- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
H.Ezredes
őstag
....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
lali81
tag
válasz molnarpeter #41749 üzenetére
E91, a diffivel nem volt gond, hátul GL szemet kellett csak cserélni.
-
MPowerPH
félisten
Szerintem kell klimat toltetnem. Bar nem 100%, de mintha nem lenne brutal hideg az a befujt levego. Aztan olvasom, hogy igazabol ajanlatos 2 ev utan ledobni a regi gaz,olaj kevereket, es frissel feltoltetni. Meg ugye egy gombairtas, antibakterialas is jol jonne evente. Ezt eddig nem csinaltam, mert a klima frankon szagtalan, semmi banto nem jon belole.
Hany fokosnak kellene lennie a befujt levegonek kb?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
STC Speed
őstag
válasz CharlieDrop #41756 üzenetére
Jaja, aztán 5-6 körül...
-
MPowerPH
félisten
Most megneztem max AC -n, 3.9 fokos levegot tol befele, amikor mar athult a rendszer. Szoval elvileg jo, de azert elviszem, nem tudom volt e egyaltalan cserelve a gaz es az olaj a rendszerben, es eddig nem is pucoltattam. Inkabb megcsinalom, nehogy nyarra bebudosodjon.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ck.
addikt
válasz MPowerPH #41759 üzenetére
Itt UK-ban ismersz olyan szervizt aki csinál normális elpárologtató pucolást és nem csak bombázik? Ha igen, legyszi ne tartsd vissza az infót, az enyem amióta megvan lassan 3 éve, folyamatosan büdös amikor klimarol atkapcsolom sima ventilatorra, orrfacsaró bűz kb 3-4 percig, aztán megszűnik...egy halom pénzt bele öltem már itt kint is és otthon is, különféle tisztító vegyszerek, elparologtatora való közvetlen ráfujás egy szenzoron keresztül, valamint kívülről a pollen szűrő helyén keresztül, továbbá egy halom ózon kezelés, stb, de semmi eredmény. Szétszedéses pucolást és elmosást pedig senki nem vállalt.
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
Dízel:
Valószínű, hogy a tiltások már néhány héten belül életbe lépnek a legszennyezettebb levegőjű nagyvárosokban: Hamburgban állítólag már a táblákat is megrendelték, így akár a hónap végétől életbe léptethetik a korlátozásokat.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
CharlieDrop
veterán
hogy mennyire nem szeretnek a lámpák engemet.
Most az 500-ba is elolvadt egy H7 foglalat, szerencsére kisebb szívás, mint a BMWNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #41768 üzenetére
Akkor vegyel olyan verdat, amiben led van. Az talan megkimel.
Don't Tread On Me
-
lali81
tag
amikor az autóra költött összeget számolják futott km-re, az üzemanyagot is bele szokták számolni? Szeretnék egy költségkalkulációt csinálni, hogy az elmúlt 2 évemre ez mennyire jön ki
-
lali81
tag
válasz molnarpeter #41772 üzenetére
oksi, akkor így számolok, köszi
-
RobexX10
aktív tag
Sziasztok!
E92 vásárlást tervezem 320i első körben. 2007-2008-as évjáratúakat nézem. Kérdésem mi a típushiba ezeknél az évjáratoknál, mire kell figyelni, mit érdemes egyből cserélni? Magyarországon vásárolnám de külföldi behozatal is szóba jöhet. Valakinek ilyenről tapasztalat?
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Lattatok az uj A6 C8 -at? Eltunt a tablet innen is. Kegyetlen jol sikerult.... Szvsz a BMW majmolni akarta a tablettel a tobbi premium vetelytarsat, es kb. ebbe bele is fullad. Egy-ket lepessel lemaradtak. Ahogy anno az F10 -el az elen jartak, ugy most a G30 -at a sor vegere raknam, tekintve, hogy az E Klasse hiper-modern, az A6 szinten. A G30 -bol elmaradt a digitalizacio, infotainment -bol megbuktak.
Egy rendes matrix led fenyszoroval nem tudtak elorukkolni, G30 -ba beraktak ugyan azt, ami az F10 faceliftben volt. (ami mar akkor elavult volt, mikor eloszor beepitettek) Az Audi mar 2012 -ben is szerelte az A6, A7, A8 -ba a csodafenyszorojat, a Merci meg talan 2 evre ra, es az is brutal smart.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #41779 üzenetére
Szerintem otvar... Nem talalsz olyan autos ujsagirot, akinek tetszik. A Merci es az Audi sem veletlenul allt vissza a szepen integralt kijelzore.
A BMW eloszor nem allt be a sorba, aztan a 6er mar tabletet kapott, es utana az osszes. Es vittek tovabb az uj palettara is, mikozben a trend teljesen megfordult.
Mit huz le?Don't Tread On Me
-
RobexX10
aktív tag
válasz szőröscica #41776 üzenetére
Mi a hulladék benne? Akkor mit ajánlotok milyen évjárat milyen motorral?
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz RobexX10 #41781 üzenetére
Azért hulladék mert ezek a 4 hengeres szívó benzines motorok nagyon nagyon kevesek ebbe a karosszériába is és gyengék. Ráadásul megbízhatatlan fosok.... Illetve ha beleölsz egy nagyobb összeget akkor ugyan már megbízható lesz de továbbra is gyenge fos.... Az N46B20 abszolút nem ajánlott... Illetve ha hajlandó vagy 500-600K-t motorjavításra belekölteni akkor utána megbízható motor lesz ~ 150E Km-ig csak továbbra is gyenge.... Az N43B20 meg közvetlen befecskendezéses és ott a befecskendezők amik szeretnek megdögleni trafók kokszosodik a hengerfej vezérlést illik cserélni stb stb.... Egy N43 már élhetőbb de nem egy életbiztosítás. De igazából mindegy,hogy 320i-t veszel vagy 320D-t mindegyikre kell költeni és általában nem 100K egy nagyobb szerviz.... Ha ki tudsz egy olyat fogni amiben minden ki volt cserélve akkor bevállalható vagy szintén bevállalható ha hajlandó vagy költeni rá. Csak az a baj a többség egy mondjuk 3M-ért vásárolt kocsiba nem akar belerakni még 500K - 1M-t.....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
chess001
aktív tag
válasz RobexX10 #41785 üzenetére
N52 nem közvetlenbefecskendezés, ott a dugattyúgyűrű gyöszös-olajfogyasztás+hidrotőke hang, de jó. N53 közvetlenbefecskedezéses, lásd a 20i-ide vonakozó részeit. Ezzel már megy is, a hangja is szép, ha nem lépsz oda sokat se fogyaszt. Vigyél azért ez diagost magaddal, ha már van kiszemelt.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Az E90 sokkal minőségibb, modernebb, a motorokat kell jobban megnézni, vagy beleszámolni a javítást. Az E46 azért még szeret rohadni, ott arra kell fokozottan figyelni.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #41792 üzenetére
Az tény, hogy az E46-ban nem lehet hátul elférni, az E90-ben pedig már igen. A hathengeres 25i 218 paci, plusz 50 kg max, az E46 30i-hez képest, de az M54 inkább nyomatékra hangolt, az N52-es meg pörgős. A futműben, fékben is sokkal jobb az E90. Szóval az E46 inkább nagypapás, mint az E90... Ami az E46 mellett szól, az, hogy könnyebb sperrt rakni bele, meg nem kell minden komolyabb alkatrész csere után programozást kérni...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #41795 üzenetére
Nekem van M52B25, B28, M54B30-as tapasztalatom, meg N52B25 is a garázsból. Közel azonos teljesítmény volt mindegyik, de tök máshogy adták elő. Az E90 alapfutóművel tényleg lágy, hajós, de ahogy kicseréled a gátlókat, rugókat sokkal sportosabb lesz. A gyári defektmentes abroncs miatt lett szerintem olyan visszafogott, de aki jót akar az cseréli őket úgyis...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
-
H.Ezredes
őstag
Végre eljutottam oda,hogy beraktam az eibach pro kit-em . + a 2 motortartó bakom és a hozzájuk tartozó vákuumcsöveket is kicseréltem. Komolyan mondom mintha egy másik autóba ülnék... rommá szakadtak a bakok már hiába cseréltem ősszel igaz akkor gyorsan egy kéznél lévő félfost raktam be. Érezhetően alulról rugalmasabban/könnyedebben indul el,hogy van vákuum. A rugók meg nagyon nagyon jók. annyira jó érzés most az egész autóval menni olyan szépen megy az úton finoman csillapít a rugózás is annyira jó amikor kell feszes egyébként meg finoman veszi az úthibákat nem egy pattogós rettenet fos. Kanyarban is nagyon jó. Most mindenhol élvezet vele menni. Nagyon egyben van végre futómű része A sokak által szidott kínai gumikról ( TERMÉSZETESEN NEM MINDEGY MILYENRŐL VAN SZÓ ÉN A SAJÁT TÍPUSOMRÓL BESZÉLEK ) is van most egy ~4000Km-es tapasztalat hidegben/melegben/vizes út/szakadó eső/ lassú/gyors tempó ( 200+++ ) vészfékezések szárazon + esőbe (esőbe direkt 80-130 között vészfékezéseket is csináltam 0-ra ) rajtolások kifordulás szerpentin stb és bitang jól tapad... Csak az szidhatja akinek nincs..... Ami plusz adalékként nagyon tetszik,hogy nagyon-nagyon halk a gördülése. Élvezet menni vele ahová tekerem a kormányt oda megy a kocsi. És tapad hátul is.... fog fog fog és fog. Én nagyon nagyon meg vagyok elégedve vele. Én nem tudom milyen autókon és kik próbálják de a való életben egy olyan autóról beszélünk ami ~ 250Le/550Nm jelenleg. Van súly és van erő de a gumin érezni,hogy abszolút van még benne tartalék és nem tudom azt mondani,hogy szar.... Írtam még régebben,hogy ha szar leírom azt is ha jó azt is. Lehet továbbra is a prémium gumikat használni és azokat imádni csak rengetek autóba ülök van viszonyításom és tényleg ez az igazság...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.