- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- MG4 menetpróba
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
Hirdetés
-
Mégis megjelenik Switch-re a Deliver Us the Moon
gp Közel négy évvel a hibrid konzolora szánt változat elkaszálása után a készítők úgy döntöttek, hogy mégis megjelenik a Switch verzió.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
it A következő 15-20 évben a Xiaomi a világ öt legnagyobb autógyártója közé akar kerülni, de a következő 3 évben még kizárólag Kínára koncentrál.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
Én Másodikán viszem lakatolni a kocsit meg fényezni.... Így,hogy a jobb eleje sérült rozsdás a hátfal stb nem mutat szépen... Május végre összeáll nagyjából remélem. Felkerül az M packet ki lesz lakatolva meg lefényezve a dolgok a lámpám is remélem ,hogy elkészül akkor már valahogy ki fog nézni...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
cOxeR
Ármester
Én épp a futóművesnél szopok... - ide nem jövök többet az biztos
[ Szerkesztve ]
-
Möhe
addikt
Engem asszem bekóstoltak
Lehet tippelni mivel. -
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #41055 üzenetére
Hideg
Annyit sgítek hogy kisebb kategóriás -
FIREBLADE78
addikt
válasz H.Ezredes #41051 üzenetére
Ha már fényezés. Volt a csávó felmérni allianztól. Azt mondta,hogy gyári értékű fényezést egyszemélyes vállalkozások elszoktak vállalni,mert ilyenkor fémig le kell szedni a dolgokat róla. Ez igaz lehet? Legtöbb festő csak ráhúz és ezért lesz 2-300-al magasabb a mérővel mutatott érték.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
apazaza
csendes tag
sziasztok, a nyomtáv szélesítés mennyire ördögtől való dolog? Hozzá szabad nyúlni, vagy nem ajánlott?
-
humax
senior tag
üdv
egy havernak X5 bmw van
a váltó al volt gond, garanciás idő bén
elveti a bmw szervesziben
erre az a választ kapót:
,, hat azért rósz a váltó ,miért rosszul használtál a váltó,,
így neki kell fizetni a váltó arat ők meg ingyen kicserélik.
hat ilyet?Elnézést kérek a rossz magyar írásomért, külföldi vagyok
-
chess001
aktív tag
Én hallottam valami jó fényképészről, neten is lehet megnézni a műveit, Véda néven fut, az ország több pontján megtalálhatóak a műtermei. Csak állítólag elég drágán dolgozik.
[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
cOxeR
Ármester
Mx-5 jah.
Amúgy ennyire retkes a trópusi homokos eső miatt.
Érdekes, hogy simán tehettem volna 19”-t ami a külcsinyt illeti, es fura de nem néz ki semmivel nagyobbnak mint a 17”. Annyi, hogy ez most nem ül bent mint a 17-es, ugye 9,5j van hátul, meg az ET értékekkel is mokoltam picit. Illetve okkal van kétszéles gumi, nagyon nagy a különbség a 225 es a 255 között hátul, főleg ha ez a felső gumi réteg kicsit bejáratódik.
A legdurvább hogy hiába nagyobb felni, mintha emelkedett volna a kocsi, és a kerékjárati ívnél is nagyobb a hézag. (pedig lemertem 2mm növekedés van atmérőben 17”-hoz képest.Egy f10-et kergettem hazafele, de asszony mellettem ült, nem tudtam meg hajtani, viszont úgy engedtem ki magam elé valami mokolt cserélt első lampja volt. Jól nézett ki.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
Erről a sima váltóról mit kell tudni, mennyire problémás, vagy mire kell figyelni? 330XD az autó 2010-es.
-
MPowerPH
félisten
válasz SzlobiG #41077 üzenetére
Ez ZF 6HP. Nem problemas fajta. Azt lehet tudni, hogy mennyit futott az auto, es a valtoban volt e olaj cserelve? Ha igen, akkor mikor?
Egyebkent ha kuszik, egyik fokozatbol sem rant, amikor fel vagy lefele kapcsol 1/3 -ad gaznal, felgaznal, sima D -ben es sport uzemmodban, majd manualban is erdemes vegigprobalni a kulonbozo fordulatszam tartomanyokban, foleg 2000-3000RPM kozott, akkor okes lesz.Don't Tread On Me
-
Möhe
addikt
Jah ezt zsírkrétával rajzoltam, babra meló de ugye szép lett?!?!?!
A farát is le kellett volna, de elfelejtettemAmúgy egy Fiat puto GT kóstolt be, fújt a turbója rendesen mikor elment mellettem a 2x2 sávoson. Csak én bólogattam hogy nem tudom mit szeretne, de nem nem.
Egy telizöldes kereszteződésnél szemből ő jobbra kis, én balra nagy ívben kanyarodtam, elengedtem mert úgy kéne de tekerte a fejét, majd egy kövéret nyomott hogy gyorsabban odaérjen az 50m-re lévő piros lámpához. Láttam hogy nézi a belső tükröt és csóválja a fejét. Volt még pár lámpa de mivel ismerem a zöldhullámos tempót (60-as) gurulva elmentem mellette a haladó sorba állva, itt láttam hogy tapad a csóri. A városi kivezetőn meguntam a belső sávos tutyijat meg a buszt, kimentem külsőbe padlózva, nem vette a ritmusváltást. A körforgó után ért utol, belejött a seggembe.. Akkor ment el süvítve mellettem meg a sor mellett, amikor a buszt kiengedték előttem.
Relatív sokáig kellett várnom valami jampira. -
-
humax
senior tag
válasz CharlieDrop #41081 üzenetére
nem sajna.
szerintem direkt mondanak ilyet hogy te fizess a váltó arat
amúgy a garancia lapon az van írva , akkor érvényes a garancia ha nem az én hibámból adódik a probléma ,
hogyan lehet rosszul használni a váltót? biztos hasból mondtak ilyet
amúgy felül vizsgalatot kert[ Szerkesztve ]
Elnézést kérek a rossz magyar írásomért, külföldi vagyok
-
H.Ezredes
őstag
Most egy ismerősnek ( új G30 ) 30.000 Km-nél elszakadt a lánc.... első tulajos szalonból vette... talán 1 éves a kocsi......
(#41083) SzlobiG
És miért jó a kézi ? Legalább leesik a kettőstömegű+kuplung... . Napi használatra sokkal jobb az automata.... Egyébként a 6HP nem is buta már főleg a GEN.2 . Az osztóműtől jobban félnék...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz SzlobiG #41083 üzenetére
Ettol ne fossal, ez nem DSG. De azt jo lenne tudni, hogy volt e olajcsere, es ha igen, kakor mikor es hanyszor. 260k km -nel mar erne a 2. is.
Ahogy Ezredes is irja, az X tud/fog majd meglepetest okozni.Möhe: Fasza! Mindig fekete volt a vese?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ck.
addikt
Ha már sport mód.
Az új BMW-kben már van üzemmód választó, ahol van eco, normál, sport.
Mi a különbség az itteni sport mód és az automata sport módja között? Illetve mi van, ha mindkettő sport módban van, ill. az üzemmód ECO-ban, de a váltó sportban, stb?
Melyik mire való?[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
A kapcsolo az befolyasolja a futomuvet, kormanyzast, a gazpedal erzekenyseget, es az auto kicsit erosebb is a sport modban. Ez a mod kalibralhato, nekem sima sporton csak a futomube es kormanyba nyul bele, de beallithatod, hogy a hajtas is valtson.(semmi ertelme, azert van a sport+) Sport+ -ban a menetstabilizator is jobban engedi tancolni az auto farat, nem avatkozik kozbe koran, es a TC is joval 'gyengebb', tovabb engedi porogni a motort minden fokozatban, es nem hasznalja a 8-ast.
Az ECO pedig ECO, kioli az autobol a rugalmassagot, lusta lesz tole(-szerintem joval gyengebb is), aramot sporol, klima sem hatekony abban a modban, ezzel pedig par decit javul a fogyasztasod. Ilyenkor ha a valtot sportba rakod, akkor, akkor a mod inaktiv lesz, es mutatja, hogy rakjad vissza D -be.Ha Sport+ -ban a valtot manualba vagy S -be tolod, akkor ismet kicsit tovabb hagyja forogni, es a valtasok sebessege is megno, szerintem erezhetoen, es olyankor kicsit durvabban valtja a fokozatokat, eltunik az a hires finomsag. De ugye ez ebben a helyzetben nem negativum....
Egyebkent meg Comfort van, ami a default, es van Comfort+, amitol az auto elpuhul, a valtasok is finomabbak, lassabbak lesznek, es a kormanyt is sokkal konnyebb tekerni. Mindennapokra ez a legjobb, ezt hasznalom.
Palyan pedig ha sietek, akkor Sport+, es a valto manualban, igy egy-egy erosebb gazra nem kapcsol vissza egybol 3-at.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SzlobiG
félisten
válasz H.Ezredes #41086 üzenetére
Osztóműbe mi tud megdögleni, ha volt benne olaj cserélve? Jah, de cserélek benne két tömegűt és akkor le van a gond vele egy jó darabig, de ha az automata befosik arra sokkal többet rá kell szórni. Jah amúgy mindenkitől ezt hallom, hogy manuált már ne is nézzek, de én valahogy jobban szeretem valszeg mert még sose volt automatám.
-
Ck.
addikt
válasz MPowerPH #41090 üzenetére
Köszönöm a kimerítő választ! E92-nél mennyivel egyszerűbb.
Amúgy egy jó barátom nemrég vett egy 2014-es F30 318d-t és onnan jött a kérdés. Viszont arról az autóról nehezen tudnám elképzelni, hogy változtatja a futóművet és a kormányzást. Vagy igen? Elég alap felszereltség. -
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Igen, ez erdekes dolog. Pedig az E92 sem a csucskategoriat kepviselte, az E60 -al egyutt. Az F generacioknal pedig volt egy eleg durva fordulat, mert mig az 5er majd mindenhol ugyan azt kapta, mint a 7er, addig a 3er nekem is eleg gagyinak tunt belulrol.
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Witcher topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Steam Deck
- Opel topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...