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz SzlobiG #52105 üzenetére
Ez a klasszikus "legyártjuk ugyanazt a szilíciumlapkát és a gyártás végeztével a szorzó beállításával meghatározzuk a teljesítményszintet" autóipari megfelelője. Azzal a különbséggel nyilván, hogy a litográfia során nem minden lapka lesz ugyanarra "életképes".
Milyen motor, N20?
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #52108 üzenetére
Minden generációval egyre jobb... G szériába tényleg nagyon jó. Ettől függetlenül sok autónál teljesen felesleges lehet pl egy olyan autóba ahol kis távokat vagy városba és csak pályán használva jó időben... De ahol már erős az autó ( 300+ ) oda már van értelme akkor ha valaki jó rajtokat szeretne vagy sokat közlekedik a hegyekben szerpentinen hóban fagyban stb...
Generációs ugrásnál meg én azt látom / tapasztalom,hogy egy generáción belül is rengeteget tud fejlődni egy modell... Pl E60 széria vagy E90.... E60 LCI-be nyilvánvalóan frissebb külső belső társul több extrával. Ami nagyon pozitív előrelépés,hogy újabb GEN2. 6HP váltók vannak alattuk ( E90 széria alatt is ) amik sokkal strapabíróbbak sokkal gyorsabbak. GEN2 6HP ( főleg sport programmal amivel gyorsaságban egy GEN1 8HP-t tud) messze üt egy gen1 6HP-t amivel kijött mondjuk egy 2005-ös E90 vagy E60. Vagy pl ott vannak az újabb motorok E60-ban a vasblokkos motorhoz képest az alublokkos kifinomultabb jobb / újabb konstrukció. ( Hagyjuk figyelmen kívül ,hogy kell-e cserélni láncot vagy bármit magát a technikai oldalt nézzük. ) E90-be berakták az N57-et ami szintén egy újabb jobb motor a M57-nél. Vagy a régebbi CCC-s navigációt leváltotta az újabb modellekben a CIC navigáció ami jóval komolyabb és jobb a CCC-nél. Szoktak változtatni a biztonsági rendszereken is meg sok apróbb módosításokat végeznek amiket alapból nem is tud az ember. Az is számít,hogy kívülről is frissebb újabb az autó lámpák lökhárító stb a beltér is frissebb stb stb.... Szóval megérheti egy generációval újabb autóba ülni csak abból az LCI-t ajánlatos venni mert az mondjuk egy fél generációval újabb / jobb mint a PRE LCI. Egy LCI F10-re is érvényes de úgy bármire az lehet.
(#52105) SzlobiG
Kell vezérlést cserélni. Kokszosodást kell megszüntetni hűtésnek rendbe kell lennie igazából megfelelő karbantartás mellett lehet használni. Tuningra is van lehetőség és mivel turbós ezért jóval többet lehet hozni rajta mint egy szívós motoron ezért nagyon nagy különbségek tudnak lenni a gyári adatokhoz képest. És a motor is tudja ezeket hozni.►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #52109 üzenetére
Ezek a dolgok ritkán vannak használva és a kocsikázás 95%-ban 0-130km/h tartományban mozog. Ezekért felesleges + horror összegeket fizetni.
Múltkor egy kocsinál néztem... Adaptív fényszóró, pár spoiler, króm betétek és belső megvilágítás 5000€. Ennyiért 510hp-s tiszta új motort veszek.Bezol: hol mentél te kanyarban 220-al?
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
FIREBLADE78
addikt
válasz KAMELOT #52111 üzenetére
Nem tudom milyen kocsinál van ilyen. Bömösnél adaptív kb 200k, világítás belül adott,spoiler az M csomag ( alapból 2misi). Ha neked a kocsikázásnál kielégít az a tény,hogy max 130-al mész,akkor miért vezetsz egy ladát. Az is gurul, világítás van, elvisz A-ból B-be. Olcsó is fenntartani. Múltkor láttam egy f15-öt halogén lámpákkal, vmi eszetlen kijelzővel ( fele akkora,mint a miénkben, az a 1-er szint) és elgondolkoztam azon,hogy minek vesz az ilyen 15-6 millióért egy autót semmi extra nélkül? Vagy mutatni kell a világnak,hogy bazdmeg X5-el járok, aztán még bőr ülés sincs benne?!
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
MoP_FX 57
őstag
válasz FIREBLADE78 #52113 üzenetére
Csak egy tipp, céges?
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #52113 üzenetére
Legtöbb ilyen embernek nincs autója. Lízing vagy bérli.
Sajnos a ladában nem férek el és kényelmetlen, nincs automata és már az emissziós vizsgán sem megy át.
Max a roncstelepre való.Ezredes: az amiket te írsz olcsó dolgok, de nem egy kocsi esetében ahol 10-30 milla között perkálsz. Igaz amit írsz. Kinek mi az igénye.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
H.Ezredes
őstag
válasz KAMELOT #52111 üzenetére
Ilyen alapon használj telefonálásra 3310-est azzal is lehet telefonálni sms-t küldeni tökéletesen funkcionál minek új készülék.... Vagy használj régi távirányító nélküli tv-t menj oda nyomkodd a gombot ha csatornát akarsz váltani.... És minek a V8 ??? Pazarlás mehetnél kis motorral is gurulgatva keveset fogyasztva... Bármire rá lehet fogni,hogy minek az.... Az,hogy neked nincs ingered rá és egy bizonyos szinten megrekedtél és neked az a jó nem biztos,hogy másnak is az a megfelelő... Én megértem,hogy újabb/jobb autókba akarnak ülni az emberek.... Én a saját kocsimba mindent használok kivétel a hátsó ülésfűtést.... De azzal sincs probléma ha neked nem kell pont ezért van annyi fajta / felszereltségű autó,hogy mindenki megtalálja a megfelelőt magának.
" N53 -ról egy kis visszajelzés a hidegindításkor tapasztalt járásegyenlőtlenség megszűnt. hidegen / melegen gyönyörűen jár. Érezhetően visszatért az ereje. jobban ugrik / gyorsul . A gázreakció is sokkal finomabb lett így újra szépen egyenletesen lehet elindulni kigyorsítani."
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Vismajor01
addikt
Sziasztok,
Motorozom, de egyre inkább érzem, hogy kellene egy autó a hideg randi napokra.
Osztottam-szoroztam, az évi futásteljesitményem motorral 10e kilométer, pedig még budira is azzal járok. Autóval nem mennék többet 5e kilométernél egy évben.
Ami tetszik az az e90 2008? utáni facelift változata, az alapnak nem tetszik a feneke annyira mint FL utániaké.
A keret 3 guriga, de ebből 500 lenne átiratásra+évesbizti(2 éves jogsi, bp cim, 27 év) etc, és 500 az első nagyszervizre ha kell, ergo az autó ára olyan 2 és 2.3 között kellene lennie.Ezeket a kódokat nemigen vágom, sorhatot ajánlottak az a 320i? Vagy csak a 323 meg 325? Sorhat fenntartása mennyivel több mint egy soröt? Mivel nagyon keveset használnám krvára fájna ha ott hagyna valahol (Ha vmivel 30 ezret megyek 1 évben és rá kell költsek 300 ezret akkor 10 ft egy kilométer, ha meg 5 ezret akkor 60. Eléggé nem mindegy)
Ha veszek egy átnézettet, vásárláskor ráköltök amit rá kell, akkor mennyire gondtalan 15-20e kilométert remélhetek? Ennyiért lehet kapni normálisat? Vannak felszereltségek a bajoroknál? Csak számkódokat látok mindenhol, semmi "instyle" vagy "ghaia" vagy mitudomén.Előre is köszi ha tud valaki okosat Örülnék ha megtudnátok győzni, hogy ne vegyek priust (3 van a családban)
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
chess001
aktív tag
válasz Vismajor01 #52121 üzenetére
Nincs soröt, sem 323i E90 BMW-ben, a 320i/d motorváltozatnál azért egy misi még legyen tartalékba, a facelift fenekét egy hátsó csomagtartó-lámpa jelenti, át lehet csavarozni. A hathenger meg négyhenger között 1,5-ös szorzó van a gyertyáknál, amúgy kb. ugyanaz.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #52117 üzenetére
De miért ne? Mi értelme lenne nem lízingre venni?
while (!sleep) sheep++;
-
Chris0321
addikt
válasz Vismajor01 #52121 üzenetére
Hello.
Én úgy emlékszem, hogy utoljára az e46-ban 6 hengeres a 320i. Nekem ilyen van, nem tudom mennyivel drágább a fenntartása mint egy 4 hengeresnek. Nem is nagyon érdekelt mert a 4 hengeres motorok nem igazán megbízhatóak ennél a szériánál és ezért egyértelmű volt, hogy 320i alá nem adom. -
Vismajor01
addikt
válasz Chris0321 #52124 üzenetére
És mit gondolsz, évi 5 ezer kilométerre használható lenne? Megmondom őszintén hitelre menne a cucc, a törlesztő mellett nem maradni sok karbantartásra, pláne nem egy millió. Az a terv, hogy most szinte kamat nélkül rátudom a kezem rakni 3 millióra aminek a törlesztője nekem simán belefér, ezért gondoltam, hogy megveszek egyet 2 körül és mindent amit kell rendbehozatok rajta, és max 20e kilométert megyek vele mert szinte biztos h 4 év után eladom.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Hammon Serra
senior tag
válasz Vismajor01 #52121 üzenetére
Én a 4. BMW-et hajtom. Most egy E60 530i manuál gyári M packet 258LE-vel járok. 3,5M-ért vettem 2016-ban az első tulajtól. Igen jól felszerelt példány. 50.000 km-t mentem vele 3 év alatt. Ezalatt számlákkal igazoltan olyan 800.000 Ft ment rá. Számla nélkül pedig még .2 milla.
Ebben benne van az NBT2 evo rendszer is ami olyan 600.000 huf volt. Csak és kizárólag gyári cuccot tetettem bele. Semmi felesleges kacat. Csak ami kellett. Most pedig szeretném eladni 3.5 milláért, mert a bal térdem feladta az unalmast. Képtelen vagyok több hónapon belül használni. Így vettem egy közlekedőedényt ami automata. By the way. Amire figyelj. Lekövethető múlt. Nagyon nézd meg honnan és kitől veszed!! És nyugodtan nézesd át. Tanácsot tudok adni. 5 éve készítek 99%-ban BMW-khez kulcsokat és láttam egy jó párat.....Én nem vennék 3-ast mert kicsi és nem eszik semmivel sem kevesebbet,mint egy 5-ös.
[ Szerkesztve ]
Itt a vége fuss el vége! 5 év bazározás után........
-
KAMELOT
titán
válasz Vismajor01 #52126 üzenetére
Flashejet kapok ilyen írásoktól.
Honnét tudod mennyit fogsz menni?
1M is kapni jó 3-ast, de ahogy írja előttem kicsi. 50kg nőknek való az. Inkább 5 az is már van 1.5-2M.Hammon serra: pont ezért vettem csakis automatával!!! Elég volt nekem 5 év és 175000km a Ford escortal.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Vismajor01
addikt
válasz KAMELOT #52128 üzenetére
Mert 3 eve motorozom es pontosan tudom , hogy mennyit mentem? Es ha lenne autom akkor is 80%ban motoroznek, ergo ha eddig 10k kmt mentem egy evben akkor az 5e km az autora egy erosen felbecsult becsles
Otosoket meg nem neztem, harmas fogott meg. Egyedul vagyok, annyira nem is kell nagy auto. Otos kozul mit erdemes keresni/elkerulni?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
CharlieDrop
veterán
válasz Hammon Serra #52127 üzenetére
Kulcsokat készítesz?
kulcsházad is van? Vagy programozod őket?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Chris0321
addikt
válasz Vismajor01 #52126 üzenetére
Megmondom őszintén, hogy ezekhez az újabbakhoz nem nagyon értek, én az e46-okat néztem nagyon mert nekem arra telik. Az újabbaknak valamivel macerásabb a motorja, de erről biztos mond véleményt egy olyan ember aki jobban ért ehhez a témához. Én 177 cm vagyok, 78 kiló és gond nélkül elférek a 3-asban és mögöttem még bőven van hely. Én sem megyek pár ezer kilóméternél többet évente, egy benzines BMW szerintem használható erre. Ha kicsit karcsú a keret akkor lehet érdemes lenne idősebb autót nézni (pl.e46 ha neked tetszik a kinézete) és a fennmaradó összeget félretenni vészhelyzet esetére. Sajnos egy használt autó esetében elég nehéz megtippelni milyen problémák lehetnek majd később főleg ha nem ismert az előélete. Érdemes megnézni a kopó alkatrészek árait, a gumiét, stb. Pl. nekem egy szett márkás gumi a style 68-as kétszéles felnimre kb. 140.000 ft pedig csak 17"-os és mivel nem egyforma elől és hátul felcserélni sem lehet őket így nem egyszerre kopik.
KAMELOT: Két régi Lada után váltottam BMW-re, eddig meg vagyok vele elégedve. A hangja is szép, erő terén sincs okom panaszra és kényelmes is bár M-es felfüggesztés van alatta ami nem nagyon szereti a rossz utat de szerencsére általában valamennyire normális utakon tudok vezetni.
Ha valaki évek óta vezet és nagyjából ugyan az a rutinja akkor meg tudja saccolni nagyjából mennyit fogja használni az autót. Ebben nincs semmi különös. Hacsak nem vagy 2 méter és 200 kiló szerintem a 3-as BMW is bőven elég, én is elférek benne. Plusz tudtommal olcsóbb fenntartani mint az 5-öst amihez drágábbak az alkatrészek és több is benne az extra ami elromolhat. Mivel számít neki a fenntartási költség így inkább a 3-ast kellene először megnéznie megfelel-e neki. -
Chris0321
addikt
válasz Vismajor01 #52129 üzenetére
Most jutott eszembe és már nem tudtam szerkeszteni az előző hszt: azt is nézd meg mennyi lenne a kötelező egy évre. Gondolom friss jogsid van, A00 besorolással. Én 40 éves vagyok, B10-el, kis faluban élek és 25.000 körüli összeget kellett fizetnem. Mivel később kapta meg a biztosítás a bónuszt mikor eladtam az előző kocsim így nem vagyok benne biztos pontosan mennyi lenne.
-
BeZol
őstag
válasz Vismajor01 #52126 üzenetére
Ne vegyél hitelre kocsit. Majd ha lesz pénzed rá, és mellette kb. 1m Ft tartalék arra, hogy vmennyire rendbe rakd, akkor vegyél bmw-t, de számolj vele h simán pénztemető lesz még egy karbantartott darab is. Egyébként jó az elképzelés, h 2-ért megvenni és 1et rászánni a rendberakásra, de azért nézz utána az éves biztosításnak, éves adónak, számolj olajcseréket, gumicseréket, és lehet simán ott találod magad még így alkalmi használat mellett is, hogy több havi megtakarításodat elviszi a kocsi, és míg teszem azt havi 50ezreket tettél félre, abból a kocsi miatt évi 4-6 hónapnyi lehet ugrik is, és erre még hitelt is törleszteni hát ne haragudj, de hacsak nincs valami bazi jó fizud és látod a fényt az alagút végén h ezt tényleg meg is engedheted magadnak, akkor inkább maradj a motornál és nézz mellé egy sima A-ból B-be autót ha annyira szükség van egy kocsira.
Sosem felejtem el, mikor régen gyakornokként kérdeztem a melóban a pár évvel idősebb kollegákat, h mennyi a fizu és mennyit tesznek félre. Átlag felett keresett a többség, akkori Budapesti átlag +30%-át kb, és egyedül az a kollega tudott valamire is "jutni", amelyik vagy még szüleinél élt, vagy többen összecuccoltak albérletbe. Az összes többi arc fizetésének tetemesebb része elment az albérlet és/vagy autó "fenntartására".
Az a kínos nevetés, amikor felismeri a srác, hogy 6 hónapja vette meg a ford focus-t melóba járásra, hogy ne kelljen göthös emberekkel bkv-zni, és 6 hónapja semmit sem tudott félretenni, mert mindig kell vmit bütykölni a kocsival + üzemanyagktg a napi ingázás miatt azért nem kevés...
Persze ha ezekkel tisztában vagy és ezek után is okénak tartod a vásárlást, a te döntésed, csak ne vállald túl magad
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
Van akinek fontosabb az elvezet es megelni a dolgokat amig lehet ,mint neked a szamok!
Hagy vegye meg ha van ra lehetosege.
Van annyi elcseszett megkeseredett ember Magyarorszagon igy is eleg!
Majd tanul mindenki a sajat hibajabol, folosleges itt igy okoskodni!Ez a penztemeto lesz egy karbantartott darab meg a legnagyobb baromsag amit hallottam.
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
válasz Chris0321 #52131 üzenetére
Koszi a sok infot.
Alapbol tetszik az e46, viszont ahogy irtam is, jelenleg Priust vezetek es felszereltseg nem tudom mennyire hianyozna, mennyire van meg e90ben? Nagynavi, tolatokamera, elektromosan behajhato-tukrok, tempomat? Vagy mivel ez "csak"3as bmw ezert ujabbakban sincs benne?
Faceliftes e90 hatso lampajat enyleg at lehet csak ugy csavarozni egy fl elottire?
A biztositast megneztem igaz 318i vel azaz 125 kw, 1995 cm3. 72 ezret mondott netrisk ami sztem teljesen jo
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Vismajor01
addikt
Szia,
Koszi az intelmeket, de en csak hitelre veszek autot mert nekem igy kenyelmes. Genetikailag keptelen vagyok a spórolásra, ha eppen nincs egy osszegben ra penzem akkor reszletre megveszem es siman torlesztem, senkit sem erdekel. :) Telefonom, tvm is igy lett es soha egy torlesztot nem hagytam ki. A hitelre a torlesztom egy 80e korul lesz, ami a fizetesem ~20%-a. Raadasul mivel erteket veszek ezert ha tul is vallalom magam akkor sem szűnik meg a világ, eladom az autot visszatorlesztem a hitelt es motorozok tovabb a hidegben vagy veszek egy A-bol B-be valo közlekedőt :) Ha ket millios autoval szamolok akkor is sztem max fel millat bukok rajta ha mondjuk 3 honap utan el kell adjam, de ezt be vallalom :)
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Gsx-rr
veterán
válasz Vismajor01 #52137 üzenetére
Igy van, vigyazz mert majd valaki itt megmagyarazza neked mit csinalj mit ne.
Ha meg tudod tenni, meg kell venni es elvezni.
Sok ember sporol a nagy semmire es semmivel se lesz jobb elete! Sot! -
negro
őstag
válasz Gsx-rr #52138 üzenetére
Nem vagyunk egyformak. En meg eletemben nem vettem meg 1 telefont se hitelre. Kartyafuggetlenul telibe kifizettem a meglevo flottas elofizetesem melle. Pedig mindig is az atlag felett 2x kerestem. Most ne menjunk abba bele hany olyanrol tudok, hogy a legujabb 300e- forintos teloval jarkal amit elhozott nulla forintal majd havonta fizet majd 20e forintot 2 evig de arra nincs penz, hogy a balatonra lemenjen mega huto ures es stb...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
cOxeR
Ármester
Én is inkább ezen vagyok... és akkor nem jársz úgy, mint egy ismerősöm, hogy megrendelte az új kocsit 1x misiért és a szalonba áll 2 hónapja, mert az átvételhez szükséges részt nem tudja letenni, mert nem jött be az a pénz amire várt... sose vennék hitelre se tv-t se telefont... sőt még autót se.
Céges lízinget ne keverjük bele, bár én arra se, de biztos mert kis hal vagyok és nincs lehetőségem rá. -
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #52141 üzenetére
Sokkal olcsóbb lízingelni, mint kp-ra megvenni. Miért dobna ki az ember pénzt?
while (!sleep) sheep++;
-
szimi57
őstag
válasz Vismajor01 #52137 üzenetére
A legjobban akkor jársz, ha veszel egy elektromos autót. Ezekről azt kell tudni, hogy egy kibaszott menő cuccok. Nem kell egyből rálocsolni 1 milliót. A fenntartása 0 Ft! Egy két milliós használt BMW már a végét járja, rámegy a gatyád is. 4 milka körül találsz.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
CharlieDrop
veterán
-
Chris0321
addikt
válasz Vismajor01 #52136 üzenetére
Mint írtam ezeket az újabbakat nem ismerem. Az e46-omban ezek közzül megvan a tempomat, a nagynavit és a hozzá tartozó tolatókamerát ebbe is be lehet szerelni. Elektromosan behajtható tükrökkel is fel lehet szerelni, készült hozzá. Én még az ülésfűtést mint feltétlenül szükséges extrát bele venném, ilyenkor télen jól jön addig amíg be nem melegszik a motor én már ilyenkor ősszel is használom. Úgy tudom a 320i az e90-ben ugyan az a motor mint a 318i-ben csak több benne a LE.
[Ezek] az e90-es motorok adatai, a szerint a 318 vagy 129 vagy 143 LE nem 168.szimi57: Erre most mégis mi szükség volt?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz CharlieDrop #52144 üzenetére
De akkor is sokkal olcsobb a lizing, ha 0% a hozam a megmarado penzen, mert az AFAnak legalabb a felet vissza tudod igenyelni. Egy 15 millios autonal kamatokkal egyutt is legalabb masfel milliot fogsz akkor, ha 0% a hozamod a megmarado token.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz CharlieDrop #52147 üzenetére
Ceges lizingrol volt szo, ha nem, akkor szori.
while (!sleep) sheep++;