- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
Hirdetés
-
Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
ma Három készülékkel indít saját név alatt a gyártó: Pulse, Pulse Plus és Pulse Pro. Májustól kaphatók.
-
3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
it A következő 15-20 évben a Xiaomi a világ öt legnagyobb autógyártója közé akar kerülni, de a következő 3 évben még kizárólag Kínára koncentrál.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz FIREBLADE78 #43847 üzenetére
Az,hogy neked mentek az egy külön dolog... Azt ne vegyük ide. Pont,hogy az első 5 évben nem kell költeni rá semmit... Az,hogy olajat kell cserélni meg fékolajat és esetleg egy elkopott fékbetétet azt ne vegyük bele.... Az első 5 évben vagy inkább azt mondanám 100-150E Km alatt hiba nem szokott kijönni... Utána kell majd vezérlést cserélni utána kell a turbóval foglalkozni váltóolajat cserélni stb stb.... Újonnan megveszed és ha lecserélteted 10- maximum 15E Km után az olajat akkor még a motor élettartamára is jótékonyan hatna.... De mivel az első tulajok többsége tisztelet a kivétel új autót vásárolnak már nem akarnak költeni pluszba a kocsira.... Jó nekik a 30-ezres olajcsere meg a 2 olajcserénkénti levegőszűrő / pollenszűrő csere holott 10E Km után kukák szoktak lenni a szűrők pláne városi használat mellett.... Szóval a szervizelést nem az első tulaj fizeti meg hanem inkább a második harmadik tulaja az autónak.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
FIREBLADE78
addikt
válasz H.Ezredes #43851 üzenetére
Ebben 10-11k van,pontosan nem tudom és most jelzi,hogy menjek cserére. Még el sem érte azt a 20-30k-s értéket amire ugye bevannak lőve. Igaz már elmúlt 1 éves. Megyek is a héten cserére.
Km-re és időre is bevannak ezek lőve? Mámint az értesítés.[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
válasz FIREBLADE78 #43852 üzenetére
Hasznalattol fuggoen valtoztatja, ha sok a varos, hideguzem, inditas, akkor lejjebb tolja. Ha palyan mesz jo esellyel szol 30-nal. De elobbi uzemnel sem elobb, mint 15-17e ha jol tudom.
[ Szerkesztve ]
-
MrRL19
senior tag
válasz MrRL19 #43840 üzenetére
Engem az érdekelne , hogy mit kell vele csinálni elvileg chipel van valami , de mi azt sehol nem írja le Google se ezért kérdeztem hátha valaki csinált már ilyet és megosztaná a konkrétan mit is kell csinálni , ha kell is valamit ...
Na, viselkedj rendesen, kaszáld a dohányt, tudd, hol a helyed és ki tudja? Talán egy nap majd kinyitják a könyvet és beírják a neved. Befogadnak a családba. Beavatott leszel. Na gyere, emeld a poharad! ///M P O W E R
-
H.Ezredes
őstag
válasz MrRL19 #43855 üzenetére
Én nem értelek.... Annyian csinálnak kulcskészítést / másolást... Miért nem viszed el egy ilyen helyre ahol megcsinálják neked ????????
Kop-kop. Ki az ??? Hát én a hajtókar csapágy....
Ez egy M57D30TU
Tuningbox volt rajta ez volt az egyik probléma amásik pedig,hogy a kettes henger melegen +5-be "járt" Ez a szemét box meg még tolt neki kakaót.... Holnap vesszük le a kartert,hogy felmérjük mekkora a baj...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
malacka87
senior tag
válasz H.Ezredes #43856 üzenetére
Ú ilyen nagy darabok vannak benne? Ez is simán eltömítheti a járatokat is nem? Nekem hála a jó égnek "csak" olajsaras ganyé volt benne. Igaz benzinesnél az meg olyan mint a csiszolópapír Most már szépen tisztul. 3 5000km-es max csere meg közben pár szűrő.
btag:Sveryn#2510 uplay:MoRu_PManiac87 Origin:partymaniac87 World of Warships:partymaniac87 E60 520I
-
MrRL19
senior tag
válasz Newlachka #43841 üzenetére
(#43856) H.Ezredes
Arra lettem volna kíváncsi , hogy egyáltalán kell e változtatni valamit stb ...
Mert ugye elv van valami chip a táblán "transzponder" (gondolom ez a chip az indításgátló ) és ezzel kell valamit csinálni , de nem írnak semmit sehol kbNagyon max elviszem egy kulcsoshoz , ha otthon nem megy Csak gondoltam hátha itt valaki mond vmit ennyi !
[ Szerkesztve ]
Na, viselkedj rendesen, kaszáld a dohányt, tudd, hol a helyed és ki tudja? Talán egy nap majd kinyitják a könyvet és beírják a neved. Befogadnak a családba. Beavatott leszel. Na gyere, emeld a poharad! ///M P O W E R
-
NoZoli
tag
válasz FIREBLADE78 #43845 üzenetére
"Arra "nem" kell költeni."
És ennek, elég magas ára van! Csak hogy totális legyen a képzavar.
Én is már egy ideje boncolgatom a kérdést. Egyelőre, ha nem tudod minden este otthon tölteni az e-autód, akkor nagy kompromisszumokat kell kötni. De ugye, otthon töltve, megint csorbul az a bizonyos "ingyen autózás". De az értékvesztés ami igazán borzalmas jelenleg ezeknél a járműveknél. És bizony, lehetnek drága javítások is. Kb. olyan lehet, mint amit a japán autókról mondanak (én nem tudom, sosem volt még). Gyártástól számítva, örök élet és még 1 nap, nem kell javítani semmit. De ha mégis, akkor, ing-gatya mehet a zaciba. -
FIREBLADE78
addikt
[link]új 3-as
Drágább. Nekem ingyen lenne a töltés mivel 100m-re található egy eonos töltő. Minden nap felbasznám rá Amúgy nálunk 3 fázis van,bírná a rendszer vagy nem[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Newlachka
őstag
válasz FIREBLADE78 #43861 üzenetére
nekem tetszik ez a 3-as..mondjuk a hátsó lámpa szerintem nagyon skodás/audis lett
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz steven84 #43865 üzenetére
Miért ?????????? Patika volt a motor belülről.... se olajsár se retek se semmi szép a motor belülről.... Mindig időben volt olaj cserélve.... a Probléma az volt,hogy tönkrement egy befecskendező és folyamatosan + 5-6 ba volt. Véleményem szerint az okozta ezt a problémát,hogy egy tuningbox volt rácsatlakoztatva a motorra ami becsapja az autót.... Szerecsétlen alapból sokat tolt befelé de a tuningbox szerintem még rátett egy lapáttal... ( nem ő tetette bele így vette így sajnos nem tudta a működési elvét... ) felhígult a motorolaj gázolajjal és sajnos ez lett a vége.... Sajnos nem tudom,hogy mióta állt fent a probléma mert a tulaj nem vette észre,hogy ennyire szar bár mondta,hogy hallott valami kopogást. Az autó kívül belül mindenhol nagyon redben van minden ki volt cserélve rajta turbó leömlő főtengelyszíjtárcsa görgők vízpumpa gátlók stb stb csak saját bevallása szerint nem hozzáértő helyen szervizeltette a kocsit ezelőtt... Úgy került hozzám ,hogy világított a keréknyomás lámpa és akkor mondtam,hogy nem jár egy henger. A végeredményt meg látjátok.
(#43866) Mágus2
Ebbe másik motor kell....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Ummon
csendes tag
válasz lali81 #43868 üzenetére
Gáznak éppen nagyon gáz. Színe alapján valami rézötvözet lehet.
Ezeknek a bevonatoknak puhábbnak kell lenniük, hogy az esetleges apróbb szilárd szennyezők (pl ami túl kicsi lenne az olajszűrőnek) bele tudjanak ágyazódni és ne a főtengelyt karcolják. Plusz elég rugalmasnak is kell lenniük, hogy a kenési határhelyzetben (amikor még nem alakult ki a rendes olajfilm) rugalmasan, maradandó alakváltozás nélkül elnyeljék az "ütést".
Itt kissé sokat futhatott ebben a határhelyzetben. Ilyenkor az a kérdés mi van még, ami tönkrement.
-
H.Ezredes
őstag
válasz steven84 #43870 üzenetére
Igen. És leírtam,hogy mi történt miért lett csapágyas. Még egyszer röviden tömören. Szar volt a befecskendező ami nagyon nagy mennyiségben nyomta be a gázolajat. A motorolaj felhígult gázolajjal ami miatt elégtelen lett a kenés.... még sok Km sincs benne 2XX.
(#43868) lali81
Nem DPF-es EU3. Nagyon gáz.... Konkrétan átforgott a csapágy elszíneződött minden körülötte [link]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
adrian14
tag
válasz szzimo53 #43839 üzenetére
Szia!
Szerintem még nézd meg ezt a videót [link]
Tipikus e46-os hibakrol beszél a srác. Ha nem megy az angol az sem gáz, meg lehet érteni a nélkül is.
Mi idén vettünk egy kis M43B16-os motorral szerelt E46-ot. 2000km-t mentünk vele, de folyamatosan jönnek ki a videóban látható hibák (kop-kop szerencsére motorikusan nincs baja). Egyszer csak elfogynak -
FIREBLADE78
addikt
Megvolt az első olajcsere. Alig lett túllépve a 10k. Hála istennek egrt nem kellett cserélni. Vmit programoztak rajta elvileg.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
FIREBLADE78
addikt
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Szobby.G
csendes újonc
Sziasztok!
Kb 1 hete lettem büszke e46 320d tulajdonos. Nagyon tetszik az autó (mondjuk hozzá kell tennem hogy egy F Astra után nem is meglepő)
1. Német tulajtól vett autó, végig márkaszervízbe lett hordva. 235ezer km.
Lenne egy gyors kérdésem:
Mi a véleményetek a szívósorba lévő pillangószelepekről?
Pucoltassam ki a szívósort és ha jó állapotban vannak még a pillangók rakassam vissza?
Esetleg vegyek bele egy új szívósort? (nem egészen vagyok vele tisztába hogy mennyibe kerülne).
Vagy vakoltassam le? (ezt nem igazán szeretném, mert csak jól van ez kitalálva).Esetleg ezt ellenőrizhették márkaszervízbe, vagy pucolják ott egyáltalán? Vagy van annak valami nyoma ha az autó előzőleg új szívósort kapott? Olvastam olyanokat hogy 160ezer km után ajánlatos cserélni, nem tudom ez igaz-e.
Bocsánat, csak nagyon f.sok tőle hogy szétpereg a pillangószelep.Várom a véleményeket
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Szobby.G #43877 üzenetére
Nagyon szép a felni. Azt nem tudom hogyan működik régebbi kocsiknál a szerviz történet,de az újaknál kulcsot rárakja a ketyerére aztán megmondja,hogy mit csináltak eddig az autóval. Aszongya nincs szervizkönyv. Kicsit fura volt. Ugye az ember ebben nő fel,hogy mindent írnak.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
dobi
aktív tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne: hogy adott egy E46 320i (M54B22) ami egy jó ideje olyan hibát produkál, hogy amikor kinyomom a kuplungot akkor a fordulat mielőtt normálisan esni kezdene előbb kb. 100-at felmegy (nem csak a mutató a műszerfalon hanem valójában is - a pillanatnyi fogyasztásmérővel egyetemben - a hangján is hallani mintha hozzáérnék a gázpedálhoz pedig nem)!
A hiba melegtől és hidegtől függetlenül szinte minden nap előjön és amikor előjön akkor viszont csak alacsony fokozatokban (1,2,3-ban) fölötte (4,5-ben) nem!
Ami eddig történt...
- Légcsövek átvizsgálva (nem sérültek)
- Alapjárat szabályozó szelep és pillangószelep kipucolva
- Légszűrő, légtömegmérő, kartergázszűrő cserélve
- Gázpedál szenzor kiresetelve
-...de a hiba továbbra is fennáll!
Találkoztatok már ilyennel? Minden új ötletet szívesen fogadok!
Köszönöm előre is!
-
ACAB95
tag
Üdv
BMW 320d E91 mi okozhatja azt, hogy pályán 150 felett ráz az autó? Vadonatúj Dunlop gumik vannak rajta... Köszönöm![ Szerkesztve ]
"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
cOxeR
Ármester
válasz szőröscica #43886 üzenetére
150-et irt nem 250-et.
-
Anubris
őstag
Ha már gyorshajtás, ez a kalkulátor szerintetek jó?
Tehát autópályán 150-nél még nem büntetnek?
Ezt már úgy kalkulálhatta ki, hogy számításba veszi, hogy a km/h kijelző csal picit? -
Laca1212
őstag
Üdv!
Egy, tegyük fel valós 200e környéki futású, korrekten karbantartott 2012/2013-as F30 320i (N20B20) esetén kell e tartani aknáktól? Mennyire nyűgös motor ez? Miket kell cserélni ennyi futás esetén? Vezérlés csere, kokszosodás, láncszakadás, stb játszik?
Köszi!
-
-