Hirdetés
-
Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
ma Három készülékkel indít saját név alatt a gyártó: Pulse, Pulse Plus és Pulse Pro. Májustól kaphatók.
-
A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
it Könnyűsúlyú AI-megoldással újított a Microsoft, hogy költséghatékony opciókat kínálva még szélesebb ügyfélbázist építsen ki. Eközben az AI és az adatközpontok miatt óriási lesz a kereslet a földgázra.
-
Mégis megjelenik Switch-re a Deliver Us the Moon
gp Közel négy évvel a hibrid konzolora szánt változat elkaszálása után a készítők úgy döntöttek, hogy mégis megjelenik a Switch verzió.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabi325
tag
válasz Szobby.G #43950 üzenetére
A Chemical Guys termékek nagyon jók, de picit drágák, ha olcsóbb de jó minőségre gondoltál akkor még próbáld a Sonax cuccokat, ebből kaufferben jó árak vannak (vagy Metro áruház), illetve már Auchanban is van pár terméke pl az Xtreme felnitisztító 2500 Ft-ért best deal.
-
BUZZLGHTYR
senior tag
-
CharlieDrop
veterán
válasz BUZZLGHTYR #43954 üzenetére
hátrány:
öreg, ki tudja mennyi km-vel, rozsdásodhat, ilyenek...Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz CharlieDrop #43955 üzenetére
Mondjuk havernak is van es elvan mar rohadva és mindig siránkozik hogy nemolyan fasza, csak benzines
-
CharlieDrop
veterán
válasz BUZZLGHTYR #43956 üzenetére
nekem az újabb volt, az nem volt rossz, pedig csak 18d volt
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
Ezredes!
Az N13-as mocit mennyire ismered? Mennyire gázos a téma?
Sejtem, hogy olyan, mint a mini Prince mocija, vagyis tud kokszolódni, de azon kívül milyen nyűgjei vannak még?Köszi
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Skimaster
senior tag
Szerintem ez jó lehet,millió felett kicsit,de jól felszerelt és karbantartott!
320d touring -
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #43958 üzenetére
Más nyűgjét nem ismerem én sem. Injektorok / trafók / turbó / koksz Ezek az általános dolgok.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Tom5
addikt
És Ő? Itt lenne helyben. Lehet megsasolom just 4 fun.
-
Skimaster
senior tag
Automata váltó jó nagyon,az hogy mennyi a javítás attól függ, hogy mi ment tönkre és ki csinálja.Tény az,ha ilyen autót nézel legyen szervizre pénz,de nem úgy kell elképzelni,hogy havonta 300 kell az autóra.
Amit linkeltél lentebb(kék) ránézésre nem rossz,nézd meg a sárvédőket,küszöböt,csomagtartót,hogy nem rohad-e,próbáld ki hogy működik a váltó meg úgy az egész autó!Próbáld ki az extrákat. Szerintem több van benne(km) mint írnak.HA meg akarod venni,akkor MINDENKÉPP nézesd át szerelővel,aki ért a BMW-ez.A hibák alku tárgyát képezhetik.
-
Anubris
őstag
Most nézem az autón az elmúlt napokban valaki lelopta a felnikről az M-es matricát.
Ez mennyire piti dolog már... -
ACAB95
tag
Üdv
E91 -nél ha felnyitom a csomagtartót nem kapcsol be automatikusan a csomagtér világítás. Mi lehet a gond?"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
Xero
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #43972 üzenetére
Amit linkeltél annak kb a duplájáért vannak a normálisabb E46 20d-k.
Off: Hétfőn pedig megyek ezt megnézni. A dízel F31 koncepcióból lett benzines C osztály. Az észak olasz dízel tiltás, sajnos nekem is átmosta az agyamat már, plusz ez eléggé jó áron van és jól is van felszerelve. Egyedül a bazári piros biztonsági öv amit nevetségesnek tartok, de nem nyüszítek ha nincs pénz magamnak kitolni a szalonból.
szerk: Amúgy lehet rögöni de a legnagyobb döntő tényező az ülésszellőztetés volt. Nem akartam F11 méretű dögöt, miután végiggondoltam. F31-ben pedig ilyen opció nincsen. Még az F11-ben is ritka.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Anubris #43977 üzenetére
Levezetem:
Valami kombit szeretnék (esetleg szedán), de SUV-ra nem szánom rá magamat. Próbáltam az új X3-at és haver GLC 350e-jét, de egyik sem az én világom még. E osztály szép meg jó, de az is már egy gondolattal nagyobb, mint amit most szeretnénk. Jelenleg még ketten vagyunk, max később egy kutya. Gyerek nem lesz még 2-3 évig.Először dízelben gondolkoztam, de az észak-olasz szabályozás és az amúgy is ködös jövő miatt benzin felé húztam. Ezen felül úgy néz ki, hogy dolgozni be tudok majd járni vonattal 20 perc alatt, 2-3 havonta pedig a CH-HU útvonalon édes mindegy, hogy mekkora a range és a fogyasztás.
A 6 hengerhez mindenképpen szerettem volna ragaszkodni pusztán a járáskultúra miatt.Aztán valamikor mászkáltunk asszonnyal és ott durrogott előttünk egy C63s. Na akkor közölte, hogy neki ez a vadorzó durrogás nagyon tetszik, meg külsőre is pofásnak találja.
Ezen felül valamiért picit félek az F széria benzineseitől, bár lehet marhára nem kellene. Merci vonalon nem vagyok képben a megbízhatósággal kapcsolatban, de amit eddig összeolvastam C400 és C43 vonalon, ott sok rosszat nem találtam, szóval talán nem pénztemető, bár van garancia is még.
Gyakorlatilag így kizárásos alapon maradt a C43, C400 (C63-om majd a duplája azért és igazán nem is nyújt túl sok pluszt). A büdzsémen belül annyira nem lehet dúskálni bennük, a kínálatból pedig ez volt a legjobb ár-érték arányú gép eddig. Ráadásnak AMG performance kipufogó van rajta, így ha a nőlény durrogásra vágyik egy gomb és megkapja.
szerk: A tablet kérdés. E osztályban próbáltam és bevallom nekem annyira nem tetszett. Lehet én vagyok régimódi, de kicsit bazárinak találtam.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Skimaster #43981 üzenetére
Igazándiból nagyot nem fogok rajta bukni. Kb 2 évre tervezek vele, max 10-15e chf a bukó, lehet még annyi se. Eredetileg 10-15M ft között szerettem volna vásárolni. Ez némileg túl van rajta, de értéktartásban talán jobb így.
Szerk: Volt már öregebb S5. Na azon pl buktam arányaiban jócskán, pedig csak pár hónapig volt. Ezen még garancia meg minden filefranc is van. A nagyot már bebukták rajta az új autó mivolta miatt, valamint a ráncfelvarrás után. Plusz ebbe előre láthatólag max 40-50e szalad bele 2 év alatt.
A végső álom amúgy egy 911-es lenne (991 gts), de ahhoz még marha sokat kell kuporgatni plusz azzal relatív nehéz ikea-ból bármit is elhozni.
[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
ha kicsi értékvesztést akarsz akkor egy új elektromossal szemezz..
pl az új leaf elég szép már, 400km-t tud elméletben,és 0-a értékvesztéssel kalkulálnak az okosok.
ebből a szempontból ajánlom handras videóit, pl a tesla Taxis-t abba a taxis csávó elmondja,hogy a 2 éves Leaf-et 0-a értékvesztéssel tudná eladni most.
De ez a TESLA IS Beleférhet most a 15M-ba
ez meg 15,5M de modell S
Igaz szerviz terén ki kell menni az országból,de ez a 477km elméleti hatótáv már nagyon elég,főleg hogy tesla töltőkön ingyen töltesz,és gyorsan.[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
E60 gyári, nem M-es lengéscsillapító felkeményedhet fáradáskor? Vagy minden esetben csak puhul?
Rettenetesen feszes, pedig még1x, nem M-es. 290e futás, szerintem még gyári csillapítók elől-hátul (osztrák autópályás autó volt)
Soha sem térdel be/üt fel, tehát egészségesnek tűnik, csak borzasztóan kemény.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #43983 üzenetére
Nos mint latjuk az ara 30%-t mar bukta. Ezert nem szamolok a kovetkezo ket evben orult buktaval.
M3-bol egyreszrol nincs kombi, de amugy is boven dragabb es sokkal kemenyebb is mint a merci. Nekem nem feltetel hogy vadorzo legyen, csak ugye az en gerjedesem a 6+ hengerre es asszony durrogas maniaja adta ki az amg-t.
Elektromos nem opcio mert legtobbet a Zurich-Miskolc tavon kapna az auto, amire nem az elektromos a legjobb megoldas. -
lali81
tag
nekem a két első még gyári 252e km van bennük (E60 2009), múltkor a maradó talperő 42% volt mérésen, 40% alatt kuka állítólag, voltál már mérésen? Ha nem, mindenképp nézesd meg. Hamarosan én is cserélek, Sachs megy bele az volt a gyári beszálltó anno, aluból készült. 35 körül van zs+u-ban/db.
-
Anubris
őstag
válasz lali81 #43992 üzenetére
Ilyet hol lehet megnézetni? Mi ennek a vizsgálatnak a szakszerű neve?
Engem is érdekelne, mert gőzöm nincs, hogy jó-e.
Amíg a nyári defektűrők voltak fenn váltig állítottam, hogy az összes lengéscsillapító kuka, de mióta hagyományos téli van rajt azóta meg nem annyira panaszkodom. -
Skizz
addikt
válasz lali81 #43992 üzenetére
Hát, idén tavasszal csont nélkül ment át a műszakin - ha annyira tré állapotban lettek volna, nem hiszem, hogy átengedik..
Na ez viszont jó téma: milyen márka ajánlott cserére? Csak mert ugye a gyári 80e/db (miközben f10-hez talán feleannyi, mindegy), utángyártottat illetően viszont kétségeim vannak. -
Skizz
addikt
válasz szőröscica #43987 üzenetére
Szerintem nem azok, idei Bridgestone T005-ös turanzák, megnéztem, 98W, meg méret, meg minden rajta van, de Runflat felirat sehol.
-
lali81
tag
válasz Anubris #43993 üzenetére
Nekem a Sebők gumi csinálta 17.kerben pár ezer ft volt nem téma. Van itt egy videó is róla: mérés
Amúgy szerintem ez a neve: Lengéscsillapító mérés maradó talperő mérési elve alapján.
Nekem bukott már meg kocsim a Mozaikban SSR gumik miatt, lecseréltem simára, kicsit kiengedtem a nyomásból és átment. Nincs rossz lengéscsillapító csak rossz mérés -ezt is hallottam.
Voltam műszakin nyáron akkor is kicsit kiengedtem, de a csóka mondta a vizsgabázison, hogy 50%-osak még ne izguljak. (előtte ugye 42%-őt mértek tavasszal) -
H.Ezredes
őstag
A múmia visszatér [link]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄