- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mobil flották
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- iPhone topik
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
ma Az egykor márkatársak dominálták a hazai leszállításokat, az Apple és a BBK megbotlott. Merre vagy, Xiaomi?
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mr_kickass
tag
válasz ludsimon #41348 üzenetére
Az olasz auto topikban valoszinuleg tobben fognak tudni segiteni a Bravoval kapcsolatosan, de ha ennyire kulonbozo autok is tetszenek, erdemes lehet egy kort futni a Milyen autot vegyek? topikban.
-
chess001
aktív tag
válasz zsoleszkai #41352 üzenetére
Egy kicsit épített 335i simán megeszi a régi M3-akat, de még az E92-t is...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Joker94Hun
tag
E9x 30d szériánál mennyire jellemző a kipufogó leömlő repedése? Egyik ismerős hívtafelrá a figyelmem hogy leállitásnál mintha kifujna valahol és néha utastérben is érzek kipugáz szagot...
-
-
Xero
nagyúr
válasz zsoleszkai #41347 üzenetére
Ahh már kinőttem. Igazán akkor kapott el a láz 5 éve, amikor először jöttek nagyobb bevételek és úgy voltam vele, hogy 26-7 évesen kell kiélni magamat. De szerencsére gyorsan kijózanodtam és értelmes dolgokba fektettem.
Majd ha eljutok arra a szintre hogy a likvid tőkéből ki tudom csengetni az árát, akkor egy 911-es vagy Cayman a cél szigorúan hétvégére és trackdayekre. De ez még nagyon messze van.
Amúgy igen az MX-5 piszok jó több ismerősömnek is van/volt, viszont én anno ezeket hétköznapi autónak akartam (tudom a Z4 nem feltétlenül az) szerettem volna télen-nyáron. Ergo a ponyvatető szóba sem jöhetett nálam.
(#41350) cOxeR: Konkrétan US-ben élő haverom így csinált drift verseny autót magának az MX-ből és vett valami régi Nissant dailynek. Csak ráakasztott egy bazinagy csigát, wide body kit, becsövezés, kormányszög kitolás és jóccakát. Olyanokat ment vele hogy sírtam.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz MPowerPH #41355 üzenetére
Nekem már nem lenne szívem egy E46-t gyilkolni pályán. Lehet bennem van a hiba. De annyit lelaktak, összetörtek, átépítettek, hogy túlságosan vigyáznék rá.
Valahogy nekem ha szigorúan trackday, akkor az első ami beugrik az a 911-es. Jó tudom nem reprezentatív, de nem véletlenül van annyi a Nurburgringen sem. Én már egy 997 carrera S-el is nagyon nagyon jól ellennék szerintem. Csak hát az is 20M ami bitang sok egy játékszerért jelenleg.
szerk: Megnéztem van már 10M-ért is. Na majd egyszer.
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
-
CharlieDrop
veterán
Mondtátok itt korábban, hogy az F30 mennyire gagyi belülről.
Van esetleg valakinek tapasztalata F36-tal? (4 GrandCoupé) Az is olyan, mint a többi F3x, vagy azért adtak rá?Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Anubris
őstag
válasz CharlieDrop #41359 üzenetére
Belső anyaghasználatban a 3-as és 4-es között nincs differencia.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz CharlieDrop #41359 üzenetére
Tök ugyan az.
-
lali81
tag
válasz CharlieDrop #41362 üzenetére
kicsit off, de tegnap utaztam egy ilyen C 220CDI Mergában, eléggé lehidaltam tőle. (ambilight világítás, behúzza az öveket, minőségi anyaghasználat stb) Élőben ez a tablet navi se annyira gáz, képről eddignem tetszett, az összbenyomásom 10/10 volt.
-
MPowerPH
félisten
válasz lali81 #41363 üzenetére
En meg vezettem, igaz az E250CDi volt, es cabrio. A tablet az borzalom, barmit mondasz. Gusztustalan, hogy ott tehenkedik a muszerfalon, es meg csak behuzatni sem lehet. Audi fele is szornyu, de az legalabb behuzhato. Ilyen teren okos volt a BMW, mert az F szeriaban szepen megoldottak. Aztan a Ok is bealltak ebbe a birka sorba. Kozben meg az Alfa kihozta a Giulia -t, es megmutatta a gyoker nemet premium gyartoknak, hogy is kellene eztet csinalni. De ugye szeretnek szellel szemben pisalni...
Az ovon amit erzel, az az automata feszito. Semmi extra, igy mukodik minden Merciben. Minden autoban van, csak a mukodesi elvuk mas, engem pl. idegesitett, mert mindig nagyon meghuzta, mikor baratom E Klasse -aban utaztam.Az anyagminoseg egyertelmuen jobb, mint az F30 -as BMW -kben. Es azt kell mondjam, hogy hiaba Merci, jobb volt vezetni. En is kineztem magamnak az uj E Klasse -t.
Don't Tread On Me
-
chess001
aktív tag
válasz Anubris #41368 üzenetére
Az AMG tuti nem fog, de nem is volt erről szó szvsz... Ja, de igen, bocs! Nekem is nagyon tetszik az új A, csak nekem sem a méretem, se családi, se szaladgálós.
[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
Szerintem verlazito. A45 AMG -hez volt szerencsem, es pont ugyan azt a borzadajt tapasztaltam, amit a cikkek is lehuztak, es amit pl. az 1er vagy 2er -nel is erezhetsz. Messzirol okes, beleulve pedig jon a dobbenet. Oriasi sporolas ment a C osztalyhoz kepest is, egy kis KIA vagy Ford kulonb anyagokbol van osszetakolva. Az utca vegi szomszednak most egy M2 -ese van, mutogatta ott nekem, hogy milyen fasza. En meg meg sem tudtam szolalni a belso ter minosegetol. Mintha visszafele menetelnenek a kisebb kategoriakban, mar ami a premium markakat illeti. Meg sorjas muanyagot is talaltam. Ez igy ugye rendben lenne egy ilyen erteku autonal?
Don't Tread On Me
-
Newlachka
őstag
válasz FIREBLADE78 #41371 üzenetére
meg a mastercard
-
ADAM1337
nagyúr
E39 523i-nek mennyi a gyári indítóárama ? (önindító mennyit szippant fel ?, persze hidegen, és melegen is érdekelne).
Nálam 331A-t mértem.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
-
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #41371 üzenetére
Szerintem kulsoleg is ocsmany. Foleg ha melle all egy Audi RS3, vagy egy A Klasse AMG.
cOxeR: Elveszett az, aki egy 1 vagy 2 er -re azt mondja, hogy jol nez ki. Azert a penzert meg mar kapsz Focus RS -t. Nem sokat hezitalnek, melyiket viszem, ha mar hulyegyerek auto kell.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
FIREBLADE78
addikt
válasz MPowerPH #41379 üzenetére
M2 ocsmány kívülről? Kinek mi. Seggem verném a földhöz örömömbe,ha kapnék egyet
rs3,nem fostam le a bokám[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #41381 üzenetére
Nem kapni kell, dolgozzál érte és vedd meg.
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #41383 üzenetére
Én is dolgozok... ne aggódj, csak kedden vagyunk zárva.
-
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #41381 üzenetére
Kinek mi.... Nekem a hanyinger kategoria barmelyik hasonlo BMW. Pedig amiota jogsim van, csak BMW -m volt. Az sem titok, hogy nem vagyok elfogult sem, es most sem azert van BMW -m, mert ez tetszik a legjobban. De nem mertem bevallalni az A6 Avant BiTDi -t vagy az A7 -et , CLS -bol meg tul gyenge a 3L -es diesel.
Azt viszont biztosra allithatom, hogy a kovetkezo autom mar nem bajor lesz.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz MPowerPH #41385 üzenetére
én azért vettem megint BMW-t:
- mert volt egy jó szerelőm (most még jobb van), ez fontos, hiába van jó autóm, ha nincs megbízható szerelő...
- mert rengeteg van belőle (mégis szopok a xenon lámpával )aztán jöttek a dolgok csőstül, még szeretem, mert elvitt mindenhova és csak akkor hagyott ott, amikor benzint kapott gázolaj helyett
mi lesz az utód, még baromira nem tudom
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
kenguru99
aktív tag
Ezek nem vészesek egy angol autótól. A szerelőd azt mondta, hogy a rozsdával gond lehet az M.O.T-n?
Másfelől ez tipikusan olyan probléma amelyet senki nem fog neked megcsinálni mert ez nagyon munkaóra igényes. Ezt normálisan és olcsón csak te magadnak tudod rendbe tenni ha van benned akarat és lehetőség, hogy ilyesminek nekiállj.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz kenguru99 #41389 üzenetére
Az idein minden bizonnyal így átmenne, de szerinte előbb-utóbb probléma lehet belőle. Nem tudom, hogy azon műhelyek, ahol vállalnak alváz-és üreg védelmet, ezzel vajon mit tudnának kezdeni idehaza...
Egyébként egy tisztességes, nem mutyizós magyar vizsgán ez bukta volna?Érdekes amúgy, hogy a majdnem dupla ennyi idős régi Audimon egy darab rozsda sincs sehol a mai napig.
[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
Ez még pár évig átmegy itthon és odakinn is szerintem. Értelmetlen a rozsdára ráfújni az alvázvédőt. Le kell bontani az aljáról mindent (burkolatokat, tankot, kipufogót, rugóstagokat). Majd a lehető legalaposabban letakarítani és kezelni a rozsdás részeket. Több tucat munkaóra. Számold ki az átlag óradíjjal.
Jelenleg egy off autón végzek hasonló munkát. Még a rugóstagot is ki kell venni belőle, hogy mindenhova hozzáférj.
Amúgy én az u.k.-ban élő barátaimat rendszeresen szoktam látogatni és _nekem_ úgy tűnik hogy sokkal több erősen korrodált autót látok az utakon. Ez alapján úgy gondolom, hogy nem veszik annyira szigorúan az m.o.t-n a rozsdát.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz kenguru99 #41391 üzenetére
Lehetséges, ezzel nincs nagy tapasztalatom, hogy mit mennyire vesznek szigorúan. Eddig minden autót idekint friss műszakival vettem és sose élték meg nálam a következő műszakit, kivéve a mostani.
Valóban nem kis munka lenne, nekem sem kapacitásom, sem lehetőségem nincs ezt magam megoldani.
Egy 100 ezer Ft körüli összegből gondolom semmit nem csinálnának vele itthon, annál többet pedig elvből nem szívesen adnék ki egy ilyen jellegű problémára. Akkor inkább könnyes búcsú.
Mondjuk a 12 év átrozsdásodási garancia kiváncsi vagyok vajon mire vonatkozik.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #41388 üzenetére
Nem irsz butasagot, mert elgondolkoztam egy Giulia Quadrifoglio -n is.(szebb autot nehez elkepzelni jelenleg) Vagy ott a Stinger, amit eloszor azert kiprobalnek.
Egyebkent meg vagy Mercit, vagy A6 -ot akarok, de azokbol csak a diesel, 3L, es 300 loero folott kell legyen. Igy a Merci sajna meg kiesik(de mar folyamatban van a V6 kukazasa, jonnek az uj sor 6 -ok, 400CDi 340 lo es 700NM.), A6 BiTDi viszont meg mindig ott van.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ck.
addikt
E85 (nem ethanol) Z4 kérdés:
Kézi váltóval melyiket érdemesebb venni, 2006 LCI előtti is jó választás, vagy csakafacelift?
Motorikusan és egyéb műszaki megoldásokban melyik ajánlottabb, ill. hiba forrásban van-e különbség köztük? Valamint ha nincs benne tempomat, utólag lehet-e szakszerűen bele varázsolni?[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz MPowerPH #41393 üzenetére
Sokat mész egyszerre,hogy dízel kell? Közben megnéztem az alfát. 23 misi az induló. Ennyi pénzért igazán lehetne komoly belsője. Eléggé szegényes. Nekem kívülről is egy sima,átlagos 5 millás alfát mutat. Mercedes ehhez képest Rolls-Royce.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Skimaster
senior tag
válasz MPowerPH #41393 üzenetére
Olyant ritkán hallani, hogy valaki német prémiumból egy Alfába ül át, szerintem nagyon nem egy kategória, de ettől számomra is van tetszetős Alfa. Nem tudom az Alfa mennyit fejlődött, de egy barátomnak volt anno 145 fullos verzió, ami akkor menő volt, de zörgött mindene. Egy A6 vagy E Mercedes már jobban hangzik.
-
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #41395 üzenetére
Azert a Giulia csucsvaltozatara erdemes ranezni. Mindenhol az egekig magasztaltak kb., es nekem belsore is megfelelo, mert hanyinger kerulget a tablettol a muszerfalon. A motorja allitolag nagyon eltalalt, az auto kivulrol meg lehetne egy minta a nemet designereknek.
Ujonnan nem vennem egyiket sem, oriasi buko. 3 evesen igen.
A nemeteknel azert maradnek a dieselnel, mert a benzineseik nem jok, es egyebkent is imadom azt a karakterisztikat.
Tervben van egy kis plug in, a melle kell majd egy komolyabb.
De egyenlore most akarom lebeszelni, hogy a CIC -es navimat retrofitteljek NBT EVO -ra. Csak dragallom az 520k -t....Don't Tread On Me
-
izmibence
újonc
BMW 325D E90 2010 hidegen ingadozik az alapjárat míg be nem melegszik, ez miétt lehet?
Válaszokat előre is köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Ubuntu Linux
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Milyen videókártyát?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Politika
- Filmvilág
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- További aktív témák...