- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Így állítsd be a gyermeked androidos készülékét
- Android szakmai topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Realme GT 5G - versenyképes
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MADV12
csendes tag
Szevasztok
Csak néhány szót a 850-hez
Mendemondák járnak sajnos körülöttük, a legtöbb azt terjeszti nem jók és drága a fenntartásuk. Na most ezt igazán csak az tudja akinek van vagy volt.
A legtöbbet innen lehet megtudni www.e31.net.
Nekem hosszú évek óta van, jelenleg kettő is. Egy egyedi 6 sebességes Csi M-Tech Motorsport(5.6liter + tuning)és egy automata Ci
Fogyasztásban a mechanikus Getrag váltóval szerelttel (igaz finoman) de 13-14 körü el lehet járni városban is, autópályán simán 11-el. Igaz 160-nál könnyebbül meg. Az automata nem megy el 20 alatt. Szervizelés : amig nem javitás addig OK . Nem szabad a computer által kért szervizeket elodázni. Ha rendesen karban van tartva akkor nem vészes egyáltalán.
Rossz széria volt az igaz de nem azért mert rosszul sikerült. Azt a vevőkört akiket megcéloztak vele sajnos nem ez az autó érdekelte. Amúgy 2000-ig a BMW ''flagship'' autója volt.
Amúgy teljesen új vagyok itt, Ausztráliában élek és jövőre települök haza természetesen az autóval együtt Remélem itthon is van BMW-s ''élet'' és hozzám hasonló fanatikusok
Üdv : Robi
[Szerkesztve]E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
MADV12
csendes tag
Megyek én is de sajnos nem Bömössel még
E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
MADV12
csendes tag
BMW szerelőt, megbízható, korrektet (megfelelő diagnosztikával, comp. stb., nem "lehúzóst") keresek de nem márkaszervízt !!! Ha tud valaki ajánlani, megköszönném !!
E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
MADV12
csendes tag
BMW motoroknak 3 titka van - rendes szervíz, ne hagyd kihalni az akksit és leginkább ne FŐZD meg ........és akkor kimennek a világból. ( 6 hengerestől felfelé )
E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
MADV12
csendes tag
Pontosan ! A BMW-k leggyengébb pontja..........sajnos. Amíg más autókat akár többször is meg lehet "forralni" és a hengerfejtömítés és maga a fej bírja, addig a bömosök 90%-a nem. Elég egy elöregedett vízcső ami elkezd ezeszteni, aztán........ohhh ezzel még hazaérek . Ja...
Az akksi : az újabb modelleken nem tudom, de az E31, E32, E34, E39, 46 stb. tulajdonképpen ugyanazon a computertechnológián alapszik ( kisebb nagyobb eltérésekkel / extrákkal ) és totális lemerülés, bikázás (rossz helyről) akksi csere stb meghibásodást vagy téves infó továbbítást eredményezhet. Sajnos van ilyen gyakorlatom sok......és drágaE31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
MADV12
csendes tag
válasz Synthwave #2778 üzenetére
V6 - os nincs. Az M30 soros 6-os (roppant jó széria, kellően szervizelve 500ezer km tuti) vagy az M60 a V8. Az E32-esek sokat esznek sajnos, dehát a közel 2 tonnát rángatni........ A 8 hengeressel gazdaságosabban lehet járni.
Ha hosszútávra gondol az ember, érdemes beruházni egy manuális váltóba[ Szerkesztve ]
E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
MADV12
csendes tag
Érdekes...........mindenki leszól mindent, miért nincs biturbó, miért nincs 13ezer lóerő stb.............???????????????????? 4.6 vagy 4.8 százon (2 tonna......hm...köszi az kurva jó)
de hol is gyorsulunk 2 lámpa között 2 tonnával 4.6 alatt????????
Én a 424 LE-vel nem tudok mit kezdeniE31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
MADV12
csendes tag
válasz - = Zk = - #2841 üzenetére
Nem igazán a "retro"...áhhhh nem nem
2001-2002-től a BMW (SAJNOS !!!!!!) egyre jobban veszíti a stílusát és beleolvad a többi közé mind kívülről mind belülről (hova tűntek a megszokottan vezető központú hajlított műszerfalak stb.) Lassan a 7-est könnyű összetéveszteni szürkületben a MondeovalMondjuk nekem nagyon tetszik az új 6-os de nem cserélném le a 8-ast semmiképp
E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
MADV12
csendes tag
válasz God Vazzeg #2844 üzenetére
nem működik a link
lehet én rontok el valamit.........hogy linkelsz be képet ??[ Szerkesztve ]
E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
MADV12
csendes tag
válasz God Vazzeg #2844 üzenetére
" Bazze, neked 8-asod van?? Egy képet kérhetnék? "
Igen az van, egy Csi / M-Tech Motorsport egyedi M-divizío által épített
A képpel gondom van ..........nem tudom belinkelni
Amúgy itt már mondta valaki régebben..........messziről jött ember...........ja én is messziről jöttem, egyenesen Sydney-ből és jött az autóm is velem
E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
MADV12
csendes tag
válasz MPowerPH #2847 üzenetére
" Mennyit eszik a géped? 30l/100? "
Teljesen "lábfüggő". Ha nem kell toporogni 1-es 2-es városban elmegy 14-el, autópályán tempomat 120 fölött 8.5 - 9 ( sebességtartásnál csak 6 henger megy ) de tud 45 litert is enni
E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
MADV12
csendes tag
[L:%5BIMG%5Dhttp://i7.photobucket.com/albums/y257/madv12/1.jpg%5B/IMG%5D][link][/L]
beszúrtam a linket de.........ez így nem az igazi
[ Szerkesztve ]
E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
MADV12
csendes tag
válasz dragonfx #2852 üzenetére
Na....kibogoztad a képet
Én most költöztem haza...........egy jó időre. ezért hoztam az autót is
De nincs napi használatban, legfeljebb egy-egy "szép" vasárnap amikor kihozom a garázsból.
Találkozókra szívesen mennék bármikor
Igazság szerint ez nekem egy "ékszer" amit leginkább csak show-ra és kiállításokra vittem és a kinti BMW-s club összejöveteleireE31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
MADV12
csendes tag
válasz dragonfx #2852 üzenetére
" 9 az igen tisztességes..mennyi km van benne? "
Én a 2. tulajdonosa vagyok és az első tulaj elég sok km.-t varázsolt bele , 160 ezret, erre tettem én 7 ezret 6 év alatt. De ennek ellenére a Doxa óra az kutyafasza
Nagyon sokat költöttem rá........és még nincs végeE31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
MADV12
csendes tag
-
MADV12
csendes tag
válasz dragonfx #2852 üzenetére
Dragonfx..............még ezt is kibogozhatnád........nekem még mindíg nem működik
[IMG]http://i7.photobucket.com/albums/y257/madv12/14092007454-s.jpg[/IMG]
[IMG]http://i7.photobucket.com/albums/y257/madv12/DSCF9050.jpg[/IMG]E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
MADV12
csendes tag
válasz MPowerPH #2861 üzenetére
" Na, akkor egy kérdés, mert nem tudom. A CSi és a Ci között mi a különbség? "
A Csi az tulajdonképpen az M8 lenne de így soha nem került forgalomba. Az M divizió csinálja. Nagyobb a motor ( 5.6 L ) nagyobb nyomaték, több LE, eleve M tuning, sportfutómű és még egy pár M kütyü. A Ci az a sima " i " -nek az extrább változata több elektronikával.
Igen mindegyik automata 4 sebességes "sport " fokozattal. Az is megy mint az őrült de még nem néztem soha melyik fokozatban mennyit. Szétmállot vezetékekről sem hallottam még.
Igaz kénys a computerrendszerük de nem jellemző a meghibásodás. Csak tudni kell hogy a 2 akksit egyszerre nem szabad kivenni, vagy azokról bikázni.E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
MADV12
csendes tag
Óriási volt a drift show na meg a "streetfighter" motoros show
kár hogy a belső "kiállításon" az autók zöme még messziről is gagyi voltE31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
MADV12
csendes tag
Az enyémek eladóak lesznek tavasszal........( 19"-es BBS ) ha találok olyat amilyet szeretnék
E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
MADV12
csendes tag
a benyásoknak !!! na nem azért mert a dieselt leszólom. De ( ! ) ..... : most menni akar valaki vagy spórolni Ha spórolni, akkor minek a bömös ?? AKi azért fizet egy vagyont, hogy a kék-fehér embléma ott csillogjon, de a benzin már drága....
Skoda Fábia Tdi, 5 lityi városban
Be kell ülni a diesel után akár egy soros 6-os, V8-as vagy netán egy V12-be 6-os váltóval , aztán .............
Volt 2.5-ös 5 hengeres VW Transporterem, ment mint az ördög, (automata !!!!) legyorsulta hegyre felfelé a középkategóriás japán csodákat aztán lecseréltem egy ugyanakkora Tdi-re és visszagyorsultak a japán csodák .............kösziE31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
MADV12
csendes tag
válasz MPowerPH #3106 üzenetére
A Lexus-hoz összelopkodtak mindent innen-onnan ( BMW, Merci..... ) aztán ahova szánták eredetileg ( USA ...........mint tudjuk Lexus = Luxury for US ) ott gyorsan le is fikázták, így elsózták máshol. köszi
E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
MADV12
csendes tag
válasz MPowerPH #3110 üzenetére
Nézzük innen : a japcsik még a riksát húzták amikor a német Mercin meg BMW-n vitte a létrát dolgozni. Aztán JÓL megfizették a németet, hogy menjen oda nekik autót tervezni, azokkal meg most hősködnek. Amúgy semmi bajom a japán autókkal csak nem szeretem őket.
Amúgy reggelire kolbászt, ebédre rántott husit, vacsira meg töltöttkáposztát eszem
E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
MADV12
csendes tag
-
-
MADV12
csendes tag
Jut eszembe : nincs kedvetek egy kis autós "lötyögéshez" valamikor egy szép szombat vagy vasárnap ??
E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
MADV12
csendes tag
válasz Calogero #3150 üzenetére
" kb 1 millát csak a fehéritésre költöttem. "
hm............nem kevésén átszámolva kb : - 2 misi a festés ezüstről feketére fémig vissza minden, kívül belül
- 1 M a kerekek gumival
- 2 M audio
- 3.-ik kipufogórendszer ( kb 700 E darabja ) és még mindíg nem tetszik
- ésatöbbi
a vége a csillagos ég és még akkor is kéne valamiDe a következő ( hátsó ) a dupla turbó ------ami elmaradt a hazaköltözés miatt és valami jobb kerekek
E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
MADV12
csendes tag
válasz MPowerPH #3160 üzenetére
Sokak szerint hülyeség..........bla bla bla....lehet. Én nem kocsmázok, nem kaszinózok, nincs szerencsejáték és semmi egyéb. Egy van...: az autóm és egyben az a mindenem.
Szóval.......legyen olyan amilyennek igazán szeretném.E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
MADV12
csendes tag
Van 1 másik is
Az 1 egység, 5.5" monitor (széles, motoros dönthető) a létező összes formátumot tudja + telefon (bluetooth) + USB + SD kártya + Ipod + TV tuner (antenna kell) + tolatókamerakép + érintőképernyő stb. miden kütyü mi szem szájnak ingere.E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE