- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
it 1,1 milliárd dolláros üzletet kötött a Coca-Cola és a Microsoft, hogy előbbi használja majd a redmondi felhőt és AI-t.
-
Premier előzetest kapott a Sand Land
gp Befutottak az első tesztek is a hamarosan megjelenő játékhoz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ludsimon
veterán
Tegnap óta gondolkodok, de egyszerűen nem lenne szívem se egy 540i E39-et se egy 530i-t kint hagyni, hogy feleméssze a természet. Nagy dilemmába vagyok, lehet veszek inkább egy bevásárlókocsit (aka Punto 2-est), amit nem féltek és többet is használok, viszont egy ilyen BMW-t nem lenne szívem kint hagyni. Akkor lenne jó, ha lenne tényleg neki garázs, de így hamar meg fogja emészteni az időjárás.
Csak ilyenkor meg elkapnak az érzések, hogy én egy élményautót szeretnék amibe örömmel ülök be és hétvégén el lehet menni vele krúzolni a hegyekbe.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
BeZol
őstag
válasz ludsimon #41303 üzenetére
Esetleg tedd félre a kocsira szánt pénzt, meg az elkövetkező évek 1-2milliós szervízköltségét, és ebből az x millió Ft-ból bérelj vmilyen élményautót az ilyen hétvégékre. Nem tudom mennyire lehet élményautókat bérelgetni, de összességében talán még olcsóbban is megúsznád, és nem közel 20 éves kocsival kéne gurulgass, hanem csak pár évesekkel.
Kis keresgéléssel pl ezt találtam: [link]Most magamból kiindulva tél offos, tavasz és ősz fele kb szintén offos, nyáron is megesik, hogy heteken keresztül pont hétvégéken van ramaty idő, tehát a 6 hónapnyi hétvége az lenne 24 alkalom.
Nyáron simán mehetne teljes hétvégére mondjuk minden 2. héten. A maradék össz-vissz 3 hónapban meg biztos elég lenne szintén 2hetente, de csak 1napokra.
Ez így kb. nyáron 6x3 nap, tavasz+ősz pedig összesen 6nap ---> 24nap ---> 70ezer+áfa-ról indul itt az 1-3napos bérlés (kaución kívül nem tudom milyen rejtett költségek vannak, utánanéz akit érdekel az ilyesmi) --> 1.68mFt+áfa -> 2,13mFt a móka ára 1 évre elég új kocsikkal + üzemanyag, de az a sajátodba is menne, meg a sajátodra lenne ugye éves adó és éves biztosítás is."Kilométerlimit: 250 km / nap (max. 2500km / hó), e felett 40Ft / km díjat számítunk fel.", ill. 3ezer Ft takarítási díj ha nem tisztán viszed vissza.
Nem mondom, hogy megéri a dolog, de mint opció, nem biztos, hogy elvetendő.
-
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #41302 üzenetére
Pont az ulopozicio miatt. Az egesz auto tul puha, tul ugyetlen, nehez, kanyarvadaszat kizarva, vezetesi elmeny zero. Korforgoba megszokasbol ugy mentem bele, ahogy az 5-ossel szoktam, lenduletesen. Zavarba jott, konkretan atcsusztam fel savot. Fogyasztasa sokkolo, gondolom a suly es a nagy felulet vegett.
Ez is csak azert lep nagyot, mert alapbol is biturbo, megpiszkalva boven 300 lo folott van. Ezt egy kisebb motorral... 2L -es huzott dieselek megesznek palyan.
Na meg az X5 egyenlo azzal, hogy megbelyegeznek. Szoval soha nem kivanok ilyenbe beleulni, nem latom, mi haszna egy ilyen dognek. (Ez a dog is furcsan hangzik, F10 szelesebb es hosszabb is)
Megkonnyebbules volt visszaulni a megszokottba.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
cOxeR
Ármester
válasz ludsimon #41303 üzenetére
Azért ezt nem eszik ennyire forrón. Nekem a Z4-em csücsült kint egész télen... nem hal azért bele ebbe egy kocsi se, sokkal többet árt, ha közlekedsz vele télen és a szét "sózótt" úton mindent összeszedsz.
Amúgy ha nincs garázs, le is fóliázhatod, arra a 2-4 hónapra, mikor az időjárás olyan. -
MPowerPH
félisten
Persze, bar egy bizonyos szint utan ezek is beadjak a kulcsot. Bar ugye az ilyen autot az ember ugysem mindennapi hasznalatra veszi. En pl. egy Ampera melle siman eltudnek kepzelni egy ilyen kulonleges Z4 -et, de szigoruan csak kemenytetovel! Praktikumtol messze van, csak 2 szemely, de ugye arra ott lenne a masik.
Bar akkor mar egy twin turbo Supra, azoknak az ara egyebkent is magasan emelkedni fog. Most vehetnek egy Skyline -t mindossze £1500 -ert, majd rakok be rola kepet, itt van par hazzal arrebb. Motor jo benne, de a kasztni kuka. Itt az draga lenne...En sem birom sokaig, lesz egy fosh csaladi, ami penzt sporol, es lesz egy man car, ami elmeny/palya auto. Itt van millio+1 versenypalya a kozelben, nyiltnap nyiltnap hatan, lehetne menni csapatni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
rolkaDb
aktív tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, adott a dolog: jobb elejét törtem egy kicsit.
2014 f10 520d
A jobb első sárvédő valszeg kuka, meghajlott, a lemez el is tört 2 helyen. Az első lökhárító jobb oldala lett meghúzva, nem tört csak deformálódott.
A legjobb a jobb első fényszórón a búra megrepedt, ezzel lehet valamit kezdeni vagy újat kellene venni?
Azon felül a futóműt érte ütés, mert erősen jobbra húz.
Hajdú-bihar, illetve vonzáskörzetében tudtok ajánlani valakit? Kit kellene ezzel felkeresni? -
ludsimon
veterán
Még jól atragom magam ezen az egészen. Most rabukkantam egy másik opciora, Fiat Bravo 1.4 Tjet. 1200kg. 150LE es turbós. Nem egy vadállat de van benne egy kis olasz temperamentum.
Szerintem mindenféle tekintetben jobb lenne. Ezt annyira mégse feltenem, mint egy fullos 530i, 540i t de mégis lehet élvezni picit .8.4mp alatt van százon. Nem olyan szar főleg, hogy faék egyszerűségű technika. Nincs tulbonyolitva.
Inkább amiket olvastam azok apró, de annál inkább bosszantó tipikus olasz hibák.
Olasz robogóm van szóval ismerős ez az olaszos szopás, de még soha nem hagyott ott sehol, de szerelni út szélén már nem egyszer elofordult. 😁[ Szerkesztve ]
undefined
-
FIREBLADE78
addikt
válasz MPowerPH #41305 üzenetére
Igazad van. Az tuti,hogy ezzel nem lehet csak úgy berepülni a kanyarba vagy körforgóba. Habár lehet,csak akkor ott mindent tarolsz a gecibe . Én azért szeretem,mert magasan ülök,kényelmes,van hely,luxus,szép is. Viszont nem egy m2 vezetési élmény. Deha csak simán A-ból B-be akarsz elmenni,arra tökéletes. Ja és amikor a metroba megyek vásárolni akkor úgy megpakolom,mint a vásáros cigányok,ki nem látni
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #41313 üzenetére
Na az teny, hogy befer minden, babakocsi, csomagok, meg a kisagyat meg az etetoszeket is viheted.
Don't Tread On Me
-
ludsimon
veterán
Hát nem is az. Ez egy alsó közép kategóriás autó. Negyed annyiból kicserelek rajta bármit mint egy prémium kategórián.
Meg a másik, h a bmw vel is néha leparkolnek bevasarlokozpontban, ha meghuzzak, vagy nekibasszak az ajtót nem hagyja ott a paraszt a nevét, gyorsan lelep mert azt hiszi ha bmw m van akkor van is pénzem megcsinaltatni zsebből.
Egy Bravot annyira nem feltenek. Ahhoz nem kötne olyan szoros érzelem.undefined
-
Skimaster
senior tag
válasz ludsimon #41315 üzenetére
Ez igaz,hogy olcsóbb fenntartani,de ugye a két autó ég és föld.Én nem locsoltam a pénzt az 528i-re,ez a milliók kellenek a fenntartásra eléggé túlzó.De persze te tudod a saját anyagi lehetőségeid, csak ne gondold,hogy BMW szeretnél és elégedett leszel egy Bravo-val. Aztán mikor ezzel szembesülsz és rájössz,hogy mégis BMW kellett volna,akkor jön az alig tudok "kiszállni" a Fiatból,meg a sok mínusz és a végén veszel egy 530i-t.
-
ludsimon
veterán
válasz Skimaster #41316 üzenetére
Abszolút igaz amit írsz. Hát még gondolkodok ezen az egészen, mert tényleg egy minőségi élvezhető autót szeretnék ami az 530i lenne. Picit sanyarú sorsa lenne nálam a szabad ég alatt, de legalább élvezném. Úgy is 5-6 évre tervezek, utána lecserelem remélhetőleg egy ujabbra.
undefined
-
Ck.
addikt
válasz FIREBLADE78 #41318 üzenetére
Nagyon nagy!
-
ludsimon
veterán
A jó kérdés az, mennyit fog amortizalódni 5-6 év alatt a szabad ég alatt egy E39. Gondolom nem kicsit.
Mit lehet tenni ellene? Gondolom sós utakat kerülni, akkor nem autózni. Ezen kívül?
Hogy lehet védeni a korrózió ellen?
Pl sarvedo íveket, küszöb, ilyenekre gondolok. Lehet valamit tenni, hogy jobban bírja?[ Szerkesztve ]
undefined
-
kenguru99
aktív tag
-
ludsimon
veterán
Igazatok van. Ezt is figyelembe kell vennem mindamellett amit felsoroltatok.
Atragom meg ezen magam.
Szerintem nekem nem való bmw. Legalábbis a körülmények miatt.
undefined
-
STC Speed
őstag
válasz ludsimon #41328 üzenetére
De azért mennyi bmw van az utcán, nincs mindenkinek garázs. de nyilván egy top állapotút sajnálnék én is kint hagyni, olyat vegyél ami jó műszaki állapotú, nyilván nem 300 ezres bbs kerekekkel gurulva, amit lelophatnak+ védelem a lopás ellen(riasztó, változár). szerintem emiatt ne add fel az álmod. Aztán ha alig bírod fenntartani,akkor eladod,de legalább megpróbáltad,de ha jót veszel nem lesz vészes szerintem.
-
ludsimon
veterán
válasz mr_kickass #41329 üzenetére
Audi olyan öreguras lett mint a Volvo szerintem. Egy E39 ben meg mindig ott rejlik a huncutsag, hiába 20 éves.
Köszi a segítségeteket, fel fogok állítani egy pro kontra listát és majd dönteni fogok.
STC Speed:
Erről van szó.
Ha a szív bekapcsol, tökmindegy a logikus mi lenne.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz STC Speed #41332 üzenetére
Igen, épp ezért gondolkodok azon, hogy valakinek a segítségét kérjem amikor arra kerül a sor, hogy válasszon nekem jót, mert akit nem az érzelmei irányítanak és van típusismerete bőven, akkor tudja mit kell nézni/mi mennyibe kerül alkualap esetén.
De amúgy most néztem meg egy Bravot is, nem olyan pocsék auto az. Meg tényleg jól húz, ahhoz képest, hogy 1.4 turbós. 😁
Ha már a kasztni és a futómű rendben van bmw n, gondolom nagy szívás már nem nagyon lehet.Hacsak nem vár minden cserére benne, gumi, fektrcsak betétek stb.
undefined
-
malacka87
senior tag
Hangszóró upgrade közben akksi sarut leszokták húzni? Ülések alatti mély+ajtókban lévő.
btag:Sveryn#2510 uplay:MoRu_PManiac87 Origin:partymaniac87 World of Warships:partymaniac87 E60 520I
-
Ck.
addikt
válasz mr_kickass #41329 üzenetére
A BMW amúgy még mindig nem galvanizál? Vagy ha igen, akkor mikortól?
ludsimon:
Garázs bérlés nem játszik?[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz mr_kickass #41336 üzenetére
A6 de jól néz ki. Alatta is már könnyített futómű van, mint a bmw alatt?
Jézus.
Ebben FSI közvetlen befecskendezesu motor van.Nincs olyan amiben még nincs?
Bravo tjet úgy tudom nem. Legalábbis olvastam egy oktató írt h por száraz volt 180k km után is a motor meg a turbó.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Xero
nagyúr
válasz mr_kickass #41336 üzenetére
Anno pár éve vérszemet kaptam, hogy villantós autót veszek. Kipróbáltam Z4 35is-től kezdve 335i-n át S5-ig mindent. Az Audi volt a legdöglöttebb mind közül. A v8-nak szép hangja volt azt meg kell hagyni, de olyan szinten túrta az orrát, hogy mindenre jó volt csak örömautózásra nem. Egy alap A6 gondolom még borzasztóbb.
-
Xero
nagyúr
válasz mr_kickass #41342 üzenetére
Az S5 konkrétan quattro nyilván és úgy tolta az orrát. Pedig elvileg ezek már hátsóra többet adnak mint a sima A-k. Szóval valószínűleg nagyon döglött.
-
steven84
tag
-
szőröscica
addikt
válasz ludsimon #41341 üzenetére
Sajat lakasod van? Melle van havi 5-600 bruttod? Ha igen, akkor nem fog fajni egy normalis E39 szep karban tartasa ekkora eves futassal. Ha nincs, ez nem neked valo moka. Ennyire egyszeru a keplet.
En E61 525i-t hajtottam, 30 ezer km-en masfel millio siman rament, es nagyobb baja nem volt. Plusz a benzin. Mert ha valoban szepen akarod tartani, a tipushibakat megelozo jelleggel kiiktatni, stb, akkor ez ilyen moka.
[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
válasz ludsimon #41341 üzenetére
vegyél szépen egy e46-ot karosszériánál figyelj,hogy az ajtók alja ne legyen rozsdás,emelési pontok se, hátsó ív se, ha még is akkor az 100% hogy küszöbbel kell cserélni/fényezni, ez 200ból megvan.
Mivel élményautó kell minimum 2,2B 170le+, Itt leírják neked melyik motorosat veheted meg,melyiket nem.
Minden autóból lehet sz@rt kifogni. Nekem 1,9B M43, csak azt bántam meg,hogy kis motorost vettem.
egy 2,5 azért jobban gyorsul.Karosszériáztatnom kell,mert 18 éves, jövőre féket is cserélnem kell, meg ugye jó magyar utak miatt futóművet is.
Nincs olyan hogy hibátlan autó,és nincs olyan amire nem kell költeni. Persze a magyar olyat akar...
9 hónapja van meg, egy olajcsere, egy szíjj+görgő csere, ablaktörlő lapátok, hátsó ajtó nyitó csere eddig 110k
Ami kell még:
küszöbök+hátsó ív 200e
lassan olajcsere 40e(összes szűrővel)
váltóolaj csere ??
hátsó szélvédő csere,mert rozsdál benne a fűtőszál 20e+ üveg nyitó mikrokapcsoló 8e
futómű 100e(állítható)
fékek fogalmam sincs mennyi lesz
meg még ki tudja mi jön közbe.
ha csak ezeket összeadod már beletettem majd 350-et -
zsoleszkai
tag
Akkor a te autód az MX-5, ha kevés dobj rá egy kompresszort. A quattrót ha élményautóként szeretnéd használni azzal az a gond, hogy elöl nincs semmilyen sperr vagy bármi (+ha nincs alatta jó gumi akkor csúnyán tolja az orrát mert ott a súly nagyobbik része ), ha ezt nézzük akkor egy EVO sokkal jobb mint élményautó, viszont a mindennapokban élhetetlenebb. (+az audi legalább 2-300kg val nehezebb) A 35i alá meg elfelejtettek sperrt rakni.
/KneeBy/
-
ludsimon
veterán
válasz szőröscica #41345 üzenetére
Ez eléggé zsebbe turkálós kérdés /mondat...
Nem az összeg fájna amit ráköltenek, hanem az, hogy hiába vigyázok rá és költök rá, ha szetrohad a természet sanyarú sorsától és bizony a bmw nem a korróziómentessegtol híres, főleg 20 év felett nem.
Csapjatok agyon, de nekem a 150le s bravo tetszik.
Mx5 el az a baj használhatatlan.
Élményen kívül semmire nem lehet használni.[ Szerkesztve ]
undefined
-
chess001
aktív tag
válasz zsoleszkai #41347 üzenetére
MX5-re az angolok dobtak kompresszort is, úgy is kevés rendes pályázáshoz.
EVO esetleg húzva élmény gyári állapotban szinte semmit nem mutat...
35i alá is lehet rakni sperrt, de közútra minek is?!A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.