- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Magisk
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
Hirdetés
-
Mégis megjelenik Switch-re a Deliver Us the Moon
gp Közel négy évvel a hibrid konzolora szánt változat elkaszálása után a készítők úgy döntöttek, hogy mégis megjelenik a Switch verzió.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Bővíti a ROG Ally garanciáját az ASUS
ph Az egyes termékek, kártyaolvasóval kapcsolatos problámájára reagált a cég.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
FIREBLADE78
addikt
Héten fel kellett mennem bpre. Hát felemás érzéseim vannak. Volt egy kombi astrás aki eléggé verette. 180,190. Alig bírtam otthagyni. Ezt a kocsi ezzel a motorral ki sem adnám. Ok. Mondhatják,hogy pályán nem 200-al kell közlekedni,de ha 150 körül megkéne indulni,mert van egy olyan helyzet akkor nem tudsz. Találkoztam egy hetessel ( asszem legújabb) az úgy ment,mint egy állat. Pedig az sem 1,5 tonna.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #41601 üzenetére
Mondtuk már neked ,hogy az a 20d nem való max 3-as kategóriáig. És nem csak a motor gyengesége miatt.
Annyira méltatlan egy prémium kategóriás autóhoz! -
FIREBLADE78
addikt
válasz Gsx-rr #41602 üzenetére
25d Jogos a mondanivalód! De, 4 millával olcsóbb volt mint a kikiáltási ára és tele extra ( habár ezt mondtam már). Nem azt mondom,hogy meghalsz vele,de 180-nál hiába padlózom,nem úgy megy mint 120 alatt. Városban, szerpentinen jó száguldozni nem jó. Plug in az mennyire lehet jó pályázni? Az is kb ugyanannyi teljesítményű a villanymoci nélkül. Ha együtt dolgozik a kettő akkor hány km-ig megy ez? Ezeket sehol sem találtam.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
lali81
tag
válasz troll81 #41603 üzenetére
az első 20d-t bontósnak vagy autószerelőnek ajánlom írja,is hogy"motorschaden"..pár dolgot ki lehet árulni belőle de kétlem hogy behozná az árát.. a 7750-es már egy fokkal jobb de épp lánccsere előtt áll, meg ki tudja mit cseréltek benne. Az eladó neve (ARTEM ARTEM) is sokat elárul, meg hogy németül egy mondatot sikerült beleerőlködnie. Kétlem, hogy ok pénzt rakott volna karbantartásra, mert még egy alufelnire se futotta neki.. hupsz.
-
lali81
tag
válasz FIREBLADE78 #41604 üzenetére
plug in pályázni? ha van a közelben töltőállomás akkor nem gond.. inkább városba valók azok a kocsik amik elérhetők a mi szintünkön szvsz.
-
Anubris
őstag
válasz Gsx-rr #41602 üzenetére
Most a családban van tervbe egy X3. Volt egy 30D bemutató nálunk, szépen megy meg minden de mivel városba lesz 95%-ban és max havi egyszer egy BP-Szombathely táv, ezért benzines kell, sztem elég lesz a 20i. Amúgyis így 10,5 volt a 30D fogyasztása 43km/h átlagsebességgel.
Érdekes, hogy már a 30i és 25d is 4 hengeresek, benzinesből csak az M40i lenne hathengeres.
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #41604 üzenetére
Tokmindegy, ugy ertettem 2l-es dizel.
Mar irtam kaptam mar napra egy F10 20d-t. A terv az volt ,hogy a baratnomnek megmarad, de mikor tolattam be a kapun megkerdezte mi baja van ,hogy ilyen a hangja a motornak!Utana kapott egy 320d-t
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Gsx-rr #41613 üzenetére
Hybrid az adómentesség miatt jönne be,plusz parkolás ( habár nálunk fizetni kell ) illetve írtam,hogy télen sokszor csak rövid távon megyek a kisváros miatt. Benzinesek? Egy jó 40i
30d kb 30 lóval erősebb,az lófasz.[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #41601 üzenetére
4 hengeres diesel... Meg ha benzines lenne, akkor csak csak, bar egyenlore nekem az is meredek. Ma megneztem egy S90 T8 -at. Tudatlansagomban azt hittem, ez meg 6, vagy legalabb 5 hengeres csodamotor. Erre egy sima 2L es 4 henger, borzalmas organummal. Persze, ossz rendszer teljesitmeny kicsit 400 lo folott van, de vazz, egy Focus RS, vagy Civic Type R -ben meg elmegy ez a vegletekig hegyezett motor, de az S90 nem hothatch.
A pelda rossz, mert az mondjuk hiaba tobb, mint 2 tonna, 5s alatt van 100-on az elektromotornak koszonhetoen. Nalad hianyzik az ero is, ahhoz a kasztnihoz foleg. Es ugye en meg nem hallgattam vallalhato 4 hengeres dieselt. Tudom, mert az X5, amivel jarkaltam, 3L dupla turbo, remapp, es 160 folott mar erezni, hogy ervenyesul a fizika.
A diesel meg mindenhonnan gaz, mert soha nem lesz olyan, mint egy jo sor 6 vagy inkabb V8, ha kulturaltsagrol vagy hangrol beszelunk. De legalabb a nagyobbak szedik a labukat, es eppen csak csipegetik a gazolajat.Varosba meg ott a Leaf, Ampera, ha meg van loved, akkor egy Tesla S.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
válasz MPowerPH #41616 üzenetére
A 3hengeres diesel hangja előtt meg lehet leborulnál
Egy 114d-116d-t próbálj kiNekem a 35i-40i hangja csalódás egy v8-hoz képest, és menetteljesítményben sincs érdemi ugrás egy 3littyós dieselhez képest, cserébe pedig már 12litereket esznek, úgyhogy nekem már csak olyan v8 játszik, ami van már annyival erősebb egy 3literes dieselhez képest, hogy otthagyja. Ilyen szempontból pedig nem a 0-100 érdekel, hanem pl. egy 80-200, mert nem fogok állórajtoskodni pár kipróbáláson kívül csak szökőévben 1xer, míg előzni v. autópályán gyorsítgatni minden egyes alkalommal fogok.
(Azért az f-type v6-osa nem rossz ) -
FIREBLADE78
addikt
Most már tényleg nem tudom mi a franc legyen a jövőben. Ha úgy nézem plug in (nem gyilkolom a motort rövid utakkal pl télen),de ha kiakarok menni a városból akkor ugyanúgy tűrjem el,hogy a 2ezres alsó kategóriás autót jóformán odaver. Na melyik ujjam harapjam
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #41618 üzenetére
Q7 plug in
-
MPowerPH
félisten
Meg is jott az uj termosztat, hazastol. Remelem kovetkezo szombatra sikerul bebookolnom az autot a szervizbe. Kivancsi vagyok mar arra is, hogy az adalekolt LM olajjal mennyivel valtozik meg a motor hangja.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
En egy 'specialistahoz' hordom, aki csak hetvegen dolgozik, maszekban, otthon. Hetkoznap a Halliwell Jones BMW szervizben O az egyik vezeto szerelo mar 20 eve. Igy kivulrol ismeri az autot, es van a diaghoz mindene, mindig friss software -el.
O igy annyira nem draga, £40 -et szoktam fizetni az olaj +szurok cserejeert. A fekeket £90 -ert cserelte elol, folyadekkal egyutt. Otthon sem olcsobb mar egy megbizhato ember, akihez elmered vinni.Inkabb azon bosszankodok, hogy az olaj tul draga volt, mert csak 2x5L -es kiszereles volt gazdasagos, es ahhoz 2 uveg adalek is kellett. Igy megvettem 2,5l olajat, meg hozza az adalekot, amit nem hasznalok majd fol. Es azert az LM egyebkent is dragabb, mint a Shell vagy a Castrol.
Magyarhoz meg veletlenul sem viszem. Itt van 3 is, mindegyik egy kokler, vagy csalo. Az egyik a volt munkatarsam £1000 -es Corsa -jnak a tankjaba fagyallot ontott, az auto mindig megallt, ha alacsony volt a benzin szint. Azt mondta neki, motorhibas, de megvenne £200 -ert. A srac elvitte egy angolhoz, ott derult ki.
A masik meg ugy hirdeti magat, hogy ha tole veszed az alkatreszt, akkor nincs munkadij. Felszamol normalisnak tuno alkatreszarakat, kozben meg kinai szuroket hasznal, noname olajat rak az autoba, es sokszor a nem messze levo roncsteleprol kukaz hasznalt elemeket, mint pl. lengescsillapito, futomu elem, szilent, ami meg eppen nincs szetesve, de jobb az allapota, mint ami az autoban van.
Egyszer voltam ennel a fickonal, hogy cserelje ki a hatso lokharitot a regi automon, mikor megvettem ra az M-est. Nem eleg, hogy letorte, eltorte a rogzito patentokat(Ezredes forrasztgatta vissza utana), de mikor megkerdezte, hogy mennyi volt a lokos, es elmondtam, hogy talan £80 -ba hoztam el, akkor erre ravagta, hogy akkor ha ilyen jo vetelt csinaltam, adjak neki £45 -ot a folrakasert. Akkor latott utoljara.Nekem ezek nem kellenek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
FIREBLADE78
addikt
válasz molnarpeter #41619 üzenetére
ránézek,ksözi
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #41625 üzenetére
Real arfolyamon az inkabb 15k, de igen, annyi. 1 ora alatt megvan vele, szoval nem rossz kis mellekes. Neki nem kell muhelyt fenntartani... En viszek mindent, neki csak be kell rakni azt csokolom.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
cOxeR
Ármester
Ezt itt hagyom:
A tapasztalat, hogy nehéz rendes súlyú gépet rögzíteni, értelmes helyre stabilan... és ha borús időben indulsz és süt a nap, akkor szar lesz a beállításod. Majd lesz gopro, azzal jó lesz.
-
FIREBLADE78
addikt
Z4 koncepció nagyon odabasz. Must have érzés
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
cOxeR
Ármester
válasz CharlieDrop #41633 üzenetére
Miért?
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #41632 üzenetére
Ezért írtam, hogy nem jó a rögzítés...
-
Formaster
addikt
Üdv a szakiknak! Adott egy X6 35d AC Schnitzer 326PS 190 ezres futással. Ha lepadlózom alig érezhetően, mintha akadozna a teljesítmény. Valaki azt mondja nekem, hogy egy nyomatékváltó hiba és piszok drága a javítás. Mit mondotok erre, mint hozzáértők?
-
H.Ezredes
őstag
-
cOxeR
Ármester
válasz MPowerPH #41637 üzenetére
Azért gondolhattad, mert manuált akartam, de abból nem volt egy értelmes állapotú se.
Most viszont már kifejezetten élvezem, hogy automata... alapvetően lassabb, mint a manuál, de azért mikor 3 fokozatot kell váltanod, akkor nem hiszem, hogy minden esetben gyorsabb vagy mint az automata.
Ráadásul közúton, igazából semmit nem jelent.
15,5s körül van a 100-200, a gyári 16.1s, majd mérek pontosat, de így nehéz megállapítani.
17,4 körül van a 80-200. -
H.Ezredes
őstag
Felraktam a "régi" videót majd ennél szeretnék jobb eredményt a végleges beállításokkal
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #41645 üzenetére
Persze. Alul /felül szét kell szedni le kell szedni a motortérbe a merevítőt középső zárhidat hűtőventit alsó burkolatot vízcsövet stb
És "csak" 2926 cm3
(#41646) CharlieDrop
még remélem egy ~ 2MP benne van azért Nagyon várom,hogy meglegyen csak attól félek leesik a váltó a 600-650Nm től
20D -n is lehet javítani azért rendesen
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Proxmox VE
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- EAFC 24
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Luck Dragon: MárkaLánc
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- További aktív témák...
- Euforia kétszemélyes kanapé
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- Eladó alaplap hibás Xiaomi Mi Robot Vacuum robotporszívó alkatrésznek
- Vadonatúj állapotú Star-Light 2000W hősugárzó FÉLÁR ALATT eladó!
- Blitzwolf BW-AP2 SMART Ionizációs Légtisztitó
- Kinnarps masszív 160 x 80 állítható magasságú irodai íróasztal
- Steelcase 160 x 80 masszív irodai íróasztal töredék áron