- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vandit.
addikt
-
MPowerPH
félisten
E-Maxx: Őszinte legyek? Az E60 -asok nekem se tetszenek belülről. Én is az e39 -be szerettem bele, és most az új 3 -as nagyon tetszik.
Totalcar népitéletben lehet olvasgatni S Klasse -ról olyan dolgokat, hogy az ember haja égnek áll.Na, egy időben rám tört a Volvo mánia. Én a T5 -öt néztem ki. Havernak van egy 2.4T -je, de manuál. És az ő autoja sokkal lassabb mint az én 28 -asom, ami számomra teljesen érthetetlen volt, mivel erősebb az a moci. Aztán autopályán találkoztam egy S80 T5 -el, azt is otthagytam. Ekkor döntöttem el, hogy nem kell Volvo. Nem értem a dolgot, de más volvo tulajoktól is hallottam ilyet, hogy nem elégedettek a motor teljesítményével.
Te erről hogy vélekedsz?De ha lenne rá lehetőségem, vennék egy E60 535i -t, és életem végéig boldog lennék vele.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
A traktort már megkapta tőlem
<NewL>: A napi politikának meg itt a helye és ott jó helyen is van - ide nem hiányzik
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
<NewL>
addikt
kuttyát nem akartam meggyőzni!
amúgy miért nem lehet előjönni a diesel témával ebben a topicban
utolsó sorodra : nézz meg valahol ,h mennyi bmw-t adnak el meg milyet
és akkor rájössz a válaszra ,h nagyon sok idióta ember vesz diesel bömbit
most akkor ki a hülye? mindenki vagy csak ti? <--- ott a szmájli!!There's an app for that
-
MADV12
csendes tag
-
E-Maxx
tag
[link]
"A futott km az valós,de ha zavaróan sok,visszarántom 160 és 220 ezer közé,vagy ahova jólesik."
"Nem családi okok miatt eladó..."
paff, ezt jól megmondta.Vandit:
[link]
[link]
[link]
[link]E39, 6 henger, 1995+,in 170 ló, van amelyik automata, van amelyik nem, ha gondolod...
[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
Most nézem, hogy X3-as felejtős, még kint sincsen annyiért, amennyibe beleférne nekem, X5-ös sem nagyon, szóval egy 530,540,M5,vagy esetleg 740-750 marad választásnak, de ez még a jövő zenéje....
[link]
Na ez a durva...[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
dragonfx
veterán
ezek szerint annyira csak nem rossz a 2.5ös lefojtott moci.
Hát húzós jah...akkor elég szépen belebuktál/belebuksz...sajnálóm.
X-es bömi nem sportstyle....Ez az M5 elég bzítató.. a wallis árúlja valszeg premium selection-ös ...szal nem lehet rossz, és igen ha a váltó árát rádobod, akkor már majdnme ott vagy, mondjuk így eladni egy volvot....szerintem írtó sokat buksz.....Sok jah lehet több ember használja, és ott ugye lehet200zal menni
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Nem ugyan az, ez a tévedés. Más blokk, és más öntvény. A 20 -as motor hasonlítható a 28 -hoz.
Anno mikor vettem a verdát, 2 darab közül választottam a végén. Egy 1999 -es 523i, Full-Full(de szó szerint), és egy 2000 -es 528i, amiben azért nem volt annyi extra.
A szerelő azt mondta, az 523i -t semmiképpen se, ő senkinek nem ajánlja. Pedig én szívem szerint a 23 -ast vettem volna, mert rohadt kényelmesek voltak a gyári elektromos-memóriás sportülések.Nézzétek meg, mindenki azt mondja, hogy szar a blokk -ja.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
fúúú nehéz véleményt írnom ...automata dízel és ilyen extrákkal 3 misiig és max 2001 előtti...hát ha család meg gondolom nem hiába nézel kombit akkor tán inkább az5ös mert nagyobb..gondolom e60 nem fér bele persze...e39ből..szerintem a 2.8ast nézd bmw001 majd mindjárt kampányol...vagy 530at mindkettőből van automatás szerintem...de íme pár ami szerintem.....mondjuk én ugy vok ha ennyiért néznék nem engedném 150e fölé a km.t de hát ki tudja sokat mennek ezekkel...
hát beírva a feltételeket eléggé leszűkűl a kör
Amugy a 8as elég bejövősnek tűnik igen..meg kell kérdezni mennyi van benne abba a szervízkönyvbe.... a 3as és a 6ost még érdemes megnézni.A no1. amire írtad az 3as és a 2.0ás szerintema turbós volvo után gyengének fogod érezni de próbálj ki egy320i-t.
nézd el nekem én elfogult vagyok benya irányba
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Mi az amit csak az E60 tudna? Persze a turbon kívül... Igen, alacsony fordulaton nem az igazi, de nyomatékcsúcson, ami 3500 -nál van már megy rendesen. 4000 fölött meg nem sok ellenfele van ha odalépsz neki, felszaggatja az útburkolatot is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Minek az ídrive? 4 kereket megértem, de a hátsó kerék a BMW védjegye. Azt én se vetném meg, ha 4 kerekes lenne a bömösöm. Igen, turbo olyankor előny. De ha 4000 fölött vagy és sietni kell, minek a turbo? Ha kihuzatod, és elvált az automata, akkor úgyis nyomatékcsúcsra ugrik vissza, tehát nem lehet nagy hátrány. 30 -as esetében +2 lityivel számolhatsz tempos haladás esetén, normális tempoban még lehet kevesebbet is enne mint az 525 -ös. Igen, 525i jól eszik, de hidd el, nem sokkal többet enne a 30 -as, viszont 2.4T után tudna meglepetéseket okozni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Persze, nem olyan, de majdnem olyan. 'Csak' a motor más, ha tehetném én is M5 -öt vennék. De ott nem 8 lityis fogyikkal kell számolni, hanem 16 -tól 30 -ig számolhatsz.
Az is tény, hogyha lenyomod a gázt ilyenben, az az érzés elmondhatatlan, és megunhatatlan.Don't Tread On Me
-
kavicssli
addikt
nem volt törve mert Pesten BMW szakszervízbe volt átvizsgálva és tesóm ismeri a főnököt meg a szerelőket! Egy rendőrnek sok ismerőse van
Előtte 4 autót volt megvizsgáltatni ebből 2 tk-s volt 1 motorikusan volt rossz 1 pedig nagyon le volt lakva! Ha azt nézem hogy majdnem 1 évig keresett autót azt mondom a legjobb üzletett csinálta! ez mind BMW volt!Ezen kívül még A6-os Audit nézett de abból sem talált olyat amire azt mondta volna hogy nem kellene költeni rá fél millát!
[ Szerkesztve ]
"Tanulni mindig érdemes, mert egy idő után a tanulásba fektetett munka meghozza a gyümölcsét, s mint tudjuk, a gyümölcsből PÁLINKÁT lehet főzni!"
-
MPowerPH
félisten
Magam elé engedtem, hogy milyen moci van benne, mert T5 -el már nem kezdek ki. Utána pedig beálltam mögé. 130 -ra visszalassultunk, mert előzött más is. Onnan vissza 3, ő lehúzódott, üres volt előttünk a pálya. Mikor 4. be kapcsoltam 200 -nál, a volvo már 1m -re le volt maradva a hátsómtól. Utána 250 -ig nyomtam, akkor már kb. 2 autohossz volt a különbség. Utána elvettem, ő meg tovasuhant.
4 -en voltunk, de 100 -as benyát tankoltam kivételesen. Piszok jól megy tőle az auto, próbáljátok ki ha még nem tettétek.Amúgy én is kevés S60 -al találkozok. Inkább S80 -ból van sok, abból is általában D5.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Uh, akk mázlid volt. Na, én ilyenre nem szeretnék hazatérni. Annyit nem kockáztatok, de még a 60k -val is megúsztad, mert határon lehettél.
Am, 2 -en ültek az autoban, tehát nekem volt 150kg plusszom. Ha T5 lett volna, nem villantom vissza én se, csak megpróbálom követni. Szal jó volt ott a sofőr, nem az volt a probléma.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
T5 ellen majd 530i. S60R ellen meg 535i, majd 6 év múlva.
Vagy veszek 530D -t, azt felchippeltetem 300 ló fölé. Biztos menne is, de nem sokáig.
Am, egyik ismerős vett egy 535D -t, azonnal vitte chippeltetni. Most bemérve 373Le -s, nyomatéka meg 714Nm. Kérdem én, azt kibírja annak a váltója és kuplungja?Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Egyetértek veled. Én nem mernék kockáztatni, pedig utálom a téli gumit...
Am, tegnap olyat láttam amit még soha. Sétálok a Tesco parkolóban, tolom a kocsit. Nézem, valami szürkés-fekete füstfelhő. Nah, gondoltam hajléktalanok. Erre már 4 autónyira voltam a dologtól, egy ember elviharzik mellett szélsebesen. És 6 embert látok, aki körül áll egy autot, ami a füst forrása. Öcsém, egy új S80 -as Volvo füstölgött ott, méghozzá egy T6 -os. Valami égett a motortérben, nem tom mi volt az, nem lehetett látni, csak azt a nagyon büdös elektromos szagot lehetett érezni. Na, gondoltam ezt én is végignézem, ott mondták a tulaj elszaladt poroltóért. Visszajött, alaposan befújta a motorteret, még füstölt kicsit a kerékíveknél és ennyi volt. Persze utána próbálta indítani, de meg se mukkant.
Ilyet én még soha nem láttam, és teljesen ledöbbentem. Mi lenne, ha velem ilyen történne, és nem lenne kéznél poroltó? Végig kellene néznem, hogy ég le az auto.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nem csodálom. Én is szeretném a Schnitzer E39 M5 -öt, főleg hogy jobban tetszik az E39 mint az E60. Nem ültem még az új S Klasse -ban, de sejtem nagyon kényelmes lehet. A 7 -es tudom az, azt már is ülőre vettem. Szóval kényelmesebb volt a 7 -es, mint a Merci? Ez érdekes... Régen mindig fordítva volt.
!Overdose!: Ez az igazság. Ismerős már a 2. Passatját koptatja 1 éven belül. Az elsőt amit vett, kicserélték, mert fél év alatt alig tudta használni a csóka, mert mindig minen elromlott. Ami most van, az se különb, van benne 30k km és csörög-zörög, központit cserélni kellett, és háromszor kellett automentőt hívnia. Hondara ugyan azt tudom mondani. Ismerős vett egyet 1 hónapja, egy 2.4 -es S-type vagy type-r vagy micsodát... Nah, mentek Miskolcra és megállt alatta. 89ekm van benne... Nah, számomra ha egy auto egyszer cserbenhagy az nem auto. 1 hete áll a szerelőnél, nem tudni mi volt a gond.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
dragonfx
veterán
ez szép...én a helyében ha anyagilag megtehettem volna..az egészett otthagytam volna apicsbe..sajnos a fizika és morbid szabálya még mindig igaz...ami el tud romlani el is romlik...és minél bonyolultabbe ygs zerkezett annál nagyobb a meghibásodás esélye...ezért nem kell nekem túlextrázott ergo bonyolított auto.
Audi azért jobb mert bmw maffiább, sportosabb auto és sokan ez alapján döntenek, nekik diplomatikus kell.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Ezt csak alá tudom írni. Az Audi ilyen téren nagyon ott van, bár nekem még kinézetre is jobban bejön mint egy E60... A Merci meg valahol a mezőny végén kullog, egy S merci fenntartása több milla/év. És megint csak tapasztalat, apa munkatársának az E320CDI -je mindig a szervizben áll... Soha nincs vége a hibáknak.
dragonfx: azok az új TDi -k azért jó mocik. Jobbak mint a PDTDi.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Jah, emléxem. Ez már egyszer le volt fényezve elől, benne van a szervizkönyvben, gondolom a kavicsok miatt. Szóval lehet már ez is úgy nézne ki. Biztos kapott rendesen követ, mert a szélvédőn is van 2db javítás egy kavics után.
Mennyi lehet egy új szélvédő ezekre?Persze, automatával meg AWD -vel nekem se ennyi lenne... De senki nem akarja elhinni, hogy ilyen jól eszik. Még azután se hogy mutatom nekik. Azt mondják mindig, szar a mutató.
Eagl3: a takarékosságot akartam szemléltetni, azért is direktbe tempomattal mentem.
Van nagyobb is, csak az vidin van. Szar volt, mert 5 -en voltunk a kocsiban, meg gány 95 -ös benya volt a tankban. De majd feldobom azt is valahova.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Uhhh, az elég gázos. Akk szerintem nem lesz szélvédő csere. Ennyit már nem ér az egész, inkább akkor venni egy újabbat jobban felextrázva.
E-Maxx: Mindig tervezem, hogy V-power Racingel felvértezve én, meg egy operatőr csinálunk egy ilyen vidit. Csak most a téli gumi miatt nem lenne túl előnyös, az asszem kicsit jobban fogja az autót. De tavasszal az M6 -oson biztos kipróbálom. Előtte végigmegyünk, van e rendőr, visszafelé meg lehet nyugodtan huzatni.
Bár 250 az kicsit sok neki, szerintem... 240 -ig egész jól gyorsul, utána már csak erőlködik.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Bontóból nekem is 50k lenne, ahogy így nézem. Bár ki tudja, azok mennyire használtak, és mennyire lettek összekarcolva. Az enyém nyáron nappal szemben már kritikus, alig lehet látni. Sok a karc, meg a kis szemcse... Nem csoda, nő volt az előző tulaj. És még azt mondják, nőtől érdemes autót venni...
Nem tudom, én Pirelli P7 -et használok, anno tesztgyőztes gumik voltak. Nagyon megvagyok velük elégedve... Előtte ezen is Fulda volt, de annyira elkopott, hogy belül már nem volt minta. Esőben jöttünk hazafelé az autóval vétel után, és meg kellett állni, mert felúszott a vízen. A DSC egyfolytában villogott...
Én nagyon észreveszem a különbséget. Eddig 98 -as volt benne, Lukoil -nál 245Ft, egész olcsó ezért is ezt tankolom bele. Most szar mezei Super 95 -öst tankoltam bele, és tiszta hülyén jár a motor, hangosabb is, és ezzel együtt nem is muzsikál szépen. Magas fordulaton mintha gyengébb is lenne(5500 fölött), és alulról se húz annyira jól.
Racingel nagyon szép volt a hangja, egészen csöndesen dorombolt, és sokkal rugalmasabb is lett. Legalábbis én megéreztem.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nah, itt az újabb példa. Pedig az elvileg előny az autóvételnél, ha nő volt a tulaj.
Nekem mind a kettő tükröm oda volt csapva, lökösön elől a műanyag léc tiszta kopás(nem mindig sikerült elfordulni vele), első lökös alja tropára törve. Mindig fent akadhatott vele, mert az alján a műanyag borítók is szét voltak zúzva. Mikor hátulról belém jöttek akkor derült ki, egy ép darab nem volt. A bőrről nem is beszélve... Előttem szerintem életében nem látott az se bőrápolót. Azóta amióta nálam van mindenki kérdezi, hogy újra lett bőrözve.Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- World of Tanks - MMO
- nVidia tulajok OFF topikja
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest