- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz MoP_FX 57 #49682 üzenetére
Ha neked nincsen ezekkel szakmai tapasztalatod akkor minek kell ilyeneket írni ???
(#49688) chess001
Pedig egy E90-be nagyon érezni,hogy könnyebb mint egy E60.... 1100 kg.... azért BMW-be utcai autóként ez kb lehetetlen. Kedves barátom Honda integra type r-e 1100 kg... Iszonyat könnyű de ezek mindig papír autók....
(#49690) SeniorTilla
E60 volt az.... De nem azért haltak meg mert E60 volt... Iszonyat sebességgel csapódott beléjük hátulról a Merci.... Azok az erőhatások hátulról érkezve túl sok....
Ma már ez-az elv kicsit butaság felfogásban.... Mivel egyre könnyebbek az autók de merevebbek és biztonságosabbak is.... Merevebb anyagokat használnak stb stb....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄