Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MoP_FX 57

    őstag

    válasz davidsone #49011 üzenetére

    Szerintem úgy készülj, hogy bárhova viszed, jó eséllyel ott fogod hagyni az autót. Ha nagyon proaktív akarsz lenni, akkor felkészülsz azzal, hogy milyen kötelező szervízek voltak megejtve az autón a közelmúltban. Gondolok itt gyertyacserére, benzinszűrő cserére, és minden olyan alapvető időszakos karbantartásra, amikből el lehet indulni.

    Ha tovább akarsz menni, akkor veszel/kérsz egy 2500 forintos bluetoothos OBDII scannert (ezzel az autóval ez még később is jól fog jönni), kitörlöd a hibakódokat, jársz vele, kiolvasod újra, feljegyzed, hogy mi jött vissza. Aztán miután megint nem indul, kiolvasod újra, és megnézed, akkor jött-e hozzá új. A mostani hibakódjaid közelsem biztos, hogy relevánsak. 4 működő hengerrel is menne az az autó, ereje nyilván nem lenne és alapjárat sem lenne a legszebb, de beindulna.

    Ha ezekkel az információkkal mész el egy autódiagnosztához, akkor már sokat lendítesz a saját ügyeden.

    +1: nyugalmi akkufeszültség, indítózás közben feszültség, akku milyen korú

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák