- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Íme az új Android Auto!
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- A Xiaomié lehet a Snapdragon 8 Gen 4-es elsőség
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #42289 üzenetére
Ja. Ezért hullanak nálunk a Románok is. És nem véletlenül alszanak egyet a törökök se, ha kell
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
98bja
senior tag
E90 320D-ből tényleg kerülni kell az N47-es motorkódúakat? Azt olvastam hogy a láncproblémák elég súlyosak. Viszont azt is olvastam, hogy volt valami visszahívás is, meg nem is mindegyik autót érinti. Nem igazán tudok kiigazodni. Arra is rábukkantam, hogy egy ideig még M47-es motorok kerültek bele, aminek meg viszont a turbóval akadtak gondok? Kérlek igazítsatok ki, nem tudom minek higgyek.
Első DMW, illetve első dízel lenne.. Az évjárat 2007-es. -
MPowerPH
félisten
Meg kell venni, ki kell csereltetni a teljes vezerlest, turbot fel kell ujitattni, mert az joval gazdasagosabb, mint megvarni, amig atmegy olajszivattyuba. DPF -el lesz meg problema egy ilyen koru autonal. Csodak nincsenek, ezeket tessek belekalkulalni a vetelarba, es akkor nem kell aggodni, amig nalad lesz az auto.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ezredest kerdezd meg, vagy majd O elmondja magatol.
De nagyjabol egy turbo felujitasa 130k, a vezerles csere a 20D -nel talan 300k -bol megvan?! Ebben nem vagyok biztos. A DPF meg jo kerdes, bar azt inkabb 'belezni' szoktak, mert az uj eleg sokba kerul. Bar ott is lehet jatszni, hogy csak a belsot cserelik, nem tudom az milyen megoldas. De ez a legkevesebb, a tobbseg sajnos csak siman kiszedeti.
Ha automatat nezel, akkor valtora erdemes ranezni legalabb egy olajcsere erejeig. Ha nem mukodik jol, es rangat, akkor az is sok penz. Manualis valtonal a kuplung, kettostomegu szinten egy jellemzo dolog, mint az osszes tobbi diesel auton.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
98bja
senior tag
válasz molnarpeter #42306 üzenetére
Hát igazából nem ezután az autó után néztem.. Egy ismerős ajánlotta, mert neki az egyik ismerőse árulja, itt a városban. Még nem volt alkalmam megnézni, így nem is tudom hogy N, vagy M-es motorú.
-
H.Ezredes
őstag
Megcsináltam az elpattant csavart a kipuffogó csonknál. Szint alá betört de sikerült rá heggeszteni és kicsavartam simán. Az összes tőcsavart és anyát cseréltem. Turbót kifejzett turbó tisztítóval kitakarítottam a geometriát is. állítottam a geomtria végállás csavarján az új vákuumszelepet kicseréltem egy másik újra mivel torpanások voltak a kocsiba mikor milyen kedve volt de nem is értem miért csinálta az új szeleppel... EGR-t teljesen kikötöttem se EGR hűtő se visszavezetés. EGR hűtőm átszakadt és folyt be a hűtővíz a kipuffogóba.... Előtte 2500 tól indult meg az autó alatta kb semmi nagyon idegesített már.... Most már alulról szépen tölt 1700-1800-tól ugrik 2000 től meg teljesen csövön megy. Összességében elégedett vagyok ilyennek kellett volna lennie alapból már.... Végre nem cicereg kifelé borzalmas hangja volt. Viszont sajnos nem lehet több üzemanyagot adni mert ahogy emelünk a mennyiségen leszabályoz a kocsi vagy a porlasztóknál elmegy a gázolaj vagy a pumpa keveset szállít.... Nagyon sok + teljesítmény van benne ami így jelenleg kiaknázatlan úgy,hogy megyek tovább,hogy legyen megfelelő üzemanyag mennyiség
~2000Km alatt hazavágta a légszűrőt....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
ludsimon
veterán
Sziasztok!
Egy 320-as érdekelne, de ilyen állapotban van.
Mindenhol máshol nem látható még rozsda.
Milyen összegbe kerülne a két elem javítása?
Ha jól látom mindkét elem teljesen cserés, annyira át van rohadva.
Talán küszöb még menthető.De érdekelne, legrosszabb esetben mennyibe kerülne az alábbi elemek cseréje munkaköltséggel együtt?
undefined
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #42311 üzenetére
Nagyon örülök neki
(#42312) ludsimon
~70-100K között
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz lali81 #42316 üzenetére
"az alja ennek olyan lehet mint a szita, emelőt nem raknék be alá.." Ez így azért nem igaz... Ne mondj ilyet... " ennél különb állapotú autókat bontanak el nap mint nap." Na ez viszont igaz . Rengeteg E46-nak rohad az első sérvédője de ettől még nincs más baja.... De ami a lényeges tényleg meg kell nézni vásárlás előtt mit vesz az ember ritka amikor ezeken beszakad a küszöb az inkább E39 probléma de egy elhanyagolt szakad E46-nál is már lehet problém. E46 nál a híd szeret kiszakadni. hátsó ív szeret rohadni de mondom mind javítható. De olyan autót kell venni amivel megéri foglalkozni ha eleve egy pusztulat sz@r akkor nincs is miről beszélni.... Egy értelmesebb E46 bőven millió felett van ( inkább 1,5M körül vannak normálisabbak ) alatta leginkább rontásokat kapni... A lényeg egy sárvédő miatt nem kell leírni a kocsid de mindenképp fenntartásokkal kell kezelni és rendesen átnézetni.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
ludsimon
veterán
bmw népszerűsége miatt vennék bmw-t, mert meg adja valamennyire a 2000-es évek prémium feelingjét.
Meg tényleg, az alkatrészellátás köszönhetően a népszerűségének végtelen +1.
undefined
-
szőröscica
addikt
válasz ludsimon #42319 üzenetére
Erted ezalatt, hogy a lefingott szarba konnyen kapsz egy elbontott lefingott szarbol alkatreszt? A gyari minosegu cuccok ugyanugy dragak bele, mint mindig is voltak. Mast meg nem erdemes bele tenni, mert kulonben csak egy belet huzo auto lesz, ami nyomokban BMW-re emlekeztet majd.
-
ludsimon
veterán
válasz szőröscica #42320 üzenetére
Arra gondoltam hgoy a gyári alkatrészekből (bolti) is tengernyi van, köszönhetően a népszerűségének.
undefined
-
MPowerPH
félisten
-
Skizz
addikt
Hello,
Van olyan lehetőség, hogy alvázszám alapján pontos lekérdezés felszereltséget illetően? Érdekel pl. hogy M futóműves e, stb.köszi
-
balajti
tag
Én ezeket tudom:
http://bimmer.work/
https://www.bmwvin.com/[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
válasz Newlachka #42329 üzenetére
Aha! És részletes leírás az elvégzett szervizekről is? Az érdekelne legfőképp, hogy volt e váltóolaj cserélve... (530xd)
Két kérdés:
xdriveon van mit karbantartani időszakosan?iDrive comm. menüpontban azt kapom, hogy phone not installed, vagy valami hasonló, settingsben pedig nincs bluetooth opció. Akkor így hogy legyen a telefon installed?
köszi!
-
H.Ezredes
őstag
Tegnap éjszaka mentünk egy jó nagy kört egy E46 M3 -al külső váci úttól ki a M0 hoz ott át a Megyeri hídon majd vissza a város felé vissza váci útra nem tudott elmenni az M3 M0-nál beengedtem magam elé a felhajtónál. Ott jobban tudott kijönni ott elment több autót utána utolértem mentem én elöl de akkor meg ő nem közeledett visszaérve a vácin jött valami reszelt celica kb 3-an egymás mellett/előtt 1-et mentünk 3-an.Lámpánál állóból lemaradt a celica de nem ment szarul.... Hétfőn meg M0-án egy Osztrák F10 35i-vel találkoztam igaz 3-an voltak alulról egyszer jobbal el tudott lépni de ilyen ~250-nél együtt mentünk X távolságra. ~230-nál kijött egy sprineter elénk mindketten padlófék... Érdekes,hogy ezzel a kínai gumival megállok mindenki mögött az F10 és közöttem 10m se volt mikor kijöttek elénk... És nem lehet mondani,hogy nem fékez mert ha nem fékez kiüti aki elötte van.... Mindenhol bekanyaradok és bemegyek ugyan olyan sebességgel mint más autók... Mikor viztes úton mentünk egy alfával 200-220-at nulláson ott sem volt semmi problémám a gumival. Igazából soha semmilyen bajom nem volt vele pedig azt elmúlt időszakban rengeteget volt terhelve kanyarba nagy sebességben vizen stb stb nem vallott szégyent én továbbra is azt mondom leócskázhatja bárki lehet magyarázni a kémiát lehet mondani bármit de amikor 250 el megyünk az F10-el ugyan azon az íven a kanyarba meg végig az M3-al és nem esik le vészfékezésnél megáll az autó + lámpától tapad és el tudok gyorsulni akkor nem tudom egyszerűen azt mondani,hogy szar.... És biztos,hogy van ennél jobb gumi ez 1000% de ez a gumi nem szar ez tény hiába szidja bárki.... Ha szar lenne nem tapadni se nagy sebességnél se a kanyarokba se nem tudnék megálni se semmi de ez a gumi tapad és működik... Viszont a fék még a lyuggatás mellett is karcsú nekem viszonylag hamar melegszik így is :/
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz chess001 #42334 üzenetére
Nem lenne butasag csinalni egy topikos tuning merest, de Korbeleknel elszalltak az arakkal, es 22k+AFA egy meres. De ahogy latom, a TC miota hozzajuk jar, a remap arat is megemeltek, most mar 100k lenne az E92 -om, anno meg tan 60k -t fizettem erte?!
H.Ezredes: En a regi coupemmal eppen megfogtam az M3 -at, de csak remap utan. 100-200 11s korul, az E46 M3 is ennyit tud kb. Dobj mar be egy videot Te is, mit lep ebben a tartomanyban, es meddig tart neki.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #42335 üzenetére
Dobtam a múltkor egy videót még reagáltál is rá az még a régebbi konfiggal ment most másik turbó nagyobb nyomáson meg egy hangyányival több üzemanyag.
(#42334) chess001
1. leszarom a pados mérést 2. nem lehet mérni ha lenyomod a kick downt-t visszavált a kocsi ha kick down előtt nyomod nem megy 100%-on akkor kapja meg a 100%-ot ha lenyomod hiába csak egy kapcsoló így van megírva. 3. Még messze van attól,hogy összeálljon minden mit méregessek... havonta méregessem vagy 3 havonta ?
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #42337 üzenetére
Nagyjából ugyan úgy megy. Hiába van nagyobb nyomás kevés az üzemanyag..... Majd ha megoldom az üzemanyag ellátást akkor lesz számottevő változás ahogy kapott naftát érezhetően jobban ment de 180 körül eldobta szóval vissza kellett venni. elmegy a porlasztóknál/rail pumpánál. A "gyári" adatok mit sem érnek egyébként az utcán.... E38 750-el mentem el E92 M3-nak meg E46 M3-nak mert kezelni nem bírják az autót... Vagy mikor a sajátommal mentem egy M4 competition package mellett nem bírt elmenni. Hideg volt nyári gumival jött én télivel még át is szólt,hogy nem tudja nyomni mert csúszik és nagyon erős az autó. Vagy jött az R8 al is az ember és elindulni nem tudott...Szóval hiába az erős autó ha nem tapad / a gazdája nem tudja kezelni.... mondom az M3 a hídon elment rám vert több autót de lámpától indulva meg a vácin nem tudott elmenni...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Highend55 #42339 üzenetére
milyen legendát ? Hogy pancserül indulnak el ? Hogy nem tudnak váltani /rajtolni/kuplungolni ??? Leírtam,hogy az M3-om is a nullás hídon elment tőlem több autónyira..... Mi ezen a legenda ? Hogy az R8-as ba nem találja az 1-es fokozatot ? Vagy a szerencsétlen gyerek télen az M4-el nyári gumival rajoskodik mert competition felni az gizdán néz ki... Sajnos sok olyan ember megteheti,hogy olyan erős autóba üljün amibe csak szeretne.... Tudom az is legenda mikor a a tulajnak az E60 M5-be apám mutatta meg a lauch controlt az M powert meg,hogy mit tud a autó és ő mondta soha nem ment még így az autó... Sajnos sok ilyen ember van de mind legenda Vagy mikor anno gyorsulási versenyen a futó széria E39 M5-öt 150M-ig verte az E28 M5 csak azért mert nem tudta vezetni az ember az E39-et..... Ezek nem legendás dolgok hanem sok ilyen van....
(#42340) CharlieDrop
Nincs arról szó,hogy úr isten mennyire erős..... Soha nem is állítottam ,hogy lehagytam ezeket az autókat
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Highend55
tag
Ha száraz ùtszakaszon nézzük normális idõjárás mellett még tartom a véleményem!
E38 750i közel nem megy ùgy mint E46 M3 vagy E92 M3.A te autòd nincs 300le + lomha az automata váltò. Az se tudja tartani a tempòt M-es Bmwkkel. -
H.Ezredes
őstag
válasz Highend55 #42342 üzenetére
De ilyet senki nem állított,hogy a 750 jobban megy vagy a 30D. Én adott történeteket írtam le ahol adott dolgok voltak... Tudom,hogy alap esetben elmennek de itt ezek történtek és pont.... Te meg a száraz adatokról beszélsz....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
lali81
tag
válasz H.Ezredes #42341 üzenetére
nekem a kézi váltó miatt nem olyan jók a gyorsulásaim ilyenkor hiányzik egy automata, egy tutira húzott régebbi A4-es hagyott el hétvégén M6-on 150 körül kb egy autóra, okádta a kormot mindállat.. én ugye 6-ban verettem, de aztán visszaraktam 5-be de akkor már késő volt nem tudtam beérni... 180 volt a max mondjuk én többet nem mertem.
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
E60 automataváltó karján a fém betétet lehet cserélni? Az pattintós?
-
chess001
aktív tag
válasz lali81 #42344 üzenetére
Az ZF 8-asa gyorsabb, mint kézzel, de addig nem foghatod a kéziváltóra. Meg a hagyományos automatánál azért van egy kis teljesítmény vesztés is-olajszivattyú meghajtása, a kézi javára, ha jól tudom.
Ezredes:
Ha megméreted, akkor pontosan látod, hogy hol-mennyi van a teljesítményből, látod, hogy hova kell az erősítés, meg pontosan tudod, hogy mi mennyit hoz a konyhára. Lehet nem az abszolút pontosat, mert minden pad más, de a kocsid be tudod lőni azért. Szerintem Havassy a legolcsóbb és ért is hozzá.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
FIREBLADE78
addikt
Én nem szoktam rajoskodni a 25d-vel,úgy hogy nincs olyan problémám,hogy M-es kocsikkal gyorsulgassak.
Ha a sebesség kell,vegyetek egy ezres mocit és ferrarit is lenyomjátok.[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Skimaster
senior tag
válasz FIREBLADE78 #42347 üzenetére
Jogos és igaz,nekem eleve ez a húúú versenyezzük,meg 270-el közlekedés kicsit gyerekes...de biztos vannak köztünk fiatal srácok is,akiket ez csikál...engem fiatalon sem izgatott nagyon.Nem beszélve arról mennyire balesetveszélyes.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Stellar Blade
- Politika
- Íme az új Android Auto!
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- Aliexpress tapasztalatok
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...