- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Yettel topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- MG4 menetpróba
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor 90 - modellalkat
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Bővíti a ROG Ally garanciáját az ASUS
ph Az egyes termékek, kártyaolvasóval kapcsolatos problámájára reagált a cég.
-
Mégis megjelenik Switch-re a Deliver Us the Moon
gp Közel négy évvel a hibrid konzolora szánt változat elkaszálása után a készítők úgy döntöttek, hogy mégis megjelenik a Switch verzió.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
Sziasztok,
Egyelöre informálódási céllal kérdeznék, a közeli jövöben elképzelhetö, hogy meg fog ugrani az autózott Km-ek száma (gyakori autópályás 2x1000+ Km-es út végett), ezért felmerült bennem, hogy esetleg a jelenlegi off márkás, nagy köbcentis V6 szívómotoros autómat lecserélném egy dízelre (Németországban élek, német piacról választanék).
Az E90/91-es széria méretileg megfelelne, így elsö körben azt néztem meg.
A dízelek közül melyik irányba lehet érdemes menni?
18d-böl elég sok van eladó, nyugodt közlekedésre gondolom az is böven elegendö lenne, de mivel nem bánom, ha van tartalék a polcon, így a 320d-t átugorva talán egy 325d felé kacsintgatnék. Vagy esetleg érdemes ehelyett már inkább a 330d-t nézni, megéri a felárat?Inkább a FL elötti M57-es, vagy a FL-es N57-es motorkódok a jobb választás?
Van ezeknek - a hagyományos megnézendö dolgokon kívül - a mociknak valami ismert nyügjük, ami miatt kerülendö, vagy óvatosságra intenétek?Elöre is köszönöm a véleményeteket.
[ Szerkesztve ]
-
^Boss
őstag
válasz Szada85 #42255 üzenetére
az eddigiek alapján minimum 25d az ajánlott, M57 még elég jó konstrukció.
vezérműlánc, kisturbó, DPF, automata váltó állapota lehet érdekes, de majd Ezredesék kicsit bővebbet is tudnak. (E90 35d-m van, onnan a tapasztalat)https://vivid.money/r/istvanBCN - vivid 5 euro bónusz + óriási visszatéritések!
-
MPowerPH
félisten
F10 topikban az egyik usernek most pukkant el az 550D -n az automata valto, 130k km -el. Bar ugy tudom, gyotorve van rendesen. Eleg sok a panasz a 50D-kre a forumon is, ami azert erdekes, mert a tobbi sor 6 tulaj nem igen panaszkodik. Nem tudom az uj modell, 4db turboval mennyire lesz tartos.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
scream
veterán
Hali!
Érdeklődnék, hogy mi a legújabb elérhető BMW RoadMap, amit megeszik az E46?
-
Gsx-rr
veterán
válasz MPowerPH #42257 üzenetére
Nekem meg a 6 hengeres 25d-nel hullot szet a valto 170.000.- nel.
Aki csinalta azt mondta, valami konstrukcios hiba jellemzi azt a valtot.Az 50d-nel nekem semmi gondom nem volt 200.000 folott sem.
Viszont ismerosom nyirta ki az osztomuvet, kulonbozo meretu gumikat rakott elore es hatra.
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz Gsx-rr #42265 üzenetére
Hogy oszinte legyek, fogalmam sincs, hogy ezek a gumi meret oldalak mennyire megbizhatoak. De XDrive eseten nem sok ertelme van a szelesebb hatso kereknek.
Ahogy olvasom, a kerek atmero kulonbsegere erzekeny az Xdrive, ugy, ahogy minden mas autonal is. Ha a gyari mereteket pakolod fel, akkor semmi problema nem lesz. Eleg, ha a 275 helyett a 285 -ot rakod, es mar kesz a baj.
Anno a Calibra, Vectra turbonal, ha mondjuk elol fullra kopott gumik voltak, hatul meg cserelve lettek, neha ennyi eleg volt ahhoz, hogy a tulaj kinyirja azt az egyebkent hulladek 4x4 -et.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
kisbago
aktív tag
Sziasztok erről a fajta olajról tud valaki véleményt mondani? SHELL HELIX ULTRA PROFESSIONAL AM-L 5W30 1L
-
-
malacka87
senior tag
válasz szimi57 #42275 üzenetére
Az a baj hogy az elso100k kilométernél 5 olajcseréje volt a faszikamnak. Most szépen lelett takaritva meg a teknőt is elvittek lepucolni. Annyi hogy most hamarabb cserélünk olajat 5000-6000km. Talán kijön a maradék.
btag:Sveryn#2510 uplay:MoRu_PManiac87 Origin:partymaniac87 World of Warships:partymaniac87 E60 520I
-
MPowerPH
félisten
válasz molnarpeter #42279 üzenetére
Egyebkent igen... Es meg az sem baj, ha nem 100% szintetikus.
Don't Tread On Me
-
kisbago
aktív tag
válasz szőröscica #42283 üzenetére
Maradok a motul nál!
-
FIREBLADE78
addikt
-
Highend55
tag
Elmúlt 15 napban mentem 5200km-t,minden probléma nélkül.Angliába 6.4l volt az átlagom,majd az utam végére 7.9l-re ment fel.Autò tökéletesen üzemelt,rengeteg autò megtalált ,ami letolt legùjabb A5 bitdi,tfsi vagy S5 volt ? éjjel Stuttgart magasságában.20+òrája jöttem fáradtan nemigazán akart 200körül leszakadni ròlam (durván közeledett)ezért azonnal elengedtem. Luxembourg után ráérkeztem egy 640d-re normálisan majd elengedett és megpròbált letolni de nemtudta tartani a tempòt 😃
Mentem a barátom 435i (+jb4 380hp)xdrive ellen én egyedül õk 3an voltak kB 1 autòt kaptak gurulòbòl 180ig.
Velence-Bp m7 elementem egy Lexus ls600h mellett majd azonnal utánam eredt 200ig szerintem elment volna viszont fölötte meg elkezdett leszakadni.
Elégedett vagyok az autòval leszámìtva a lámpát ,ami tuti cserés lesz hamarosan plusz a turbòmat hybridre alakittatom.
Néhány kép:[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
-
szőröscica
addikt
-
kenguru99
aktív tag
válasz szőröscica #42289 üzenetére
-
Highend55
tag
Attòl függ hol,németeknél egy Porsche meg egy uj A6 kombi iszonyat tempòval ment éjjel a belsõ sávba.Amig én 150körül mentem tempomattal azok kb még +100al.Fáradtan szar lámpával neméri meg száguldozni..
M7en a Lexus 200fölött is tolta de szerintem mivel Hybrid ott már "gyengült" -
Highend55
tag
válasz szőröscica #42289 üzenetére
Tökéletesen egyet értek,ezért is vettem vissza,mivel a vezetés a munkám része ezért tisztába vagyok a határaimmal.Másik meg Bajoroknál éjjel lezárták a pályát Dingolfing körül 3òrára.20km+ os torlòdás keletkezett.Kicsit pihentem,de nemmertem elaludni mert nemtudtam mikor indul meg.Osztrákok /Magyar átlépéskor megbüntettek 120 eurora mert kitūztem a matricat jobb oldalra..
Legnehezebb haza utam volt eddig 8év alatt..
Kocsi otthon van most garázsba visszarepülve könnyebb volt. -
Xero
nagyúr
válasz szőröscica #42289 üzenetére
Egyetértek. Nálam általában 1500km a tető. Pont hétfőn kell mennem egy 2200km-es karikát. Nem vagyok boldog...
-
Highend55
tag
válasz FIREBLADE78 #42294 üzenetére
530D hùzva,lòerõbe kb ugyan az viszont nyomatékom több (680nm).
Kigyorsìtáskor ki is jön a külömbség,viszont ha hùzva van az is akkor nincs mirõl beszélni. -
MPowerPH
félisten
válasz Highend55 #42286 üzenetére
En 2 het mulva megyek. Mar most reszketek, hogy mi stauzas var ram a nemeteknel. Bar en nem a Luxemburgi utvonalon megyek, egyszer probaltam, es megjartam. Megyek az oreg paneuropain....
Nem lett kiszedve a speed limiter?
mod: Ilyenert megbirsagoltak, raadasul ennyire? En mindig kozepre rakom, azert meg nem szoltak.
joamilestoné: Barmennyire hihetetlen, pont a nagy sebesseg az, ami partiban tart. En Nemetorszagban meg nem ereztem almossagot, mert vagy a stauk miatt forrt a verem, vagy lehetett menni 200 folott vegig. Akkor koncentral az ember a legjobban, ebren tartja a sebesseg. Ha azt erzem, hogy almos vagyok, akkor mindig odalepek. A kemia egyszeru, ugy hivjak, hogy adrenalin. Es 250-270 -el haladva folyamat mar termelodik eleg, foleg, ha tartja valaki a lepest veled.
Aztan persze jonnek az osztrakok, vagy visszafele a belgak. Ott ugye szigoru 130, belgaknal 140. Na, az a szenvedes, ott szokott lenni olyan, hogy alig tudom a szemem nyitva tartani. Aztan otthon az M1-M6 -on ujra lehet ebredni.
Egyszer probaltam megallni, es aludni 1 orat. Nagyon nem jo, mert utana mosott sz@r vagy. Azota csak tankolni allok meg, vagy ha kell valami a csomibol. Tankol, fizet, pisil, megy. 10 percnel nem szoktam tobbet tolteni a kutnal sem.cOxeR: Nalad az auto kialakitasa az okozoja. Olyan soha nem lesz, mint egy borzalmasan merev coupe. Bar az S2000 -nek ilyen problemaja nincs...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Highend55
tag
válasz MPowerPH #42298 üzenetére
Igazi paraszt volt az osztrák,elsö kuton kiálltam ahogy átértem Ausztriába számlával igazoltam hogy hol vettem de nem igazán érdekelte!
Mivel a kocsi papirjai + az iratom nála volt else tudtam menni, mondta hogy trailer vagy 120 euro.Mondtam neki,hogy akkor kifizetném szò nélkül ha nem vettem volna meg de ez igazán gusztustalan semmiért fizessek neki.30percet voltam ott rendõrök is jöttek majd mondta,hogy nem az õ hatásköre.Plusz 5 autòt büntettek meg utánam abbòl egynek ténylegesen nem volt matricája..
Olvasd el,hogy hova kell tenni pontosan és ragaszd fel különben érvénytelen!
Mivel 3òrás autòpálya állás után még 615km volt hátra pròbálltam haladni majd ahogy Ausztriába értem nem akartam szarakodni ezért jobb felsõ sarokba szorìtottam,hiba volt,nameg utána vakarhatod le..Limitert mikor irta a haverom mondta hogy benne hagyta,ha majd turbo alakitás után vissza megyek hozzá kiszedetem mostmár.Cirka 20ezer km-t mentem remap òta hibamentesen.
Én továbbra is ajánlom a
Luxembourg-i ùtvonalat csak én elrontottam fáradtan 2 kijáratot ez kb +100km be került.Még sose voltam Stuttgart és München közelében mikor hazafele mentem.Legszarabb utam volt ez a kintlétem alatt..[ Szerkesztve ]