- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Yettel topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gsx-rr
veterán
válasz KAMELOT #52051 üzenetére
Nekem nincs bajom az elektromossal. Az a bajom,hogy nem ott kezelik ahova valo.
Baratnom E coupe-jat eladtuk, januarban lejar a szerzodese, addig van a csapattol "ceges autoja", valamit kell venni. Napi 10 kilometerre egy ilyen jo lenne.
Es nem vagyok alszent ingyen jarni vele ,hogy ne keruljon penzbe nem rossz.
Nalunk is es Balatonon is van ingyenes tolto.
Nem is a penz a lenyeg,csak valahogy ugy nem rossz az ilyen.
Nagyvasba ugy is van hogy 60.000-et tankolok 1 nap -
bubi92
őstag
Eyo!
Pár kérdés. e91
1. Csomagtartó nyitót cserélném, meg van a gyári alkatrész. Odáig jutottam, hogy az ablak körül lévő burkolatot lepattintgattam, de nem jövök rá, hogy hogyan tovább. a nagy műanyag is pattintós?
2. A könyöklőben lévő szivargyújtónak melyik a biztosítékja? Első szivargyújtó megy, könyöklőben és hátul lévők viszont nem.
3. Tempomatos modul plug and play? Tehát ha szerzek egyet a kormány alá, akkor csak ki kell cserélni és működni fog vagy kell még valami?
4. A képen lévő kormánynak mennyi a piaci ára? Eladni akarom, nem árulgatni. -
Ck.
addikt
válasz szimi57 #52039 üzenetére
Nekem a mindennapi munkába járásomba tökéletes megoldás lenne a 330e vagy 530e.
Erősen gondolkodok is lecserélni az F10-et egy utolsó szériás F30 330e-re. Nem tudom maga az 5 vs 3 mennyire lenne visszalépés ha az lenne egyáltalán. Egy biztos, az F10-et néha feleslegesen nagynak érzem, kanyarban nagyobb sebességnél kicsit suta, M futómű ide vagy oda, nem adja azt vissza amit egy 3-assal össze lehet művelni. -
szimi57
őstag
-
KAMELOT
titán
Ma megtaláltam a motort.
520 Hemi V8 bi-turbo 5200hp
Már csak sebváltó, kardán és difi kell.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
FIREBLADE78
addikt
Na megvolt a teszt. Fasza lett az új X5. Tetszik ez a hibrid dolog. Ülés sokkal puhább volt,rugózás is jobb ( levegős miatt). Aktív sávtartó miatt 210 körül majdnem felborultam,mondtam is h kapcsold ki ezt a szart. Mondom ennyire nem szitálhat be az autó 200 körül és akkor mondta a csávó,hogy ez csinálja...
X7 40i következett utána. Orbitális dög. Max ingyen kellene. Hangja zseniális volt,viszont a gyorsulás eléggé tré. Ok, 2,5 t de akkor is. Lámpánál egy a6 úgy bealázott,mint a szar. Igaz később is indultam el,de hiába padlóztam,csak távolodott. A váltókar nagyon el lett baszva. P szar helyen,kisebb is a kar,nem is tudod úgy meghúzni. Nagyon furcsa.
X6 : KELLLLLL. Brutálisan gyönyörű. Ha lesz új autó,akkor ez lesz. Sajnos kipróbálni nem lehetett,mivel dec 7 előtt elvileg látni sem szabadna.
Csapok pár képet is. Kicsit össze vissza írok,tart még a másnapMacbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #52062 üzenetére
X5 30d a legoptimalisabb. Biztos azt vennem! X6 mar nem annyira eladhato hasznaltan.
Gondolkoztam sokat, de ugy nez ki iden jo ha 2,5 honapot leszek otthon, igy marad a Panka.
Inkabb itt nezek valami bunteto gepet[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
-
Skimaster
senior tag
válasz FIREBLADE78 #52062 üzenetére
Már kívül sem az igaziak az új vasak(nyúlfog effekt), a belsőről ne is beszéljünk!Nekem nem kellene egyik sem!Nem is tudom mi lesz,ha majd fiatalítani szeretnék,lehet nem is fiatalítok...Ezen a hibrid és elektromos fa....on,amiről szó van itt már hetek óta meg csak röhögni lehet,vicc az egész,parasztvakítás.
-
kissusuly
csendes újonc
Sziasztok. Erdeklodo kerdest tennek fel. Tegnapelott majdnem sikerult osszetorni az autot, mert kijott elem egy gyoker. Volt minden, satu fek kormanyelrantas, oldalt csuszas de sikerult megfogni es semminek semmi baja nem lett. A kerdesem, hogy a "manover" vege fele megszolat egy noi hang es nemetul karattyolt valamit. A kerdesem, hogy ez mi lehetett, mit momdhatott es mi aktivalhatta ezt pontisan. (Alany:E90). Valaszokat elore is koszonom! :D
-
FIREBLADE78
addikt
Nem tudjátok mi a jó. Miért nem lehet eladni az X6-ot? Mercit is úgy viszik,mint a cukrot azzal az okádék kerek seggel.
Belülről szerintem minden évben szebbek az autók. Az fura,hogy mindegyik ugyanolyan szinte,de hát merci is.Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #52071 üzenetére
Kerdezd meg a kerskedonel az eladasi statisztikat.
Pl 6 Grand Coupe-bol volt,hogy 35-40 szazalek kedvezmenyt kaptunk volna -
KAMELOT
titán
-
KAMELOT
titán
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #52075 üzenetére
Ahhoz kepest ,hogy nem is megy annyira nem jo
-
H.Ezredes
őstag
válasz Skimaster #52065 üzenetére
Nem tudom miről beszélsz... Pl E83 X3 pont,hogy a legalja..... Igazai kopogós gagyi ótvar műanyag fos hulladék az egész autó.... Zajszigetelés egy fos annak gagyi igazán a bele.. Mikor megjelent már elavult volt... egy E46 magasabb bódéban nehezebb kivitelben X drive-al és érezhetően gagyibb minőségben........ Ami egyáltalán értelmes az-az LCI 3.0sd.... Nem gondolnám,hogy egy E83 vagy E46 mellett szar lenne az új X3 X5 X6 X7 főleg,hogy ültem az összesbe / vezettem is kivétel az X6.... Nagyon-nagyon jó autók... az X3 is brutál jó lett az X5 meg magasan megugrotta a szintet.... X7 meg más kategória.... Ezek az új autók technikailag nagyon előrehaladottak minden tekintetben.... Ahogy viselkednek az úton ahogy elnyelik az úthibákat a futómű ami alattuk van zseniális főleg a hátsókerék kormányzással ahogy megállnak / kanyarodnak az brutálisan jó.... A beltér is minőségi.... Tudásban is nagyon jók. Ma már egy X5 olyan szépen kigurul ,hogy a régebbi hátsó kerekes modelleket simán veri.... Hajtásba nagyon kevés a veszteség ( a régebbi modellekhez képest mindenképp brutális a különbség ) nagyon jól megvannak csinálva... A külső szubjektív ,hogy tetszik vagy sem de a tudás és a minőség ami a kocsikban van el kell ismerni.... Szerintem ha vezettél volna egy X3- X5-öt más lenne a véleményed,hogy mi a jó....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #52081 üzenetére
Euban 3x tobb X5 fogy Mint X6
-
Skimaster
senior tag
válasz H.Ezredes #52079 üzenetére
Nem tűnt fel,hogy pusztán a külsőről(kültér,beltér) beszéltem,egyetlen egy szó sem esett a technikáról,tehát a válaszoddal nem tudom mit akarsz nekem bizonygatni? A technikától sem dőlök hanyat(nyilván több jó cucc van benne,mint az én E83 LCI-ben),de a a fejlődés az autotechnikában is természetes,ezért húdenagy pirospont azért nem jár, mert ez minden más területen így van!
Gsx-rr: A nem tetszés nem fikázás és az osztályokkal lejjebb lenne nekem nem teher az életemben, nem az autóm határoz meg engem,mint pl. téged.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Skimaster #52084 üzenetére
Írod,hogy kívülről se szép belülről a belsőről ne is beszéljünk.... Nem értem ezt a nem nem szép dolgot... Az E83 annyira szép kívülről / belülről,hogy nem cserélnéd le ???????? Ahhoz képest ronda??? Vagy mihez képest ronda egy X3 vagy X5 vagy X7 kívülről de leginkább belülről ????? Véleményt úgy tudsz alkotni ha láttál valamit élőben közelről / ültél benne / vezetted / használtad az autót.... Ha mindegyiket kipróbáltad volna és úgy mondanád akkor azt mondom oké van tapasztalatod... De így.... Én viszont ültem használtam / vezettem ezeket így tudok pontos képet adni,hogy milyen egy régihez képest... Én azt látom,hogy igen nagyot ugrottak minden tekintetben az előző szériákhoz képest így kijelenteni élből,hogy nem kellene azért fura....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
steven84
tag
Kigyulladt BMW hatékony oltása!
-
Skimaster
senior tag
válasz H.Ezredes #52087 üzenetére
F széria még tetszik,azt vennék! G széria X3, 5-ös-ben ültem(nem használtam nyilván) és az már nem az igazi(CSAK A TETSZÉSRŐL BSZÉLKEK MÉG MINDIG,NEM A MINŐSÉGRŐL ÉS A TECHNIKÁRÓL),ami utána jön,ezek a furcsa forma közép konzolok és az abból kiálló képernyők NEKEM szarul néznek ki!És igen nekem a számodra szar E83 még autó jellegű belül.Nem értem miért kell kiakadni,ha valakinek nem tetszik az új?Ettól meg hányok...
-
Skimaster
senior tag
válasz Gsx-rr #52086 üzenetére
Nem is akarnék benne utazni,mert nem tetszik,ezáltal nem érzem benne jól magam,mert amit nézek,az nem tetszik...biztos jó és jobb,mindenben,mint az elődje,de még mindig nem erről beszélek.Vegyétek már észre,hogy ez csak egy vélemény volt a külsőröl,és az szubjektív,azaz,nem vitázunk róla és nem kell meggyőzni,hogy milyen fasza, mert gondolom, hogy az, de ba...tom,ha nem tetszi... Nem értem, hogy mi olyan nehéz ebben?
[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
válasz FIREBLADE78 #52092 üzenetére
Én néztem a jelenlegi Z4 és az X7 belsejét (nem ültem bennük, csak szalonban láttam), de esztétikailag nekem sem tetszenek. Akkor már inkább az Audi (A8 tetszik, az érintőképernyő megszokás kérdése, úgyis erre tart a fejlődés kb. minden gyártónál). Bár mostanában abba nem szerelnek indexet, ma egyben sem láttam működőt...
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #52092 üzenetére
Írd már le mi az amiben többet nyújt vezetési élményben? Vagy mi számodra egy jó vezetési élmény?
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
SzlobiG
félisten
Sziasztok!
Hamarosan megnézek egy F31 320i-t 2013-as tehát turbós benzin. Mit kell tudni erről a motorról, mire kell figyelni? Manuál 180e km.
Ennek is van vezérlés nyűgje mint a dízelnek, vagy itt nincs? Sajna annyira ritka ez a motor, hogy nem sok mindent találok róla.
-
CharlieDrop
veterán
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
KAMELOT
titán