- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
A TikTokon marakodik Trump és Biden
it Trump szerint ha betiltják a TikTokot, annak a felelőse Biden lesz. A betiltás Trump szerint csak a Metát tenné még gazdagabbá.
-
Megjelenési dátumot kapott a Metaphor: ReFantazio
gp A tervek szerint a végső kiadás októberben lesz elérhető PC-re és konzolokra.
-
Május 7-én lesz az új iPadek bemutatója
ma Online termékbemutatót tart az Apple május 7-én, a közvetítésen iPadek és hozzájuk tartozó kiegészítők lesznek a téma.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jocikablack
tag
Sziasztok.
530 gt-m van. A start-stop funkciót hogyan lehet deaktiválni, hogy ne kelljen minden inditáskor kikapcsoln. -
MPowerPH
félisten
válasz Jocikablack #43654 üzenetére
Ki lehet programozni, hogy default off legyen. 5 perc egy szakinak.
Don't Tread On Me
-
cOxeR
Ármester
válasz Jocikablack #43654 üzenetére
Szerintem ez megy nálad is.
[link] -
Skizz
addikt
Jólvan, köszi, akkor hagyhatom D-ben. Eddig mindig kirataktam N-be.
A másik, hogy emelkedőn megállásnál P elég, vagy kézifék ajánlott? Nem hegyoldalra gondolok, ott nyilván kell a kézifék, hanem pl. egy enyhén emelkedő kocsibeálló, ahol pl. áll a tető alatt? -
MPowerPH
félisten
Ez nem az. Ez csak az ECO Pro kapcsolora vonatkozik. Ha kikapcsolod inditas utan, de berakod ECo uzembe, akkor automatan visszakapcsolja.
Skizz: Ha nem egyenes a talaj, hanem van benne lejtes, akkor hasznalj kezifeket. Nem jo, ha feszul a valto az auto sulya alatt. Rakjad N -be, es ha ugy elgurul az auto, akkor huzd be a kezifeket, majd utana rakjad P -be. Ha nem, akkor siman P.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #43653 üzenetére
Hidd el semmi baja nem lesz. Persze ha neked megnyugtatóbb az N akkor használd úgy.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #43659 üzenetére
Ha hosszabb ideig(tobb perc) varnom kellett, akkor en mindig N-be raktam, es behuztam a kezifeket. P -be soha, csak ha leparkoltam.
Don't Tread On Me
-
FIREBLADE78
addikt
Most a P mire jó? Ok h parking,de konkrétan mit csinál?
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Ck.
addikt
Gyerekek, Ti hogy viselitek idegileg-lelkileg a kátyúközeli élményeket? Komolyan, amióta megvan az ótó, 20 perc örömködés ha volt, de szerintem sokat mondtam.
Nem az autó miatt, hanem a saját magam hülyesége és az utak miatt.
Hívhattok nyugodtan kátyúvadásznak is.
Szinte nincs olyan nap vagy perc, amikor vezetés közben ne találnék meg valami szebb krátert az aszfalton, legyen az városon belül, országúton vagy akár autópályán. Persze rajtam kívül mindenki kikerüli. Minden alkalommal szinte a sírás kerülget, komolyan a legjobb amikor le van téve a szekér és csak távolról nézem.
2 napja hagytam ott 24 ezret futómű állításért a márkaszerviznél, de szerintem mehettem volna már vissza 20 perccel utána.
Egyszerűen borzalom, múlt héten Győr fele az M1-en, ma a Balatonnál a 71-es környékén, katasztrófa. Szó szerint félek elindulni, az egész út gyomorideggel telik, attól rettegve, hogy mikor verem össze az autót egy-egy nagyobb gödörnél.
Abban az egyben reménykedek, hogy azért vmennyi strapát csak kibírnak a viszonylag újszerű futómű alkatrészek.Elnézést ezért az ömlengős hisztiért, de az ügyeletes családi pszichiáter javaslatára inkább kiírtam magamból.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #43664 üzenetére
A P reteszel is, vagyis meg sem tudod mozdítani
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Ck.
addikt
válasz FIREBLADE78 #43664 üzenetére
Reteszeli a váltót, az autó nem tud így elgurulni, kézifék nélkül sem. Ugyanakkor szerintem nem tesz jót a váltónak ha megfeszül, így először én mindig kiveszem N-be, kézifék behúz, lábfék felenged, megvárom míg az autót rögzíti a kézifék (általában mindig gurul egy picit előre vagy hátra), majd mehet a P.
[ Szerkesztve ]
-
Anubris
őstag
Neked most nem F10-ed van? E92-nél jobban kellett, hogy érezd ezeket.
Engem E92-nél nagyon zavar az útminősége, most ki is dobom a nyári defekttűrő gumit és jövőre majd váltok hagyományosra, a télim már az és egy fokkal jobb azért vele.
Az X3-al sokkal kevésbé veszem észre az úthibákat. -
Ck.
addikt
válasz Anubris #43668 üzenetére
De igen F10, illetve az E92 egyelőre még csak eladó sorban.
Sokkal puhább a futómű, annak ellenére, hogy az F10 M-es, míg az E92 csak sima, ígyis az 5-ös sokkal szebben csillapít. Engem nem is az zavar most jelen depimben, hogy keményebb vagy puhább, hanem hogy ezek a kráterek vajon mekkora kárt okoznak a futóműben (lengőkar, szilentek, stab pálca, lengés csillapító, rugó, csuklók, gömb fejek, stb), mennyire bírják a strapát, főleg így hogy szinte minden nap sikerül vmi szépséget felfedeznem az aszfalt bugyraiban.[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
Felejtsétek el nyugodtan ezt a "váltó" feszül dolgot. A P a váltótól függetlenül reteszel.... Egy külön parkoló kerék van amibe beugrik a kampó egy nagyon vastag és erős edzett kerék soha a büdös életbe nem fog se eltörni se a váltó feszülni.... Hogy is feszülhetne a váltó ???? Kifejezetten EZÉRT RAKTÁK BELE EZT A KEREKET Húzhatnák a kocsit akkor is blokkolna a kerék..... A kampó feszül maximum a parkoló kerékbe... Ez a dolga....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Ck.
addikt
válasz H.Ezredes #43670 üzenetére
De akkor miért van az, hogy pl ha lejtős úton állunk meg és csak a váltót tesszük P-be, akkor úgy beszorul, hogy szinte úgy kell két kézzel kiszakítani belőle? Így volt anno A6-nál, Corsanál, Focusnal, Primeranal, illetve az E92-nél is, a legtöbb olyan váltókarnál, ami előre-hátra tologatós megoldással működik.
-
Hikvision
senior tag
Pont azért amiért Misi írta az előbb, a kampó beakad, és az feszül nem a váltó. Nem lesz a kampónak semmi baja, az a dolga, hogy feszüljön ha kell. Aki meg rakosgatja, D-ből N-be meg ide oda az vegyen manuális váltót. Ez a lényege az automatának, hogy nem kell szarakodni vele.
20 éve a PH-n.
-
chess001
aktív tag
Ezt a gépet nézzétek!
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Mágus2 #43675 üzenetére
BMW-be semmilyen bak nem szakadt / szakad el ilyen miatt. Azért szakadnak ki mert a gumi összeül elöregszik olaj ráfolyik és megeszi és amikor adsz egy padlógázt és a motor ki akar ugrani a helyéről és bak fogja na akkor kapja a terhelést ezektől szakad ki nem attól mert állsz....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Mágus2 #43679 üzenetére
Csak BMW-ket szerelek egy autóba nem szakadt még el emiatt pedig elég sok autóval találkoztam már és sok ember Budán lakik vagy bárhol máshol de ilyen probléma soha nem volt.... És mert egy motortartó bak elszakad ne fogjuk erre.... Enyém is kiszakadt pedig soha nem parkoltam dombon... De nekem teljesen mind1 ki,hogy közlekedik,hogy parkol. Csinálja mindenki úgy ahogy akarja tőlem rakja üresbe P-be húzgálja a kéziféket nekem mind1...
(#43676) chess001
Nagyon kis patent E38 NBT kontroller elég furcsán van így benne. Egyrészt elvetemültség kérdése egy ilyen autó építése másrészt meg sok sok sok sok sok sok pénz kérdése..... Csak egy E38-ba egy NBT-t befaragni bőven 600K feletti összeg....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
Nem is tudtam, de érdemes benézni, van LS swap 5-öse is.
Valami spoprt nissant csinál most, abban is milliós ülések vannak...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
malacka87
senior tag
Ej Ezredes hát neked lett igazad 3hónapja még nem volt bennt 1 darab se most viszont már találtunk benne. Felső vezetőnek pár darabja. Mennyibe fáj egy vezérlés m54b22-be? Holnap megyek vissza és jó lenne tudni mibe fáj.
Ennél látom hogy jobb oldalon hiányzik egy darab.[ Szerkesztve ]
btag:Sveryn#2510 uplay:MoRu_PManiac87 Origin:partymaniac87 World of Warships:partymaniac87 E60 520I
-
H.Ezredes
őstag
válasz malacka87 #43684 üzenetére
Sajnálom azért :/ Ki kéne számolni az egészet mert kellene az össes lánc vezetők feszítők tömítések stb stb.
Épp nálunk van teszten az új X2 Tegnap volt egy ~ 350Km-es túra vele. A motor hiába csak 20D belülről kulturáltan jár nem vibrál a kaszni 2000-es fordulatig nem is érzékeled,hogy 4 hengeres. Belüről eltalálták a szigetelést. Ha odalépsz neki és forog rendesen akkor hallod,hogy nem 6 henger de kultúrált hangja van a régiekhez képest. Ha kint állsz az autó mellett hallod ,hogy 4 henger de belül teljesen vállalható és jó vele utazni nincs kerepelő ótva 4 hengeres hangja... A futómű nagyon sportos és feszes ami nagyon tetszett. Autópálya felhajtón és kanyargós utakon mintha sinen húznák nagyon stabil ez hatalmas plusz pont. Szar úton viszon nem szeret közlekedni ez az autó. ülések jól tartanak az anyagminőség is megfelelő és jól van összerakba. Nem nyöszörög nem zörög nem egy gyagyi fos autó érzetét kelti. Egyben volt a kocsi igaz csak 12E Km volt benne.A lámpák sötétben teszik a dolgukat az automata funkció kiváló. Az új NBT rendszer is jó külön ami tetszik a tempomatnál,hogy ACC-s ( távolságtartó ) és ki lehet kapcsolni a távolságtartó funkcíót így lehet normálisan haladni nem fékez be állandóan a kocsi és így normál tempomatként üzemel. A váltó is nagyon patentül dolgozik alatta. Hétköznapi helyzetekre és használatra elég ez a teljesítmény. Abszolút kényelemes neki a 160-as utazó tempó pályán és országúton is ha úgy van könnyedén lehet vele előzni de persze elférne benne még pár lovacska de ezen könnyen lehet segíteni. Jó a forma jó pozicióban vezetsz és mondom a futómű és az úttartás remek. Nem lett rossz autó én azt mondom. Nem versenyautó de kellemes az X2. Az ülésszellőztetés hiányzott mondjuk kár,hogy nem lehet rendelni bele. A fogyasztása is 7L körül mozog szóval kellemes csalódás.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
-
BeZol
őstag
válasz chess001 #43686 üzenetére
Édesanyámnak néztünk nemrég kocsit, mondjuk én nem mentem velük, de szénné fikázták az X2-est, mert természetesen teljesen fapados verzió volt csak kipróbálható/kiállítva ott ahol nézték.
Most boldog E-Pace tulaj pár hete(látványügyileg kinéz akár 300 lóerősnek is mert 20" felni és 2 bazi nagy kipufogó, közben 2liter 150ló diesel 1750kg-ra )
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
Igen, én is abba az irányba nézelődnék inkább. Az új BMW-k nem jönnek be (M-esek kivételek). Már nem annyira sportosak, hogy a béna részeit elnézzem.
Szerintem a Z4 is égés. Az 5 üléses, elsőkerekes 2.0 négyhenger Honda megveri, nagyon...
Az új Lexusok se jönnek be az ázsiai formák miatt-itt is a régebbieket jobban szerettem. VW-Audi-Porsche, MB, Volvo, Jag termékek iránya bejövős ebben az ársávban, sőt ár-értékben Kia-Hyundai is simán.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Klemens
őstag
Sziasztok!
Gondolkodom E92/E93 vásárlásán. Inkább benzin, abból is a 20i.
Mennyire szervízigényes egy ilyen autó?
Árban 3,5 millióig nézegetek.
Lehetőleg N43B20A motorkódosat keresek, azzal kicsivel kevesebb a gond talán.
Bármi segítő tapasztalat jól jönne.
Többan inkább a 6 hengereseket ajánlották, de azokból ennyiért gyér a felhozatal."A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #43692 üzenetére
Mert nem palyara valo... Nezd meg az idejet. Egy 4 eves Megane RS 275 loval is joval jobb idot futott. Es csak fwd...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
FIREBLADE78
addikt
-
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #43694 üzenetére
Csak kivittek. Nem erre valo, ez teny. Jampizni inkabb Porsche.
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #43693 üzenetére
Kicsit nevettséges ez Egy kifejezetten speciális modellt hasonlítasz egy full széria kocsihoz amit nem versenypályára készítettek... Renault Mégane R.S. 275 Trophy-R-ről beszélgetünk pontosan. ~ 21Km-en kapott ez a szar Z4 1mp-et.....
"A rekordot nyilván nem a 15 országban hamarost forgalomba kerülő, 250 darabosra limitált szériás 275 Trophyval, hanem egy még spécibb Trophy-R kivitellel repesztették. Ami hátsó ülések, mindenféle szigetelőanyagok, hifi és klíma híján, plusz kisebb-könnyebb lítium-ion akkumulátorral és szintén könnyebb Recaro-kagylóval 100 kilóval nyomott kevesebbet... A 2,0 literes turbómotor ugye 275 lóerős, és a mezei 265-öshoz képest szélesebb tartományban nyújtja a 360 Nm nyomatékát, a váltó meg 6 fokozatú manuális. A gyorsaságot még Cup alváz, sperr, titánium Akrapovic kipufogó, állítható Öhlins Road&Track lengéscsillapító és a leggyorsabb Mégane-hoz fejlesztett Michelin Pilot Sport Cup 2 abroncs szavatolja. És elöl gyilkos, 350 mm átmérőjű a fék alumínium tárcsával."
Nem baj nem számít... Ennyi erővel az M4 GTS rongyosra veri ezt a Renault-ot meg a Hondát is Lehet mindent így fikázni...
Egyébként meg Lamborghini Aventador SVJ a többi autó meg egy "fos" mert meg se közelítí.... Lehet így is beszélgetni
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
malacka87
senior tag
válasz H.Ezredes #43685 üzenetére
Új fejlemény a legtöbb darab az szelepfedél megkeményedett tömítése viszont van 1-2 kissebb darab amin van egy szám 2-5 ezek nagyobb számok és mellette egy 4-es. Belső alkatrésznél nem találtam olyat amiben ezek szerepelnének. Szelepfedél belső fele is hogy néz ki. Még jó hogy otthagytam pár hónapja azt a kontár faszt aki elsőnek kicserélte megvétel után...
Még csak lese lett takarítva normálisan.
@everyoneEz ilyen rövid idő alatt nem így néz ki... Jól gondoljátok meg hova viszitek az autót.btag:Sveryn#2510 uplay:MoRu_PManiac87 Origin:partymaniac87 World of Warships:partymaniac87 E60 520I
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #43696 üzenetére
A jampizós, kabrió Porsche Boxter is röhögve körbeautózza, az 2,5-es négyhengeres...
A GTS az über M4, az már 911-es árnál is drágább, azt meg a 911 veri röhögve. Nincs érv a BMW mellett, csak a márkafanatizmus, amivel meg nem lehet vitatkozni.
Mondjuk a BMW a 3-4-esnél ugye személyautós alapokból építkezik, abból nem tud varázsolni, a porsche meg olyat tervez, amilyet akar, szóval nagy csoda nincs.
A Z4 akár jó is lehetett volna, a Toyotának szurkolok, hogy meg is csinálja!A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
htomi85
tag
Hali
N52b25 motorról mi a tapasztalat/vélemény? Van kínja?
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Suzuki topik
- Magyar feliratozással jön a Senua's Saga: Hellblade II
- További aktív témák...