- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hikvision
senior tag
válasz FIREBLADE78 #43100 üzenetére
18.600 font, 6,7millió körül átváltva...
[ Szerkesztve ]
20 éve a PH-n.
-
Gabesz25
tag
e90 20d fékolaj cseréje esedékes lesz ebben a hónapban. Kérdésem az, hogy van ajánlott márka, amit beletegyek, vagy bármelyik DOT4/5.1 mehet bele?
-
H.Ezredes
őstag
Csak úgy a kiégeskről.... lóf@szt csak a 20D ég ki....
Az elmúlt 1-2 hétben német fórumon több tulajdonos írta hogy kigyulladt az f10-11.🙁550D,530D 535D és mindegyik 100.000 km környékén volt és persze 4-5 éves autók..
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #43104 üzenetére
Ugy megb@sznam a BMW -t ezert, es azert mert masok eletevel jatszik, hogy nemhogy azon gondolkodna, hogy Mo.-n gyarat nyit, hanem azon, hogy bezarja e a boltot, vagy piacon tud maradni. Koreaban mar visszahivasra koteleztek az osszeset. Erdekes dolog, hogy az ujabb modelleket erinti.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
chess001
aktív tag
Tényleg égő az 520D:
Koreában is[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
kenguru99
aktív tag
válasz szőröscica #43093 üzenetére
Big Like.
-
MPowerPH
félisten
válasz Highend55 #43078 üzenetére
Ezzel meg tartoztam... Ha mar a lenyomok mindenkit kategorianal tartunk.
Eredetileg RB26DETT twin-turbo... Most mar HKS 2.8 T51R SPL single turbo -ra alakitva. Aki autobuzi, az tudja, hogy ez mit jelent. Aki nem, azt meg ugysem erdekli. Bar en inkabb 2JZ-GTE parti vagyok, sajnos ahhoz nehezebb hozzajutni.
Don't Tread On Me
-
Xero
nagyúr
válasz MPowerPH #43108 üzenetére
Not good. Marad a kérdés akkor, hogy F30-nál is így hagyták?
Amúgy ha nagyobb mozgásterem lenne pénzügyileg autóra, esküszöm beleugranék egy E400d-be. Nagyon szimpatikus az a motor, bár kérdés az is mennyire lesz tartós.
(#43110) BMW001: Az erős. Bár én a kezedre vernék, ha 2JZ-t raknál bele. Egy szép nagy csiga és jónapot. Scania hang - gumiégés - vutututu
[ Szerkesztve ]
-
Vangelis
nagyúr
Üdv Fórumtársak!
Elég nagy xarban vagyunk...
E90 es verda.
Központi zár valamiért xaraxszik....Nem nyitotta az elő ajtókat először.
Hátsókat igen... ablakot lehúzta.. tükröket mozgatta.De első ajtók kapa..... bal oldali kulccsal kinyílott.
Aztán hátsókat lenyomtuk és azóta azokat sem nyitja egyik távvezérlő sem...Most éppen tankolni kellene, de a tanksapka fedél sem nyílik..... szopacsa van....
Csomagtartó viszont működik.... meg vagyunk állva teljesen...
Valami ötlet srácok?
..... tréler?
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
MPowerPH
félisten
-
ADAM1337
nagyúr
E39-et van aki megbont budapest és közelébe ?
Szelepszár szimering és lehúzó gyűrű csere kellene, illetve egy ár ami hozzátartozik. -
molnarpeter
nagyúr
válasz Vangelis #43119 üzenetére
56, 57 biztosítékot nézd meg, 20 Amperesre csere, ha ki van égve. Utána 10x nyomjátok bent a záró-nyitó gombot, és figyeljétek, nem lassul-e be valamelyik zár működése - ha igen, elöl párban kell cserélni, hátul külön is lehet. A tanksapka fedélnek a csomagtartóban van vésznyitója. (Nevezzük ezt a cikk kivonatának )
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz molnarpeter #43120 üzenetére
Kosz, hogy leirtad helyettem. De igen, mivel 2006 -os az auto, siman megeshet, hogy itt a hiba. Egy probat meger.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Vangelis
nagyúr
-
Vangelis
nagyúr
válasz molnarpeter #43120 üzenetére
A két hátsó nyílott... csak lenyomtuk a gombokat,pöcköket. Mert be sem záródott.
Azóta azok sem nyílnak sajnos.... addig nem volt gond...
Az elsők xartak be elvileg.... vagy lett velük valami.[ Szerkesztve ]
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
#94477440
törölt tag
Hello Urak!
Egy döntésben kéne segítségeteket kérjem. Adott egy e36 compact, két éve tulajdonomban. Eljutott abba a korba, hogy már foglalkozni kéne a karosszériával. Nehéz gazdasági döntés, 350k-ért vettem, nagy baja nincsen ezen kívűl, szép külső belső, nyári-téli szett, nem boyracer autó. 2500km-rel ezelőtt elől lengőkar, stabpálca, stabgumi, axiál cserélve. egy hónapja elől tárcsa betét, hátul teljes dob cserélve. Olaj 6-8 ezrenként, szóval nincs elhanyagolva. Most viszont hogy rákéne borítani laza 200k-t, lakatosom tanácsára megfontoltam az eladást. Mondván hogy hiába csináljuk meg patikára, mostantól mindig lesz valami, ahol kibújik a rozsda. Rólam annyit, hogy első autóm, nem létszükséglet a gépjármű, akár egy évig is tudnék spórolni kocsi nélkül valami fiatalabbra. Szóval a kérdésem, hogy ti hogy döntenétek? még-még tolni bele a pénzt egy lassan 25 éves autóba, tudva, hogy már lassan tényleg lejár az ideje szegénynek, vagy inkább egy kis pénzmag gyűjtögetéssel beleülni később egy fiatalabba. A kettő együtt nem megy, kocsi melett nem tudok havi 50-60k-t félre rakni sajna. Nagyon szeretem, hálás kis kecske, de tényleg lehet hogy csak egy pénztemető lenne belőle... Ami még nehéz kérdés, hogy ha váltok, akkor mire? Nincs hirtelen egy olyan autó a 500e-1m kategóriában, ami megfogna... -
-
MPowerPH
félisten
A tuzesetekrol:
"Az EGR modul hibaja miatt 100000 auto erintett a visszahivasban csak Nemetorszagban! Az EGR szelep hutesen keresztul fagyallo kerulhet a forro, visszavezetett kipufogo gazba, amely igy kepes a szivotorokban meggyulladni."
Ne szerelohoz vigyetek az autot, tessek egyenesen bemenni vele a BMW -hez, es verni az asztalt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
chess001
aktív tag
-
[HUN]Dani
őstag
Sziasztok! FL előtti E90 BMW 320i 325i automata váltóval mennyire élhető? Szabad ilyet venni vagy inkább más motorral? Dízel leginkább a DPF miatt kuka. Nem volt még bömbim, de nagyon tetszenek és lehet beruháznék egyre, mint családi autó.
magyarsrac
-
CharlieDrop
veterán
Ezredes!
Szerinted egy ilyen kormányt bele lehetne varázsolni az e91-be?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
szőröscica
addikt
-
nolika
aktív tag
Sziasztok.
Akad egy problémám.
318i 2003 N42B20.
Cseréltem toronycsapágyakat + első lengőkar szilentet + gátlókat (sachs). Utána állíttattam futóművet (szakik megrángattak mindent, nincs kotyogás sehol se elvileg).
Tapasztralat:
kb 20%-os fékezésnél 120km/h felett ráz a kormány. Csak fékezésnél!
Ha vészfékezek akkor irányban marad és nem ráz, akár ha lesatuzom 100km/h-ról.Tehát csak puha fékezésnél.
Mi lehet a hiba? Esetleg pesten HOZZÁ értő szerviz meg tudná nézni?
-
B-L-A-C-K
titán
válasz CharlieDrop #43140 üzenetére
Nekem meg kissé hangos mikor gurul a kocsi, azt mondta eddig aki benne ült, meg a volt tulaj is hogy a gumik miatt van (márciusban vette rá a gyerek, de nem egy drága kategória). Ma jött meg nekem a 4 db új 4évszakosom, kiváncsi leszek milyen lesz a hangja ezután. Ha utána is lesz hangja gondolom kerékcsapágy, az drága mulatság?
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #43142 üzenetére
A Michelin 4 evszakosa halk...
-
B-L-A-C-K
titán
válasz CharlieDrop #43142 üzenetére
Ezek elvileg az egyik legjobb leghalkabb 4 évszakos, és nem kopik nagyon.
-
CharlieDrop
veterán
-
H.Ezredes
őstag
válasz nolika #43138 üzenetére
Te csináltad magadnak vagy elvitted szerelőhöz ??????????
(#43127) BMW001
Néztem én is de ezt azért nem értem mert a régi M-es motorokon is átszakadt M57 / M47 az EGR hűtő és víz került be a kipuffogó gázhoz / szívósorhoz legyen az olyan amiben volt DPF vagy miben nem volt....Rengeteg ilyen volt régen is most is és egyik autó se gyulladt ki... Sőt az enyémen is átszakadt és így jártam vele amíg ki nem hajítottam belőle az egészet.... Azon kívül,hogy a szívósorba a kipuffogó gáz trutyis lett meg az egér hűtőbe trutyis volt semmit nem csinált..... De annyi volt,hogy ha hajtottam és megálltam majd újból beindítottam viszonylag rövid időn belül akkor hófehér ködfelhőt csinált a kocsi 5-10-20mp-ig.... És nem gyulladtam fel és soha senki nem gyulladt ki emiatt pedig rengeteg autóba ennél durvábban átszakadt..... Mondnak össze vissza mindent.... Viszont nem 1 EGR hűtő hullott szét ezekből az újabb fajtákból mint amit az 35D-ből is kidobtunk... Az újabb 20D-ken is ilyen van rajta ott el tudom képzelni,hogy szétrepednek és az miatt gyullad ki...... Ha nem a blokkra nyomja hanem valami műanyagra vagy kábelre el tudom képzelni,hogy begyullad onnantól meg ég.....
(#43133) CharlieDrop
Még az is lehet,hogy be lehet kötni,hogy működön.
(#43132) [HUN]Dani
Egy kényelmes vezetéshez azért a 30i jobban dukálna N52B30-al vagy egy M57D30 D3-as 231Le-es dízel. Én biztos a D3-at választanám sajt autónak.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
válasz CharlieDrop #43142 üzenetére
3 ev es 40e km tapasztalat utan SEM hangos es meg minta is van rajta
-
[HUN]Dani
őstag
Köszönöm a válaszokat!
magyarsrac
-
B-L-A-C-K
titán
válasz CharlieDrop #43148 üzenetére
A lényegre nem válaszoltál, ha nem gumi miatt jön a hang mennyibe fáj a csapágyazás?
Más mindenkinek: Illetve tegnap pár helyen a gumi mögött a dísz kárpit csík el volt engedve, szépen kétoldalú szívácsos ragasztóval felraktam, de ma az 500 fok leszedte. Ezt milyen ragasztóval érdemes felrakni? Olyan kellene ami gyorsan köt ugye, és magas a hőálló képessége.
[ Szerkesztve ]