- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Anubris
őstag
válasz molnarpeter #42500 üzenetére
Az 2019 áprilisban jár le.
-
whitezo88
nagyúr
Üdv!
Múltkor láttam olyan módosított kazettás gyári rádiót E46ba, amiben BT modul volt építve. Mi ez, honnan lehet szerezni?
-
-
csubuka
addikt
válasz csubuka #42438 üzenetére
Megy még a visszahívás légzsákokra az E46-nál:-)
Ma lett leegyeztetve. Mindkettő selejtes. Utas és vezetőoldali is. Még jó is, mert a 15 éves gyáriak tuti rosszak már, így meg némi biztonság visszakerül a kocsiba :-)
Ilyen ajtókeret elválással találkoztatok már?
[ Szerkesztve ]
-
csubuka
addikt
válasz Newlachka #42508 üzenetére
Link nincs beszélni kell márkaszervízzel alvázszám alapján.
A légzsák hibát nem javítják, ha hibakódra gondolsz. Legalábbis magában biztos, hogy nem. A Takata hibás, veszélyes szériái miatt cserélnek, ha épp érintett a kocsid. Ha a hibakódot dobó légzsákod hibás Takata szériás, akkor lehet megoldja a csere. Fogalmam sincs.
Már ha a szervíz nem fog kötekedni, hogy miért ég a hibalámpa.
A miénkbe elvileg "korrekt", visszajelző lámpát nem égető (mindkét oldalon a potenciális gyilkos Takata van, de nem jelez hibakódot. Konkrét működésükről csal tényleges balesetnél lehetne meggyőződni, azt meg nem kéne. Akár még jó is lehetne. A visszahívás nem azt takarja, hogy mind 100 százalékban gyilkos, csak necces széria) légzsák, semmi hibalámpa nincs, csak éppen szerintem ettől függetlenül kár bízni egy 15 éves légzsákban.
A "mi" kocsinkat (a Barátnőmé) 3 évesen hozták be és elvileg mehet a csere jövő héten.
Azért jobb ezzel nem játszani, mert szerencsétlenség esetén ha nagyon belenyúl az ember, akkor jobb, ha nem is nyílik a hibás Takata, mert kb. "repszeket lő" a hibás példány, ha épp olyan kedvében van.
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
Hello
Telefont hogy lehet összepárositsni e60nál? Nincs semmi ilyen lehetõség.
Köszi
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
válasz CharlieDrop #42511 üzenetére
Kell legyen, maskulonben minek van brnne telefon menu meg telefon gomb a kormanyon?
Masik kerdesem, lattatok olyat, hogy egyik hatso ules se kattan be a helyere? 1,5 centit kiallnak, be lehet nyomni, de a zarba nem kattannak be, hanem visszaugornak 1,5 centit amikor elengedem. Hatul ulve kisse zavaro, mert mozog az ules amikor elore es hatradolsz.
Koszi
-
Reibek
senior tag
Saját polír,kozmetika,bőrfestő,foliázó műhelyem van Bp.en
a végső árat mindig az szabja meg mennyit kell elötte alá polírozni (akkor üt nagyot a kerámia ha tökéletes elötte a felület)
de átlagba 80-ból megvan egybe az egész -
válasz STC Speed #42517 üzenetére
Azt nem biztos, hogy kicserélik, mert nem a gyári hibás kormány van benne, csak VIN alapján a gyári kormányhoz lett kiküldve a visszahívás. Próbát megér mondjuk, nem vesztesz vele.
Én voltam és a hibakódot nem törlik ki, nem is fog az hibát dobni soha, az ülés alatti csati miatt szokott. Én toltam ki utána INPA-val.
-
Reibek
senior tag
üveg,kasztni,kavicsvédő,dekor
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz szőröscica #42531 üzenetére
Csitt holnap takarítok.
Najó egy hónapja nem nyúltam a beléhez és azóta ment kb 4000km-t, szóval jogos de na. Ma vettem pont pár kence ficét belülre.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Wolf apc és autogylmből ezt azt. Az utóbbitól már van bőrtisztítóm és ápolóm. Az bevált.
A külső mosást ma már megejtettem, bár azon is lenne mit csiszolni, sok a bogárhalál az orrán a sok autobahnozástól. Viszont az elkövetkezendő két hétben megint megyek 2500km pluszt így nem sikamikáztam túlságosan.
-
Newlachka
őstag
H.Ezredes:Helyileg merre van a szervízetek?
[ Szerkesztve ]
-
jpeetr
aktív tag
Sziasztok!
N57D30 motortól mennyire kell félni? Mik a betegségei? 525D F10 lenne a kiszemelt.
N47D20 lenne cserélve rá, arrol elég sok rosszat hallani, de még csak 103ezernél jár. -
H.Ezredes
őstag
válasz jpeetr #42540 üzenetére
Mind attól függ,hogy akarsz-e költeni rá.... A használt prémium autók,hogy jók legyenek sajnos elég nag yösszeget fel tudnak emészteni. N57-nél is mint ahogy az összes típusnál vezérlést kell cserélni szívósort takarítani csapágyakat cserélni ~300E Km környékén stb stb. Mindegyik jó autó lehet ha költesz rá.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Ck.
addikt
válasz jpeetr #42540 üzenetére
Pedig egyáltalán nem rossz motor az, ha a láncra figyelve van. Nem kell mindent elhinni Zách Dánielnek.
Enyém most jár lassan 170 ezer km-nél, minden oké, de persze kapja is a rendszeres törődést. Le akartam cserélni jövőre vmi fiatalabbra, de komolyan már csak ez az N47 gyűlölet keltés miatt csakazértis megtartanám amíg ki nem rohad alólam az alja, hogy legyen mit az orra alá dörgölni a kedves szagújságíró(k)nak.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #42543 üzenetére
Szerintem O alacsony futassal nezni, igy egyik sem erinti. Nem kell elrettenteni.
Egyenlore ugy fest, hogy az F10 forumrol senkinek nem szakadt meg a lanc(HUN+UK), es nem is cserelgettek, pedig a tobbseg mar 200k km folott jar.(ellentetben a 20D-sek es az uj 25D -sek, akiknek vagy szakadt, vagy csereltek, mert zorgott) Egy 30D bukkant fel, amiben 340k km utan kicsivel megtortent.... Az 50D -kel volt baj, pont a csapagy, amit Te is irsz, es a valtot hamarabb kinyirjak, es valamelyik turbo is gyengebb, az terdel mindig le eloszor. Talan pont a kicsi. De 35D-nel is az adja fel eloszor.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #42549 üzenetére
Szerintem nezz ra facebookon. Kell lennie, az osszes tipus kulon van szedve. Kivetel a 7er, mert azok alt. az F10 forumba irogatnak.
Zart csoportok, szoval jelentkezni kell, igy legalabb a sok debil is ki van szurve, nem Soltvadkert style.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me